FORD FOCUS

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    20.03.02  14:20

    « 1.8 TD

    Ahoj. Chtel bych si poridit ojety FF 1.8 TD. Jestli jsem dobre procital materialy, tak jsou jen dva typy dieslu do FF. TDdi a TDci. Ten druhy je ve vyrobe od zacatku roku a tedy pro me nedostupny. Zajimaly by mne nazory a zkusenosti s tim prvnim. Tedy 90k TDdi. Porovnani treba s VW 1.9 TDI/90k. Dekuji za odpovedi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.03.02  11:11

    « Re: Zkusenosti s karosarnou

    S Charouzem mám dobré zkušenosti, auto jsem tam měl 3x po dost velký ráně zepředu (srážka s kancem). Auto Beni jsou podvodníci a zloději. Měl jsem tam auto na reklamaci z Auto-Hale (je to jejich agent) a praci udělali mizerně a špatně a ještě chtěli zaplatit. A hned to na mě zkoušeli s pravníkem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.03.02  07:48

    « Lakťová opierka

    Nazdar! Neviete, či sa dá dokúpit LAKŤOVÁ OPIERKA PRE SPOLUJAZDCA ?? FF 1,6 automat. Ghia Dík za odpoveď
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.02.02  10:00

    « Zkusenosti s karosarnou

    Chtel bych se zeptat na skusenosti s autorizovanou
    karosarnou.Potrebuji na blatniku opravit mensi
    deformaci.Bohuzel mi na auto spadnul z projizdejiciho kamionu led a nastesti to odnesl jen blatnik.Barva neni porusena.
    Neznate nekoho kdo ma nejakou technoligii u ktere
    se nemusi klasicky vyklepavat,abych ho nemusel znovu strikat?
    Dival jsem se na web a asi nejvetsi karosarnu ma FordCharouz nebo firma Auto Motol Beny.Nemate s nima nejake zkusenosti?
    Dik za odpovedi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.02  22:53

    « Re: Spotreba 1.8i

    1.8 u Fordu je považován za velmi dobré řešení a optimální obsah. Já mám spíš problém, že při stisku plynu nejdříve motor neví co má dělat a škube, potom začne pomalu táhnout a až při plném sešlápnutí a otáčkách nad 3500 začne pořádně zabírat. To mu vydrží až do 6300ot. V rozsahu do 2000 se mu vůbec nechce a od 2000 - 3500 záleží na počasí. Někdy jede, jindy nejede. Pro upřesnění mám Mondeo 1.8 combi z roku 2000. Teď mám najet asi 22500km a musím říct, že se stále chování motoru zlepšuje.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.02  16:35

    « Re: Spotreba 1.8i

    Uspornost motoru Zetec SE 1.6 16V je mimo diskuzi.
    Ale i Zetec E 1.8 16V muze mit rozumnou spotrebu.
    Zavisi to hodne na jizdnim stylu. Za prvni pulrok, kdy jsem focuse jeste tolik neprohanel, jsem mel prumernou spotrebu necelych 7.5 litru. Podle rozdilnych hodnoceni spotreby v testech (napr. v Auto Zeitung je spotreba kritizovana, kdezto na FOCUS Online Auto&Verkehr hodnoti motor jako usporny) se zda, ze se mohou znacne lisit motory kus od kusu (ale muze to byt zase i odlisnym stylem jizdy testujicich novinaru). Docela by me zajimal pomer prodanych focusu s motory 1.6i a 1.8i v Nemecku nebo v Anglii. Prodejci mi take doporucovali motor 1.6, ale ja jsem dal u kombiku prednost vykonove rezerve pred spotrebou (doufam,ze si to jen nenamlouvam - ostatne Cira tu kdysi uvadel srovnani obou motoru pri plne nalozenem aute). Mne se ten motor 1.8 jevil jako rozumny kompromis mezi 1.6 a 2.0.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.02.02  15:29

    « Re: klepání převodovky na volnoběh za studena

    Nevite nekdo nahodou kontakt na 'srst-a' V tomhle prispevku pise, ze mu opravili zavadu, ktera me trapi, ale v zadnem servisu co jsem byl o tom nikdo nic nevedel, tak bych se rad zeptal, kde mu to spravili. Diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.02.02  14:37

