Automatická převodovka

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.04.02  18:26

    « Re: to lenin

    Šroubů mám taky málo. Kua, kdybych nebyl línej a vybral šrouby z těch vraků, co Mynařík zrecykloval!!! Jinak a Libiš si toho STW nechává?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.04.02  17:28

    « Re: to lenin

    hlavně, jakmile najdeš jakýkoliv šrouby, mám o ně zájem. Já blbec jsem takovou krabici šroubů věnoval kdysi dávno i s rozebraným motorem k autu, když šlo pryč. je to jedno, jestli to je Ford nebo GM. To šasi jsem přivezl, má docela sympatický rozměry na opravdovou obludu. Chybí tomu zadní kola (disky). Mám novinku jen několik hodin starou. Milan Libiš koupil pro svoji paní toho bílýho Ramchargera po Hazukovi. Teď ho veze domů. Ale nepráskni mě, že jsem ti to řekl. Raději chvíli počkej, protože kromě mně a p. Libišové to ještě nikdo neví. Hned by poznal, odkud vítr fouká.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.04.02  14:07

    « Re: to lenin

    Podívám se syslátů, co mi zbyly po Lincolnu TC. Jinak Ty jsi nakonec do toho torza vskočil???? To je to bez kol???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.02  21:21

    « Re: to lenin

    Já mám na měrce od toho torza Econoline napsáno tradičně: Use only ATF Mercon, see user manual atd. Ve skříni byl samozřejmě Dexron a ze skříně to smrdí spáleninou. Jedná se o jakousi HD převodovku s řazením OD tlačítkem. U Ramu jsem ho měl na palubce, u Tritonu je to na šaltrpáce a tady je to bůh ví kde, jelikož tam není palubka a v lepším případě tam čouhají prázdný zásuvky, v horším případě jen svazky zakončený - podle kvality střihu usuzuji, že dobře nabroušenýma klempířskýma nůžkama. Chtěl bych to alespoň natočit, jestli to jde na všechny a pod, popř. jestli se to s tou skříní je ochotno alespoň trochu hýbat z místa. Údajně to na místo, kde jsem to nakládal, dojelo vlastní silou. Ve skříni bylo oleje množství 0, neb byla vymontovaná, samozřejmě půlka šroubů mi chybí. Potřeboval bych alespoň 2 matky ze 4, kterými je připevněn měnič k talíři. Nemáš? Mají takový velmi jemný závit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.02  11:34

    « Re: to lenin

    Jinak já mám v Mercury ve shodě s manuálem Dextron III.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.02  11:33

    « Re: to lenin

    Já osobně ne, ale trable s tím mněl kamoš s Mustangem 1974. Tam se mu dextron choval než se zahřál jako by mu odcházela převodovka, ale pak v pohodě. Má jinou viskozitu, ale pokud vím, užíval se jen na přelomu 70. a 80. let a to zejména u evropských verzí. Ale toto info jsem nakoupil od něj a je možné, že se mýlím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.02  21:47

    « Re: to lenin

    Ad Mercon - taky se me to tyka (sice mam o dva valce mene nez lenin, ale jinak skoro totez).
    Nevim presne chemicke slozeni Merconu oproti standardni kapaline, ale pokud do Forda (a jeho derivaci) nalejes Dexron, tak pry muzes ocekavat zvysene vibrace prevodovky hlavne pri mirne akceleraci a pri prerazovani mezi trojkou a ctyrkou. Takze do Fordu radsi jen Mercon!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.02  21:10

    « Re: to lenin

    lenin: Setkal jsi se někdy s kapalinou do automatu Mercon? Fordova specialita. Nemám ponětí, jakej je rozdíl mezi ní a Dexronem a co se stane, když to zaměníš.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  16:08

    « Re: to lenin

    Jo to ten v Brně...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  15:39

    « Re: to lenin

    to lenin: Mluvíš o tom červnovým Brně nebo je nějaký ještě dřív? Já bych si to taky vyslechl, už se na to bublání osmiválců a whisky těším.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  15:31

