FORD FOCUS

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.02  17:18

    « Re: New Focus

    Mám pocit, že se do Čech vozej pěkný zmetky a nejsem sám. Kamarád tahá ojetiny z CH a D a ty maj úplně jiný parametry než stejný vozy koupený v ČR. Plno Fordů by už při prodeji neprošlo technickou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.02  17:12

    « Re: Přístup k zákazníkům

    Mám teď Mondeo a předtím jsem měl Escort. Co se týče servisu, je to hrůza. Začal jsem u Auto Halle a pak u jejich nadřízených AutoMotol Beni. Ti pitomci mi při výměně posilovače řízení nejdříve objednali špatný typ a týden po výměně jsem málem skončil na střeše, protože spojku mezi posilovačem a volantem špatně sesadily a já měl najednou vůli přes 45°. Tak jsem to svépomocí opravil a odvezl to k nim na kontrolu. Prý je vše v pořádku a ještě si nechali zaplatit. Když jsem nechtěl, hned se oháněli právníkem. Za týden jsem tam byl zpatky, protože se povolila levá tyč řízení a za další týden pravá. A všechno si ti hajzlíci nechali zaplatit. Tak jsem za záruční opravu zaplatil 3x880,-Kč. Teď chodím k Charouzovi a je to o něco lepší. Ale taky se s nima přes rok hádám, kvůli závadám, co nedokážou opravit. Kamarád jezdil k Horákovi a tam prý měnily nové dobré díly za staré. Bohužel přístup FMC servisům nahrává a nijak je nehlídá. Stalo se mi např., že jsem měl plný ostřikovač náplně a oni mi přesto při kontrole naúčtovali 4litry směsi po 96,-Kč a odmítli o tom jednat. Mám ještě Polo a s tím jezdím k jednomu klukovi (má dílnu ve stodole), ten si řekne za hodinu 220,-Kč a udělá to perfektně. Ještě se mi nestalo, že bych se tam vracel s reklamací.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.09.02  13:25

    « xxx

    xxxxx
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.06.02  15:31

    « Přístup k zákazníkům

    Jaké máte, pánové, zkušenosti s přístupem k zákaníkům. Jde mi o to, že mám takový pocit, že FORD je na tom oproti jiným značkám dost špatně. Mně např. dosti silně záleží na tom, abych mohl být v servisu při prohlídce, resp. opravě u svého auta (důvěřuj, ale prověřuj), ovšem na tohle nikde moc neslyší (zkušenosti ze 3 moravských servisů FORD). Např. u VW je situace naprosto opačná - super přístup, samozřejmá možnost jít k autu do dílny apod. Jak jste na tom v Čechách?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.06.02  09:13

    « Re: Ještě jednou k stabilizátorům

    Kde je ten servis???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.06.02  01:00

    « Re: Ještě jednou k stabilizátorům

    Tos najel celkem dost, mě odešel levý po 20 000 km, v jednom servisu reklamaci neuznali, v druhé bez problému vyměnili během 10 min.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.02  11:22

    « Re: Klepani spojky

    Podle mě je to špatně vycentrovaný přítlačňák. Mě to dělalo u Sierry i po výměně komplet spojky u Forda. Mechanici mi tvrdili, že to odstranit nejde. Jde, ale jen byli líní si s tím pohrát.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.02  10:49

    « Re: Ještě jednou k stabilizátorům

    Tak vidím, že problémy s přední nápravou neskončili u Sierry, ale pokračují i u Focusu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.02  07:54

    « Ještě jednou k stabilizátorům

    Mám s nimi podobné zkušenosti, mám 1.6 hatchback, odešli mi skoro shodně při 52.000 km, a to jezdím slušně. Nechal jsem si je vyměnit u kamaráda, nic na tom není, původně jsem měl objednány orig. Ford, ale nakonec mne presvedcil kamarad taky s Focusem, ktery je koupil u Bendixu (Autobenex). Koupil jsem je za 30% ceny oproti orig., maji lepsi povrchovou upravu - kvalitni pokoveni a robustnost - oproti orig. je nesrovnatelna. Vymena obou mne prisla ne necelych 800 Kc a jsem s nimi spokojen. Nyni mam 75 tis. a zatim vse je OK (vcetne povrchu a hlavne manzet, ty původni Fordacky byly shnili na ...). Pozn.: stabilizatory pro Focus jsou mimochodem z konstrukcnich sestav pro BMW 3 řady aj.
    Definujme potom ten pravý originál... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.05.02  16:06

