Automatická převodovka
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« mb w126/280SEL
Ahoj. Chci pozadat o patrne jednoduchou radu. Mam Mercedes W126/280SEL a nezda se mi kvalita oleje v aut.prevodovce. Mam koupit olej a vymenit?? Popripade jaky? Slysel jsem, ze si prevodovka na urcity olej 'zvykne' a po vymene muze delat problemy. Dik za radu. -
« Bez nadpisu
nebo jestli nekdo neznate jeste nakyho jinyho schopnyho prevodovkare v praze pokud mozno se specializaci na fordy, muj dojem sice je ze neni problem s prevodovkou jako takovou ale nekde mezi prevodovkou a kardanem. ale furt si myslim ze takovejhle clovek je na tuhle praci nejlepsi. -
« Převodovka v Sierra DOHC - výsledek
TominoBMW: Převodovku jsme vyměnili za jinou (zatím, a snad ještě dlouho funkční), takže jezdím. Zjištěnou závadou na vymontované převodovce byl skutečně zadřený pístek. Možná to není jediná závada, faktem ale zůstává, že pístek nešel ani dostat ven, jak byl fest. Zezadu není možnost jej vytlačit, protože není kudy. Zatím jsem tedy převodovku "zazimoval" a snad časem, pokud mě k tomu něco, nebo někdo donutí, se pokusím sehnat jiný rozvaděč (neznám tech. termín) a převodovku zkusím zprovoznit. Jak to vypadá, diagnostika p. Zrzánka byla správná. -
« Re: Rozjezd studený převodovky
Kde je krokovaci moturek nevim :-( ani u sveho auta. S tim pridanim plynu to souhlasi, taky mi to dělá. Do autorizovaneho servisu bych nejezdil neb je to to nejhorsi co se da delat. Tam veci neoravujou ale jen vymenujou... :-( Nicmene mam kontakty jen na US auta nikoliv na "Rejži" my je totiž nemáme moc rádi.... :)))))))))))))))) Jestli ti to děla jen když je to studený, tak je to jen nejaká maličkost, kterou vyřeší schopnější technik. Pokud to dělá pořád i když je motor zahřátý tak to může být Lamda, nebo 1000 a 1 věc, kterou ted nezjistíme. Bych přijel do servisu, řekl jim že je to krokovací moturek a oni ho jen vyměnění, když jim neporadíš tak řeknou, že je to počítačem..... (klasika když si nevědí rady) -
« Re: Rozjezd studený převodovky
Jo, abych to uprsnil .. je to sice lepsi po tom sundani remenu od klimacky, ale stejne je to zly .. ne rad bych s tim zkejsnul nekde na cestach ... nebo nedejboze pri predjizdeni... to by bylo neprijemny, chci to co nejdrive a co nejlepe vyresit.
Diky :)) -
« Re: Rozjezd studený převodovky
To asi bude ono. Nedávno mi v servisu na zimu sundali řemen od klimačky a zdá se mi to od tý doby lepší, předtim to chcípalo i na neutral ... nastartpoval jsem, otaky zustaly nekde na 1500, pak pomalinku klesaly (cca 30 vterin) a pak to zaclo bublat na 300 otackach ... pridani plynu udelalo jenom to ze to jeste jakoby pokleslo ..(zvlastni, co ?) a bud to chciplo a nebo to po vterine najelo na 3000 otacek, podle tize me prave nohy .. to vse na neutral na parkovisti hned po nastartovani.
Ten krokovaci motorek je soucast ceho a k cemu slouzi ? Je blbe serizenej, nebo je u nej blbe udelana elektrika, nebo je uplne v * ? Jak je financne narocna oprava, co vse se musi rozebrat ? Mam s tim zajet do Hyundaie nebo mi t nekde nekdo jinej udela levnejs a lip (vetsinou mi tam reknou, ze je to v * a umi jenom menit dily za dily ... skoro nic vic autorizovany servis neumi :((.
Poradte.
