FORD FOCUS
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Snížení
Vyhozený peníze.... Záleží na tom, jak k tomu autu přistupuješ, pokud je to jen pracovní nástroj a má Tě pouze někam dopravit, tak to asi vyhozené peníze jsou. Ale pokud je to pro Tebe trochu koníček a udělá Ti to radost, tak to určitě vyhozené peníze nejsou, kdyby měl člověk kupovat všechno podle tabulek a propočtů, asi by to bylo hodně smutný.... -
« Re: Snížení
hmm, tak to bych teda chtel videt, opravdu!!! Napis, jaky je rozdil v jizdnich vlastnostech. O tech podlozkach jsem taky premyslel, ale zatim jsem se k nich jeste neodhodlal. Ja jsem si koupil skoro na zacatku vyfuk od remusu. Ted nedavno jsem jel s uplne stejnym focusem, pujcenym od prodejce a ten zvuk motoru, byl to fakt poradnej rozdil. Ne ze by ten motor mel spatny zvuk, ale ten vyfuk udelal docela hodne. Koncovka ma prumer 7 cm, takze to zadna trouba neni, jeste jsem tam pridal sportovni vzduchovy filtr. Pise se, ze to prida na vykonu 5-7kw, je to ale znat jen kdyz se motor hodne vytaci, to si necha rict i kolem 5000 otacek. Jsou to ale spis vyhozeny penize, kdyz pominu fakt, ze ten vyfuk vypada lip nez original. -
« Re: Hliníková kola na Ghia Kombi
to srst: já mám jen 1.6.... spotřeba je asi taková: při pohodové jízdě typu "flákám se" je spotřeba asi 7.1 l/100 km, při jízdě typu "co to dá" (na dálnici skoro pořád 180, do velkých kopců 160, víc se z 1.6 vymáčknout nedá) asi 8,5 - 8.7 litrů na 100 kilometrů. Já mám ale disky patnáctky, a gumy 195/60, je to o něco vyšší, nevypadá to tak efektně jako šestnáctky s nízkýma gumama, ale zase to není tak tvrdé.... Jinak to sedí ale skutečně skvěle, honil jsem se s jedním pasátem na D1, evidentně měl silnější motor, na rovinách a do kopců jsem na něj neměl, ale pak přišly serpentiny mmezi 90 a60 kilometrem, tam mi to jede s kopce i přes dvě stě, a ejhle, zatímco já jsem se mohl v těch zatáčkách dloubat v nose, hoch s pasátem si takhle rychle sjíždět netroufl... -
« Re: porovnani kombiku Fabia a Focus
Tak jsem se konecne dostal k tomu napsat neco o tom srovnani. Fabku jsem popsal v prislusnem tematu, nechci se tady o nic tedy moc rozepisovat. Focus je i pres svuj tvrdy podvozek pohodlnejsi, podle me to je hlavne rozvorem a taky sedackama. Nemuzu rict nic ani proti jednomu, fabka je maly auto a na svy pomeru ma podvozek perfektni. Sedacky jsou lepsi u focusu, na dlouhe ceste to bylo znat, je to ale rozdil tridy, tak se v tom radsi nechci moc hrabat. V zatackach se fabka naklani o neco vic a i ty nerovnosti jsou u ni vice znat. Motoricky me fabka nenadchla, v porovnani se svym fokusem bych k ni dal alespon 1.6ku. Ta 1.4, 55kw neni spatna, musi se ale vic radit, aby to trochu jelo. Tady bych asi pouzil "pravidlo", ze objem se neda nicim nahradit. Co uz jsem psal v prvnim prispevku a ted to mohu i potvrdit je, ze ty detaily, ktere nekdy rozhoduji maji v koncernu vyreseny lepe. At je to venec volantu, madla dveri, lampicky na cteni, vsechno mi to je prijemnejsi u fabky - je to ovsem vec vkusu. Napriklad kufr, kdyz zavru u fokusu, tak je to takovy plechovy zvuk, u fabky je to prijemny zvuk a taky ani jednou se mi u ni nepodarilo ho spatne dovrit. To u fokusu, ac ho mam o rok dele, se dari stale. Focus ma podle me oproti konkurenci 2 hlavni vyhody, svuj nezamenitelny vzhled a jizdni vlastnosti, fabka je libive auto s koncernovou kvalitou, ktera se uz ale musi pekne zaplatit. Vysla nas jen o 100ku levneji a to maji obe auta identickou vybavu. -
« Re: Hliníková kola na Ghia Kombi
to kanady: Ja mam kombika 1.8 benzin s 16 palcovyma kolama, gumy 205cm, se spotrebou jsem se pod 8 litru dostal jen pri dlouhodobe jizde, napr na Slovensko. S temahle gumama jsem na prumeru cca 8,5. Myslim si, ze v mem pripade je ta spotreba vetsi o litr, protoze jsou to 2 cm na kazde kolo a to uz se musi nekde projevit. Je to samozrejme tvrdy auto, do mesta to rozhodne neni, ale na silnici to sedi fakt uzasne. A taky to uzasne i vypada!!!! -
« Re: Hliníková kola na Ghia Kombi
Ahoj, mám na svém Trendu teď kola Borbet 7j*15", design CF, a obuté pneumatiky Michelin Energy 195 x 60 R15. Při téhle kombinaci jou tyyhle výsledky:
+ auto perfektně sedí (Focus sedí sám o sobě, s tímhle je to ale pomalu k neutžení ze silnice, spíš by to s sebou vzalo kus asfaltu)
- vzrostla spotřeba asi o 0,3 až 0,5 l/100 km
- řízení je poněkud tužší
+ auto jede tak nějak "plavněji" -
« Hliníková kola na Ghia Kombi
Chtel bych vedet jestli ma nekdo z Vas hlinikova
kola 6,5 nebo 7 J x 15".Chtel bych si je totiz
koupit a v technicaku je uveden pouze typ 6J a
to dokonce i na rozmer 205/60 R16 coz si myslim
ze na to ani tu pneumatiku nedam.