    « New Focus

    Change Of Focus For UK No.1

    The face of things to come at Ford has finally been brought into Focus! Spyshots in the current issue of Auto Express magazine reveal what the next version of the firm's best-seller will look like, and it will make a spectacular debut at this year's Paris Motor Show.
    Taking its design inspiration from the all-new Mondeo, with a wide mesh grille and less angular lights, the bold Focus will begin to turn its back on the new edge design of its predecessor with a far more conservative look which is expected to appeal to a wider audience than the current model. The rear builds on some of the styling details first shown on the Fiesta, although slimmer tail-lights give a sleeker appearance.
    The Focus is promising to set new standards of performance, space and refinement in a class it already dominates with the bold looks of the current model, launched in 1998. It's expected to build on the existing car's status as Britain's number one seller. Set to rival the new VW Golf family, also due to debut at the Paris show, and Vauxhall's forthcoming new Astra, the Focus aims to leave its opposition trailing.
    At the core of the Ford's appeal will be the strength of its model line-up.
    As well as the three and five-door versions illustrated in the magazine, engineers have built a mini-MPV edition and are working on a range of estates, saloons and even a coupé.
    In fact, it will be the mini-MPV that the public will see first, as it takes a bow at the Paris event as a concept. On sale from August 2003, the car will offer a versatile interior to rival the likes of the Vauxhall Zafira and forthcoming Golf MPV.
    Based on Ford's all-new C1 platform (which is also providing the basic underpinnings of Volvo's V50), the Focus will be bigger than the car it replaces. The versatility of this new platform allows engineers to add length to the wheelbase without the need for drastic reengineering. That means passengers are to be treated to generous levels of head and legroom. Safety standards are expected to be first rate, too. Fitted with Ford's IPS (intelligent protection system), the Focus is targeting a five-star Euro NCAP rating, while it will also aim to be easy to service and repair, keeping running costs as low as possible.
    The engine line-up is expected to add a new dimension to the Ford's appeal as well. Entry-level cars will use an updated 1.6-litre Duratec unit with a proven history in the current Focus. But the MPV is set to feature two new direct-injection petrol engines offering variable valve timing and 1.6 and 1.8 litres respectively, as well as new 1.6 and 2.0-litre TDCi diesels, which are likely to use a clever electronic set-up to reduce turbo lag. At launch, the 2.0-litre variant will be the most powerful engine available in the new car, producing 135bhp and 300Nm of torque.
    Fans of the more traditional three and five-door hatchbacks will have to wait a little longer to slide behind the wheel – these versions aren't expected until at least 2004 – while keen drivers won't be able to get their hands on the Ford Start-inspired Coupé until 2005. Dan Strong
    Article from: Auto Express


  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.05.02  10:12

    « Re: Netěsnosti

    A k cemu by ti bylo kdyby to nerezavelo? Nez to zrezavi tak aby se to zlomilo tak uz urvite nebues v tomto aute jezdit. Nedivej se na auto zespodu a problem bude vyresen.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.02  18:15

    « Vysledky mereni motoru 1.8i a tacha

    Focus 1.8i kombi (2/2000), najeto 25780 km. Mereno na dynanometru MAHA LPS 2000 v Auto Jarov. Max. vykon 90.0 kW (5590 ot/min), max. tocivy moment 168 Nm (4370 ot/min). Udaj tacho/mer. hodnota: 40/36.8, 50/46.0, 70/64.3, 90/83.7, 110/104.3, 130/123.0, 150/141.0, 170/159.9, 180/170.1, 200/189.4. Cena za mereni: 900 Kc.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.05.02  16:52

    « Netěsnosti

    Pánové taky vám teče z manžet vazelína?Konkrétně mám tento problém u manžety levého homokinetického kloubu. Dále mě zaskočila poměrně značná koroze hnacích hřídelů kol.Taky je mohli pozinkovat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.05.02  15:54

