FORD FOCUS

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.99  06:26

    « Re: Focus z Ruska ?!?!?!

    To Marty: S tím plně souhlasím. Obávám se ale, že i po výměně této vlády ke snížení spotřební daně benzínu nedojde. Lidé si zvyknou a pro kteroukoliv vládu je pohodlné získávat tímto způsobem prostředky. Do toho ještě kartelová dohoda petrolejářských společností, účelové embargo Iráku, které náramně vyhovuje americkým těžařským firmám a příští rok budeme rádi, když bude benzín pod 32 Kč. Dálniční dostupnost je důležitá, viz. největší investice jsou u Plzně, ale není to pravidlo, viz. Boeing chce kvůli nezaměstnanosti stavět u Ostravy. Tam hrál ale určitou roli faktor letiště.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.99  03:37

    « to: RAY

    Sorry, RAYi Klaus opravdu nebyl nic moc, ale pořád je to pan "někdo" (rozhodně není hlupák o jeho morálce se ale bavit nebudu), ale ten kašpar co nám dělá předesedu vlády nyní je naše národní ostuda!!!.....Že každý týden odjíždí 1 milión čechu do zahraničí, to jsi doufám nemyslel vážně??? Nějak jsem totiž nepostřehl, že by pravidelně ubývalo cca naší 10% populace! :o))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.99  23:31

    « Re: Ještě k oknům

    To Ray: Já jsem nyní paradoxně v opačné situaci než Vy. Okna si ani nevrznou a to ani na nejhorších kostskách (mimochodem dnes jsem jezdil po městě v pěti lidech a připadal jsem si jak v luxusní limuzíně - asi ten pytel cementu přece jen naložím jako zátěž :-)) a ve Fordu mi ty mechanismy chtějí vyměnit, protože je už objednali. I když závada vlastně pominula. Samozřejmě to chápu. Nechtějí mít velké skladové zásoby. A sevis ty díly už objednal a zaplatil. Peníze od Forda dostane až když vyřídí moji reklamaci. Z toho objednávkového systému mám dost obavy. Díly jdou z Německa 2-4 týdny. Nedovedu si představit být tak dlouho bez auta, kdyby se objevila nějaká vážná závada. Sice mi v servisu tvrdili, že všechny důležité díly mají skladem, ale kdo ví? Snad by se to dalo řešit přes službu Ford euroservice, jak jsem se dočetl v podmínkách jsou povinni, přesáhne -li oprava 24 h přistavit náhradní vůz. Mimochodem Ford euroservice jsem použil v létě na Slapech, když nějaký občan neunesl pohled na avangardní tvary Focusu a s třídním zápalem zabořil svůj nůž do dvou pneumatik Pirelli P6000 aby si tím tunelářským automobilem vyřídil své účty... Pneumatiky pojišťovny samozřejmě nehradí, takže 9k Kč v ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.99  22:41

    « Re: Focus z Ruska ?!?!?!

    Ja sem srovnával dopravní síť s vyspělými státy EU. Ale myslím si, že největší nezaměstnanost se objevuje v regionech, kde právě není dálniční dostupnost a špatná dopravní obslužnost. Nám to zní dost divně, ale 50 - 80 mil se přece dá jet po kvalitní dálnici kvalitním vozem za prací každý den. Samozřejmě musí být PHM za tržní cenu a ne o 300% navýšeny státní lichvářskou daní. Nechci zlehčovat, ten problém není tak jednoduchý. Samozřejmě je tu ještě ekologický aspekt. Doufejme, že mobilta pracovní síly bude jednou řešena spíš internetem a mobilem, než automobilem :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.99  07:11

    « Re: Focus z Ruska ?!?!?!

