Automatická převodovka

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.02  20:01

    « Re: Nestačím se divit ...

    Rob: Těch 1,5 l by opravdu odpovídalo rozdílu, kterej naměříš s motorem v klidu a pak s motorem v chodu. To chybí obvykle zhruba takovéto množství. Samozřejmě správné je měřit, když motor běží.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.04.02  21:09

    « Re: Nestačím se divit ...

    Hmm to je divný. Dolej to a pečlivě do ted kontroluj. Bud jsi to měřil blbě, motor musí být zapnutej ?:o) Nebo ti ho někdo vysosnul :))) To víš litr stojí 150kč :)) No ted vážně, podívej se a nápravdu, zda tam neprasklo nějaký z těch těsnění, tam to má tendenci téct, jen když je auto v pohybu, ale na druhou stranu by to bylo ochcaný kolem... No sleduj to ted pečlivě. Když to bude ubejvat, tak vlez pod auto a hraj si na detektiva...
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.04.02  20:10

    « Nestačím se divit ...

    Někam se mi podělo 1,5 litru z převodovky. Na zemi v garáži ani kapka (doslova!), spodek auta úplně čistý, pouze jediná kapka na kabelu vedoucím z převodovky. Okolo tohoto místa opět naprosto čisto, nikde žádné mapy. V místech kardanu i na přírubě motoru vše OK. Žádné kaluže v místech, kde pravidelně stávám. Se z toho asi po.... Že bych ho po nocích chodil ve stavu náměsíčnosti nasávat? To by mi nemohlo snad chutnat ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.04.02  08:30

    « Re: Re:

    Moje stránky pořád fungují, najdete si je i v SEZNAMU pod bORIGINAL s.r.o. Jinak mám další E-mail adresu :b.original@havirov-net.cz.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.02  11:52

    « Re: trosku k tematu

    Kontakt: b.original@mybox.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.04.02  21:17

    « trosku k tematu

    Tak jsem vymenil skopek za E32 735, kultivovanost baworackyho automatu mne sakra prekvapila, pravda je ze o nej bylo skvele starano.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.02  10:06

    « Re: Re:

    kde to sezenu, ja mel naky boriginalov stranky co tu kdysi daval bookly ale ty jsou mimo provoz.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.03.02  09:27

    « Re:

    Jo, Bishop. Viz -boriginal. Odzkoušený, funguje.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.03.02  09:06

    « Bez nadpisu

    je u nas na trhu nejakej treatment do automaticky prevodovky ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.03.02  21:44

    « Re: nerad rusim vasi debatu o lokomotivach :) ,ale :)

    Zadek: U amerik to tutově zasunout jde. Tam totiž přišli na to, že dělat drážky někde zvlášť na kardanu a tak ho prakticky prodražovat nemá cenu. Tak udělali drážkovanou hřídel rovnou v převodovce a zabili tím 2 mouchy jednou ranou. Unašeč má jednu dlouhou válcovou část, která se zasouvá do převodovky, ze který čouhá jen drážkovaná hřídel. Simering je až na tom unašeči, takže ty drážky se mažou olejem ze skříně. Je to vychcaný a odpovídá to přesně amícký filozofii: Jestliže jde něco udělat jednodušeji, z menšího počtu součástek, se stejnou funkcí a levněji, tak to tak uděláme. Alespoň je tam míň věcí, co se můžou posrat. A když se to začne *, tak to bude na opravu alespoň levnější a jednodušší. Některý věci však dělaj až moc primitivní a někdy se člověk diví, jak je možný, že taková věc vůbec může fungovat. Někdy to skutečně nefunguje moc dlouho :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.03.02  14:58

    « Re: nerad rusim vasi debatu o lokomotivach :) ,ale :)

    Jen aby šlo kardan zasunout, u starejch hrkaček je to všude zatuhlý... Můžu tě Profe ujistit, že Mercedesy i Bavoři mají krací plech pod kardanem všechny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.02  19:41

    « Re: nerad rusim vasi debatu o lokomotivach :) ,ale :)

    zadek: ono nejde o to ten kardan vymordovat, ale jenom ho vzadu odpojit, zasunout do skříně a hlavně ho šikovně přidrátovat, aby tak držel. Jinak výfuk bývá bokem a o krycím plechu jsem u amerik ještě neslyšel :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.02  12:28

    « Re: nerad rusim vasi debatu o lokomotivach :) ,ale :)

    Kardan za 2 minuty venku - hmm, tak to jsi Profe rychlík! Když přičtu, že se většinou kvůli kardanu musí vyndat i vejfuk a krycí plech pod kardanem... To je skoro rychlost jako u F1!
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.03.02  12:01

    « Bez nadpisu

    diky, takze dalsi vec co mne nenapadla, jinak uz vim proc nejsou ty automaty u tech kamionu tolik, tam je problem s podrazenim, jak mi bylo starou vysvetleno, ze kdyz se jezdi v rozmezi 1100-1400 otacek tak je treba zaradit si zavcasu protoze jinak je clovek pak uz v *, a u tech automatu se neda dost dobre podradit, je to problem i tech "sekvencnich" prevodovek kde se radi jen pohybem joysticku. Pri razeni nahoru to je celkem jedno , jeden pohyb dopredu je jeden kvalt nahoru, kdyz se predim zapne predvolba tak pul kvaltu nahoru, ale nejde s tim dost dobre podradit treba o jeden a pul stupne dolu. Zalezi jak je udelanej ten program, a i v dnesnich modernich kamionech s tim sou problemy ze ta ridici jednotka si to pokazdy prelozi jinak a ne vzdy tak jak ridic muze chtit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.02  05:48

    « Re: nerad rusim vasi debatu o lokomotivach :) ,ale :)

    Keyser: Nejde o kapalinu, ale o ložiska a pouzdra, který se díky tomu, že v převodovce není tlak, nemažou. Je to, jako bys nutil otáčet se motor, kterýmu bys vypustil olej, nebo vymontoval olejový čerpadlo. Taky mu to chvilku a pomalu nevadí. Amíci to řeší tak, že to auto táhnou buď za přední kola, nebo jednoduše vycuknou kardan. Blbý 4 šrouby, za 2 minuty to je venku:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.02  05:44

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    RB: Jeden známej mi vyprávěl, že to není nic novýho,když někdo jezdí tankovat svýho diesela ke švárovi,kterej jezdí s lokomotivou. Prej za starejch času, kdy jezdila pára, tak mu zas kámoš házel pytel uhlí z mašiny přímo za plot, když jel kolem. Bydleli taky u kolejí :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.02  05:41

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    Fucida: My jsme mluvili právě o těch některejch motorákách :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.02  21:04

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    Fucida: Jak funguje dvoutakt určitě víš. Zde je rozdíl pouze v tom, že nafta se vstřikuje, jako u čtyřtaktu, před HÚ.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.03.02  19:40

    « nerad rusim vasi debatu o lokomotivach :) ,ale :)

    mam takovej hypotetickej dotaz, pri tazeni auta s automatem hrozi to ze se "spali" kapalina protoze necirkuluje, a odejdou nektery veci ze stejneho duvodu. Takze kazdej vyrobce udava tazeni treba max 40km rychlosti max 50km, kdyz bych teda tahnul auto pomaleji a daval dosatecny pauzy po treba 15ti kilakach tak by se automatu defakto nic stat nemelo. ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.02  10:05

    « Re: Velkoobjemový a velkotonážní s automatem

    Jo jo čmeláci se vyrojili v kalamitách a motoráky tahali všude.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…