Automatická převodovka
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« NY
Nevím jak předchozí verze, ale LHS je ted větší než Concord domívám se, že u LHS a NY je to stejně. Jinak co se týče omezovačů rychlosti tak máme tři chryslery a ani jeden ho rozhodně nemá 220 se s nima dá jet v pohodě, víc strach nedovoli :-). (Všechny jsou dovezeny ze států.)
Tomáš -
« Re: New Yorker
No výborně :-) konečně znám majitele tohoto nejhezčího moderního vozu. A jsi z Prahy ? Tím se neohrabaně snažím naznačit, že bych se na něj rád podíval... :)
A Ty máš NY nebo LHS ? Jde mi totiž o to, že mi dodnes nikdo nebyl schopen říci rozdíl. A žádneho majitele jsem doted neznal. -
« Re: New Yorker
No jo zmatek v tom trochu máme :o) Tak jak je to s tím rozdílem mezi NY a LHS ? S tím omezovačem jsem měl pravdu 120 milí je těch zhruba 190km/hod. Co se týče předního náhonu na sněhu tak těžko zhodnotím NY, ale když jsem měl relativně lehkou Saratogu s V6 tak se na snehu chovala nečekaně dobře. Když jsem zkoušel na zasněženém parkovišti prudke manevry, tak se nic nedelo. Zatocil jsem a auto zatocilo, zadny smyk jen vetsi polomer zatacky, holt trochu predni kola ujizdelo, to je jasny. Ale rozjezdy do kopce na snechu to bylo naprosto bez problému. Ted s Cadillacem to tezko vyzkousim ackoliv predni nahon tak do zimy a do snehu ho nikdy nevemu :). Nicméně zatížená přední naprava je IMHO lepší než odlehčená zadní. No nic, kdo víte jaký byl rozdíl mezi NY a LHS ? -
« New Yorker
Dobrý den pánové. Máte tady pár nepřesností, co se týče NY. Takže řazení není pod volantem. Omezovač je na 120 mílích, jako u všech v USA prodávaných autech. V6 má dobrý zvuk, výkon je na hranici. Točí ale 6500 tak to jde. Jestli má vůbec přední náhon u takového auta nějakou výhodu, tak je to právě jízda na sněhu. Možná Vás to překvapuje, ale relativně velké zatížení na přední nápravě, cca 900 kg, z toho auta dělají pásové vozidlo. -
« Re: Re:
No motor je OK. Omezovac je u 190km/h pokud se nepletu, a akcelerace je adekvátní, to jest dobrá. Nemsíte zapomenou že i stejně jako do New Yorkera/LHS tak do 300M se montoval/montuje i 2.7 coz jsem teda u NY/LHS ještě neviděl. Ta 3.5 24v je fakt v pohodě. Sice nesmíte očekávat bublání syrové V8, ale jen zvuk standardního čtyřválce kolem 2L. Nicméně pohodová tichá jízda s dostatkem výkonu, nizkou spotřebou a luxusem. Ale akceleraci ma fakt dobrou. Jo FWD to je, ale co. alespon je to bezpecnejsi a technicky mene narocne. A priznejme si to s tímhle autem na hory jezdit nebudeme a pro většinu řidičů je FWD bezpečnejší. Musíme to brat tak že dělají auta aby byl vyvážen výkon k danému modelu oni z vysoka kašlou na auto střední třídi s W8 (tímto zdravíme LEGO) Prostě udělají auto aby dobře jelo bylo komfortně vybaveno a tím konec. Kdežto LEGO vyrábí 1.5 t auta bez el. oken s motorem 1.6 (opět zdravíme VW Passat předchozí generace). Takže IMHO 5.0 V8 do NY/LHS by bylo zbytecne. -
« Re: Re:
Jo aha :-) Ja jsem totiz nikdy nezjitil jaky je rozdil mezi LHS a NewYorkerem ono totiž že by mělo být LHS luxusnější je poměrně zavádející termín. On parkuje u nas v ulici, bílá barva. I kdyz ja bych volil nejakou tvavou (nejlepe černou) nicmene prekvapive se bila barva hodi. Auto mam moc pekny tvar a super je po designove strance jeho kufr, dava autu majestatnost a robustnost. Motor je take pekny 3.5 V6 24v. Tusim ze posledni model asi 97-98 se mohl objednavat i s GPS. Ale ten jsem nikdy nevidel. A take je docela zajimave ze si drzi porad pomerne vysokou cenu. Kolem 250-> tis. A to má stejný motor, podvozek, převodovku jako třeba Dodge Intrepid, Chrysler Vision, nebo Plymouth Eagle a ty maji cenu kolem 150 tis. -
« Re: Re:
lhs je proste nadherny auto, ta kastle mne dostava, znalci mne opravte, rozdil mezi LHS/NewYorker je jen v poctu sedadel a sice ze NY ma razeni pod volantem a dopredu se hnedle nacpou tri lidi, jestli se nepletu, coz, i teda to razeni dava velky plus pro NewYorker model.
co se tyce modelu 98+ mam kazdej den moznost na nej koukat a musim rict ze zoufalost nad zoufalost, vnitrek pokus o jakysi retro, znacne nepovedeny.
jediny co mi vadi na tehle autech je predni nahon ale s tim se holt budu muset naucit zit
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
[odkaz]
Jenom mě napadlo. Nemá LHS chromovanej grill chladiče a NY v barvě vozu ?
Když NY tak NY a právě tenhle:
[odkaz]