    « Re: Spotreba 1.8i

    Nejsem si jista, zdali Vam pomuze vymena jednotky. Tvrdou realitou totiz je spotreba kolem 8l/100km u 1.8 16V Zetec. Svym zakaznikum jednoznacne doporucuji motor 1.6, ktery je dle testu a srovnani (a hlavne dle zkusenosti zakazniku) jeden z nejuspornejsich a se svymi 100PS opravdu staci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.02.02  18:58

    « Re: : Re: Chvění ve volantu při brždění

    Mam 1,6 combi a bohatě stačí. Na 3500 otáčkách začne být správně živý. Ve srovnání s ostatnímy na tom není vůbec špatně. Srovnatelné jsou až 110 kw Oktávie. Teď jsem měl půjčenou novou Almeru takz s 1,6 a byla trochu lepší jen v zátahu odspoda.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.02.02  18:51

    « Re: Spotřeba

    Mimo město je spotřeba samozřejmě podstatně nižší (kolem 8 l). A taky je pravda, že moje ježdění po městě je max. 3km a 2 hodinky pauza. Stejně mi připadá 12 litrů na 1,6 moc.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.02.02  09:33

    « Spotreba 1.8i

    Musim se opravit: tech 4000 ot/min mam pri 150.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.02.02  12:40

    « Re: TDCi

    V posledním SM byl test Focus combi 1.8TDCi a tam také uváděli spotřebu 7,4 při kombinované spotřebě, pomalejší náběh topení (za příčinu uváděli vysokou účinnost Common-railu) a nízký moment motoru při rozjezdu. Autor uváděl, že mu motor několikrát při rozjezdu chcípnul. Měl jsem možnost se svézt ve Focusu s 1.8TDi a motor na mě působil podobně. Při otáčkách od 1000-1700 se motor dusí, potom prudce zrychluje a ve 4000 už zase nemůže. Jinak v testu motor TDCi hodnotí převážně dobře. Hlavně hlučnost při volnoběhu staví na úroveň benzínu. Včera jsem měl v ruce testy z Německé STK a v kategorii vozů do 3let je Focus na prvním místě. Jinak jsou Fordy asi na 46tém. V první pětce jsou ještě Subaru Legasy a Toyota. Opel,VW,Renault,PSA apod jsou někde uprostřed (5% závad). Test byl podle nalezených vážných závad při STK. Porovnáváno bylo cca 5000000 vozů. Ford Focus uvádí jako první Ford s dobrou kvalitou (1% závad).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.02.02  12:25

    « Re: Spotreba 1.8i

    Jiri> To je slušná spotřeba. Je se s Fordem dohaduji už od března. Spotřeba mimo město (testováno při cestě Praha-Jilemnice 90-110km/h při jízdě na spotřebu) - 8,5L. Ford tvrdí, že je to v normě. Údaj v dokumentaci (5,8) je prý o litr nižší než nejnižší naměřený skutečný. Toho se ale nedá dosáhnout, protože je měřený v laboratoři a ne na vozidle. Motor ve Focusu by snad měl mít jinou jednotku ale jinak je stejný s Mondeem. Minulý týden jsem byl na seřízení a přeprogramování jednotky, tak to asi 5km jelo super (tichý, zátah od 2000, klidný a vyvážený chod). Dnes ráno to bylo zase jako dřív. Nepřímo mi v servisu doporučili výměnu jednotky. Mám známé, kterým 1.8 jezdí za 6,5L. Spokojil bych se s 7litry při ekonom. jízdě.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.02.02  10:21

    « TDCi

    Dnes je v Metru test focusu TDCi. Vedle chvaly na tento motor je kritizovana dosazena prum. spotreba 7.4l a slabe topeni v mrazivych dnech, prestoze auto bylo vybaveno pridavnym topenim.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.02.02  10:05

    « Spotreba 1.8i

    kutil>O letni dovolene v rakouskych Alpach s dodrzovanim rychlostnich limitu (ale i s jizdami do vysokohorskych prusmyku a s vetsinou zapnutou klimatizaci) jsem mel prumernou spotrebu asi 7.3l/100 km. V lete doma asi s 60% podilem dalnic (s rychlosti 140-160) a opet s hojnym vyuzivanim klimatizace 7.8l a ted v zime asi 8.3l (nejezdim na spotrebu). Motor 1.8 stejne jako 2.0 maji dva vrcholy krivky krouticiho momentu - jeden kolem 2300-2400 ot.(odtud dobry zatah v nizsich otackach) a druhy v 4400 ot (vhodny pro sportovnejsi jizdu). Petka je u focusu hodne tezka a jako nejrijemnejsi se mi jevi na dalnici jizda na petku rychlosti 160 (4000 ot); auto je tissi v porovnani s rychlosti kolem 130.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.02.02  10:35

