Automatická převodovka

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.05.02  15:46

    « Re: Automat to ace2

    to d.aemon: Tak na to se zvysoka vykašli. Repasní sadu na Voye za 14 tis. už tam "odborníci" tady v LEVELu montovali několikrát. Jediná dobrá a vyhovující je ta úplná, jinak to nemá cenu, vezmi automat ze šikovný bouračky na zadek nebo si ho najdi v annonci a dej tam prostě jinej kus. Co je to za BMW? Rok, typ, motor, příp. další upřesnění. Kdyby se to stalo mě, vím, kam to jít řešit, možná bych mohl pomoci i Tobě. Klíčem ale bude vzdálenost, já jsem z ČB.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.05.02  15:33

    « Re: Automat to ace2

    Cena toho kitu asi záleží na tom, co všechno obsahuje. Ten člověk mluvil jen o sadě lamel. A že za tuhle cenu může mít šest sad na ameriku. Nevím, jestli trochu nadsadil, ale ta cena je fakt moc.
    Kontakt na někoho, kdo by měl k dispozici automat nemám a ani nemám představu, kolik by za něj mohl chtít.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.05.02  06:07

    « Re: Automat to ace2

    to d.aemon: Panebože, vždyť tady jsou klucí, který přitáhnou ze Švýcar každou chvíli nějakou 535i, 735i, 635CSi, fakt maj tyhle řadový třiapůlky rádi. Přehodit tam jinou mrkev snad nebude takový problém. Než přestavba na manuál, se vyplatí auto s manuálem. Je tam tolik dílů jinejch, že by ses divil. Nepotkal jsem se na internetu s tím, že by někdo chtěl jít do přestavby A -> M znovu, všichni řekli, že je lepší prodat auto s automatem a koupit manuál. Nicméně když už je převodovka v kelu... kdo ví. Jinak cena repair-kitu je normální, před čtrnácti dny platil ocko na Voyagera 3.3 V6 za kit 23 tkč.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.05.02  02:45

    « To Rebukate a dalsi

    Pokud mate nejake problemy s automatem, mrknete na:

    www.popularmechanics.com/popmech/auto2/9… />

    www.autosite.com/garage/symptoms/symptra… />
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.05.02  01:09

    « Re: Automat to ace2

    Volal jsem mu a říkal, že sice repair kit existuje, ale je dost drahý. Po pravdě nemluvil o kitu, vlastně jen o sadě lamel a uvedl cenu, která by mě posadila, kdybych už neseděl: 27.000,- Kč. Zítra mu mám zavolat, jestli by neměl stejný automat na výměnu, ale stejně to bude asi dost drahá záležitost. Nakonec fakt skončím u manuálu, sám to připustil jako možnost. Ale to by mě fakt dost mrzelo. Na druhou stranu pořád nevím, za kolik dneska seženu starší manuál. Třeba to vyjde nastejno a pak bych šel asi zase do automatu. Mno, mám z toho hlavu jak pátrací balón, to mi věř.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.05.02  16:24

    « Re: Automat

    :( hmm špatný. A tys mu volal ? Co všechno říkal ?

    Nejhlavnější problém avropských automatů je to, že na něj neexistujou "repair kit" u US auta si ho objednas a prijde ti domu takova sympaticka kartonova krabice, kde jsou lamely a dalsi veci k oprave prevodovky. Ted kitů je vždy několik druhů od základní až přes uplnou renovaci. Tohle u Evropanu a Asiatů neexistuje :-( Coz se dost idiotský. No co no, tak se koupí celá převodovka i když bude v háji jedna blbá lamela :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.05.02  15:01

    « Automat

    Tak zprávy nic moc. Typ převodovky znám, je to General Motors 4L30E, horší je, že měl ace2 skoro pravdu. Je to evropská předělávka americké převodovky, na kterou jsou drahý ND. Buď se sežene stejná, nebo budu přestavovat na manuál. Každopádně do toho padne fůra peněz, KUR...A. ;o))
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.05.02  14:30

    « Bez nadpisu

    co to je za bawora, nejaky servisni knihy od ATS Group k ZF automatum (E32 a podobne) nekde mam.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.05.02  14:07

    « Re: Chladič oleje to ace2

    Hlavně mi dej vědět, jaxi dopadl. A nezapomen zjistit jaká je tam převodovka. Protože když mu řekneš že je to automat v BMW, tak ti řekne:

    1. Nemáš si kupovat evropský auta

    2. Na evropský automaty se nedají sehnat ND

    3. Neexistuje k nim dokumentace



    Takže bez zjištění typu nic nepochodíš :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.05.02  14:04

    « Re: to lenin

    BORIGINAL: To je v pohodě, vždyt je tak pěkně. Když se podívám od počítače tak vidím jak si vánek pohrává s listy palmy a za nima jen modromodré moře.... Pohodovej den...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.05.02  13:54