Diky. -
« Re: Rozjezd studený převodovky
Ten samej problém mám s Cadillace, prý je to krokovací motorek. Protože to dělá jen když je studený když zatížím motor servem nebo klimatizaci tak chcipne. Nechcipe pri zmene programu. Ale ta lamda nebo krokovaci motorek je nejpravděpodobnější důvod problému. -
« Rozjezd studený převodovky
Zdravim,
mam problemek. Mam Sonatu '94 V6, 3.0l v automatu a mam problemek pri rozjizdeni se studenym motorem (nebo prevodovkou, ale podle chovani to vypada na prevodovku). Po nastartovani na P jede vsechno dobre az do chvile, kdy tam hodim D nebo R a chci se rozjet. Volnobeh je cca na 700-900 ot (podle otmeru) a pri zarazeni D nebo R tak cca po vterine (nez zaradi) motor zabrumla a otacky se dostanou hodne nizko az na hranici, kdy to jeste bezi. Ale uz se taky parkrat stalo to, ze to chciplo (hlavne pri zarazeni R). Radim tak, ze slapnu na brzdu (jinak to z P ani nedostanu) a zaradim ... bez plynu. Kdyz tohle udelam s teplym autem (po par km jizdy) tak se to nedeje. Podle diskuze jsem zkontroloval olej (kapalinu) v prevodovce, ale to vypada normalne. Jinak neni problem, dela kick-down, a po par kilometrech jede uplne normalne.
Odchazi prevodovka nebo cim to muze byt ? Mam taky podezreni na neco schnileho ve vstrkovani - je mozny ze je ten motor kvuli tomu oslabenej. A na emisich sem prosel jen tak tak ... rikal mi tehdy neco o lambda sonde, ale to s tim mozna nebude mit souvislost .. i kdyz clovek nikdy nevi, vsechno to jde do kompjutru ... a treba je chyba tam.
Poradite mi, prosim ?
Diky. -
« Re: Problémy s automatem ve Fordu Sierra - 2 doplnění
Takhle se automat chová při ztrátě tlaku, řekl bych, že tam bude přicpaný nějaký kanálek. Mně se stávalo u Chevrolet totéž a když ten autmat rozbrali, našli tam hrst písku. Kde se tam vzala nikdo neví. Po trojitém průplach skříň zase řadila jak víno. -
« Automat Sierra - divné
Já když jsem tu sierru šílenou měl - na což už jsem ale stejně skoro zapomněl - tak mi to ďálo něco podobnýho,ale při řazení z trojky na čtyřku.Zdálo se mi,jakoby to řadilo čtyřku dvakrát,nejdřív takovej "předskok" - to zhruba při 65km/h a až tak při 73km/h tam skutečně byla čtyřka.Ale už mě to ani nezajímá,co to bylo. -
« Problémy s automatem ve Fordu Sierra - 2
Pánové, potřeboval bych poradit s následujícím problémem: ve Fordu Sierra 2.0i DOHC r. v. 1992 mám automat čtyřkvalt, je to asi vcelku stejné auto a stejná převodovka jako má Rob2. Vždycky při rozjezdech vzniká tahle prasečina - zařadí se jednička, v pohodě, auto se krásně čistě rozjede, ale jak dojde k řazení na dvojku, tak jakoby se ten kvalt zařadil dvakrát, nebo to bez pauzy hned skočilo z dvojky na trojku. Otáčky spadnou, tak jak by to mělo být, ale hned vyskočí a spadnou znovu, to všechno v rozpětí zhruba jedné vteřiny. Trojka a čtyřka pak řadí bez problémů. Tenhle jev, který jsem popisoval se neobjeví, nebo jenom málo výrazně, když vyjíždím se studeným autem, ale stačí ujet pár kilometrů a je to tam, takže asi jakmile se v převodovce zahřeje olej. Čím by to mohlo být? Nějaká netěsnost, špatně fungující čerpadlo, rozvaděč v pr..li? Olej je nový, stejně tak filtr i těsnění pod vanou. Zkuste mi někdo poradit. -
« Re: Automat ve Fordu Sierra
Dík za radu. Ale asi jsi mě nepochopil. Auto se na jedničku nerozjede vůbec - jsou zablokovaný kola jako na P. A při poloze D se auto nejspíš nerozjíždí na 1.přev. stupeň, ale asi ani na 2. kvalt a je cítit ten smrad. A to, že to řadí pouze 3 a 4, tak se asi rozjíždí na 3. kvalt. Pitomej automat. Já nevím, co s ním. Čau -
« Re: Automat ve Fordu Sierra
JuraD:Měl jsem Sierru 2,0 aut.1988,hrozný auto...Žralo zhruba 15l/100km,místa málo...Teď k tý převodovce:Pokud tam máš zařazen stupeň 1,tak to přeci řadí jen 1 rychlost,tedy neřadí vůbec!Jestli jsem dobře pochopil Tvoji stížnost,že to neřadí...