    Ja bych rekl, ze infrastruktura je u nas velky problem, ale co treba takove Polsko nebo Madarsko. Tam jsou ty silnice jeste zoufalejsi nez u nas. Navic, zprava EK jasne rika, ze v Ceske republice je nejrozvinutejsi dopravni sit ze vsech byvalych komunistickych statu. To neznamená, ze ji nekritizuji, prave naopak, ale ostatni jsou na tom jeste hur. Proto si myslim, ze problem je jinde. Hlavni pricinu a vinu kladu na jednoho "neomylneho" profesora ekonomiky, co misto toho, aby u nas podporoval zahranicni investice, hral tenis a prohlasoval, ze my je nepotrebujeme. Bohuzel, tento jeho nazor se nezmenil, jak jsem zjistil z jeho reci nad zahajenim vystavby motorarny u Mlade Boleslavi. Desim se toho, ze se tento clovek dostane zpet ke kormidlu nasi ekonomiky. Pritroubly Zeman sem ty investory alespon nejak laka a taky se mu to dari, to je nepopiratelne. Vzdyt zahranicni investice u nas budou tento rok pry temer petinasobne oproti letum minulym a to urcite neni jenom samo sebou. Diky tomu, ze minule vlady zahranicni investory nepotrebovaly, jsme prisly o tisice pracovnich mist a miliardy dolaru. Pak se muzeme divit, ze v Madarsku stavi Sony dalsi zavod, buduje tam General Motors, Opel, vyrabi se Audi TT, atd. Jsem zvedav, jestli ted bude u nas stavet servisni stredisko Boeing. Snad to klapne driv, nez bude u moci zpet ODS. Vsechny ostatni veci, co jste uvedl, jsou urcite na miste. Dobre vim, jak u nas funguje pravni rad. Manzelka mela nehodu, pri ktere totalne rozbila tu nasi Felicii. Ackoliv soudni znalec prokazal, ze vinikem nehody je ridic autobusu, 15 mesicu po nehode je v policejnich protokolech stale vinna ona. Nikomu se nastesti nic nestalo, ale problem s pojistovnou nas stal pekne penize a stale jsme se nedovolali spravedlnosti. Nekdy az vztek me jima nad vykoristovanim majitelu automobilu. K tomu vyctu mych vydaju za auto jsem jeste neuvedl, ze v cene zahranicnich vozu platime jeste dovozni prirazku a silenou dan statu - radove desitky tisic, u drahych vozu az stovky tisic korun. Takto bych mohl pokracovat hodne dlouho. S tou neochotou stehovani pracovnich sil mate pravdu. Co ale rikate na to, ze kazdy tyden odjizdi za praci do zahranici pry az milion Cechu??? V nasi oblasti je mnohem vice nezamestnanych nez v Praze. Pokud Ti lide ale maji postaveny domy, neni snadne odejit do Prahy. I kdyz prodaji svuj dum tady, stezi jim to postaci na zakoupeni maleho bytu v Praze. A co kdyz o praci prijde jenom jeden z manzelu? Ten druhy by mel dat vypoved a stehovat se se svou polovickou za mistem? Tento problem je slozitejsi nez se zda. Hlavni pricina je ale znama dostatecne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.99  06:27

    « Re: Fikus

    To VOSA: Golf IV byl mym velkym snem, ktery zustal nesplnen jenom pro svou kdysi zoufale premrstenou cenu - ted uz ho trochu zlevnili. Druhym duvodem byl prave Focus, ktery je skutecne v mnoha smerech lepsi - prostornejsi, s lepsim motorem i jizdnimi vlastnostmi, levnejsi, atd. Zrejme ne v takovych nasobcich :-), ale urcite je lepsi. Jedine, v cem bude asi Golf dal, je dilenske zpracovani. To u Focusu trochu pokulhava. Tretim duvodem pro Focus, byl pro mne jeho interier. Na ten nedam dopustit. Zivim se jako 3D grafik a obdivuju nekonvencni pristup. Co se mi treba absolute nelibi, jsou interiery z rodiny VW - viz posledni prisernost - radobyinterier Fabie. Ten nezachrani ani kvalitni materialy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.99  06:14

