FORD FOCUS
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: tesneni versus lak
Ahoj, můj subjektivní dojem , důvod výměny stahovacích mechanismů bylo slabé luskání - lupání při zavřených př. oknech, případlo mi to jako když motorek vysouvající mechanismus se sklem najede na koncový (nebo momentový, tlakový) spínač, který nemá optimální kontakt (polohu) a spíná motorek, který stahovačky pořád dotláčí nahoru při přejezdu nerovností.
Po přečtení článku konfery jsem se na všechny popisované závady zaměřil, reklamace byla vyřízená dá se říc okamžitě jen se čekalo na dodávku ze skladu asi týden.
Ten můj je vyroben 11/99.
Dnes se mi ozval, skoro po měsíci (od 27. 3.)servis, reklamace čerpadla servořízení kladně vyřízená, do servisu jedu 25.4., jsem zvědav.
Je mi ale záhada proč musí reklamace schvalovat servisu Ford někde v Praze a tak dlouho mu to trvalo v tomto případě, co kdyby se mi rozpadl motor?
Jinak u mě převažují ještě pořád kladné zkušenosti, myslím s Focusem.
-
"-- skrytý --" 22.04.02 18:04
« Re: tesneni versus lak
To MirekM: No popravde receno, tim zpacifikovanim zrcatka ty rezonance (spise slabe zachvevy) vychazejici asi ze dveri (pri zavrenem okne) zcela nezmizely, a stale nejsem schopen identifikovat jejich puvod (nedela to na vsech nerovnostech, jen na tech nejak specifickych). Proc jsi menil stahovaci mechanismus? Kvuli drnceni a u obou dveri? Ray jako priznak spatneho stahovace uvedl vuli castecne stazeneho skla (ja jsem s nim trochu zacloumal jak v pricnem tak v podelnem smeru a zdalo se mi, ze tam vule nebyla. Auto mam vyrobene v 2/00 a mam taky extra zaruku na 3 roky. Nerad bych se s tim smiroval. Dalsi (drobna?) vada: chrom na napisu Focus zacina odchazet (uz tri cerne skvrnky na u). -
« Re: tesneni versus lak
Mám Focuse r.v.9/00.také mi to začíná klepat jak po nerovnosteh tak při zatáčení.Mám najeto 18 000km.Toto musí být seriová chyba.Ještě mám také octavii r.v.97.Tam mi prasklo zadní okno,později začal rezonovat výfuk vše po záruce cca 3roky.Vše vyměnili bezřečí zadarmo,že se jedná o serivé vady.toto asi ve Fordu zatím moc meznají.mam přijet oříští tyden cena do 5000kč.tak uvidíme... -
« Pánové pochlubíte se???
Březen 2000 zakoupení F.F. 1,6 combi (Rašíno,
3 letá extra záruka)
srpen 00 reklamace stahovačky př.oken (drnčení)
plastový kryt čalounění zadní
dveře - střecha (uznaná rekl.)
podzim 00 pozvánka - kontrola, přeprogramování
léto 01 reklamece -sjíždění pneumatik zadní
náprava( neuznaná rekl.)
listopad 01 reklamace - volnoběžná tryska
(uznaná rekl.)
březen 02 reklamace - stabilizátor př. náprava
( neuznána )
- únik oleje z čerpadla servo-
řízení ( čekám 4 týdny na
verdikt )
jak jste na tom ???
V životě jsem nic nemusel reklamovat tak často, jsem překvapen a rozčarován. -
"-- skrytý --" 17.04.02 14:09
« tesneni versus lak
Memu Focusu 1.8i Combi byly nedavno 2 roky a ma najeto neco pres 24 tisice km. Zatim se vyskytly pouze dve drobnosti (tuky tuk): 1) pri prejezdu vetsich nerovnosti rezonujici el. ovladatelne leve vnejsi zrcatko s prenosem "drnceni" do dveri. V servisu pri garancce to zrcatko zatlumili kouskem molitanu.
2} ponekud kuriozni vada - vsiml jsem si, ze tesneni pod kapotou motoru (pred celnim sklem) obrusuje lak na prilehajicim plechu kapoty (uz se tam postupne rysuje po cele delce vice mene souvisla bila cara).
V servisu mi poradili at ten obrusovany plech prelepim izolepou (auto je jeste v extra zaruce, tak nevim jestli by to nemeli sami nejak napravit). Kapota se pri jizde zrejme pohybuje vuci tesneni a prach mezi nimi pak kona svou praci. Mate nekdo podobny "problem"?