No hele,ta "jednička" se stejně téměř nepoužívá,já bych to neřešil. -
« Automat ve Fordu Sierra
Mám problém s automtem ve svém Fordu Sierra 2.0 DOHC r.v. 89. Auto se rozjede na D,3,2 ale na 1. ne - myslim rečně zařazeno. Mám pocit, že se rozjíždí na 3.kvalt a řadí jen 3.-4. a víc nic. Taky je při rozjezdu jakoby cítit lamely, které se pálí. Oleje je v ní dost. Na R se rozjede v pohodě a nic není cítit. Auta sice zpravuju, ale s automatickou převodovkou nemám žádný zkušenosti.
Poradíte mi někdo?? -
« Sekvenčka = manuál
Sekvenčka má prostě mnohem blíž k manuálu než k automatu.Ten kdo vyznává ryzí automaty,si ji podle mě nemůže nikdy koupit,spíš si ji koupěj manuálisti,kteří chtějí jezdit ještě zběsileji.P.S. "manuál" se to přeci jmenuje proto,že se tam něco dělá "ručně",sekvenčka je potom spíš typ manuálu bez spojky. -
« Re: Sekvenčku JO!
co zcela určitě. Třeba kdybych měl Ferrari :-) což teda nemám :-) tedy ještě nemám :-) Tak bych tam chtěl určitě manual. Argononie řízení je potom taková vyrovnanější a síly řízení také. No ono se to špatně vysvětluje ale když řídím automat a chci trochu sportovat tak se mi zda auto takové nevyvážené. Sedím a řídím jen na jedné straně, kdežto když řídím manuál tak díky tomu že mám ruku na řadící páce je řízení takové vyrovnanější.. těžko se to popisuje :)
-
« Sekvenčku JO!
Jak tady bylo jiz receno, sekvencka ma tu vyhodu, ze lze volit mezi klasickym automatem a vlastnim razenim stupnu(i kdyz bez spojky).Zalezi na stylu jizdu.Nekdo to chce mit pod kontrolou komplet a tak se spojky nevzda, jiny se o to nechce starat, necha to na pocitaci.Pro sportovne zalozeneho ridice je automat nanic.Sekvencka ujde.Ale manual je(alespon dle meho nazoru) pro sportovni zazitek to nejlepsi. -
« Re: manual vs. automat
to ace2: asi to tak nějak bude. Brzdu jsem "zašlápnul" pouze když jsem do automatu sednul poprvé. Dnes už bych jako soukr. auto chtěl zase jenom automat, ale manuál rozhodně nezavrhuju. Zejména pokud je řazení přesné, jako u mého bývalého BMW. Kdo někdy řídil Škodu 1203, tak ví, o čem píšu. -
« Oboji dohromady
A vubec nejlepsi je mit auto i s automatickou prevodovkou i s manualem, "5-Speed Sequential SportShift Automatic Transmission" , coz mam v mym novym aute ACURA 3.2 TL (Top Line).Kdyz chci jet pohodlne jedu na automat, kdyz chci sportovnejsi jizdu prehodim si to na stick shift...:-) -
« manual vs. automat
Taky mi nečiní problém přesednout z manuálu do automatu a zpět. Auto mám s automatem a služební s manuálem. Prostě v těch autech se jinak sedí. Když se rozvalím v aute, který má automat tak prostě sedím uplně jinak než u manualu, a mozek to prostě pochopí a přepne režim, tak že se mi nikdy nestalo abych šlápnul na spojku v automatu.
