FORD FOCUS
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Manualni klima
Climatronic je automatická klimatizace. Tedy ne že by měla navíc jenom displej, ale hlavně má zpětnou vazbu na nastavenou teplotu s korekcemi na vnější teplotu, sluneční svit apod. Tj. drží např. trvale nastavených 22 stupňů. Odpadá tedy nutnost "ručních" korekcí, navíc má pod kontrolou i větrák. A pokud jde o tu vyšší spotřebu, v režimu ECON se vypne kompresor klimatizace a Climatronic pak funguje jenom jako topení. Tak lze jezdit prakticky celou zimu bez vlivu na spotřebu. Sám mám taky Climatronic a rozhodně bych ho nikomu nerozmlouval. U TDI jsem ani v létě zvýšenou spotřebu nepozoroval. Faktem je, že těch peněz to málo nestojí, ale co je v těch autech levné... -
« Výhody pro zaměstnance Autopalu
O politice zaměstnanosti mi není nic bližšího
známo,protože nejsem jejich zaměstnanec,ale
můžu se zaptat.Pak to sem hodím.Velmi zajímavé
se mi jeví slevy na nové vozy FORD.Výše slev
se pohybuje od 11% do 15% u dražších vozů.
Myslím,že je to velmi zajímavá nabídka.Konkrétně
pro FOCUS je to 14,5% z celkové ceny.
Nevím kolik našich firem něco podobného nabízí
svým zaměstnancům.Něco málo jsem slyšel o ŠKODOVCE,ale nevím o co konkrétně jde. -
« Re: Manualni klima
Manualni klima ma sve vyhody. Mam v aute Climatronic. Je to sice dobry, ale bezi porad - pozna se mimo jine i na spotrebe. Dalsi nevyhodou je (zkusenost kolegy), ze kdyz se Vam podela automaticka klimatizace, nejenze v lete nechladite, ale, coz je horsi, ani v zime netopite. Takhle to je u Climatronic. Kdybych mel znovu volit - jednoznacne manual. Za mnohem min penez pouze absence displeje na pristrojovce a hlavne pri poruse moznost si zatopit. -
« Počítač pro zaměstnance Autopalu
Tak jsem si včera pročetl pár starších příspěvků
a byla tam krátká diskuse o HP pro zaměstnance
Fordu.Jen v krátkosti. Ledy se hnuly a i zaměstnanci v ČR dostanou computer + tiskárnu
za 5USD měsíčně po dobu 3 let. Pak se stává
jejich majetkem. No neberte to za ty prachy!
A to se ještě jedná o připojení na WEB. Samozřejmě
se slevou. O dalších výhodách zaměstnanců se
nechci zmiňovat. -
« Re: Služby
Já jsem si ve Zlíně auto jenom vybíral, přivézt jsem si ho už nechal do UH a tam taky jezdím do servisu. Ve Zlíně jsou ochotní, byl jsem s nima spokojen. V UH podobně, i když bych pár výtek teda měl. Teď jak jezdím do servisu, v dubnu mě čeká garančka, má spokojenost trochu klesá (viz. problémy s reklamací oken a jejich následná oprava a další věci). Proti mým zkušenostem se servisy Škoda je to ale pořád OK. Zeptej se však Martyho, ten Ti může vyprávět své o servisech Ford. U nás v okolí můžem posuzovat jenom Zlín a UH a tam to docela jde. Kdybych jim měl dát známku byla by to dvojka možná s mínus. Uvidím ale v dubnu. -
« Střešní nosič
Uchycení na střechu jsem viděl,zajímá mě
uchycení střešního "bagu - truhly" na tento
nosič.Nevím jestli se používají nějaké normalizované příchyty.V předchozím příspěvku jsem
se nevyjádřil přesně.
Ad ojetý focus: dají se sehnat za poměrně zajímavé
ceny předváděcí vozy.Ceny jsou určitě vyšší,než
u Tvé nabídky.Rozhodování to není určitě jednoduché.Sám to vidím u sebe,neustále kalkuluji
a přemýšlím.
