Automatická převodovka
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Automat to ace2
to ace2: Když tátovi měnili převodovku na Voye, nacpali tam jenom lamely, ale všechny O-kroužky a spoustu dalších serepetiček si dali do šuplíku s tím, že "to je dobrý" no a převodovka měla po 5tkm kritické tlaky, takže se musela dělat znovu repase, a to plná. -
« Re: Automat to ace2
ono záleží kde ty kity a jaký kupuješ. Ty nejlevnější obsahujou lamely a nějaký s tím spojený díly... vymezovače vůle, asi i šroubky atd... A pak jsou ty největší a ty snad obsahujou celou převodovku bez vnějšího obalu... Nicméně měl pravdu, když víš kde je kupovat, eventuálně to to někdo ze Států doveze, tak taková základní sada, není nic extrémně drahýho. tedy na ameriky. Nakonec podívej se na nějaký web třeba www.autopart.com a zjistíte, že nejdražší kit na opravu převodovky mého Cadillaca stojí 148 dolarů. No to není tak hrozný ne ? -
« Re: Automat to ace2
to d.aemon: Tak na to se zvysoka vykašli. Repasní sadu na Voye za 14 tis. už tam "odborníci" tady v LEVELu montovali několikrát. Jediná dobrá a vyhovující je ta úplná, jinak to nemá cenu, vezmi automat ze šikovný bouračky na zadek nebo si ho najdi v annonci a dej tam prostě jinej kus. Co je to za BMW? Rok, typ, motor, příp. další upřesnění. Kdyby se to stalo mě, vím, kam to jít řešit, možná bych mohl pomoci i Tobě. Klíčem ale bude vzdálenost, já jsem z ČB. -
« Re: Automat to ace2
Cena toho kitu asi záleží na tom, co všechno obsahuje. Ten člověk mluvil jen o sadě lamel. A že za tuhle cenu může mít šest sad na ameriku. Nevím, jestli trochu nadsadil, ale ta cena je fakt moc.
Kontakt na někoho, kdo by měl k dispozici automat nemám a ani nemám představu, kolik by za něj mohl chtít. -
« Re: Automat to ace2
to d.aemon: Panebože, vždyť tady jsou klucí, který přitáhnou ze Švýcar každou chvíli nějakou 535i, 735i, 635CSi, fakt maj tyhle řadový třiapůlky rádi. Přehodit tam jinou mrkev snad nebude takový problém. Než přestavba na manuál, se vyplatí auto s manuálem. Je tam tolik dílů jinejch, že by ses divil. Nepotkal jsem se na internetu s tím, že by někdo chtěl jít do přestavby A -> M znovu, všichni řekli, že je lepší prodat auto s automatem a koupit manuál. Nicméně když už je převodovka v kelu... kdo ví. Jinak cena repair-kitu je normální, před čtrnácti dny platil ocko na Voyagera 3.3 V6 za kit 23 tkč. -
« Re: Automat to ace2
Volal jsem mu a říkal, že sice repair kit existuje, ale je dost drahý. Po pravdě nemluvil o kitu, vlastně jen o sadě lamel a uvedl cenu, která by mě posadila, kdybych už neseděl: 27.000,- Kč. Zítra mu mám zavolat, jestli by neměl stejný automat na výměnu, ale stejně to bude asi dost drahá záležitost. Nakonec fakt skončím u manuálu, sám to připustil jako možnost. Ale to by mě fakt dost mrzelo. Na druhou stranu pořád nevím, za kolik dneska seženu starší manuál. Třeba to vyjde nastejno a pak bych šel asi zase do automatu. Mno, mám z toho hlavu jak pátrací balón, to mi věř. -
« Re: Automat
:( hmm špatný. A tys mu volal ? Co všechno říkal ?
Nejhlavnější problém avropských automatů je to, že na něj neexistujou "repair kit" u US auta si ho objednas a prijde ti domu takova sympaticka kartonova krabice, kde jsou lamely a dalsi veci k oprave prevodovky. Ted kitů je vždy několik druhů od základní až přes uplnou renovaci. Tohle u Evropanu a Asiatů neexistuje :-( Coz se dost idiotský. No co no, tak se koupí celá převodovka i když bude v háji jedna blbá lamela :( -
« Automat
Tak zprávy nic moc. Typ převodovky znám, je to General Motors 4L30E, horší je, že měl ace2 skoro pravdu. Je to evropská předělávka americké převodovky, na kterou jsou drahý ND. Buď se sežene stejná, nebo budu přestavovat na manuál. Každopádně do toho padne fůra peněz, KUR...A. ;o)) -
« Re: Chladič oleje to ace2
Hlavně mi dej vědět, jaxi dopadl. A nezapomen zjistit jaká je tam převodovka. Protože když mu řekneš že je to automat v BMW, tak ti řekne:
1. Nemáš si kupovat evropský auta
2. Na evropský automaty se nedají sehnat ND
3. Neexistuje k nim dokumentace
Takže bez zjištění typu nic nepochodíš :(
-
« Re: Chladič oleje to ace2
Zavolej panu Baborskému 0603/429 809 sídlí asi 10 km za Prahou u Řevnic. Sice opravuje převodovky ve stodole, ale má to jako koníčka a má i licenci od GM, že je autorizovanej mechanik na opravy aut. převodovek GM. Je to cowboy z Texasu, takže je trochu zvláštní a jeho historky musí brát člověk s velmi velkou rezervou, ale opravář převodovej je to zjevně dobrej. Každou chvilku mu tam na zahradě leží nějaký Voyager, který byl dobit v některém "specializovaný" servisu. Z čeho vyplývá, že umí ji jiné než GM převodovky. Nicméně zjisti jaké má ta převodovka označení a zda je to nějaké standardní převodovka GM, nebo něco ultra special od GM pro BMW. Pokud je to special tak do toho nepůjde, pokud je to nějaký standard, tak by to snad měl udělat. Nicméně pokud to bude oprava tak počítej tak s 12-15 tis Kč. Přídavný chladič ti nic nevyřeší a jsou to IMHO vyhozený prachy. Když tak řekni jestli mu budeš volat, že jsi od Zdeňka co má Cadillaca. -
« Re: Chladič oleje to ace2
Ta tvá první diagnóza je samozřejmě správná. Zapomněl jsem ale předeslat, že už jsem nechal převodovku kontrolovat a pokud jde o solenoidy a rozvody převodové kapaliny, tak jsou v naprostém pořádku.
Bohužel je to něco uvnitř, nějaká netěsnost možná, kterou uniká tlak. A čím je náplň teplejší, tím je řidší a rychleji uniká. Proto přemýšlím o tom chladiči. Oprava je drahá záležitost a hlavně nejistá. Když mi odborník řekne, že když to otevřou, tak nikdy neví, co najdou a může to pak stát klidně i 40 tisíc, tak se mi do toho z pochopitelných důvodů nechce. -
« Re: Chladič oleje
To že BMW má převodovky od GM je všeobecně známá věc :)
No já bych to spíš hádal na špatnej tlak v převodovce způsobenej přicpaným kanálkem :-( Tedy diagnoza takhle na dálku :-( Jo v motorech se až takhle nevyznám abych ti řekl jak u BMW vypadá přídavnej chladič oleje :(
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!