No i když si takhle stojím s Octavkou na parkovišti a říkám si že tam dám zpátečku, no dal jsem ji tam, sice to šlo přes zuby, ale spadla tam :o) samozřejmě to chcíplo...
Prostě mě nějak nenapadlo, že musím šlápnout na něco abych tam mohl dát zpátečku :)))))))) -
« Re: KAPS Kojetín
Podběrák: No, neříkám, že nemůžu manuály ani vidět. V tu chvíli by se ze mě stal přesně takovej člověk, jako ti, co nemůžou ani vidět automat. S výjimkou toho, že na rozdíl od nich jsem manuál řídil.Jinak pro zajímavost ty tři dny co jsem byl bez svého automatického miláčka jsem strávil po půl roce s manuální převodovkou v našem druhém autě a pohoda. Hned první rozjezd na jedničku. Nejde mi do hlavy, jak je možné, že někdo sedne do automatu a furt šlape na spojku s tím, že si nemůže zvyknout, a pak zas sedne do manuálu a neumí řadit a rozjíždět se. Ale to je námět na delší diskuzi, někdo se mnou nemusí souhlasit... -
« Re: KAPS Kojetín
konečně se taky najde někdo,kdo nemůže manuál ani vidět...Já už jsem neřídil manuál 4 roky(mimochodem mi to vůbec nešlo a sralo mě to řazení) a věřím,že jsem se to už vodnaučil,což považuju za úspěch.Vono opravdu lomcovat tam furt tou pákou je o nervy.Takže : AŤ ŽIJÍ AUTOMATY. -
« Re: Prosím, poraďte
Rob2: Co se týká tvé převodovky a podřazování na dvojku: Může to být skutečně jen přidřený solenoid (pístek), ale taky to může být rozsáhlá závada uvnitř převodovky. Já doufal, že moje problémová zpátečka je stejný problém a že se to výměnou solenoidu spraví, jenže mám smůlu. Držím ti palce a doufám, že ve tvém případě to bude opravdu jen jednoduchá závada.Až budeš opravovat, nebo po opravě, dej vědět. Taky bych si rád s p.Zrzánkem promluvil o svém problému. -
« Re: KAPS Kojetín
mno, tak v pátek jsem si auto přivezl domů, zaplatil jsem 5.300,- a nic. Vyměnili náplň, filtr, solenoid, který ale podle nich pracoval správně, prohlédli co se dalo bez demontáže převodovky a na nic nepřišli. Pořád problémy se zpátečkou.Demontáž a rozložení převodovky by stálo sice jen dalších 2.500,- ale tvrdí, že se to už nedá dát zpátky dohromady bez výměny některých součástek, takže by to vyšlo na min. 10.000,- Plus bůhvíco by tam ještě našli.Tak nevím. Budu se ptát i jinde a podle toho se rozhodnu jestli to budu ještě zkoušet, nebo jestli se na to vykašlu.Takže rada pro každého, kdo kupuje automat: Jestli se vám na něm něco nezdá (prodlevy v řazení, kopání a jiné), dejte si velký pozor! Jestli automat neznáte, vezměte s sebou na zkušební jízdu někoho, kdo s ním má zkušenosti! I opravy titěrností jdou do tisíců ne-li ve většině případů do desetitisíců!Ale přesto chci zůstat automatu věrný, protože ať si manuálisti vychvalují tu svou kvedlačku jak chcou, automat je automat. Všechny výhrady proti němu (ne většinu, ale opravdu všechny) jsem slyšel od lidí, kteří v životě automat neřídili.PS: Jestli máte někdo kontakt na dobré opraváře automat.převodovek, dejte ho sem, je jich málo a těžko se hledají. A dobré reference jsou k nezaplacení. -
