Automatická převodovka

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • 00 Reagovat !

    foto

    04.04.02  21:17

    « trosku k tematu

    Tak jsem vymenil skopek za E32 735, kultivovanost baworackyho automatu mne sakra prekvapila, pravda je ze o nej bylo skvele starano.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.02  10:06

    « Re: Re:

    kde to sezenu, ja mel naky boriginalov stranky co tu kdysi daval bookly ale ty jsou mimo provoz.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.03.02  09:27

    « Re:

    Jo, Bishop. Viz -boriginal. Odzkoušený, funguje.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.03.02  09:06

    « Bez nadpisu

    je u nas na trhu nejakej treatment do automaticky prevodovky ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.03.02  21:44

    « Re: nerad rusim vasi debatu o lokomotivach :) ,ale :)

    Zadek: U amerik to tutově zasunout jde. Tam totiž přišli na to, že dělat drážky někde zvlášť na kardanu a tak ho prakticky prodražovat nemá cenu. Tak udělali drážkovanou hřídel rovnou v převodovce a zabili tím 2 mouchy jednou ranou. Unašeč má jednu dlouhou válcovou část, která se zasouvá do převodovky, ze který čouhá jen drážkovaná hřídel. Simering je až na tom unašeči, takže ty drážky se mažou olejem ze skříně. Je to vychcaný a odpovídá to přesně amícký filozofii: Jestliže jde něco udělat jednodušeji, z menšího počtu součástek, se stejnou funkcí a levněji, tak to tak uděláme. Alespoň je tam míň věcí, co se můžou posrat. A když se to začne *, tak to bude na opravu alespoň levnější a jednodušší. Některý věci však dělaj až moc primitivní a někdy se člověk diví, jak je možný, že taková věc vůbec může fungovat. Někdy to skutečně nefunguje moc dlouho :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.03.02  14:58

    « Re: nerad rusim vasi debatu o lokomotivach :) ,ale :)

    Jen aby šlo kardan zasunout, u starejch hrkaček je to všude zatuhlý... Můžu tě Profe ujistit, že Mercedesy i Bavoři mají krací plech pod kardanem všechny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.02  19:41

    « Re: nerad rusim vasi debatu o lokomotivach :) ,ale :)

    zadek: ono nejde o to ten kardan vymordovat, ale jenom ho vzadu odpojit, zasunout do skříně a hlavně ho šikovně přidrátovat, aby tak držel. Jinak výfuk bývá bokem a o krycím plechu jsem u amerik ještě neslyšel :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.02  12:28

    « Re: nerad rusim vasi debatu o lokomotivach :) ,ale :)

    Kardan za 2 minuty venku - hmm, tak to jsi Profe rychlík! Když přičtu, že se většinou kvůli kardanu musí vyndat i vejfuk a krycí plech pod kardanem... To je skoro rychlost jako u F1!
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.03.02  12:01

    « Bez nadpisu

    diky, takze dalsi vec co mne nenapadla, jinak uz vim proc nejsou ty automaty u tech kamionu tolik, tam je problem s podrazenim, jak mi bylo starou vysvetleno, ze kdyz se jezdi v rozmezi 1100-1400 otacek tak je treba zaradit si zavcasu protoze jinak je clovek pak uz v *, a u tech automatu se neda dost dobre podradit, je to problem i tech "sekvencnich" prevodovek kde se radi jen pohybem joysticku. Pri razeni nahoru to je celkem jedno , jeden pohyb dopredu je jeden kvalt nahoru, kdyz se predim zapne predvolba tak pul kvaltu nahoru, ale nejde s tim dost dobre podradit treba o jeden a pul stupne dolu. Zalezi jak je udelanej ten program, a i v dnesnich modernich kamionech s tim sou problemy ze ta ridici jednotka si to pokazdy prelozi jinak a ne vzdy tak jak ridic muze chtit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.02  05:48

    « Re: nerad rusim vasi debatu o lokomotivach :) ,ale :)

    Keyser: Nejde o kapalinu, ale o ložiska a pouzdra, který se díky tomu, že v převodovce není tlak, nemažou. Je to, jako bys nutil otáčet se motor, kterýmu bys vypustil olej, nebo vymontoval olejový čerpadlo. Taky mu to chvilku a pomalu nevadí. Amíci to řeší tak, že to auto táhnou buď za přední kola, nebo jednoduše vycuknou kardan. Blbý 4 šrouby, za 2 minuty to je venku:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.02  05:44

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    RB: Jeden známej mi vyprávěl, že to není nic novýho,když někdo jezdí tankovat svýho diesela ke švárovi,kterej jezdí s lokomotivou. Prej za starejch času, kdy jezdila pára, tak mu zas kámoš házel pytel uhlí z mašiny přímo za plot, když jel kolem. Bydleli taky u kolejí :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.02  05:41

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    Fucida: My jsme mluvili právě o těch některejch motorákách :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.02  21:04

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    Fucida: Jak funguje dvoutakt určitě víš. Zde je rozdíl pouze v tom, že nafta se vstřikuje, jako u čtyřtaktu, před HÚ.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.03.02  19:40

    « nerad rusim vasi debatu o lokomotivach :) ,ale :)

    mam takovej hypotetickej dotaz, pri tazeni auta s automatem hrozi to ze se "spali" kapalina protoze necirkuluje, a odejdou nektery veci ze stejneho duvodu. Takze kazdej vyrobce udava tazeni treba max 40km rychlosti max 50km, kdyz bych teda tahnul auto pomaleji a daval dosatecny pauzy po treba 15ti kilakach tak by se automatu defakto nic stat nemelo. ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.02  10:05

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    Jo jo čmeláci se vyrojili v kalamitách a motoráky tahali všude.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.02  19:57

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    lenin: Ty sergeje byly hrozný. Měly tři osy na jedné nápravnici, kroutily nám koleje a pištěly, že jsem si musel zacpávat uši. Matně si pamatuju, že u nás pod kopcem párovky pořádně kotlily a máma lítala sbírat prádlo. Ale to mi byly tři roky. Jinak se tu honí bardotka, brejlovec, vagónka studénka (autobousky) a občas když nestíhá, tak ji tahá čmelák. Jo, máme koleje za zahradou, takže vlak je nezbytná součást mýho dětství a mládí a života vůbec :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.02  19:57

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    No s tema lokomotivama jste se vubec netrefili, ty maj totiz elektrickej prenos vykonu. Jen nektery motoraky maj hydrodynamiku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.02  17:07

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    No dyt ja taky mluvil o lokomotivach, zadnej Sergej me v tu chvii ani nenapad.


    Mimochodem, sergej ma prej dvoutaktni diesel, nevite nekdo, jak to funguje?
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.02.02  15:54

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    To fucida: My mluvili o lokomotivách, Sergeje sem netahej.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.02.02  18:38

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    lenin: Myslíš jako že nemůže šaltrovat o dva kvalty dolů aby tomu pořádně vypálil komín při předjíždění? :)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…