    « Re: to lenin

    Víš, to bylo tak, Když Sever válčil s Jihem a zem šla do války.....No je to delší povídání, Kup s sebou do Brna Flašu bourbonu,( nejlépe Rebel Yell) a jí ti to za dlouhého letního večera vysvětlím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.02  11:06

    « Re: to lenin

    Mimochodem omluvte mojí trestuhodnou neznalost. Ale ta vlajka s křížem přes celou diagonálu je vlajka čeho ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.02  10:37

    « Re: to lenin

    Mazel! Koukám, že seš z Moravy. Alespoň auto se tak tváří :)) Doufám, že se tomu točí zadní kola. Jo a za ty vlajky máš bod, já totiž nesnáším tu pruhovanou a hvězdičkovanou. Já si taky netlačím italskou vlajku na zadní sedadlo (aleš). To bych raději jezdil se srpem a kladivem:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.02  23:06

    « Re: to lenin

    Taky jsem to u některých použil. Jenže když je někdo línej...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.02  21:50

    « Re: to lenin

    na to ma pocitac funkci, menuje se to tusim rename file nebo tak nejak :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.02  19:46

    « Re: to lenin

    Za ty dlouhý názvy souboru se omlouvám, on to jmeno souboru vygeneruje foťak...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.02  18:16

    « Re: to lenin

    Takže ještě jednou: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.02  18:12

    « Re: to lenin

    Tímhle: [odkaz]
    tn100msd-dsc00101_dsc00101_2.jpg
    V8 5,0 L, je to tak akorát pro mně. Já nejsem závodník.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.02  18:10

    « Re: Meziplyn a vývoj

    No ze sprintů na srazech vím, že to manuálu automat vždycky nandá. Ono je to i tím, že na konci čtvtky tam má většina automatů ještě jedničku. No ale to krásně vidíš, že při tom kvaltování se při prudký akceleraci ztratí spousta času. Navíc, pokud neřadíš přímo, bez spojky, jen dle otáček, táhneš ty otáčky znova odspoda. Teď samozřejmě nemluvím o tom, že vloni sprinty vyhrál Tomáš s Mustangem 97, jenže on má k tomu manuálu taky 300 HP motor. Přijď se podívat a uvidíš.:-))))
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.04.02  17:36

    « to lenin

    Čím jezdíš vladimíre iljiči? Jestli je to nějaká obrovská amerika, tak mě musíš nechat aspoň sednout... Páč sem zatím seděl ( a řídíl) jen Ford Taunus s nějakým asi třílitrovým motorem. Bylo to teda dost zdechlý (těžký), ale zároveň pohodlný a velký.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.02  17:28

    « Re: Meziplyn a vývoj

    No u těch Corvett půjde o to kdo bude mít v ruce ten manuál. Kdyby to byl šikula tak ten automat musí dostat. Hrábne si ten automat, kdyz se to zašlápne? Jestli jo tak by mohl taky dost ztratit. Ale to sou jen spekulace. Jinak 27. je v Brně i Alfasraz, takže to bude moje priorita, ale to je až odpoledne. Jestli se pojede sprint na Renocarshow tak kolem oběda, tak tam budu pečenej vařenej.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.02  14:22

    « Meziplyn a vývoj

    Jo, jo znám já, škodovka to dělala u populáru, tudoru, a 1 a 2 bez synchronu měly i první Spartaky. Dodneška se řadí s meziplynem i u V3S. Ale jinak je to něco - no, proti gustu... Jinak pokud chceš po tý tuně prázdný teorie, kterou jsi nás tady oblažil, vidět na vlastní oči to srovnání manuálu a automatu na sprimtu u dvou Corvett vedle sebe, přijď se podívat v Brně na sraz. Budeš se asi divit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.02  12:34

    « Re: to rbaron

    není to nějaký složítý ?! Cvak, cvak "D" a je to... jak jednoduché...
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.04.02  12:26

    « to rbaron

    Sešlápnout spojku, neutral, pustit spojku, vytocit motor, sešlápnout spojku a při klesání otáček kvalt, pustit spojku. To je směrem dolů. Nahoru je to stejný, ale nepřidá se na neutrál plyn.Prostě jako bez synchronů. Někdy bych se chtěl svézt v Lancii Delta S4 s motorem Abarth 1759ccm (600koní)a převodovkou Hewland. Prej se v tom rvou kvalty přímo přes zuby. To je prasečina:))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.02  10:49