« KAPS Kojetín
Tak už je ten můj miláček na opravě u KAPSu. Třesu se strachy co tam všechno najdou a o kolik mě pumpnou. Do konce týdne bych měl vědět, potom sem dám reference na tuhle firmu. Zatím vypadají seriózně.Jestli máte někdo s touhle firmou jiné zkušenosti, napište je sem. -
« automat W124-200D
Mám Mercedes W 124-200D, r.v.1989 s automatem. Někdy se stává, hlavně v úvodu jízdy, že převodovka řadí sice dobře a včas, ale s poměrně velkými rázy a někdy i dost hlučně a to i v létě (tím narážím na teplotu oleje v převodovce). Po nějaké chvilce ale vše zmizí. Potom převodovka řadí bez problémů, nahoru i dolů včetně kick-downu. Po výměně oleje a filtru jsem najel cca 20 000 km, hladina oleje je v pořádku. Auto má najeto cca 300 000, olej nikde neuniká. Mám obavy, aby to nebyly příznaky konce. Na můj dotaz v jedné opravně automatických převodovek, jaká je životnost, respektivě poruchovost automatů u Mercedesů mi bylo řečeno, že automat u Mercedesu na rozdíl od jiných značek, nesignalizuje žádnou blížící se poruchu nebo únavu materiálu. Prostě, že najednou klekne a je vymalováno. Jiný názor, který jsem měl možnost slyšet byl, že při průměrné údržbě (olej, filtr - lhůty), by měl automat vydržet s autem do generálky, což u déčka může být hodnota blížící se k jednomu milionu km. Zajímal by mě názor odborníků. Dík. -
« Re: Prosím, poraďte
TominoBMW: KAPS by měla být (snad) seriozní firma - opravy převodovek u ní zadávají i servisy Ford. Jinak, termín opravy u p. Zrzánka budu domlouvat, až mu skončí dovolená. Počítám, že k opravě nedojde dříve, než za měsíc. Jak to bude, tak výsledek sdělím. -
« Re: Prosím, poraďte
Rob2: Na KAPS jsem už narazil, ale nemám na ně žádné reference. Trochu se bojím svěřit svou převodovku někomu o kom nevím, jestli je odborník se zkušenostmi, nebo jen dělá podle schémat a návodů. Dej vědět, jak jsi dopadl, budu vděčný za referenci. -
« Re: Prosím, poraďte
TominoBMW: Automatické převodovky dělá KAPS v Kojetíně. Já osobně jsem se ptal u p. Zrzánka ze Žďáru nad Sázavou. Byl mi doporučen a z jednání mám pozitivní pocit. Zajímavý byl zejména rozdíl v ceně opravy. Každopádně dám vědět, jak jsem dopadnul. -
« Re: Prosím, poraďte
Rob: Můžeš poradit člověka, který dělá do automatických převodovek a není zrovna z Prahy, ale odněkud blíž Moravě? Oceňuji kontakt na pana Skalického do Prahy, který se tady objevuje od Profa, jistě je to odborník a za slušnou cenu, ale pro nás moraváky je přece jen trošku daleko... -
« Re: Prosím, poraďte
prof: Díky, je to pro mne potěšující zjištění. Navíc k té mojí staré - omezeně funkční: špatné podřazování na dvojku prý způsobuje přidřený (jakýsi) pístek. Člověk, který do aut. převodovek dělá, mi tuto závadu slíbil odstranit. A nemusí se prý ani převodovka dávat ven. O výsledku budu informovat. -