Dekuji za odpoved. -
« Re: Klepání
Tak ja sem dnes volal do servisu (Ford Charouz) a tam mi rekli ze vi o co jde: plech predni prepazky (oddelijici motorovy prostor a kabinu) je prilis slaby a deformuje se a pri tom vydava tyto zvuky. Maji na to postup ze tu prepazku vyztuzi - takze zadne pedaly ani stabilizator.
Vzhledem k tomu ze me se to ozyva jak pri pousteni pedalu tak pri zatoceni a na nerovnostech tak bych tomu veril. Proste se to chova jako takovy maly plechovy bubinek.
VD -
« Re: Klepnuti
Jak jsem se díval na Srstův příspěvek, mu výměna spojovací tyče nepomohla. Pokud chceš mít jistotu, srovnej si kola, vlez si pod auto a zalomcuj s tyčí stabilizátoru. Pokud s ní jde pohnout, víš co je příčina. U mně se závada projevovala tak, že zpočátku se mi zdálo, jako by mi občas něco vpředu vlevo kleplo. Po pár dnech byl zvuk stále hlasitější a častější, velmi intenzivní byl především při přejezdu nerovností ve vyšší rychlosti. Začalo se stávat, že klepnutí se ozvalo i několikrát po sobě, pětkrát, šestkrát ...
Jednou z příčin mohou být také pedály. Konstrukční chyba může způsobovat skřípání nebo vrzání, zpočátku se projevuje jen jako tiché klepnutí. Obroušení plošek v zadní konstrukci pedálu vyřeší i tento problém. Obě procedury jsem už totiž absolvoval a trochu mě zaráží, že servis Fordu mi s klidem oznámil, že o závadách ví a že mají na ně směrnice, jak je odstranit. Ovšem v době, kdy jsem si na nějaký zvuk od pedálů stěžoval, bylo všechno v pořádku. Náhle je to konstrukční vada a lze ji odstranit, jenže to už stojí peníze. Prodloužená záruka se na to prý nevztahuje, protože se nejedná o poruchu ohrožující funkčnost vozu ... :-) Osobně si myslím, že pokud Ford ví o tom, že má u Focusu takové konstrukční vady, měl by je všem odstraňovat zdarma i po záruce. Je to nefér jednání vůči zákazníkům stylem, my o tom víme, problém má 90% majitelů Focusů, ale bohužel, přijel jste s tím až po záruce, musíte si opravu už zaplatit sám.
Je to od Fordu vlastně taková diskriminace lidí, kteří najedou ročně míň kilometrů, než jiní majitelé ... :((( -
« Re: Klepnuti
Právě ve čtvrtek jsem byl v servisu s naprosto stejným problémem - příčina - vyklepaná tyč stabilizátoru vlevo vpředu. Podotýkám, že mám najeto teprve 18 tisíc Km. Oprava stála 1920 Kč. Jedná se o vadu materiálu a je to jedna z konstrukčních chyb Fordu, o které se ví. Po výměně je vše v pořádku tak, jako dřív. Teprve nedávno se začali do Focusů dávat spojovací tyče nové konstrukce, proto si tuto závadu všichni pohlídejte v rámci záruky, jinak opravu zaplatíte.
Příčinou je to, že díky chybné konstrukci a málo odolnému materiálu se voda dostává do prachovky, která kryje kloub. Ten je tímto narušen a začne po čase klepat při přejezdu nerovností. Jak jsem se dozvěděl v servisu, podobná závada se vyskytuje u většiny majitelů Focusů ... :(
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!