-
« Re: FOCUS vs 307 vs LEON vs FIAT STILO
Podle německého testu je Focus auto s nejnižší poruchovostí. Dnes jsem mluvil s kolegou a ten tvrdí, že si hodně majitelů v Čechách na Focus stěžuje. Sám Ford mi ale nepřímo potvrdil, že vozy dodávané do EU a do Čech jsou různé kvality. A tím bude test zkreslený. Leona má kolega s 1.8T a je spokojen. -
« Fokus na prodej
All: prodavam Fokusa, kdyby mel nekdo zajem:
Ford Focus trend 2.0l 4valec 16V 3dv hatchback
rv kveten 1999
najeto 65.000km
1. majitel, nehavarovane, 100% stav
ABS, posilovac rizeni, 4x airbak, el. okna, predni mlhovky, central + dalka + alarm+ imobilizer
sportovni podvozek
RS packet => original Ford predni,zadni,bocni sportovni spoilery
Wolf packet => bodove hlavni svetlomety, Remus vyfuk, sportovni sedadla, kuzi potazeny volant
150koni, max. 225km/hod
11.8/7.3/9.9 spotreba mesto/venkov/kombi benzin Natural 95
195/60 15" lita kola
stribrna metaliza
defend lock radici paky, Sherlock radiove vyhledavani proti kradezi
Radio, CD prehravac 4repro
CENA 350.000Kc vcetne DPH. -
« Re: 1.8 TD
Tak už jsem se dostal k TDCi. Měl jsem ho půjčený na jeden den. Motor je relativně tichý, zátah je slušný až do 4000ot, ale pod 1800ot nechce jet. Chtěl jsem vyzkoušet krátkodobé navýšení momentu při plně sešlápnutém plynu, ale není to znát. V Mondeu TDCi je zrychlení více výrazné. Spotřeba mi vyšla asi o 6,7 (1/3 město, 2/3 mimo město cca 120km/hod). Jízdní vlastnosti Focusu utpěly, asi je motor těžší a auto jakoby padá na hubu. Možná by to chtělo jinou charakteristiku posilovače řízení. Autu spíše sedí usedlejší jízda a tam by možná stačil 1.8TDDi. Největší výhodou vozu je tichý motor a zátah v otáčkách okolo 2000. Nevýhodou je cena, protože nutí koupit nejdražší model. Asi bych raději bral Oktávku 4x4 74kW (přečipovanou na 100kW) s 6ti-kvaltem. Ta vyjde na 70tis. což je jen o 20tis. více. -
« Re: 1.8 TD
Diky. Moc jsi mi pomohl. Takove rady jsou k nezaplaceni. Padnou na to veskere me penize a ocekavam, ze za ne dostanu to nejlepsi. FF jsem si vybral predevsim kvuli uspornymu motoru. Naftu budu mit levne (cca 13,-) a povinne ruceni taky ujde. Na TDCi mit nebudu, takze se asi poohlidnu po nejakym VW TDI. Octavia me ale moc nebere. Taky jsou hodne drahy. Mam strop 300.000,- Jeste jednou dik za radu. -
« Re: brzdy
To je úplně normální. Americké vozy jsou na velmi nízké technické úrovni. Jsou to ale držáky. Když jsem byl v Kalifornii, tak jsem jezdil s GMC 4900 AWD. Super stroj! Měl tachák do 100mil. a taky těch 100 jel! Ale nápravy byly pevný a brzdy bubnový. A stačilo to. Měl jsem Escort a mám Mondeo a u obou těchto vozů pořád měním destičky a kotouče. To jsem u bubnovejch brzd nemusel. -
matuS 21.03.02 00:00
« brzdy
pamatam si, ked auto roka vyhralo mondeo, a to malo vzadu bubnove brzdy. ja si myslim, ze vzadu by v kazdom vacsom aute mali byt kotuce.
no to, co som videl vcera, mi vyrazilo dych.
zaparkoval som vedla forda (taky vacsi, neviem ako sa ten typ vola, a bol to 8 valec, zrejme 3.5l, nie uplne novy, z 90tych rokov odhadujem) , a len tak nahodou som zbadal ze ma nejake male kotuce a brzdice. klaknem si a naozaj! maly kotuc vpredu, a jednopiestiky!!! pozriem dozadu - bubny!!! no parada!! to sa ford zasa vyznamenal. neviem si predstavit, ako to auto brzdi, najme ked je nalozene a napr taha prives (na to je asi 8valec idealny) -
« Re: 1.8 TD
TDCi je skvělý ale cena za combi je 680000,-Kč. Je to skoro stejný motor, který Citroen nabízí se slevou. Protože ale má Ford motorů málo, prodává je do EU a na Čechy nezbývá. Proto je v ČR jen v nejdražší verzi Ghia. Jinak Focus TDCi se prodává v EU už od 9.2001 a nějaká ojetina by se našla.
Ten TDdi je vlastně podvod, je to původní motor, co se dával do Escortů a je tam jen jiné turbo a u vstřikovacích trysek přibyl elektromagnetický ventil. Je to hybrid mezi klasickým dieslem se vstřikovacím čerpadlem a pokusem o common-rail.
Motor je značně hlučný a ani po ohřáti se nezklidní. Při porovnání s TDI od VW, motor divně reaguje na plyn a nelze výkon tak plynule regulovat. Výhodou je rozumná spotřeba. Motor se dá přečipovat na 80kW, ale není to prý nic moc.
Osobně bych pro motor raději volil Oktávku TDI než Focus. Podvozek má Focus lepší. Osobně čekám na TDCi, protože bude se slevou. Tak dám vědět, co je to za zázrak. Vozil jsem se v Citroenu Picasso s HDI 2.0 a to je pohádka. Motor není vůbec slyšet.
Doporučuju si někde toho Focuse půjčit na víkend a zaplatit za to ty 4000,-Kč. To je nejlepší způsob, jak si motor otestovat.
----------------------------------------…