Automatická převodovka

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.12.01  11:57

    « Re: CH 300

    to prof - šlo někam do Prahy. U toho auta byla nejhezčí přístrojová konzola, kterou tvořil kužel mezi volantem a palubkou. Ten kužel byl prosklenej a pod sklem byl tachometr, ukazatel teploty a paliva, ukazatel voliče a byl ukončen hodinami ve středu volantu, který tvořil vrchol kužele. Ty ukazatele byly zeleně podsvíceny a tvořeny vlastmě stupnicí po obvodu kuželu, ke které vedla odněkud z útrob ručička.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.12.01  11:32

    « Re: NY

    vubec v sedmdesatych letech byly kary nejsilnejsi, kdyz se clovek koune na netu na ruzny tabulky muscle-cars a sprint na ctvrtmile tak tam vicemene ty auta z 70 let (at uz muj favorit Roadrunner nebo jine) obsazujou celkem dost prvni patnacku a moc modernich "rejzi" mezi sebe nepusti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.01  20:57

    « Re: NY

    ace: Nikdy jsem ho neměl :-) Měl ho bývalý president klubu Kopáček, ovšem s motorem a převodovkou z Gazíka, sedadlem z šestsettrojky a z. lampama ze sedana, to vše na číslech !!! Kde to skončilo, to už nevím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.01  21:59

    « Re: NY

    Ach můj Bože :-) Až tak ? A proč ses ho k sakru zbavil ? Trochu byl ti ho poslinil :o) A žebral bych na kolenou o svezení :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.01  21:52

    « Re: NY

    Od Chrysleru jedině model 300 od zlatýho ročníku 1960 jehož výkon dosahoval v obyčejný sérii 400 PS. Považte, že od roku 1957 Až do počátku 70. let neklesl výkon nejsilnějších sériových variant pod 375 PS ! Žádný vstřikování, žádný turbo, kompresor nebo mezichladič. O čipech se tehdy nikomu nic ani nesnilo a v rozdělovači byly jen obyčejný kontakty, kladívko a palec. Směs se vařila ve dvou 4bbl karburátorech, který bylo nutný umístit na podběhy. Žádný ABS, ASR, ETC, nebo AWD. Nic, než tuhej zadek na listech, ve předu lichoběžníky a sametový servo. Stavitelná tuhost podvozku, sportovní podvozek? K smíchu! Kdo by s tím jezdil? Hlavní byla odezva na dotek nohy na plynovým pedálu. Běžný 2 dveřový auto, který si na nic nehrálo. Pravda, nemělo airbagy a palubní počítač ... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.12.01  17:36

    « Re: NY

    Imperial je zajimavost sama o sobe, ale v CR jsem ho na prodej nikdy nevidel (ostatně ani na vlastni oči)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.12.01  16:10

    « Re: NY

    Od chrysleru mně bral vždycky Imperial. Nikdy jsem ale nic od CH. neměl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.01  21:11

    « Re: NY

    Takže záhada NY vs. LHS nevyřešena ? :-) to je gol, hlavně, že jsme každej odborníka na US auta, že ? :)



    No se tyče 4-stupňových automatů, tak automat co jsem měl v Saratoze z 90. roku mě 4st automat, který se dokázal učit stylu jízdy. Což v Evropě je strašná novinka ještě dnes :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.01  19:26

    « Re: NY

    To neni pravda. LHS jsem našel od roku 94. NY i z roku 96(8). V inzerátech. Barva chladiče je taky stejná. Smiřme se stím, že rozdíl není. Někomu líp zní New Yorker, někdo je zvyklý na LHS. Tato rubrika je o převodovkách, a tu mají oba stejnou. I podle vyjádření MB, dělá Chrysler lepší 4-stupňový převodovky, než dělal svého času sám.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.01  19:20

    « Re: NY

    Tak to je krasavec. Rok 55. Super.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.01  14:51

    « Re: NY

    Sportovní podvozek... To je to evropský pojetí jízdy, jako že to nemá péra?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.01  12:22

    « Re: NY

    No jo ale od 95 se jmenoval LHS, nebo alespon jsme se to tak z toho clanku pochopili
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.01  12:16

    « Re: NY

    NY se dělal do roku 98.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.01  12:16

    « Re: NY

    Záhada vyřešena. Podle Vás se NY a LHS liší mřížkou chladiče (NY v barvě, LHS nevím)a soun systemem (mam Infinity, tak asi je větší výkon). Rozměrově a výkonově jsou auta totožné. Doobjednat jde "sportovní podvozek", možná ho má LHS jako standard. Nevím. Pro Evropu se ještě dodává jako povinná výbava chladič oleje převodovky. Možná zas jen LHS?
    Pro Tomk: omezovač jde samo vyřadit. Sám ho mám u jinýho auta demontovaný. Dělá se to běžně. Osobně jsem s tím nejel víc jak 190. Není to strachem, jezdím i přes 240, ale tohle auto se cítí tak na max. 160. To ještě brzdí, sice blbě, a zatáčí, taky blbě. Je ale ještě ovladatelné. Jezdit s tím přes 200, na to tohle auto není i když na to má výkon.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.01  11:13

    « Re: NY

    No tak tím je záhada vyřešena :-) Jednom mi byl nabízen NY z roku 89 což je klasicka amerika středních rozměrů s vinylem na střeše. Super křesla (plyš) a plně digitální palubní deska, což je věc která mě vždycky maximálně dostane. Cena 60kKč, ale byl to motor 2.2 I4. No na normální ježdění po Praze OK alespoň nízké povinné ručení, dal bych si říct. Jenom přece to pohodlí a sucho a bezpečí... Jo miluji americké vozy
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.01  00:00

    « Re: NY

    h dostal jsem se k temuz, moje vysledky jsou ze NY skoncil v 94 roce a ze LHS je vice evropska verze
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.12.01  17:27

    « Bez nadpisu

    A pohřebáci :-) dobrý
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.12.01  17:22

    « Re: NY

    Ve vybave rozdil neni. A exteriově jen nápis LHS místo New York. Pisou ze se delal jen v jedne vybave a za priplatek byl jen "Premium sound system".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.12.01  17:16

    « Re: NY

    Nebude rozdíl ve výbavě a drobných odchylách karoserie, podobně jako u caddy Fleetwood a DeVille? to ace : podívej se na [odkaz] tam jsou moc pěkné caddy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.12.01  16:58

    « Re: NY

    Aha :-) tak v tom článku (odkaz nize) je popsano jaky je rozdil mezi NY a LHS. Tedy popsan: "bucket seats and taut suspension" je navic v LHS :))) Nicméně hned v dalším odstavci, se nechtějí poštět do diskuzí proč LHS a ne NY :)))))) takže pro nás vyplývá to, že kdyby chtěl někdo koupit NY nebo LHS tak to vyjde nastejno. Jenom LHS bude novejsi 1995->
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…