    « Re: Ještě k oknům

    Takze to bude asi ten problem. Mne ty okna zas az tak moc nedrnci. Rozhodne ne po zavreni oken. Dochazi k tomu spis po prejezdu nerovnosti, predevsim rychlejsi jizda na kostkach. Tam je to pomerne znatelne. S tim madlem to zkusim, ale nikdy jsem si niceho podobneho nevsimnul. Je tedy mozne, ze moje drnceni oken uz neni tak markantni jako Vase, takze zrejme nebudu mit velkou sanci to vyreklamovat. Kazdopadne ale nechapu potom reklamacniho technika, ktery mi rekne, ze Ford mu tuto reklamaci sice proplati, ale pokud mi to bude delat i po oprave, nikdo uz se se mnou nebude bavit. Co je mu vubec do toho? Zacinam zjistovat, ze servisy Fordu skutecne nejsou na nejlepsi urovni. A nejen Fordu. V okamziku, kdy si clovek odveze novy vuz jakekoliv znacky, uz je pro servis obtiznym hmyzem, ktery jenom otravuje. Takoveto zkusenosti ma spousta mych znamych, majitele nejruznejsich znacek.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.99  02:12

    « Re: Focus z Ruska ?!?!?!

    Ještě poznámku. Taky by se mi líbila další automobilka v ČŘ. Vstup VW byl ve své době o něčem jiném. Byl vyjednán v rámci politických špiček Německa a ČR. Řekl bych, že byla dodržena i jistá nepsaná exluzivita pro VW, ale to je jen spekulace. Po dnešních špičkách nechci aby podobné obchody uzavíraly, není důvod, ale postarat by se měly o něco jiného. V ČR se obecně proklamuje hlad po zahraničních investicích. Pro to je potřeba hodně udělat. Velké zahraniční firmy kousnou kritizované bezprávní právní prostření, legislativní pomatenost, špatný rating i premiéra, z kterého táhne chlast. Problém je v nedostatečné dopravní ifrastruktuře. K čemu je levná pracovní síla, navíc kvalifikovaná, k čemu jsou eventuelní daňové prázdniny, když nemohu zajistit rychlý pohyb zboží a surovin (málo dálnic, zastaralá železnice)? K čemu to všechno, když kamiony čekají desítky hodin na hranicích a než se vykřižují dva vlaky, zboží podléhající zkáze zkáze podlehne? Většina českých podniků je v nevyhovujících budovách z první republiky v centrech měst. Takže každá zahraniční investice musí zákonitě začít na "zeleneé louce", tam je ale potřeba přivést tu dálnici a to za tento stát nikdo neudělá. Otázkou tedy je, jestli se sem za těchto okolností vůbec nějaká další automobilka vejde. Navíc pracovní síla zde je sice levná, ale i značně nemobilní. Jednak z tradicionalistických důvodů a jednak je čím dál více nemobilní díky nesmyslně nastavené spotřební dani na PHM (drahý benzin, nafta, a potažmo rostoucí ceny jízdného v hromadné dopravě). Takže místo aby se za finance utržené ze spotřební daňe na PHH stavěly dálnice, vyplácí se na podporu nezaměstnanosti. V USA tu daň nemají. Zato tam mají velmi mobilní pracovní sílu. Proč asi?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.99  01:24

    « Re: to Marty

    Prečo nie. Ale ještě jsem mu nedorostl, je to přece jenom o pár peněz dražší sranda než Focus. Snad za pár let. Volva se mi moc líbí, zvlášt S80. Ale v téhle kategorii už jsou některé níže popisované problémy opravdu o něčem jiném.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.12.99  01:08