    « Re: ace

    No což o to :-) To já bych ho leštil klidně až na plech. Ale problém je v tom, že absolutně nemám kde :-( Chtělo by to na zahradě... teplá voda, nějaké nářadí :-( Což nemám, takže nechávám vydělávat hochy z východu..
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.04.02  10:39

    « ace

    ty nemas svoje auto vubec rad, to ja si je umyvam zasadne sam, to se musi delat s laskou. ja to delam jednou do roka na jare. :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.04.02  21:01

    « Re: Japonec Automatic Transmition

    to ace2: Hezkej případ v tom dešti. Dneska jsem uznal, že na autě už je moc prachu a flekanců od much, když se vyhřívalo na slunku, tak jsem vzal čistou mýdlovou vodu, ostříkal ho čerstvou z hadice, pak ho mýdlovou vodou a jemným smetáčkem zbavil vrstev prachu a tak. Nakonec ošplíchnul a bavlněným hadrem vyleštil do sucha. Ale příště to bude chtít jelenici, po hadru to musíš vzít na projížďku, abys to zbavil chloupků :o) Tohle si rád dělám sám, je to radost. Nakonec ještě skla a chromy vzít novinama. Když potom sedneš dovnitř, je to jako auto bez skel :o)

    to asimov: Hele, jsou prostě auta, u kterých je automat přirozenost sama a k jejich charakteru to prostě patří. Nevím, kdo by si pořídil S-Klasse, Chevy Caprice nebo Cadillaca bez automatu. Na druhou stranu u svýho kupátka jsem chtěl manuál a je to tak jedině dobře. Mimochodem je dost krátce odstupňovanej včetně pětky a je to fakt radost to tam sázet. Jak přesně se tam sází ten meziplyn, to by mě zajímalo. Myslím, že to taky dělám, ale jen tak pro ověření :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.04.02  14:37

    « Re: Corvette

    Hele klid, já bych si Z06 koupil taky jen s manuálem :-) (tedy se stejně vyrabí jen s manuálem) na 405HP Corvettu Z06 je automat blbost, to je přízemní stíhačka....

    Taky bych bral Ferrari asi jen s manuálem, protože otevřená kulisa je prostě dokonalost... a to božské zacvaknutí každé rychlosti...

    No já jen, že si u normálních aut je manuál zbytečnost. Lepší je automat. I když v Evropě s těma 1.0 - 2.0 motorama to není zrovna nejlepší volba... Já chci variátor ! A to co nejdřív !!! :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.04.02  14:25

    « to Lenin

    Hele s HUFmajstrem a jeho TurboTraktorem mě nespojuj. Díííík.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.04.02  14:21

    « Corvette

    Ještě k rozdílu akcelerace Corvetty s automatem a bez. Říkal sem snad někdy, že manuál má výrazně lepší parametry při zrychlení? Neříkal. Vychutnám si sportovní jízdu jedině s manuálem. To je prostě můj pohled.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.04.02  14:14

    « Automat

    Asi ste nikdo při tom vašem automatovým zákalu nepochopil o co mi jde. Sametovej, plynule řadící automat, byť sebevíc vychytanej po 50letých zkušenostech mě prostě nenadchne. Asi všichni jste jeli v klasickou převodovkou vybaveném voze a víte jak to asi funguje (snad). Přesně o tu možnost sám si zvolit co a jak si zařadím mi jde. Jinak na narážku, že řidiči ( já?) mrvý převodovky apod: klidně všem předvedu jak jsem se svojí italskou převodovkou sžitej. Jo a řadím s meziplynem. Synchrony jsou pro děti a automat pro batolata:))) Ne, to nebylo myšleno vážně. Řídil někdo z vás Alfu se Selespeedem? To bych ještě zkousl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.04.02  10:26

    « Re: Japonec Automatic Transmition

    jiste, to chapu. po shlednuti fotky, to je prirozena potreba.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.02  21:02

    « Re: Japonec Automatic Transmition

    Tak draha je ukrajinska mycka...To vis, hand made...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.02  20:59

    « Re: Japonec Automatic Transmition

    Jo jízda v dešti :-) To je jednoduchý. Když se projedu v dešti, tak následné ruční vyleštění auta stojí u hochů z východu minimálně 300 kč + 200 za interier :))))))) Pravdou je že to leštej 2 a 2 hodiny...

