Automatická převodovka
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: CH 300
to prof - šlo někam do Prahy. U toho auta byla nejhezčí přístrojová konzola, kterou tvořil kužel mezi volantem a palubkou. Ten kužel byl prosklenej a pod sklem byl tachometr, ukazatel teploty a paliva, ukazatel voliče a byl ukončen hodinami ve středu volantu, který tvořil vrchol kužele. Ty ukazatele byly zeleně podsvíceny a tvořeny vlastmě stupnicí po obvodu kuželu, ke které vedla odněkud z útrob ručička. -
« Re: NY
vubec v sedmdesatych letech byly kary nejsilnejsi, kdyz se clovek koune na netu na ruzny tabulky muscle-cars a sprint na ctvrtmile tak tam vicemene ty auta z 70 let (at uz muj favorit Roadrunner nebo jine) obsazujou celkem dost prvni patnacku a moc modernich "rejzi" mezi sebe nepusti. -
« Re: NY
Od Chrysleru jedině model 300 od zlatýho ročníku 1960 jehož výkon dosahoval v obyčejný sérii 400 PS. Považte, že od roku 1957 Až do počátku 70. let neklesl výkon nejsilnějších sériových variant pod 375 PS ! Žádný vstřikování, žádný turbo, kompresor nebo mezichladič. O čipech se tehdy nikomu nic ani nesnilo a v rozdělovači byly jen obyčejný kontakty, kladívko a palec. Směs se vařila ve dvou 4bbl karburátorech, který bylo nutný umístit na podběhy. Žádný ABS, ASR, ETC, nebo AWD. Nic, než tuhej zadek na listech, ve předu lichoběžníky a sametový servo. Stavitelná tuhost podvozku, sportovní podvozek? K smíchu! Kdo by s tím jezdil? Hlavní byla odezva na dotek nohy na plynovým pedálu. Běžný 2 dveřový auto, který si na nic nehrálo. Pravda, nemělo airbagy a palubní počítač ... :-) -
« Re: NY
Takže záhada NY vs. LHS nevyřešena ? :-) to je gol, hlavně, že jsme každej odborníka na US auta, že ? :)
No se tyče 4-stupňových automatů, tak automat co jsem měl v Saratoze z 90. roku mě 4st automat, který se dokázal učit stylu jízdy. Což v Evropě je strašná novinka ještě dnes :) -
« Re: NY
To neni pravda. LHS jsem našel od roku 94. NY i z roku 96(8). V inzerátech. Barva chladiče je taky stejná. Smiřme se stím, že rozdíl není. Někomu líp zní New Yorker, někdo je zvyklý na LHS. Tato rubrika je o převodovkách, a tu mají oba stejnou. I podle vyjádření MB, dělá Chrysler lepší 4-stupňový převodovky, než dělal svého času sám. -
« Re: NY
Záhada vyřešena. Podle Vás se NY a LHS liší mřížkou chladiče (NY v barvě, LHS nevím)a soun systemem (mam Infinity, tak asi je větší výkon). Rozměrově a výkonově jsou auta totožné. Doobjednat jde "sportovní podvozek", možná ho má LHS jako standard. Nevím. Pro Evropu se ještě dodává jako povinná výbava chladič oleje převodovky. Možná zas jen LHS?
Pro Tomk: omezovač jde samo vyřadit. Sám ho mám u jinýho auta demontovaný. Dělá se to běžně. Osobně jsem s tím nejel víc jak 190. Není to strachem, jezdím i přes 240, ale tohle auto se cítí tak na max. 160. To ještě brzdí, sice blbě, a zatáčí, taky blbě. Je ale ještě ovladatelné. Jezdit s tím přes 200, na to tohle auto není i když na to má výkon.
-
« Re: NY
No tak tím je záhada vyřešena :-) Jednom mi byl nabízen NY z roku 89 což je klasicka amerika středních rozměrů s vinylem na střeše. Super křesla (plyš) a plně digitální palubní deska, což je věc která mě vždycky maximálně dostane. Cena 60kKč, ale byl to motor 2.2 I4. No na normální ježdění po Praze OK alespoň nízké povinné ručení, dal bych si říct. Jenom přece to pohodlí a sucho a bezpečí... Jo miluji americké vozy -
« Re: NY
Aha :-) tak v tom článku (odkaz nize) je popsano jaky je rozdil mezi NY a LHS. Tedy popsan: "bucket seats and taut suspension" je navic v LHS :))) Nicméně hned v dalším odstavci, se nechtějí poštět do diskuzí proč LHS a ne NY :)))))) takže pro nás vyplývá to, že kdyby chtěl někdo koupit NY nebo LHS tak to vyjde nastejno. Jenom LHS bude novejsi 1995->
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!