    « Ještě k oknům

    To Ray: Přehledl jsem otázku. Okna dělají (dělala) následující: po zavření několik sekund popraskává z horní části vnitřní výplně dveří. (napřed jsem si myslel, že jsou "chytrá" a utomaticky si vymezují horní polohu). To samé popraskávání se ozývá při přejezdu nerovností. Ten samý zvuk se ozve když se zahýbe vnitřním madlem dveří, nebo zahýbe horním rohem výplně směrem ke sloupku. Já jsem mechanikovi říkal, že to spíš bude špatně uchycená výplň (jako by tam docházelo k pnutí), ale on si zahýbal okny a řekl: to je mechnismus stahování, už jsme to vyměňovali na reklamaci. Jinak zadní okna jsou u mého vozu bez elektriky a vůli mají asi 3,5 cm a nedrnčí. Ještě jedna věc mne napadla: nechat auto den a noc ve vytopené garáži a pak ho jet reklamovat. To že za se ta závada neprojevuje za nízkých teplot, by ale indikovalo spíš to pnutí výplní. No ve středu budu moudřejší ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  20:47

    « to Marty

    Čo takto Volvo...
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  20:46

    « Fikus

    Kamarát mal dva roky Golfa a keď vybehol Focus hneď sa doňho zalúbil (rovnako ako ja), musel ho mať. Dnes už má skoro 25000km a nevie si vynachcáliť. Jazdné vlstnosti sú údajne tak 121krát lepšie než u Golfu, interér tak 25krát väčší, motor 30krát pružnejší a podstatne úspornejší a autom je asi tak 500000krát krajšie :-) Jediné čo mu vadí je dosť slabý servis. VW mal totálne šitový servis, dokonca mu v ňom aj poškodili auto, ale Ford na tom nieje o moc lepšie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  14:16

    « Re: Perovani

    Interier mi nedrnci, jen obcas a to uz musi byt silnice pro zebrinaky. Spis me stvou ta nestastna okna. Focus ma skvelou stabilitu a ta se na tvrdsim podvozku musela projevit. Souhlasim, ze na prazskou dlazbu to asi nejlepsi vuz nebude.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  13:31

    « Re: Perovani

    Ja dělám do reklamy a tak vím, že není nic jednoduššího než takovéto PR články zaplatit.
    Fakt je ale ten, že Praha je oříšek i pro Mercedes S. Samotné rázy pérování asi nejsou tak hrozné. Vadí mi, že drnčí interiér (dveře, něco vzadu...) Když jsem si sedl dozadu - v Praze na kostkách je to opravdu příšerné - chudák pes. Řešení Mondea může být stejné, ale jsou použity měkčí pružiny. Mondeo je měkká loď, krásně se houpe. I kola s větším palcovým profilem asi také udělají své... Začínám uvažovat o Xantii nebo podobném autě ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  13:21

    « Re: To Marty: reklamace oken

    Zrovna dnes se mi ozval technik z mého servisu, že potřebné díly včetně těch okenních mechanismů přišly. 15.12. jsem se objednal. Tak dám vědět. drnčení na mém voze totiž taky skoro ustalo. Zato se přidaly oboje zadní dveře. Podle mne stačí seřídit obvodový přítlak. Ale po 13000 km? Možná by pomohla ta metoda, pověšení se na dveře, jak jste psal s tím žigulem :-)) Další problém mám se vzpěrami kufru. Víko se samo neotvírá až nahoru. Včera jsem si uděla pěknou bouli.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  12:54