    « Re: : Re: Chvění ve volantu při brždění

    Chybička se vloudila. Maximální moment u 1.8 je samozřejmě v 5700ot/min a 7500.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.02.02  10:33

    « Re: : Re: Chvění ve volantu při brždění

    Mám stejný motor v Mondeu a tam je to bída. U Focuse je ale tento motor lépe zpřevodovaný ale jinak je to údajně totéž. U Mondea mám velký rozsah plynu a výkon lze plynule regulovat. U Focuse jsem měl pocit, že je citlivý a i při malém sešlápnutí okamžitě reaguje. Při dalším stlačování už motor moc nereagoval. U Mondeí je tento motor považován za nejlepší (slušný výkon a rozumná spotřeba). Zjistil jsem, že pokud se využije plný rozsah otáček (do 7500), tak je vůz velmi živý. Měl jsem možnost jezdit s Focusem s motorem 1.4, 1.6 a 1.8 a překvapilo mne, že i 1.4 byla velmi živá a problém měla až od 130km/hod. Nevím jakou máš spotřebu, ale já s Mondeem mimo město 8,5 i když v papírech Ford uvádí 5,8. Myslím si, že do Focusu combi je 1.8 maximum, co je rozumné použít. Když to porovnám např s Oktávkou, tak ta má srovnatelné parametry s motorem 2.0 (nemusí se tak vytáčet). Měl jsem možnost jezdit s Oktávkou combi 1.8T a tam už s ní motor dost cvičí. S tím srovnáním s ponkurencí je to složitější, protože se musí brát v úvahu nejen max. výkon a moment, ale i momentová křivka a zpřevodování. A na to se většinou zapomíná. Nejlepší jsou srovnání zrychlení např z 50 na 140km/h na 4.stupeň. Bohužel tento parametr automobilky většinou neuvádějí (asi vědí proč).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.02.02  14:55

    « : Re: Chvění ve volantu při brždění

    kutil> Pomineme-li to viseni motoru 1.8 na urcitych otackach, jaky si mel dojem z tohoto motoru? Na zaklade papiroveho srovnavani s konkurencnimi osmnactistovkami jsem na nej pohlizel s jistym despektem. S odstupem casu bych rekl, ze si to nezaslouzil a ze pro kombika je adekvatni(dostatecne silny v nizkych otackach, zivy a docela usporny).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.02.02  14:27

    « Re: Chvění ve volantu při brždění

    Zalezi na tom,kolik jsi ochoten investovat.Vzhledem k tomu ze orig Motorcraft ńejsou nejlevnejsi,asi se vejdes do jejich ceny i kdyz vezmes kotouce Bendix nebo Bradi.Ja si na ne stezovat nemuzu,ale mam lehci auto,i kdyz mam taky vetrany.Kdyz vezmes Brembo,tak asi chybu neudelas,neslysel jsem,ze by si na ne nekdo stezoval.U desticek mas spoustu moznosti,Bendixem pocinaje,Ferodo DS200,Pagid,Lucas,Mintex,ATE,vyber je velikej,ale volil bych znackovy.Predpokladam,ze Fikus je natolik rozsirenej,ze na nej budou mit desky vsichni.Konkretni a hlavne osvedceny kombinace by ti urcite poradil Michal na ATX motory.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.02.02  13:49

    « Re: Chvění ve volantu při brždění

    kutil> Otacky mi viset nezustavaji. Ten problem se sjizdenim zadnich pneu se da zrejme uspokojive vyresit hustenim na vyssi tlak. Jestli by si vice lidi koupilo focuse, kdyby byl navrzen strizliveji, lze asi tezko rici. Nekomu se libi, nekomu ne, jiny si na nej casem zvykne (muj pripad - prevazily uzitne hodnoty a konec koncu s konkurenci nezamenitelny vzhled ma take co do sebe). Vysledky prodeju ve svete nenaznacuji, ze by v tomhle byl problem. Kdyz se divam na predek focusu faceliftovaneho, resp. unifikovaneho ve stylu mondea, galaxy a fiesty, tak se mi zda, ze to puvodni reseni je cistsi, i kdyz asi mene prakticke. Mne zase napr. stredni panel palubky noveho mondea trochu pripomina skrin elektrickeho rozvadece; ale je to zase jen prvni dojem.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…