    Tak proto že mě to stojí 300 v děšti. Auto se musí lesknou. Viz tady:

    [odkaz]



    rbaron: Opera je už OK. Dokonce jsem si jí dal do Japonštiny :-) fakt nekecám
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.02  20:13

    « Re: Japonec Automatic Transmition

    to s tou jizdou v desti mi nejak hlava nebere
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.02  19:31

    « Re: Japonec Automatic Transmition

    to ace: Hele, začni na stránce www.operacz.tk tam je kompletní čeština a triky, jak to nastavit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.02  13:38

    « Re: Japonec Automatic Transmition

    hmm já řídil Civica z 90. a automat rozhodně sametovej nebyl. No a ted ta kolegova Camry z 92... tu jsem tedy neřídil.

    Jinak Japonec, přesně řečeno. Auto bez ducha. Přibližovadlo z místa A na misto B. Ideální jako druhé auto. Člověk s tím bez výčitek může jezdit klidně i v dešti... :-) Protože mě jedna jízda v dešti stojí mininálně 300 Kč :(((
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.02  11:06

    « Re: Japonec Automatic Transmition

    Jasně, já na japonce nadávám jen kvůli koloritu. Je to spíš sranda. Jsou precizní a činorodí, stejně jako všicni žlutí synové východu. Jejich auta jsou asi dobrý a kvalitní, jenže pro mne postrádají ducha - jak říká můj kamarád motorkář, nemají koule.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.04.02  09:43

    « Japonec Automatic Transmition

    ...Sorry, ale neřekl bych že japonci jsou v automatech pozadu...Moje Mazda je pouze 1.6, ale šlape jak hodinky, kapalinka červeňoučká a čisťoučká jak slovo boží. Ale mám jeden poznatek: čím více s automatem jezdím, tím více mi plynuleji řadí a v nižších otáčkách a taky plynuleji zrychluje. A taky spotřeba klesá a klesá a klesá...Už jste někdo řídil Japonský automat? Já bych hned tak neodsuzoval, co neznám....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.04.02  13:06

    « Re: Multitronic

    Ja ted zacal misto Explorera pouzivat Operu, tak musim jeste vychytat nejaky musky...



    Test cestiny: ?š??žýáíé
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.04.02  09:25

    « Re: Multitronic

    ace: ještě jednou, možná se pletu, ale Tranzity je možno už taky nějaký ten pátek dostat ve verzi s tímhle automatem, takže VW asi opravdu objevila docela "novou" věc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.04.02  09:13

    « Re: automat ne

    ace: ty jseš samej otazník, člověče. V tobě se jeden nevyzná :-)))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.04.02  02:39

    « Re: automat ne

    Což mi p?ipomíná, že když jsem vezl kolegu na Hummer akci, tak se zminoval, že jeho strýc (?echo-Kana?an) si p?ivezl už v 92 do ?ech Toyotu Camry. A že by automata necht?l, protože automat p?i ?azení škube a cosi kdesi... No a když jel se mnou v Cadillacu, tak se divil, že není v?bec cítit když auto ?adí. No to je fakt dívný, že jo ? Když už n?kdo vyrábí automaty 50 let, tak už to bude mít asi vymakaný, ale ty borci co jednu sezonu sklidili úrodu rýže a pak jako, že se budou vyráb?t automaty... No a taková naprosto seriová Corvetta má zrychlení s automatem z 0-96 Km/h za 4.7 sec a z manuálem za 4.6 . No tak na co manuál... Ti co nadávaj na automat, tak v?bec netuší o co jde, protože to znají jen z vypráv?ní, eventuáln? m?l n?kdo tu ?est použít japonský automat z 90.let což je vážn? tragedie. cca ta 20 let za vývojem p?evodovek v USA.

