Automatická převodovka
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« 13'' disky
Zdravím Vás, měl bych nějaké dotazy, sice nepatřící do této diskuze, ale snad mi někdo odpoví. Nedávno jsem koupil starší automobil s elektronovými disky, ale předchozí majitel s nimi jezdil asi i v zimě nebo je neudržoval, zkrátka jsou špinavé, tato černá špína nejde ničím umýt (zkoušel jsem různé saponáty a nic). Mohl by mi někdo poradit, jak vrátit diskům původní vzhled? Existuje na to vůbec nějaký přípravek? Co takhle nějaká brusná pasta a hadr + hodiny práce? Nebo je zkusit nechat opískovat (nevím jestli to se to vůbec dá dělat na hliníku, na plechových discích ano)? Kolik stojí renovace hliníkových kol? A ještě bych měl jeden malý dotaz, zajímalo by mě, zda je možné přepsat automobil na osobu mladší 18-ti let? Předem Vám děkuji za odpověd(i)! -
« Re: Automat a zima
No,ono jde v mym pripadu o to,ze kdyz byl mraz tech -20,tak jsem startoval normalne na P a to mi kladlo takovej mensi odpor.Motor zabublal a chcip,zabublal a chcip.Tak jsem tam vrazil N a motor naskocil hned a s daleko mensim odporem.Prirovnal bych to k manualu s vyslapnutou spojkou a jednickou oproti neutralu.Pokud je u manualu zarazena jednicka a vyslapnu spojku,tak se mu v zime taky moc nechce.S neutralem je to OK. -
« Re: Automat a zima
hmm zajimava otazka, ciste laicky by to uskodit mohlo, ale treba si to prestavuju uplne blbe, jednak mezi P a N vicemene neni rozdil az na to ze pri P jsou "zasekly ty zuby do pouzdra skrine" ale kdyz pred startovanim budes hejbat volicem tak se hejbaj veci i ve skrini, a mam pocit ze je lepsi kdyz se hejbaj v cirkulujici a zahratejsi kapaline. A jestli ti to na N startuje lip tak bych zavadu hledal jinde, ja na zadny skrini co jsem kdy mel jsem nezaregistroloval cokoli lepsiho pri startu z N. -
« Automat a zima
Chci se Vas vsech zeptat na nazor.Uskodim nejak automatu,pokud pri silnych mrazech budu startovat auto se zarazenym N ? Normalne se startuje(spon ja jo) se zarazenym P.Tak co vy na to? Nerad bych si nejak poskodil skrin,ale je zase pravda,ze s tim neutralem to jde pri velkym mrazu nastartovat mnohem lip.Trona -
« Re: CH 300
Ale já jsem plnej elanu pořád :o) To bych nebyl já. Jenom bych zacal s ucelenější organizací, takže ted otukávám lidi co jsou ochotni zadarmo něco dělat. Ono to totiž vždycky dopadlo tak že všichno jo dobrý, ale když Ace2 nic neudělal tak se nic nedelo. Viz Pitkovice to bylo práce :), ale povedlo se -
« Re: CH 300
ace: Vzpomínám, jak jsi byl plnej elánu. Ale bylo to dobře, alespoň jsi se otrkal. Jako klub doporučuju ČKMAA, jehož aktivita není a ani si nedělá ambice být nějak oslnivá, zato v něm najdeš všechno, co k ježdění s veteránskejma papírama potřebuješ a stabilitu, která pražákům zatím chybí a mám takovej pocit, že ji těžko budou hledat. -
« Re: CH 300
all: Mě to stejně netankuje, kde tohle auto je a kdo ho má. Je to stejně troska, kterou se nevyplatí dělat. Jenom se mi líbí tenhle typ pro to, jak je nenápadnej a přitom napráská kde čemu. Vždycky mě fascinovalo, když auto vypadalo jako troska a přitom ukrývalo skutečný hodnoty, který z auta dělají auto. Kabát nejezdí, je to nepraktická a z hlediska řidiče nepodstatná věc a stejně dlouho netknutej nevydrží. Stačí náznak tvaru, linie, prolis, ovšem jestli je to sem tam promáčklý, nelesklý, nebo ohnutý, to je zcela vedlejší, pokud to je uvnitř všechno na svým místě a dokáže to člověka potěšit, když brnkne o pedál. -
« Re: CH 300
to prof - šlo někam do Prahy. U toho auta byla nejhezčí přístrojová konzola, kterou tvořil kužel mezi volantem a palubkou. Ten kužel byl prosklenej a pod sklem byl tachometr, ukazatel teploty a paliva, ukazatel voliče a byl ukončen hodinami ve středu volantu, který tvořil vrchol kužele. Ty ukazatele byly zeleně podsvíceny a tvořeny vlastmě stupnicí po obvodu kuželu, ke které vedla odněkud z útrob ručička. -
« Re: NY
vubec v sedmdesatych letech byly kary nejsilnejsi, kdyz se clovek koune na netu na ruzny tabulky muscle-cars a sprint na ctvrtmile tak tam vicemene ty auta z 70 let (at uz muj favorit Roadrunner nebo jine) obsazujou celkem dost prvni patnacku a moc modernich "rejzi" mezi sebe nepusti. -
« Re: NY
Od Chrysleru jedině model 300 od zlatýho ročníku 1960 jehož výkon dosahoval v obyčejný sérii 400 PS. Považte, že od roku 1957 Až do počátku 70. let neklesl výkon nejsilnějších sériových variant pod 375 PS ! Žádný vstřikování, žádný turbo, kompresor nebo mezichladič. O čipech se tehdy nikomu nic ani nesnilo a v rozdělovači byly jen obyčejný kontakty, kladívko a palec. Směs se vařila ve dvou 4bbl karburátorech, který bylo nutný umístit na podběhy. Žádný ABS, ASR, ETC, nebo AWD. Nic, než tuhej zadek na listech, ve předu lichoběžníky a sametový servo. Stavitelná tuhost podvozku, sportovní podvozek? K smíchu! Kdo by s tím jezdil? Hlavní byla odezva na dotek nohy na plynovým pedálu. Běžný 2 dveřový auto, který si na nic nehrálo. Pravda, nemělo airbagy a palubní počítač ... :-)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!