Automatická převodovka
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Meziplyn a vývoj
No ze sprintů na srazech vím, že to manuálu automat vždycky nandá. Ono je to i tím, že na konci čtvtky tam má většina automatů ještě jedničku. No ale to krásně vidíš, že při tom kvaltování se při prudký akceleraci ztratí spousta času. Navíc, pokud neřadíš přímo, bez spojky, jen dle otáček, táhneš ty otáčky znova odspoda. Teď samozřejmě nemluvím o tom, že vloni sprinty vyhrál Tomáš s Mustangem 97, jenže on má k tomu manuálu taky 300 HP motor. Přijď se podívat a uvidíš.:-)))) -
« Re: Meziplyn a vývoj
No u těch Corvett půjde o to kdo bude mít v ruce ten manuál. Kdyby to byl šikula tak ten automat musí dostat. Hrábne si ten automat, kdyz se to zašlápne? Jestli jo tak by mohl taky dost ztratit. Ale to sou jen spekulace. Jinak 27. je v Brně i Alfasraz, takže to bude moje priorita, ale to je až odpoledne. Jestli se pojede sprint na Renocarshow tak kolem oběda, tak tam budu pečenej vařenej. -
« Meziplyn a vývoj
Jo, jo znám já, škodovka to dělala u populáru, tudoru, a 1 a 2 bez synchronu měly i první Spartaky. Dodneška se řadí s meziplynem i u V3S. Ale jinak je to něco - no, proti gustu... Jinak pokud chceš po tý tuně prázdný teorie, kterou jsi nás tady oblažil, vidět na vlastní oči to srovnání manuálu a automatu na sprimtu u dvou Corvett vedle sebe, přijď se podívat v Brně na sraz. Budeš se asi divit. -
« to rbaron
Sešlápnout spojku, neutral, pustit spojku, vytocit motor, sešlápnout spojku a při klesání otáček kvalt, pustit spojku. To je směrem dolů. Nahoru je to stejný, ale nepřidá se na neutrál plyn.Prostě jako bez synchronů. Někdy bych se chtěl svézt v Lancii Delta S4 s motorem Abarth 1759ccm (600koní)a převodovkou Hewland. Prej se v tom rvou kvalty přímo přes zuby. To je prasečina:)))) -
« Re: Japonec Automatic Transmition
to ace2: Hezkej případ v tom dešti. Dneska jsem uznal, že na autě už je moc prachu a flekanců od much, když se vyhřívalo na slunku, tak jsem vzal čistou mýdlovou vodu, ostříkal ho čerstvou z hadice, pak ho mýdlovou vodou a jemným smetáčkem zbavil vrstev prachu a tak. Nakonec ošplíchnul a bavlněným hadrem vyleštil do sucha. Ale příště to bude chtít jelenici, po hadru to musíš vzít na projížďku, abys to zbavil chloupků :o) Tohle si rád dělám sám, je to radost. Nakonec ještě skla a chromy vzít novinama. Když potom sedneš dovnitř, je to jako auto bez skel :o)
to asimov: Hele, jsou prostě auta, u kterých je automat přirozenost sama a k jejich charakteru to prostě patří. Nevím, kdo by si pořídil S-Klasse, Chevy Caprice nebo Cadillaca bez automatu. Na druhou stranu u svýho kupátka jsem chtěl manuál a je to tak jedině dobře. Mimochodem je dost krátce odstupňovanej včetně pětky a je to fakt radost to tam sázet. Jak přesně se tam sází ten meziplyn, to by mě zajímalo. Myslím, že to taky dělám, ale jen tak pro ověření :o) -
« Re: Corvette
Hele klid, já bych si Z06 koupil taky jen s manuálem :-) (tedy se stejně vyrabí jen s manuálem) na 405HP Corvettu Z06 je automat blbost, to je přízemní stíhačka....
Taky bych bral Ferrari asi jen s manuálem, protože otevřená kulisa je prostě dokonalost... a to božské zacvaknutí každé rychlosti...
No já jen, že si u normálních aut je manuál zbytečnost. Lepší je automat. I když v Evropě s těma 1.0 - 2.0 motorama to není zrovna nejlepší volba... Já chci variátor ! A to co nejdřív !!! :) -
« Automat
Asi ste nikdo při tom vašem automatovým zákalu nepochopil o co mi jde. Sametovej, plynule řadící automat, byť sebevíc vychytanej po 50letých zkušenostech mě prostě nenadchne. Asi všichni jste jeli v klasickou převodovkou vybaveném voze a víte jak to asi funguje (snad). Přesně o tu možnost sám si zvolit co a jak si zařadím mi jde. Jinak na narážku, že řidiči ( já?) mrvý převodovky apod: klidně všem předvedu jak jsem se svojí italskou převodovkou sžitej. Jo a řadím s meziplynem. Synchrony jsou pro děti a automat pro batolata:))) Ne, to nebylo myšleno vážně. Řídil někdo z vás Alfu se Selespeedem? To bych ještě zkousl. -
« Re: Japonec Automatic Transmition
Jo jízda v dešti :-) To je jednoduchý. Když se projedu v dešti, tak následné ruční vyleštění auta stojí u hochů z východu minimálně 300 kč + 200 za interier :))))))) Pravdou je že to leštej 2 a 2 hodiny...
Tak proto že mě to stojí 300 v děšti. Auto se musí lesknou. Viz tady:
[odkaz]
rbaron: Opera je už OK. Dokonce jsem si jí dal do Japonštiny :-) fakt nekecám
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!