    No a znám lidi co mají na Chryslerech tiptronic (Vision, 300M) každej ?ekl, že si to vyzkoušel jak že to ?adí, ale prd?j na to a mají tam po?ád "D" taky pokud to auto má p?es 200Hp tak manuál postrádá smysl ve v?tšin? argument?. Maximáln? tak nadšenci, kte?í v??n? n?kde sportují. Automat forever !
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.02  19:15

    « Re: automat ne

    asimov: Názor, že bez řazení není to správné svezení, jsem už také slyšel. Potom jsem se s dotyčným jednou svezl. Být tou převodovkou, tak bych mu asi ublížil. Tomu bych svěřil jenom automat. Nenapáchal by tolik škody a spolucestující by netrpěli. Neber to osobně. PS: Měl jsem toho v rukou už povícero, ale manuál už bych nechtěl. Připadal bych si, jako bych vyměnil automatickou pračku za starou vířivku. To by byla blbost, co? I když: Proti gustu ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.02  17:36

    « Re: automat ne

    Ty asimove, hele založ si nějaký fórum s Hufem. To pak bude perla na perlu. Jinak když kupuješ auto s převodovkou, je potřeba se podívat na zemi původu. Já bych si asi Hindustan, či Dacii v automatu taky nepořídil.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.04.02  17:31

    « automat ne

    Automat sem zažil v Supře a nikdy více. Časem umřel a předělalo se to na manuál. Pak to teprve mělo grády. Okrádat se o ten pocit při řazení. Otáčky dolu a nahoru a dolu a nahoru a mezitím pořádný kopance. Jedině snad selespeed. Prostě robotizovaná klasika.. klik klik na volantu. Prostě by mi tam ten knipl chyběl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.02  15:50

    « Re: Multitronic

    Já mám spíš pocit, aniž bych měl tedy VW v lásce, že VW je první automobilka, která to zvládla dávat do silných aut.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.02  15:18

    « Re: Multitronic

    tuhle vec uz tak pred asi sesti peti lety montovali nejaky jabka (asi nissan) do nakyho svyho mestskyho pidiauta ala evropska corsa, fiesta a tak, mam pocit ze to byl nissan micra fakt uz nevim ale tenkrat sem vo tom cet nejakej clanek ve svete motoru. nezbyva nez konstatovat DOSLOVNE :-) ze inzenyri v AUDI objevili ameriku :)))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.02  11:41

    « Re: Multitronic

    No já bych to viděl tak, že za 20 let se bude dělat kit variartoru a budeme si ho moct, dát i na naše veterány.

    No a ty pocity při jízdě jsem tak nějak předpokládal. Nejvíc mě bere ten fakt, že při zrychlování jsou otáčky na jednom místě :-) Prostě strašně matoucí :-) No budu si to muset vyzkoušet :-) Kdo to dělá ? VW a Honda ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.02  11:32

    « Re: Multitronic

    al: tenhle automat první začal montovat Ford v Evropě. Jedná se o kovovej klínovej řemen. Kdesi jsem o tom četl asi před 8 lety, vzpomínám si jenom na zmínku o Nissanu a o tom, že snad tento "řemen" je schopen nejen přenášet zatížení tahem, ale i tlakem !?!?. Fakt to berte s rezervou, je to už dlouho, nicméně jsem jezdil s Fiestou, která byla tímto automatem vybavena a byl jsem nadšený. Prostě bezstupňový přenos výkonu. Fascinující je oproti standartu neobvyklé chování motoru auta, kdy přidáte plyn a držíte ho v konstantní poloze. Nejdřív se motor začne točit a auto začne zrychlovat, tedy měnit svůj stav ze stojícho na jedoucí, na který spotřebuje nejvíce energie pohonné jednotky. Jakmile se ryclost automobilu začne přibližovat rychlosti, "navolené" pedálem plynu, začnou otáčky motoru samovolně klesat, zatímco auto naopak stále zrychluje !!! Nebo: Jedete li s vozidlem po městě, jenom lehtáte plyn, motor běží v nízkých otáčkách. Jakmile přidáte, motor plynule své otáčky zvýší a zároveň cítíte, jak naprosto stejně plynule vzrůstá tah vozidla. Pokud neuberete, zrychlování pokračuje dál, až se začne měnit přesně podle již výše popsaného scénáře. Prostě ten variátor si spolupracuje s motorem a pokud se týká vás, tak akceptuje pouze vaše přání zrychlit. Dělá si to však po svém a věřte, že líp, než byste to dělali vy. Jedná se o zcela nové druhy vjemů a pocitů, které řidič během jízdy zaznamenává, dlužno říct, že alespoň mně byly tyto projevy velmi příjemné. U vozidel s touto převodovkou je také spotřeba nižší, než u stejných vozů s manuálem. Nedovedu si představit, jak kouzelná by byla jízda s vysokoobjemovým motorem s přebytkem výkonu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.02  08:56

