FORD FOCUS
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 11.11.02 12:14
« H4
Tak jsem nahradil puvodni zarovky Motorcraft H4L zarovkami OSRAM SILVERSTAR H4(60W/55W) a zlepseni je podstatne. Zatim jsem mel moznost vyzkouset spise potkavacky. Svetla sviti urcite vic, zejmena lepe a dale je osvetlena krajnice, kterou jsem drive pri potkavani protijedoucich aut prestaval na chvilku videt. Rekl bych, ze se lepe vyuzivaji vlastnosti jinak asi dobre navrzeneho reflektoru. -
« Combi 1.8 TDDi 66kw
Neví někdo jaké jsou ve Fokusu reproduktory v předních a zadních dveřích? Budu si muset koupit nové protože mi ty zadní začaly nějak moc zkreslovat.Nepodařilo se mi nikde zjistit jaké mají rozměry,nechci rozdělávat celé dveře jen proto ať zjistím jaké tam jsou reproduktory.Telefonoval jsem i do autorizovaného servisu bohužel mi nebyli schopni odpovědět.Děkuji -
« Focus 1.8TDdi
Mám Focus Combi 1,8 Tddi, r.v.2002, najeto cca 7000km. Mám tam digitální klimu. V létě i po ochlazení na zvolenou teplotu fouká neúměrně ledový vzduch, takže musím zvolit cca o 4 stupně více nežli chci, aby ve voze bylo příjemně. Dnes jsem poprvé na delší cestě význymněji topil a ejhle. Po dosažení teploty 22 stupňů začal foukat stejnou intenzitou, ale chladněji, takže zachvíli byla zima. Opět jsem musel dát o 2-4 stupně více a pořád s tím hýbat. Máte s tím někdo zkušenost? Zlatá manuální klima, co tam nastavím, to tam je !!
Další otázka je spotřeba V létě při delší cestě 6.1-6.2 i s klimou (syrový motor), V poslední době po Praze 7.1. Dnes Praha-Brno a zpět, sice jsem jel tak 150-160 ale 7.6 se mi zdá dost.(Spotřeba dle palubního počítače. Jaké kdo máte zkušenosti ? -
"-- skrytý --" 25.09.02 14:34
« "osvedcene" 1.8 a 2.0,
Dovoluji si upozornit, ze motory Zetec E prosly pred nasazenim do Focusu a do Mondea m.r. 99 vyznamnou modernizaci. Pokud si vzpominam, slo o hlinikovou zebrinovou vyztuhu mezi blokem a klikovkou (jako ma Zetec SE), odlehcene pisty a ojnice, novy tvar spalovacho prostoru, horcikovou hlavu, upravu vacek (casovani ventilu) a j. Motor Zetec SE byl vyvinut ve spolupraci s Yamahou a je samozrejme modernejsi. Myslim si, ze motory Zetec E se presto nemaji za co stydet. Take jsem pohlizel na svuj 1.8 s jistym despektem ale po dvouapulletem provozu a nedavnem zmereni na brzde jsem se mu hluboce omluvil (90 kW pri 5560 ot/min,
162 Nm pri 2800 ot/min a 168 Nm pri 4370 ot/min; mimochodem velmi podobny prubeh Mk jako ma 1.8 Nissanu s promennym casovanim ventilu). -
« Svíčky
Včera jsem přistavil svůj Ford Focus na servisní prohlídku po 60.000 km do autorizovaného servisu Ford. Měnili mi mimo jiné i svíčky. Výrobcem jsou pro tento typ předepsány svíčky Ford Motorcraft AZFS 22 C. Tyto svíčky byly u mého vozu vyměněny, ovšem jako nové byly osazeny svíčky Ford Motorcraft AYFS 22 C. Na můj dotaz mi bylo přijímacím technikem sděleno, že je to v pořádku, že Ford změnil označení bez dalšího komentáře.
Nemate někdo informaci, zda je to skutečně pravda popř. co v označení svíček znamená?
Údaje o vozidle: Ford Focus 5.dv, r.v.: 12/1998, do provozu 1/1999, 1.6i 16V benzín.
Díky za každou informaci.
Pozn.: i tohle je důkaz nedůvěry českého zákazníka v český servis FORD, cítí potřebu se raději pro jistou zeptat jinde :-( -
« Re: New Focus
Souhlasim s nazorem, že s vadnými kusy mezi auty se setkáme u všech značek.