    « To Marty: reklamace oken

    Dnes jsem absolvoval pokus vyreklamovat to drnceni oken. Dopadl jsem jako Napoleon u Waterlo. Zpocatku to vypadalo nadejne. Prijel jsem do servisu v UH, kde se na auto prisel podivat nejaky mechanik. Zalomcoval s jednim oknem nahoru dolu a od sebe k sobe a rekl vedoucimu pres reklamace, ze se musi objednat kompletne cele stahovani oken i s motory. Uz jsem myslel, ze mam vyhrano. Manik, co ma na starosti ty reklamace, kolem toho neduverive krouzil a pak utikal zkusit zalomcovat s temi okny na novem Focusu v autosalonu. Vitezoslavne pro mne po chvili prisel a ukazal mi, ze i v novem Focusu jde s temi okny stejne pohybovat. Zkusebni jizda ho prilis nepresvedcila, protoze UH je samy asfalt a rovina a pri rychlosti 50-60 km/h se okna proste neozvou. I kdyz okna nakonec dvakrat trosku zadrncela, rekl mi, ze je to v norme a ze jeste o nicem takovem neslysel. Pry jeste zavola do Prahy a zepta se primo tam na centrale Fordu. Jel jsem tedy domu a za chvili mi volal do auta. Mluvil uz trosku vic zkrousene, ze teda v Praze o tom vi, a ze se to reklamuje, ale musi to drncet poradne. Takze az se mi to rozdrnci vic a on to tak posoudi, pak mi to s klidem vyreklamuje. Musi to byt ale jeste v dobe zaruky a pokud mi v puli dubna konci, mam si radeji priplatit prodlouzenou zaruku atd. atd. atd. Osobne jsem se domnival, ze pro reklamaci mi postaci ta znacna vule v oknech a vubec jsem nepredpokladal, ze stejnou vuli maji i nove vozy. Ackoliv, kdyz jsem se ho ptal, kdy byl ten novy Focus vyroben, nedokazal mi to sdelit nebo spis nechtel. Pokud to byla zavada starsich serii Focusu, mohl byt toto klidne jeden z nich. Tuto mou hypotezu totiz ten clovek nijak nevyvracel. Mel jsem dojem, ze to tak asi je. Nevite, jak postupovat dal? Maji vozy s elektrickym stahovanim oken skutecne tak velkou vuli, ze jde s nimi normalne zalomcovat? Nemohl byste mi nejak bliz popsat, jak Vam osobne ty okna drncely? Tady mi ten clovek prilis neveril. On se s nicim takovym jeste nesetkal a neslysel, Focus neni staven na ceske silnice, snad si nemyslim, ze kdyz najedu na hrbol, nic se neozve, apod. Takove "klasicke" odpovedi. Moje argumenty, ze kdyby mi to nedrncelo, tak ho asi nebudu otravovat, nebral v potaz.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  06:45

    « Perovani

    To Marty: Vcera jsem se schvalne mrknul na par starsich clanku o Focusu, kde se pise o perovani, tlumicich atd., se kterymi jste nespokojen. Vycetl jsem toto: "... zaveseni prednich kol vychazi ze systemu pricnych vzper McPherson pouzitych u Mondea. Nove ulozeni vzper prineslo oddeleni sil pusobicich na karoserii od pruzin a tlumicu. Vysledkem je rychla a presna reakce tlumicu pri prejezdu nerovnosti. Stejne pysni jsou technici Fordu na ...". Jak ctete, technici Fordu jsou na perovani Focusu pysni. Clanek vysel v Technickem tydeniku - Ford Focus - od vitezstvi k vitezstvi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  06:26

    « Re: Focus z Ruska ?!?!?!

    To Marty: Souhlasim tak trochu s nazorem King Of The Road :-). Rusove treba umi delat, ale oni nejsou zvykli dodrzovat nejakou presnost vyroby. To je v jejich mentalite a bude to trvat minimalne dve generace, nez jejich vyrobky budou vubec konkurenceschopne. Take dve generace to bude trvat u nas, nez budeme ochotni nakupovat nejake ruske zbozi ve vetsim. A to vse se stane pouze tehdy, kdyz tam budou zahranicni investori skutecne mohutne investovat a bude relativne klidna politicka situace. Ja osobne bych velmi premyslel nad tim, zda mam koupit auto z Ruska, i kdybych mel na nej slevu a zaruku toho, ze na kazdeho ruskeho delnika dohlizeji 4 nemecti kontrolori. :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  06:17

    « Re: Topení

    To Gapa: Diky za "radu", ale nejsme tu uplni pitomci. Asi kdyby byla v aute klimatizace, tak se o necem takovem vubec nebavime.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  02:29

    « Re: Topení

    Mlží se ti okno při zapnuté vnitřní cirkulaci? Řešení je jednoduché - zapni si klimatizaci a vlhkost se bude kondenzovat na výparníku! Samozřejmě přitom můžeš topit.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…