FORD FOCUS
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« řazení
Při řazení zpátečky se mi občas stává, že to jakoby nejde(nechce zaskočit). Když stojím z kopce, tak jen trochu povolím brzdu, auto se o par cm pohne a rychlost tam pak hned zaskočí. Podobně mi to dělalo u Golfu. Je to vpořádku?
Jinak si musím nechat vyměnit jednu z pružin v řadící páce. Nevrací se mi totiž z levé strany(rychlost 1 a 2) do neutrálu. Z pravé strany(zpátečka a 5) tam pružina je a funguje to dobře. Technik říkal, že ta druhá pružina -ta prasklá - prý je někde jinde a že se to musí víc rozkuchat. Když jsem se na to díval i do chytré knížky(Jak na to), tak jsem žádnou pružinu na nákrese nenašel, ani zmínku o ní. Nemáte někdo zkušenost? -
« servočerpadlo
Na STK mi technik řekl, že bych si měl nechat přetěsnit simering na servočerpadle. Je tam patrný únik kapaliny. Když jsem se ptal ve Fordu, řekli mi, že se musí vyměnit celé čerpadlo, protože jen simering prý vyměnit nejde. :-( Je to pravda? Nové stojí prý 6 - 7 tis. Ale jestli prý po 15 000km nemusím dolévat víc jak "deci", tož je to prý o.k. 8-s Takže zatím jen hlídám hladinu v nádržce. -
« Nulová okamžitá spotřeba???
Velmi mě překvapilo, že při jízdě z kopce se zařazeným rychlostním stupněm 5 a pedálem plynu v klidu je prý spotřeba nulová... Je to tak vždy nebo jen při určité rychlosti. Zatím jsem vždy (mimo zimu)kvůli úspoře vyřazoval na neutrál. Co vy na to? -
« dotaz
Ahoj! Kde jste všichni? Prokousal jsem se postupně celou historií tohoto fóra. Psali sem hlavně pánové, kteří koupili focuse úplně nového(ad Jiří,Ray). Zajímalo by mě, zda-li jej už prodali - protože už sem nepíší. Škoda. Ale jistě se najde pár takových, kteří koupili ojetinu jako já.
S autem jsem zatím velmi spokojen. Aby ne - přesedlal jsem z VW Golfu II z r. 1988 - 1.8 GT. Je to pokrok... Přál bych si, abych do fokusu nemusel vrazit víc jak 10 000,- Kč ročně - ale nevím nevím... Každopádně s Golfem mi to stačilo a to jsem počítal i povinné ručení a gumy. -
« Re: Protikorozna ochrana
Zdravím všechny "fokusáky". Focuse kombi vlastním teprve 14 dní. Když jsem si vybíral v bazarech nějakou 2000ku, byl jsem nemile překvapen, že relativně nové auto má rezavý spodek. Takže si myslím, že to s antikorozním nástřikem je celkem bída. Chystám se co nejdřív na dutiny i nástřik spodku. Taky jsem zjistil korozi svaru zadních dveří. Technik ve Fordu mi řekl, že to je jedna z bolestí focusu. Prý rezavějí i zadní boční dveře. Záruka na prorezivění je 12 let. Zitra jedu do Fordu - prý to nafotí a reklamace by neměl být problém. Taky mě zajímá, zda-li při pozdější reklamaci některých bočních dveří bude uznáno ošetření karoserie (dutiny a nástřik spodku) svépomocí či jiným levnějším servisem. -
"-- skrytý --" 25.05.05 10:26
« Vibracie
V zime ked bol posledny sneh som zapadol a odvtedy mi vo stvorke a patke pocas zrychlovania trasie predkom auta. Dal som vyvazit zimne gumy na plechacoch, potom pred tym ako som prezul som dal vyvazit nove Firestony na elektronoch, aj tak to robi. Takze gumy vylucujem. Volal som s chlapikom z pneuservisu ci mozem prist na geometriu, ked som popisal zavadu, povedal mi aby som nechodil, ze to geometria nie je. Stretli ste sa s takou zavadou? -
« kotouc?
Ahoj, muzete mi prosim nahodit nejakou jinou moznou zavvadu u prave predni napravy v Mondeu mimo ohnuteho brzdoveho kotouce, kdzy pri brzdeni z 120 km/h se mi od praveho kola ozyva dost pochybne pulzovani?
Kotouce i desticky maji nabrzdeno zatim "jen" 2000 km
Diky -
"-- skrytý --" 16.03.05 09:33
« Re: Porovnání rozměru ráfku 6J / 7J R15
e-pneu.cz odporuca pri rozmere 195/55 R15 sirku rafku 5.5-7.0, takze by to malo byt ok, pri TK by to podla mna vadit nemalo, skor ak by sa nieco stalo s autom, poistovna by sa z toho urcite chcela vykrutit, lebo to je prva vec na ktoru sa pozeraju - kolesa. ale vacsinou to skonci pri kontrole rozmeru pneu a ked ten rozmer mas povoleny, tak to vacsinou dalej neriesia.