    « RE:Krivky krouticiho momentu a vykonu

    Pristi pondeli si necham ty newtonmetry a koniky u sveho motoru 1.8i zmerit na motorove brzde
    na Jarove (MAHA LPS 2000}. Zahrnuje to i mereni tachometru. Pak zde poreferuji o vysledcich mereni.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.02  17:32

    « Krivky krouticiho momentu a vykonu

    Na serveru fy Superchips ([odkaz] jsou uvedeny vysledky merene pred aplikaci cipu a s cipem pro benzinaky Zetec 1.6, 1.8 a 2.0 a diesel TDdi 1.8. Zvlaste potesujici jsou namerene puvodni hodnoty pred cipovanim. Napr. pro 1.6 111 bhp (5525 ot/min) a 118 lbft = 160 Nm (3737) a pro 1.8 123 bhp (5335) a 129 lbft = 174.9 Nm (4345). Rekl bych, ze "Superchipsove" nemeli zadny duvod pro nadsazovani vychozich hodnot. Znacek a jejich modelu, u nichz jsou tato mereni uvedena, je tam pomalu, coz muze take o necem vypovidat (o rozdilech mezi udaji uvedenymi vyrobci a temi namerenymi).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.04.02  09:29

    « Re: tesneni versus lak

    To Jiří: Nevím, ale pokud je vážně dělají Španělé, tak by to ledasco vysvětlovalo. :-) Nikdy jsem nechápal, proč automobilky stavějí výrobní závody v zemích, které nikdy neměli zkušenosti z podobného typu výroby - viz. Audi nebo Suzuki v Maďarsku, BMW a Mercedes v Rusku, Fiat v Polsku atd. atd. Pak také automobily z těchto zemí podle toho vypadají ... Např. Audi TT vyráběné v Maďarsku bylo "proslulé" svou "kvalitou".
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.04.02  10:47

    « Re: tesneni versus lak

    Nevyrabeji se ty tridverove hatchbacky ve spanelske Valencii?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.04.02  09:31

    « Re: tesneni versus lak

    Ještě doplnění původní informace: vadné stabilizátory u Focusů prý obvykle odcházejí zhruba po 20-30 tisíci kilometrech, podle toho, kde a jak majitel jezdí. Co se týká spolehlivosti, nejlépe na tom údajně jsou pětidveřové hatchbacky, nejhůře třídveřové hatchbacky. Proč tomu tak je, nevím, ale někde se o tom píše.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.04.02  09:24

    « Re: tesneni versus lak

    Klepání u Focuse při přejezdu nerovností nebo při zatáčení způsobuje výrobní vada stabilizátorů. Kdysi dávno jsme to tu už probírali. Špatné těsnění způsobí průnik vody ke kloubu, který postupně koroduje. Tuto výrobní vadu Ford odmítá uznat s poukázáním na špatný stav českých silnic. :-) Přesto vám v servisu vadný díl vymění za stabilizátor nové konstrukce. Oprava stojí okolo 2300 Kč, pokud se nepletu. Vzhledem k tomu, jaká je to malá tyčka, je cena docela přemrštěná.
    Někdy v létě 2001 jsem měnil levý přední stabilizátor, koncem března tohoto roku došlo i na pravý přední.

    Všechny výše uvedené informace o kontrukční vadě stabilizátoru mi sdělili v autorizovaném servisu Ford, dokonce na dvou různých místech.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.04.02  09:56

    « Re: tesneni versus lak

    To: MirekM
    Buď rád, že to šlo tak rychle. Mám Mondeo z roku 2000 a reklamaci řeším už 11 měsíců. To lupání v oknech jsem měl u obou předních dveří, když byla otevřená okna cca 5cm. Oba mechanismy mám už vyměněné a je to OK. S FMC (Ford Motor Company) řeším kmitání přední nápravy hned ode dne prodeje. Do dnešního dne nebyl FMC schopen provést opravu (servis by to udělal, ale FMC to nechce zaplatit - garance). Akorát mi prodloužili záruku na 4roky. Je mi to na nic, když mi kmitá celej předek nad 140km/h. Ke konci minulého měsíce odešla od FMC sl. Vlčková, která řešila reklamace a tak tam teď vládne bezvládí. Při koupi (nový vůz od Charouze) jsem měl na voze 21 závad. Předtím jsem měl Escort a na výměnu posilovače řízení, který nefungoval jsem čekal 5týdnů!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…