    « Re: Chladič oleje to ace2

    Moc díky za tip. Zkusím to.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.05.02  13:47

    « Re: to lenin

    Počkej pár dnů, než to hodím do mailové podoby.
    Díky za trpělivost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.05.02  09:55

    « Re: Chladič oleje to ace2

    Zavolej panu Baborskému 0603/429 809 sídlí asi 10 km za Prahou u Řevnic. Sice opravuje převodovky ve stodole, ale má to jako koníčka a má i licenci od GM, že je autorizovanej mechanik na opravy aut. převodovek GM. Je to cowboy z Texasu, takže je trochu zvláštní a jeho historky musí brát člověk s velmi velkou rezervou, ale opravář převodovej je to zjevně dobrej. Každou chvilku mu tam na zahradě leží nějaký Voyager, který byl dobit v některém "specializovaný" servisu. Z čeho vyplývá, že umí ji jiné než GM převodovky. Nicméně zjisti jaké má ta převodovka označení a zda je to nějaké standardní převodovka GM, nebo něco ultra special od GM pro BMW. Pokud je to special tak do toho nepůjde, pokud je to nějaký standard, tak by to snad měl udělat. Nicméně pokud to bude oprava tak počítej tak s 12-15 tis Kč. Přídavný chladič ti nic nevyřeší a jsou to IMHO vyhozený prachy. Když tak řekni jestli mu budeš volat, že jsi od Zdeňka co má Cadillaca.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.05.02  09:16

    « Re: Chladič oleje to ace2

    Ta tvá první diagnóza je samozřejmě správná. Zapomněl jsem ale předeslat, že už jsem nechal převodovku kontrolovat a pokud jde o solenoidy a rozvody převodové kapaliny, tak jsou v naprostém pořádku.
    Bohužel je to něco uvnitř, nějaká netěsnost možná, kterou uniká tlak. A čím je náplň teplejší, tím je řidší a rychleji uniká. Proto přemýšlím o tom chladiči. Oprava je drahá záležitost a hlavně nejistá. Když mi odborník řekne, že když to otevřou, tak nikdy neví, co najdou a může to pak stát klidně i 40 tisíc, tak se mi do toho z pochopitelných důvodů nechce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.05.02  23:31

    « Re: Chladič oleje

    To že BMW má převodovky od GM je všeobecně známá věc :)

    No já bych to spíš hádal na špatnej tlak v převodovce způsobenej přicpaným kanálkem :-( Tedy diagnoza takhle na dálku :-( Jo v motorech se až takhle nevyznám abych ti řekl jak u BMW vypadá přídavnej chladič oleje :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.05.02  21:26

    « Chladič oleje

    Pánové, když jste tady u těch přídavných chladičů oleje... Mám Bawora s automatem od General Motors (made in France, což je dost kuriozní, aspoň pro mě) a vypadá to, že tam žádný přídavný chladič převodové náplně není.
    V teplém počasí mám po zahřátí problémy s řazením zpátečky - vím, že jen teplotou to není - je tam něco v *, ale neměl by tam ten chladič být? Kde ho sehnat a jakej je problém ho tam instalovat?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.05.02  09:08

    « Re: ATF

    Rbaron. No to asi určitě :-) No ona stačí i Caprice. Když na to příjde tak to přes 200 letí taky. A to je to v USA auto zhruba na prestižní urovni naší Felicie, tedy levné auto pro masy, nebo služební automobil.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.05.02  09:02

    « Re: to lenin

    Aha no ty jsi super, tak šup s tím:

    zanyz@edcz.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.05.02  08:46

    « Re: to lenin

    To ace2: Pokud budeš mít zájem, pošlu ti kompletní srovnávací parametry převodových kapalin podle růných norem. Je toho 10 listů. Pošli mi jen svou adresu.
    Ve srovnávacích tabulkách jsou uvedeny DEXRON II D,II E a III. Každá z nich má jiné parametry (Měrná hmotnost, viskozita a td.)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.02  18:26

    « Re: ATF

    to ace2: Seville STS nebo profova Impala s powertrainem komplet z korvety je asi úplně jiná kategorie než běžný spotřební vůz pro amíka, kterej opravdu dodržuje rychlostní limity, na tom se shodneme :o)


    Já mám na 635ce taky chladič oleje a tuhle jsem sáhnutím na něj zděšeně zjistil, že po třičtvrtě hodině jízdy je olej pořád studenej! Tak volám Patrikovi (www.eliott-tuning.cz) a on mě ujistil, že je tam termostat a chladí to, kdy potřebuje. Jinak ockovi teď bude Dan Vácha dávat chladič na převodový olej taky, divil se jak tak důležitou věc mohli lemplové v LEVELu opomíjet pět let. Jinak opravdu báječnej šikula, tenhle Dan. To, co v LEVELu pět let kurvili, dal za dva víkendy dohromady.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…