Automatická převodovka

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.02.02  14:06

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    No jo, ale pak takovej fíra má prd sportovní požitek z jízdy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.02.02  12:56

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    No vida a potom že není automat rozšířený...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.02.02  17:37

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    A taky dieselový lokomotivy. Představ si, co by taková klasická spojka musela vydržet, než by rozhejbala nějakej pořádnej pacific :-)) Do kopce:-)))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.02.02  12:15

    « Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    to Keyser: Jeden muj kamos, co byl technik na KN 251 (to je takovy ten velky stroj s velkou lžící vepředu a dvoumetrovyma gumama), mi říkal, že v KNku byl hydrodynamický měnič, protože normální spojka by to neutáhla a samozřejmě něco jako automatická převodovka, ale sekvenční řazení. Mimo jiných je má armáda a byly jediné, které si dostatečne v pohodě poradily s těmi tunami naplaveného bahna při povodních v r. 1997. Nedovedu si představit v tak náročných podmínkách klasickou spojku a míchačku na palivo. A taky automatické prevodovky mají všechny výkonné pracovní stroje, třeba ještěrky nebo vysokozdvižné plošiny, atd.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.02.02  20:15

    « Dextron II

    he he he, 12 litrů dextronu do převodovky :o) Bych nečekal, že se tam toho tolik vejde... to sou věci
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.02.02  12:52

    « Re: Re:

    no tam sou ty puleny stupne nejak divoko :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.02.02  12:08

    « Re: Re:

    cože ? :-) do L pravda Jaguar má do "U" tedy automat, ale manual do L... :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.02.02  11:56

    « Re: Re:

    prave ze jo, sice ji neni nijak proti srsti se projet s mym autem s automatem ale prej na kvalty nic neni :-) nejvetsi hukot je liazka, razeni do L :-) to mi hlava nebrala :))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.02.02  20:41

    « Re: Re:

    Keyser: A ono ji to opravdu baví? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.02.02  12:37

    « Re: Re:

    profe prave ze nejsou, no ale kdyz to starou bavi tam tech sestnact kvaltu vexlovat :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.02.02  23:33

    « Re: Re:

    Ted to snad dela na prani i Volvo trucks. Do těch svojích GlobeTrotleru nebojaxejmenujou....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.02.02  21:11

    « Re:

    Keyser: To bude vědět Baryk, ten je přes ty trucky. Já mám ale pocit, že tam ty skříně (teda ve státech) automatický jsou zcela běžný.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.02.02  19:55

    « Bez nadpisu

    ted mne tak napada, kdyz pozoruju pani Keyserovou pri praci, seslapnout spojku, navolit pulenej stupen nebo rychlou radu, pustit spojku, seslapnout spojku zaradit rychlost, a to vsechno sestnackrat nahoru a dolu, proc se vlastne poradne automaty nechytly u nakladaku ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.02.02  15:25

    « Re: Výkon

    Před Finou taky varuju, hlavně jim nedávejte na nic zálohu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.02.02  11:24

    « Re: Výkon

    Navíc jsou opravdu u nás pastiči, co se do opravy pustí, aniž by tomu za mák rozumněli. Viz firma Fina. Kupoval jsem lincolna, který stál u nich na dílně. Předchozí majitel vytopil za opravu 35kKč a převodovka znovu zhořela. Já to koupil, reklamoval a po půl roce dle scénáře: tak to máte hotový, přijďte si. Projel jsem se, vrátil - ta almara neřadí - jak to? stačí ubrat plyn a ty kvalty tam spadnou!!!???- Nejde overdrive - overdrive??? co to je vy máte přece tříkvalt - ne tohle je AOD atd., atd. Vracel jsem ho asi šestkrát, nakonec jsem rezignoval a prodal ho bez almary. Ano stát se tohle někomu, kdo nemá s automatem zkušenost tak zanevře, aniž by si uvědomil že chyba je jinde.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.02.02  10:19

    « Re: Výkon

    Pokud jsi ji někdy viděl rozebranou opravdu to nic komplikovaného není. A pokud má správnou údržbu, je takořka nezničitelná. Samozřejmě je nuné si uvědomit, že americké automaty ve své domovině řadí desetkát méně často, než zde, proto tu taky více odcházejí. Jde opravdu o to, že si s tím u nás mechanici neví rady, a toho využívají ti, kteří to umí a nechají si to zaplatit. Kompletní repair kit stojí dle typu 7 - 10 kKč a brát si za práci 25 kKč mi přijde troch uhozený.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.02.02  23:08

    « Re: Výkon

    Lenin> Naprosto souhlasím s výhodami automatu cos tu vyjmenoval, ale promiň podstatně jedodušší a méně poruchová, než manuál určitě není.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.02.02  18:38

    « Re: Výkon

    A hlavně je podstatně jedodušší a méně poruchová, než manuál. Špatné jméno automatům udělaly ty vraky, natahané počátkem 90. let, které byly hotové už ve chvíli dovozu a samozřejmě mechanici u nás, kteří do tý doby pastili jen škůdky a trabanty ani nevěděli, jak se měří hladina oleje a kam se dolejvá. Pokud nějakej senohryz není schoen vyměnit olej a filtr v automatu, tak to nevidím jako trágu, ale já viděl faktury od pražskýho servisu na výměnu oleje a nejen, že neměnili filtr (to si ani neúčtovali) ten olej byl původní. A bylo ho tam samozřejmě málo. Po výměně oleje, filtru a vysypání půl kila písku a jiného bordelu převodovka řadí jak víno.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.02.02  17:38

    « Re: Výkon

    Zásadní problém je že o automatech nejvíc mluví ti, kdo s automatem jeli tak nejvýš jednu cestu 5 km a byli z toho zmatení jak lesní včely, pak sedli zpět do své Škodné a odhrčeli. Pokud nejsi jezdec rallye se spotřebou šesti motorů za sezonu, nebo milovník historie s názorem, že startovací klika, karbidová lampa a manuální převodovka k autu prostě patří a bez toho si nezajezdíš dojdeš k tomu, že automat je to pravé.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.02.02  20:49

    « Re: Výkon

    :)))))) dobře řečeno. Jinak pravda pravdoucí, automat je v bežném provozu rychlejší, z křižovatky odpálim vždy jako první a to se rozjíždím jak z hnojem...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…