FORD FOCUS
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 14.04.03 08:49
« kmitani rizeni pri brzdeni pri 130 a vice
Tak mam prvni vaznejsi problem. Pri brzdeni pri vyssich rychlostech mi vibruje volant (asi od 130, testoval jsem do 160). Pri 110 (tacho) je uz volant klidny. Mam najeto 40 kkm a mam tri tydny po trilete prohlidce (Focus 1.8i kombi). Pri zamene pneu za letni vyvazovali predni kola. Bez brzdeni jsem vyrazne vibrace nezaznamenal (mozna slabe kolem 145). Co myslite, v cem je pricina? -
« ND
Fordik->Mas sice pravdu o cene nahradnich dilu, ale zase maji japonci obecne vysokou spolehlivost takze ty nd neni potreba menit tak casto. To samozrejme neresi to kdyz te nabori nekdo jinej...
Janamilan->Dik, ale ja mel na mysli spis nejake to min viditelne, napr. u nekterych aut ukryte pod kobereckem u spolujezdce atd. 1.6ka se da sehnat uz od 6000 euro, tak si ji mozna necham dovezt. Proto potrebuju znat veskere "speky" ktere se na ni daji najit ;-) -
« Alarm Ford
Zdravím všechny,jsem tady poprvé a je to dosti dobrý.Může mi někdo poradit s funkcemi alarmu u Focuse?Jedná se o alarm originál FORD.Podle manuálu se toho moc nedovím.Nevím např. zdali je blokován motor(startování)při alarmu.
Jaké zkušenosti s hustěním pneu 195/65 R15- dle návodu nebo výše?(verze 4 dv,1.6- Comfort)
Pro informaci spotřeba(smíšená) po 8000 km dle pal.poč. 7,4 l/100 km.
Zatím jedna reklamace s klimatizaci-zhasinání motoru při zmáčknutí spojky(údajně nedošlo k odpojení klimatiky a tím k přetížení motoru na volnoběh).Údajně provedeno seřízení spojky klimy.Nevíte,zdali je nutno vypouštět a znovu plnit "chladivo"? -
« Spotreba
Focusaci, jakou mate realnou spotrebu u 1.6ky? Ceny klesaji a nez bude pro me koupe aktualni (2-3 mesice) je mozne ze se Focus dostane pod 200K, coz je pro mne jiz akceptovatelne...uz jsem zuzil vyber na Toyotu Carinu E, Mitsubishi Carisma, Seat Cordoba(99) vse v 1.6 kolem 97-98 roku ... cena u vsech kolem 180K. -
« Re: Re:
Prvné i současný Focus jsou v provedení Trend, tedy třídveřový hatchback se sportovnějším tvrdším odpružením, první byla šestnáctistovka, v létě jsem jezdil na 15" litých kolech a s pneumatikami 195/60/R15 Michelin Energy MX, v zimě pak na standardních ocelových discích 14" a s pneumatikami 175/60/R14 Michelin Alpine MS, se kterými se mi dařilo jezdit za každého počasí i v poměrně hlubokém sněhu - jezdím denně k zákazníkům, měsíčně najezdím tak 4 - 6 tisíc km... Druhý je opět trend, ale tentokrát dvoulitr, mám ho od 1. listopadu, jezdil jsem s ním chvilinku na letních 205/60/R16 Michelin Pilot Exalto, litá kola 16", a na zimu mám 185/60/R14 na ocelovýcg discích, opět Michelin Alpine MS. Teď už najeto cca 9000 km, nejvyšší rychlost na rovině dosažena cca 215 km/h (podle tachometru, otázka zní, kolik to bylo ve skutečnosti). Podle stylu se s tím dá jezdit za méně než osum, ale taky i za 13 litrů, to když jsem jel v noci ve dvě z Brna a potřeboval být co nejdřív v Praze, a pokud nebyly závěry, jel jsem stále okolo 200 km/h (naštěstí bylo minimum aut a kamiónů).
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!