FORD FOCUS

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.02.02  11:19

    « Re: Chvění ve volantu při brždění

    Omlouvám se, ale můžete se prosím vyjádřit k mému původnímu příspěvku a poradit mi tedy vhodnou alternativu za originál kotouče a desky FORD???
    Děkuji.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.02.02  10:43

    « Re: Chvění ve volantu při brždění

    Jiri> Sorry, spatně jsem se vyjádřil. Samozřejmě to nesouvisí. Focus byl pokusem přitáhnout něčím novým a vím o hodně lidech, kteří si Focuse nekoupili jen kvůli interiéru. Myslím, že by Fordu pomohla úprava palubky do podoby jako je např. Fiesta nebo Mondeo. Tam je už palubka střídmější a materiály kvalitnější. Pak by to bylo super auto. U Focusu mě ty ostré rohy všude na palubce dráždí (nevím proč ale působí to na mne negativně). S těma závadama máš štěstí nebo už v roce 2000 už byla přední náprava řešená. Sjíždění zadních pneu by se ti ale mělo projevit. Zátka na motoru byla jen u některých motorů a ty jsi zvolil dobře. Nezůstává ti viset motor na cca 4000ot nebo na 1500ot? Měl jsem půjčený Focus 1.8 a ten měl tenhle neduh. Pomohlo jen zastavit nebo několikrát prošlápnout plyn.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.02.02  09:31

    « Chvění ve volantu při brždění

    Pardon, nevibruji.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.02.02  09:29

    « Chvění ve volantu při brždění

    kutil> Myslim, ze to s temi vaznymi konstrukcnimi vadami predni a zadni napravy trochu prehanis. Mam kombi 1.8 vyrobene v unoru 2000 a najeto 22 tisic km. Volant ani predni naprava mi nevybruji a dokonce se mi nesjizdeji ani zadni pneu, prestoze jsem je hustil az donedavna jen na 2.2 (CEC 185/65 R14, GY UG6 185/65 R14). S brzdami jsem zatim velmi spokojen (4 kotouce + ABS).
    Jak dlouho, to se samozrejme teprve uvidi.
    Olejovou zatku mi uz take nemuseli menit. Ponekud nechapu souvislost mezi stridmosti designu a kvalitou pouzitych materialu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.02.02  20:56

    « Klepani spojky

    Ahoj lidi potrebuju pomoct. Mam pul roku stary Focus 5D 1.4 a posledni dobou se mi stava, ze kdyz rano vyrazim, tak pri popojizdeni v kolonach mi klepe asi spojka na volnobeh. Kdyz stojim a seslapnu spojku tak to zmizi. Problem je, ze po nejake dobe to ustane. Coz ma za nasledek, ze vzdy kdyz prijedu do servisu auto jede jako beranek. Myslim, ze uz o tom tady nekdo mluvil. Diky za jakoukoliv radu/pomoc.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.02.02  18:07

    « Re: Chvění ve volantu při brždění

    To ludwig: Mohl by ses, prosim Te, k predchozimu prispevku vyjadrit?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.02  17:15

    « Re: Chvění ve volantu při brždění

    Focus měl několik vážných konstrukčních vad. Jednak to bylo upadávající zátka vany motoru a tím pádem vypuštění oleje (některé vozy se stahovaly do servisu), chybnou konstrukci přední nápravy (objevovaly se vibrace a extrémní namáhání př. nápravy), nedostatečně dimensované brzdy,(pro většinu majitelů Focusů to znamená výměnu přední nápravy nebo částí a častou výměnu kotoučů) a chybnou konstrukci zadní nápravy (projevuje se u kombi sjížděním plošek na pneu), model roku 2002 má už jinou konstrukci nápravy. Taky materiály použité u Focusu byly často kritizovány a působily snahou Fordu ušetřit. Kritika byla asi oprávněná neboť nová Fiesta už ma materiály kvalitnější a design interiéru střídmější.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.02  09:43

    « Re: Chvění ve volantu při brždění

    Po konzultaci s mechanikem ve značkovém servisu Ford mi "bokem" prozradil, něco podobného - koupit kotouče s deskami od někoho jiného. Můžeš mi poradit spolehlivého alternativního výrobce, zatím mi všichni doporučují BENDIX? Co se týče náprav, nemám problémy ani s přední ani zadní (pokud nepočítám výměnu spojovací kloubové tyče zkrutného stabilizátoru na přední nápravě po 50.000 km za 600 Kč, což považuji za běžnou závadu danou špatnými čs. cestami).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.02  08:08

    « Re: Chvění ve volantu při brždění

    Píšeš,že u modelu roku 2002 jsou odstraněny konstrukční vady náprav.Můžeš to blíže popsat?
    Zatím jsem měl problém se sbíhavostí na zadní nápravě.Sjížděly se mi pneumatiky.Jinak bez problémů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.02.02  23:08

    « Re: Chvění ve volantu při brždění

    Dle názoru lidí od Forda, jsou brzdové kotouče z mizernýho materiálu a krouti se a obrušují. Znám lidi, co u Mondea měnili kotouče po 30000km. Taky destičky jdou do háje. Při porovnání např. s Oktávkou, kde se mění po 60000km je Ford spotřebák. Ono u Focuse je ještě jeden problém. Brzdová soustava je silně poddimenzovaná. Doporučil bych jiné kotouče a destičky (jiný rozměr - pokud se vejde). Od roku 2002 jsou brzdy už mohutnější a je odstraněná konstrukční vada zadní a přední nápravy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.02.02  14:01