    « Re: Multitronic

    Nahodou tohel zařízení je super, i když mírně zvláští co do užívání. Ono totiž, když se tomu šlápne na krk. Tak otáčky stoupnou na hodnotu maximálního točivého momentu a za celou dobu akcelerace se nehnou :-) Tedy jestli jsem to pochopil, neb jsem ještě neměl tu čest s tím ject. Takže ten pocit, když otačky nestoupají může být velmi velmi zvláštní. Nicméně je v tom budoucnot, protože tohle je pravděpodobně jedinný způsob jak 100% využít efektivitu motoru. Při klidné jízdě na dálnici se to přenastaví na ten nejtěžší převod a motor se nudí, čerpadlář u benzínky se budí.... :-) Prostě v každé situaci to dokáže využít 100% výkonu motoru. No a nehledě na to pohodlí. I když i automaty už i z 90. let řadí téměř neznatelně. No byl bych pro :-) Jenže první v U.S. to začně asi dělat Ford a to tak v roce 2004-5. Ostatní toť otázka. Ted se spíš mluví o 6° automatu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.02  00:00

    « Re: Multitronic

    to bullitt: Mimochodem, jak se na tuhle bezestupňovku díváte? Jestli tady namítneme něco jako že už to není skoro auto, že to nejde do otáček a znovu a znovu, používáme možná argumenty, které by proti nám automatikářům použili manuálisté, akorát jsme tady ještě o stupínek výš. Co na to dilema podivně hučícího motoru prof? :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.04.02  21:07

    « Re: Multitronic

    Je to v podstate vylepsena verze puvodniho DAFackeho Variomaticu - proste variabilni remenovej prevod.

    www.audi.com/com/en/company/company_pers…
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.04.02  20:58

    « Multitronic

    Videl jsem ted reklamu na Audi A4 s 'bezestupnovou prevodovkou' Multitronic .. nevite nekdo coo tim skoopcaci myslej? BTW: ta reklama je fakt sqjela, ten '71 Mustang Convertible stoji za to :)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.04.02  20:02

    « Re: Nestačím se divit ...

    Díky, díky. Hladinu měřím s motorem v chodu, před tím ještě asi 2 - 3x prořadím. Kapaliny bylo určitě dost. Tohoto jsem si všimnul náhodou, když jsem sjížděl z takové meze, a převodovka přestala jít (zavzdušnil se sací koš, jak se kapalina přelila dopředu). Když jsem vytáhnul měrku, tak byla suchá. To jsem se zhrozil! Asi sabotáž, či co. No, budu sledovat častěji. Anebo se uvazovat na noc k posteli :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.02  20:01

    « Re: Nestačím se divit ...

    Rob: Těch 1,5 l by opravdu odpovídalo rozdílu, kterej naměříš s motorem v klidu a pak s motorem v chodu. To chybí obvykle zhruba takovéto množství. Samozřejmě správné je měřit, když motor běží.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.04.02  21:09

    « Re: Nestačím se divit ...