Jen pro informaci: Mám najeto 61.000 km a krome dřive uvadenych tyci stabilizatoru na predni naprave mi neodeslo nic... a ad. spotreba: mam 1.6i 5 dv., 90% jezdim ve 4 lidech "přes kopce" a v lete se dostanu i pod 7 litry/100 km, uznavam vsak, ze 1.4 a 1.6 motory jsou rel. nove a technologicky asi jinde nez stare "osvedcene" 1.8 a 2.0, ktere Ford do Focusu stale dava. -
« Ford Focus 1.8TDCi kombi
Máte s ním někdo zkušenosti? Jaké je to auto a jak se chová. Nabízejí mi ho místo Mondea z roku 2000. Koukal jsem, že rozměry vnitřku jsou podobné. Nezdá se mi ale uchycení zadních navijáků pásů. Myslím, že dost překážejí a zmenšují kufr. Díky za odpovědi. -
« Focus - blitka
Tak jsem v tomhle foru poprve, precetl jsem si par prispevku z historie a zjistil jsem, ze jsem to auto nezkurvil ja, ale uz ve fabrice. 4 roky stary Foc 5D, 1.8 ZETEC 85.000 km. Sice to hezky jede, ale zere jako krava (9,5 50:50 Praha:venkov), je to hrozne aerodynamicky hlucny, od 130 nahoru se klepou skla v zrcatkach, drnci dvere, zasekava se stahovani oken, atd. Pravidelne 1x za mesic se objevi novy zvuk ... A ten tolik vychvalovany podvozek? Mam jeste Fiat Bravo a s nim stejne zatacky projedu o cca 10-15 km/h rychleji.
Ale jak jiste vsichni vime, nejlepsi znacka auta je sluzebni ... -
« Re: New Focus
to Jiří: TO máš štestí. Mám hodně znamých, co mají Fordy (staré Escorty a Mondea - soukromé a nové Focusy,Fiesty a Mondea - firemní) a všichni se shodly, že už by Ford nekoupili. U Focusů se jim sypou přední nápravy, sjíždí zadní gumy, odcházejí brzdové kotouče, silentbloky. Jeden měnil po 50000 převodovku a jeden obě sedačky. Jinak jim v autech chrastí ve dveřích a zadní části. Líp jsou na tom Fiesty, tam je spokojenost. Ale s novými Mondeii moc spokojení nejsou. Jeden má 1.8 slabší a to prý vůbec nejede, jeden má 2.0TDDi a je to prý dost hlučné a má vysokou spotřebu, skoro 8litrů. Třetí má 2.0 benzín a má taky vysokou spotřebu a říká, že motor nechce do 3tis.táhnout. Dnes jsem mluvil s kolegou, dostal Mondeo 2.0TDCi (měl předtím Passat 1.9TDI 96kW 4x4 přečipovaný na 110kW) a říká, že Passat se choval líp. Hlavně v rozsahu od volnoběhu do 2000ot. Osbně jsem měl možnost jezdit ve Focusu 3d. s motorem 1.6 a ten se mi velmi líbil. Nedávno jsem se ale svezl ve Focusu 1.8TDCi kombi a za tu cenu bych radši koupil Oktávku 1.9TDI 74kW 4x4 přečipovanou na 85kW. Cena je stejná a parametry lepší. Focus vypadal, že se každým okamžikem zapíchne do země, asi je na něj ten motor moc těžkej. A taky nechce od volnoběhu do 2000ot. táhnout. To je línej jak mrcha. A spotřeba se taky pohybovala okolo 7mi litrů, což je dost. Před Mondeem jsem měl Escort a ten jsem kvůli opakovaným závadám musel prodat. Tak jsem myslel, že Mondeo bude lepší a kvalitnější, ale je to úplně stejný krám a Ford od toho dává ruce pryč. Příště koupím nějakou ojetinu a snad to bude lepší. Kamarád má Sieru 2.0 z roku 85, najel na ni snad 500tisíc a měnil jen ventilátor u chladiče. Nebo půjdu do Picassa od Citroenu. Je velký a s HDI a čipem i docela jezdí. Známí ho mají a je bezproblémový. Spotřeba 6,5l nafty. -
"-- skrytý --" 11.09.02 18:11
« Re: New Focus
kutil> Jeste bych chtel dodat, ze mas smulu s tim tvym mondeem. Na nepovedene auto muzes narazit asi u kazde znacky. Kdybys chtel pro porovnani vysledky mereni motoru Zetec E 1.8 z brzdy na Jarove, tak mi dej e-mailovou adresu a ja Ti je poslu (mam je naskenovane). Spotrebu mam ted do 8.5 l/100 km. Jezdim hodne po dalnici cestovni rychlosti 160 i vice (se zapnutou klimou) a slapu tomu cim dal vice na krk i ve meste. -
"-- skrytý --" 11.09.02 17:47
« Re: New Focus
kutil> Memyslim, ze by sem Ford dovazel zmetky. Se svym focusem kombi 1.8 mam najeto 32500 km a zatim bez problemu (az na tu obcasnou slabou rezonanci ve dverich pochazejici zrejme od vnejsiho zrcatka). Poptavam se na zkusenosti temer kazdeho majitele focuse, ktereho uvidim nekde parkovat a v drtive vetsine jsou velmi spokojeni.
Pred casem se tady nekde v MC zminoval prodejce osaramackych zarovek, ze ty SILVERSTAR maji dvojnasobnou zivotnost.