    « Chvění ve volantu při brždění

    Před rokem jsem psal o chvění ve volantu při intenzivním brždění. Stálo mně to 6 tis. (výměna kotoučů+desek). Šel jsem do orig. Ford. Rok se s rokem sešel a závada je tu zase, po 13 tis. km (?!!!). Nechal jsem znovu stejně jako před rokem projít celou brzdovou soustavu, vše je v pořadku, ale kotouče se opět zkroutily...Nevím, co s tím, ale poslední šance je jít do jiné značky brzd, přemýšlím o Bendixu (dělají pro BMW a MB), protože jsem ztratil důvěru v kvalitu materiálu orig.kotoučů od Forda. Pro upřesnění Focus 1.6i, 5 dv., 1.výměna kotoučů ve 38.000 km, 2. mně čeká nyní po 51.000 km, a to nejsem žádný závodník, ale normální řidič. Můj první nadšený dojem z Focusu se začíná pomalu kalit. Díky za každou dobrou radu!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.02.02  10:12

    « Re: Spotřeba

    Focus 5D 1.6, ve meste bezne i pod 9 litru. Uz od zacatku jsem mel spotrebu prekvapive nizkou, takze me 11-12 litru docela sokuje.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.02.02  22:07

    « Skusenosti ( klady/zapory )

    Ake mate zatial skusenosti z Focusom? Piste ! - ozivte forum ! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.02.02  22:05

    « Re: Spotřeba

    Mam Focus 1,6 Ghia AUTOMAT. a po meste mam spotrebu okolo 10l a na dlhsej ceste (napr. Trencin - Zlin ) to spravim za 7,6 ! Mam 2700 km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.02.02  19:43

    « Re: Spotřeba

    Kolik ti to bere mimo město. Do 10000km se může objevit zvýšená spotřeba o cca 20%. Nad 20000km se už spotřeba nemění nebo jen nevýrazně. Ford má problémy s čidlem množsví vzduchu a s řídící jednotkou. Vypadá to na neschopnost jednotky přizpůsobit se motoru. Každý kus motoru má jiný předstih a jinou charakteristiku a řídící jednotka by se měla přizpůsobit. Hodnota uváděná v tech. spec. je nejnižší laboratorně naměřená hodnota. Záleží, jak dlouhé úseky s vozem po městě jezdíš. Pokud např. ráno dojedeš do práce (cca 8km) a večer zpět, může být spotřeba okolo 11litrů. Měl jsem Escorta 1.6 a v zimě mě to průměrně bralo 12,2L/100km. Řešil jsem to s Fordem, ale řeknou, že je to v toleranci a tím to pro ně končí. Mám Mondeo 1.8 combi, papírová spotřeba mimo město je 5,8 a mě to jede za 8,5 a to je s vyřazováním a bržděním motorem z kopce. Řeším to už 10 měsíců.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.02.02  15:26

    « Spotřeba

    Mám Focuse Combi 1.6 a najeto asi 4000 km. Spotřeba ve městě se pořád drží mezi 11-12 litry.
    Sleze to někdy na deklarovaných 9 litrů?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.02.02  08:05

    « Re: Focus a spolahlivost

    Vyšlo to i u nás v Hospodářských novinách.
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 01.02.02  01:05

    « Re: Focus a spolahlivost

    tu je strucny preklad: "Ford Focus je podle německé zkušebny automobilů TÜV nejméně poruchovým vozem ve stáří do tří let. Podle seznamu zkušebny, ve kterém se nachází 107 modelů všech výrobců zastoupených na německém trhu, prochází focus při technických kontrolách v 92,7 procenta bez vady. Po třinácti letech je focus prvním v Německu vyrobeným vozem, který se na seznamu objevil na čelném místě, když prvenství až dosud sbírala výhradně japonská auta."
  • 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 01.02.02  00:00

    « Focus a spolahlivost

    Toto som prave nasiel na nete: "TÜV Auto-Report 2002: Ford Focus fährt an die Spitze

    TÜV-Sieger Ford Focus
    Nach vierzehn Jahren liegt erstmals wieder ein deutsches Auto an der Spitze.
    Berlin, 29. Januar 2002 – Der TÜV Auto-Report 2002 wurde soeben vorgestellt. Über 170 Modelle haben die Ingenieure des TÜV in 2001 untersucht und wieder nach "Mängelriesen" und "Mängelzwergen" geordnet. Grundlage sind über sieben Millionen ausgewertete TÜV-Hauptuntersuchungen.
    Gefährliche Autos im Straßenverkehr
    Besondere Sorge bereitet die hohe Anzahl an Fahrzeugen mit erheblichen Mängeln. TÜV-Chef Lutz K. Wessely: "Rechnet man die Ergebnisse der TÜV-Ingenieure auf den gesamten Bestand hoch, sind im Jahr 2001 etwa 9,6 Millionen Pkw mit zum Teil erheblichen Mängeln auf unseren Straßen gefahren."
    Erster deutscher Sieg seit vielen Jahren
    Erstmals seit vielen Jahren wurde mit dem Ford Focus ein deutscher Hersteller wieder Sieger unter den "Mängelzwergen" bei den dreijährigen Modellen. Seine japanischen Kollegen wurden auf die Plätze zwei und drei verdrängt, sind aber unter den "Mängelzwergen" nach wie vor überdurchschnittlich gut vertreten.
    Die Besten
    Die Autos mit den geringsten Mängeln in den verschiedenen Altersklassen: Ford Focus, Toyota Starlet, Toyota RAV 4 und Mercedes SL.
    " Co vy na to?
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.01.02  23:43

    « Sportovni verze Fokus ST170

    Subjekt - uz se u nas prodava. Koukaje na parametry - to asi pojede :).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…