« Re: Prosím, poraďte
Rob: Těžko říct, když se v tom člověk nemůže projet. Poradil bych se se Skalickým. Podle mně je to v pořádku, jelikož čtyřka je vlastně rychloběh s tím, že je blokován i měnič, což je vlastně propojení motoru s převodovkou natvrdo, jako u manuálu. -
« Prosím, poraďte
Kdysi jsem zde psal o svých problémech s aut. převodovkou ve Ford Sierra (špatně podřazuje na dvojku). Zadařilo se mi sehnat jinou. Zatím je v autě, tak jsem měl možnost si ji i vyzkoušet. Na rozdíl od mojí stávající řadí měkce a plynule, ale zdá se mi, že má větší skluz. U mojí stávající jde již trojka "natvrdo" (možná problém s podřazováním na dvojku), u této druhé je "natvrdo" až čtyřka. Ptám se možná hloupě, ale je skluz na 1-3 normální? A o kolik se jedná přibližně otáček? Podle otáčkoměru je rozdíl mezi bržďením a tahem motoru asi 400 - 500 otáček. Díky za pomoc. -
« Caprice
Cau, hodne moc se mi tohle auto zamlouva, jednou si ho poridim. Spis kombika, to je muj sen. Libi se mi te model co mas, ty novejsi, kulatejsi jsou taky pekny, ale tohle je klasicka amerika. A vzhledem k tomu, ze ho pouzivala pulka americky policie a taxikaru, verim, ze to je drzak. Muzes mi napsat nejaky parametry, jizdni vlastnosti, spotreba, moznost predelani V8 5.0 na plyn atd? Kdyztak tappaja@centrum.cz Diky! -
« Re: Porucha řazení
typujes spravne, odesel senzor na prevodovce. novej stoji kolem 2500 ted uz nevim presne ale je to cca rok co se to na scorpiu stalo mne, doma to vyhrabu z papiru na presnou castku. ale vim ze to bylo spraveny u charouzu vicemene na pockani za nakej docela pakatel. -
« Porucha řazení
Čau lidi, stala se mi taková věc, z ničehož nic mi umřel rychloměr, po chvíli sem zjistil, že mi převodovka nechce řadit 4. Nevite přibližně, v čem by moch bejt zakopanej pes? Dik
Mam Scorpio... typoval bych na senzor rychlosti v převodovce...nebo něco , co ho v ty převodovce znicilo -
« Re: Re:
Sorry.Mel sem dovcu a nebyl sem u netu.Kdepak tridverak,je to petidvirko z roku 92,proste obrovskej kocar jaksepatri.Jezdi mi to super.Sem spokojenej,auto bez zavad.Jenom sem menil tenhle rok lozisko v prednim kole.Nevim,jestli sem to sem psal,ale promazal sem to tahlo.Musel sem v tom konci pod tunelem(je to asi 10 cm dlouha jakoby trubicka,ktera je oprena o vzperu) udelat vrtackou dirku,protoze je v tyhle koncovce nejakej gumovej O krouzek,asi kvuli bordelu,aby tam nesel a nebylo mozny do toho striknout nejaky mazivo.Kdyz sem mel dirku vyvrtanou,tak sem tam strikackou napral olejicek.Parkrat sem s tim zasmrdlal a ted mi to razeni de uplne v pohode. -
« Re: P u automatu
Ta rana je docela logicky opodstatnena, budu se muset az to pujde do naky stary skrine kouknout jak ty zuby po letech vypadaj.