Nevíte někdo o zveřejněném dlouhodobém (50000km)
testu focusa? -
« Re: Ojetý Focus
Vlastnicky by snad mohl být vše v pořádku. Auto jde ještě nějak přes leasingovou společnost, ale chybí tam jen nějaký poslední doplatek. Ten je započítán v ceně. Pohledově a jízdně prý vypadá auto bez vad (osobně jsem v něm ale nejel). Přesto mi stále vrtá hlavou ta cena. Známý mě uhání, abych mu řekl, jestli to má vzít nebo ne, ale nechci za někoho činit takové rozhodnutí. Asi mu poradím, ať si k tomu vezme soudního znalce, který se mu za vůz zaručí. -
« Re: Airbagy
Airbagy mnohonásobně víc životů zachrání, takže pochopitelně objednat. Pokud člověk dodrží základní pravidla, měl by ho airbag především ochránit a ne zranit.
Ad nosič: Jak vypadá ukáže každý prodejce Fordu v prospektu k Focusu. Pod gumovými lištami na střeše jsou připraveny úchyty - stačí ve správném místě odchlípnout ten pásek. -
« Re: Airbagy
Diky za informace.Clanek na AUTO.cz jsem si
precetl. Jsem trochu na rozpacich,ale asi
u me prevladne nazor airbagy objednat. Budu
spolehat,ze se airbagy samovolne neaktivuji.
Nemate nekdo zakladni stresni nosic na focusa?
Zajimal by me jeho prurez nosniku. Chci si
v budoucnu poridit "truhlu" a presne neznam
moznosti zakotveni.
-
« Re: Airbagy
Zrovna teď jsem o tom četl celý článek, ale ani za boha si nemůžu vzpomenout, kde to bylo (nemyslím teď Auto.cz). Je to někde na Internetu na nějakém zpravodajském serveru a uveřejňují tam i čísla, kolik lidí zahynulo, kolik měli let, kde seděli, zda použili pás nebo ne, atd. Určitě to půjde najít přes Altavistu.
S airbagy se dělali rozsáhlé testy a statistika byla jednoznačná. Airbag může zabít a není to nic neobvyklého. Takové případy se staly, stávají a je jich docela hodně. Někteří lidé přišli o život jenom z toho důvodu, že se aktivoval airbag. Hororové historky vyprávějí o tom, že airbag doslova dítěti amputoval hlavu atd.
Airbag bezpečně ochrání především za těch předpokladů, že je posádka uvnitř vozu připoutána a řidič se spolujezdcem na předních sedadlech musí mít správně nastaveny sedačky. Drobná zranění při aktivaci airbagu jsou prý docela běžná. Airbag se nafukuje strašně rychle (200km/h) a proto je střet s člověkem dost tvrdý. Dnešní airbagy se nafukují pomaleji (166km/h) a pokud vím, Ford by měl od začátku tohoto roku montovat tzv. "inteligentní" airbagy, které se mají nafukovat podle síly nárazu. Tyto airbagy však půjdou jenom do těch větších luxusních vozů, takže Focusu se to určitě netýká.
"Myslící" airbagy montuje BMW do pětkové a sedmičkové řady. Nafukují se ve dvou fázích a podstatně snižují riziko poranění airbagem. V létě je BMW začne montovat i do trojkové řady. Pro aktivaci airbagu doposud stačil pouze jeden jediný signál, kdežto v současnosti už bude potřeba signálů od dvou čidel. -
« Airbagy
Panove zajimal by me Vas nazor na airbagy.
Nedavno jsme na toto tema diskutovali v praci
a dost me prekvapil nazor,ze airbag muze i ublizit.Nevim jestli to byla pouze nejaka zazita predstava hlavne starsi generace ridicu.Urcite
byly pocatky teto technologie slozite,ale ja se
spis priklanim k nazoru opacnemu.Nemate nekdo
nejake informace na toto tema?(web stranky) -
« Ojetý Focus
Viděl jsem teď v autobazaru Focus Ambiente 5d, r.v.98, provoz 99, najeto 14 tis. km, 1.8i, metalýza, klima, pořizovací cena 540k, prodej za 350k (možná dohoda). Nezdá se Vám to nějak podezřele levné? Pokud beru oficiální koeficinet zastarávání pro první rok v segmentu NS 26,1%, pak by měla cena dělat 400k. Tady však dává majitel dolů téměř 200k a to mi připadá na jeden rok starý vůz až podezřele mnoho. Známý má právě o to auto zájem a pořád se mě na to vyptává. -
« Re: Manualni klima
Musíš mít klimatizaci s přesnou regulací teploty - t.j. že si můžeš nastavit, kolik stupňů má být uvnitř vozu - displej, tlačítka, senzory. Seděl jsem v Hondě Accord s touto klimatizací a byla to paráda. Jiné provedení klimatizace mě nijak neohromilo. Ale lepší něco než nic.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!