    Hmm to je divný. Dolej to a pečlivě do ted kontroluj. Bud jsi to měřil blbě, motor musí být zapnutej ?:o) Nebo ti ho někdo vysosnul :))) To víš litr stojí 150kč :)) No ted vážně, podívej se a nápravdu, zda tam neprasklo nějaký z těch těsnění, tam to má tendenci téct, jen když je auto v pohybu, ale na druhou stranu by to bylo ochcaný kolem... No sleduj to ted pečlivě. Když to bude ubejvat, tak vlez pod auto a hraj si na detektiva...
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.04.02  20:10

    « Nestačím se divit ...

    Někam se mi podělo 1,5 litru z převodovky. Na zemi v garáži ani kapka (doslova!), spodek auta úplně čistý, pouze jediná kapka na kabelu vedoucím z převodovky. Okolo tohoto místa opět naprosto čisto, nikde žádné mapy. V místech kardanu i na přírubě motoru vše OK. Žádné kaluže v místech, kde pravidelně stávám. Se z toho asi po.... Že bych ho po nocích chodil ve stavu náměsíčnosti nasávat? To by mi nemohlo snad chutnat ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.04.02  08:30

    « Re: Re:

    Moje stránky pořád fungují, najdete si je i v SEZNAMU pod bORIGINAL s.r.o. Jinak mám další E-mail adresu :b.original@havirov-net.cz.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.02  11:52

    « Re: trosku k tematu

    Kontakt: b.original@mybox.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.04.02  21:17

    « trosku k tematu

    Tak jsem vymenil skopek za E32 735, kultivovanost baworackyho automatu mne sakra prekvapila, pravda je ze o nej bylo skvele starano.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.02  10:06

    « Re: Re:

    kde to sezenu, ja mel naky boriginalov stranky co tu kdysi daval bookly ale ty jsou mimo provoz.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.03.02  09:27

    « Re:

    Jo, Bishop. Viz -boriginal. Odzkoušený, funguje.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.03.02  09:06

    « Bez nadpisu

    je u nas na trhu nejakej treatment do automaticky prevodovky ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.03.02  21:44

    « Re: nerad rusim vasi debatu o lokomotivach :) ,ale :)

    Zadek: U amerik to tutově zasunout jde. Tam totiž přišli na to, že dělat drážky někde zvlášť na kardanu a tak ho prakticky prodražovat nemá cenu. Tak udělali drážkovanou hřídel rovnou v převodovce a zabili tím 2 mouchy jednou ranou. Unašeč má jednu dlouhou válcovou část, která se zasouvá do převodovky, ze který čouhá jen drážkovaná hřídel. Simering je až na tom unašeči, takže ty drážky se mažou olejem ze skříně. Je to vychcaný a odpovídá to přesně amícký filozofii: Jestliže jde něco udělat jednodušeji, z menšího počtu součástek, se stejnou funkcí a levněji, tak to tak uděláme. Alespoň je tam míň věcí, co se můžou posrat. A když se to začne *, tak to bude na opravu alespoň levnější a jednodušší. Některý věci však dělaj až moc primitivní a někdy se člověk diví, jak je možný, že taková věc vůbec může fungovat. Někdy to skutečně nefunguje moc dlouho :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.03.02  14:58

    « Re: nerad rusim vasi debatu o lokomotivach :) ,ale :)

    Jen aby šlo kardan zasunout, u starejch hrkaček je to všude zatuhlý... Můžu tě Profe ujistit, že Mercedesy i Bavoři mají krací plech pod kardanem všechny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.02  19:41

    « Re: nerad rusim vasi debatu o lokomotivach :) ,ale :)

    zadek: ono nejde o to ten kardan vymordovat, ale jenom ho vzadu odpojit, zasunout do skříně a hlavně ho šikovně přidrátovat, aby tak držel. Jinak výfuk bývá bokem a o krycím plechu jsem u amerik ještě neslyšel :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.02  12:28

    « Re: nerad rusim vasi debatu o lokomotivach :) ,ale :)

    Kardan za 2 minuty venku - hmm, tak to jsi Profe rychlík! Když přičtu, že se většinou kvůli kardanu musí vyndat i vejfuk a krycí plech pod kardanem... To je skoro rychlost jako u F1!
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.03.02  12:01