a jinak ano, budes automatar na furt :-) pokud se teda nerozhodnes kupovat neco jako Mitsubichi lancer evo VI a podobne :)
jinak sportrezim, hmm ja ho taky nemam, v ecku kupe (124ka) jsem ho mel, ale stejne to bylo k nicemu. Nijak sem zadny zlepseni nepozoroval. Radilo to vejs, ale to pri vic seslaplym plynu dela taky -
« P u automatu
Keyser_Soze, prof: tak jsem si myslel, že jenom já mám obavy o převodovku, když stojím na svahu se zařazeným "P", a jak vidím, tak je nás víc. Když jsem poprvé "P" z takto našponované skříně vytáhnul, a ozvala se rána jak kladivem, tak jsem si pomyslel něco o ukončení její životní pouti. Od té doby také používám ručku. PS: Jsem v automatech začátečník - zatím dva roky, a už asi napořád. Na pohodlí se lehce zvyká :-) A to je ta moje převodovka úplný blb - nemá ani sportovní režim :-( -
« Re: Re:
trona: Tak už konečně vyklop, co máš za káru. Vypadá to na ameriku, nebo model pro Ameriku, jelikož ti tam mají tenhle systém. Nemyslím si, že bys nemohl nikam zařadit, pokud nenastartuješ. U některejch aut se to dá seřizovat. Běžně u tohoto systému stačí pootočit klíček do polohy, kdy ještě nesvítí kontrolky a můžeš řadit kam chceš. Klíček nejde vyndat docela podstatnejch důvodů, proto jakmile otevřeš dveře a máš klíček ve spínačce, tak to na tebe řve, aby sis ho tam nezapoměl a protože amík moc neuvažuje, tak mu ho to zase nedovolí vyndat, dokud tam nedá to P, což je zas dobrý na to, že pokud se vzdaluje od auta, tak by mělo být něčím zajištěný proti pohybu a takhle to musí udělat, ať chce, nebo ne. Auto se teda nemůže rozjet, i když vůbec jeho majitel ani netuší, že se k takovýmu zajištění dá použít i parkovací brzda.Keyser: Tohle je taky nejčastější situace, kdy tu parkovací brzdu používám, protože ta pecka, co se ozve, když takovou, dvoutunovým autem našponovanou skříň odjistíš, mi nezní zrovna moc šetrně. To si vžducky říkám, že je to zázrak, že tam něco neruplo. -
« Re:
Ja mam jen ten problem,ze kdyz tam nemam zarazeno P,tak proste nevytahnu klicek ze zapalovani.Nevim,co je to zac,ale proste to nejde.Stejne tak nemuzu nic jinyho zaradit z P,pokud nemam nastartovano.Ty rady o rucce mi teda jsou k nicemu.U my kary to P neni jen parkovani.Bohuzel,nebo bohudik?Ma to zase svoje vyhody.Kdyz vodejdu z auta,a mam tam zarazeny to P,tak mi stim jentak nikdo neodjede.Teda takovej manik,co se bude chtit jen svizt. -
« Bez nadpisu
dyt jo, :-) nakej ten patek s automatama jezdim, ale u fordu ten zamek Pcka je takovej horsi, takze ji pouzivam docela casto, je to zvyk jeste z granady, kdy sem parkoval z hodne prudkyho kopce a kdyz se tam dalo pcko tak se ten zamek kousnul jak se to auto jeste trochu hnulo a pak to chtelo silu na to zase zmenit zpet. Rucka to vyresila. No a ackoli u scorpia tohle uz nehrozi tak se toho nedokazu zbavit ;) -
« Re:
trona: a jaký máš vlastně auto? Sorry, jestli jsi to tady už někde psal.Keyser: Je to tak. Jakmile si zvykneš, že na P to nejede, tak je ruční brzda tak trochu navíc. Rozjezdy s automatem do kopce jsou dětskou hrou, oproti mechanický skříni, což ocení především dámy, takže důvod k jejímu použití jaksi chybí. Když se ji někdy rozhodnu použít, tak mám vždycky hrůzu, aby mi nezůstaly viset lana :-) -
« Re:
No ja sem to rozdelal a chyba byla asi v tahlu razeni.Kdyz sem ho poradne promazal,tak to ted jde zaradit s prstem v nose.Mel sem strach,aby to nebylo ve skrini.Minule sem sice promazal celej mechanizmus pod tunelem,ale asi to nebylo ono a jak sem s tim hejbal,tak se to nejak rozchodilo.Ted uz vim,ze je to v tom tahlu.Nevite nahodou nekdo,jak je uchyceny ve skrini ? Pokud bych chtel to tahlo vyndat a promazat ho poradne,je to velka fuska ho dostat ven ze skrine?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!