    « Bez nadpisu

    diky, takze dalsi vec co mne nenapadla, jinak uz vim proc nejsou ty automaty u tech kamionu tolik, tam je problem s podrazenim, jak mi bylo starou vysvetleno, ze kdyz se jezdi v rozmezi 1100-1400 otacek tak je treba zaradit si zavcasu protoze jinak je clovek pak uz v *, a u tech automatu se neda dost dobre podradit, je to problem i tech "sekvencnich" prevodovek kde se radi jen pohybem joysticku. Pri razeni nahoru to je celkem jedno , jeden pohyb dopredu je jeden kvalt nahoru, kdyz se predim zapne predvolba tak pul kvaltu nahoru, ale nejde s tim dost dobre podradit treba o jeden a pul stupne dolu. Zalezi jak je udelanej ten program, a i v dnesnich modernich kamionech s tim sou problemy ze ta ridici jednotka si to pokazdy prelozi jinak a ne vzdy tak jak ridic muze chtit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.02  05:48

    « Re: nerad rusim vasi debatu o lokomotivach :) ,ale :)

    Keyser: Nejde o kapalinu, ale o ložiska a pouzdra, který se díky tomu, že v převodovce není tlak, nemažou. Je to, jako bys nutil otáčet se motor, kterýmu bys vypustil olej, nebo vymontoval olejový čerpadlo. Taky mu to chvilku a pomalu nevadí. Amíci to řeší tak, že to auto táhnou buď za přední kola, nebo jednoduše vycuknou kardan. Blbý 4 šrouby, za 2 minuty to je venku:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.02  05:44

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    RB: Jeden známej mi vyprávěl, že to není nic novýho,když někdo jezdí tankovat svýho diesela ke švárovi,kterej jezdí s lokomotivou. Prej za starejch času, kdy jezdila pára, tak mu zas kámoš házel pytel uhlí z mašiny přímo za plot, když jel kolem. Bydleli taky u kolejí :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.02  05:41

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    Fucida: My jsme mluvili právě o těch některejch motorákách :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.02  21:04

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    Fucida: Jak funguje dvoutakt určitě víš. Zde je rozdíl pouze v tom, že nafta se vstřikuje, jako u čtyřtaktu, před HÚ.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.03.02  19:40

    « nerad rusim vasi debatu o lokomotivach :) ,ale :)

    mam takovej hypotetickej dotaz, pri tazeni auta s automatem hrozi to ze se "spali" kapalina protoze necirkuluje, a odejdou nektery veci ze stejneho duvodu. Takze kazdej vyrobce udava tazeni treba max 40km rychlosti max 50km, kdyz bych teda tahnul auto pomaleji a daval dosatecny pauzy po treba 15ti kilakach tak by se automatu defakto nic stat nemelo. ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.02  10:05

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    Jo jo čmeláci se vyrojili v kalamitách a motoráky tahali všude.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.02  19:57

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    lenin: Ty sergeje byly hrozný. Měly tři osy na jedné nápravnici, kroutily nám koleje a pištěly, že jsem si musel zacpávat uši. Matně si pamatuju, že u nás pod kopcem párovky pořádně kotlily a máma lítala sbírat prádlo. Ale to mi byly tři roky. Jinak se tu honí bardotka, brejlovec, vagónka studénka (autobousky) a občas když nestíhá, tak ji tahá čmelák. Jo, máme koleje za zahradou, takže vlak je nezbytná součást mýho dětství a mládí a života vůbec :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.02  19:57

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    No s tema lokomotivama jste se vubec netrefili, ty maj totiz elektrickej prenos vykonu. Jen nektery motoraky maj hydrodynamiku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.02  17:07

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    No dyt ja taky mluvil o lokomotivach, zadnej Sergej me v tu chvii ani nenapad.


    Mimochodem, sergej ma prej dvoutaktni diesel, nevite nekdo, jak to funguje?
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.02.02  15:54

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    To fucida: My mluvili o lokomotivách, Sergeje sem netahej.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.02.02  18:38

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    lenin: Myslíš jako že nemůže šaltrovat o dva kvalty dolů aby tomu pořádně vypálil komín při předjíždění? :)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…