Automatická převodovka
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Automat to ace2
d.aemon> To jsem rad, ze jsem te s tim Renocarem rozesmal:-))
Je mozny, ze "tam toho neví o těch autech zdaleka tolik, co v servisech, kde se tím chlapi zabývají coby koníčkem už hafo a hafo let" - ovsem nestezoval sis prave na to, ze o zadnym takovym bajnym servisu nevis?
-
« Re: Automat to ace2
To je pravda. Pokud jde o komunikaci při řazení nebo tak, tak tam asi budou informace chybět, otázka je, jestli to bude motor natolik mást, že nebude dobře pracovat, nebo jestli prostě přestane reagovat snížením výkonu na automatický řazení, který stejně neprobíhá. Dneska se motůrek seřizuje v servisu a při vyzvednutí jsem domluvenej, že ten automat proberem, takže odpoledne budu mít víc informací. -
« Re: Automat to ace2
No jo vlastně, ona je ta převodovka 4st že jo ? Tak to bude už elektronická, otázkou je jestli bude chtít komunikovat s motorem. No vlastně bude muset komunikovat s motorem jasná věc. Protože elektronická převodovka, přeci snižuje výkon při přeřazení aby eliminovala cuknutí... No řekl bych, že tyto informace budou řídíci jednotce s manualem chybet... tedy čistě teoreticky -
« Re: Automat to ace2
No nejsem technik, vím že když se předělávalo Camaro 2.8 automat na manuál, protože automat kleknul. Tak to auto sice jezdilo, ale byla na měm něco špatně ted nevím, každopádně to nejelo jak by mělo. Tak musel ještě měnit řidící jednotku. No jinak když to vezmu ted moderní auta, tak C-Klasse 270 má s automatem o 30Nm více než s manuálem. Což sice ještě nutně nemusí nic zásadního znamenet, ale jenom sem chtěl upozornit, že je tam další možný zdroj problému. Nehledě na to, že motor s automatem má jiný režim provozu. Což nemusí samozřejmě nutně znamenat jinou jednotku. No prostě s tím počítej jako s možnou eventualitou. -
« Re: Automat to ace2
KON: Teď jsi mě rozesmál. Možná naštvu zastánce značkových servisů, ale abych do někoho narval víc než 700,- za hodinu jen co mi otevře bránu, to teda ne. Nehledě na to, že tam toho neví o těch autech zdaleka tolik, co v servisech, kde se tím chlapi zabývají coby koníčkem už hafo a hafo let.
RBARON: O tom jsem už uvažoval. Snažím se zjistit, za kolik takovou starší převodovku dostanu.
spina: Díky, ale mám trojku z '92, to budou úplně jiný skříně.
ace2: Podle mechaniků by ta výměna měla bez problému jít. Ale proč ta výměna řídící jednotky? Myslíš kvůli spolupráci s automatem, nebo kvůli jinému jízdnímu režimu motoru? -
« Re: Automat to ace2
Výměna za manuál se opravdu zdá jako nejlevnější varianta a to snad i pomalu kdybys kupoval tu manualni prevodovky snad i zcela novou.... Nicméně ti tady asi nikdo nedokáže říci, jestli má manual stejné uchycení jako automat a aby se po vyndani automatu nezjistilo, ze ten manual by se tam teoreticky vesel, ale tedy se to neda nejak prichytit, tady to nějak nedošáhne jak by mělo atd... :-( Jo a předpokládám, že se bude muset vyměnit i řidídící jednotka motoru. -
« Re: Automat to ace2
Jo jo. Dneska je vůbec to nejhorší najít slušné a šikovné odborníky. Třeba u nás na Moravě (jsem z Brna, to pro RBARONa, jo a auto je BMW 325TD '92, převodovka GM 4L30E) znám jen firmu KAPS v Kojetíně, kde mi kontrolovali stav solenoidů a rozvodů kapaliny. Nechtěl jsem, aby tu převodovku vyndávali, neměl jsem zrovna moc peněz. Tam nic nezjistili, nicméně pro jistotu vyměnili jeden solenoid. Čert ho vem za 490,- Kč i když se nic nezměnilo, nechal jsem pro jistotu vyměnit náplň, zaplatil jsem skoro 5.500,- a odjel jsem s převodovkou v úplně stejným stavu.
Navíc mi řekli, že kdyby to rozdělali, tak neví v čem je problém a museli by to hledat a za kit bych jim musel dát nejmíň 10.000,-, ale mohlo by to stát klidně přes 30.000,-. Tváří se jako jediní odborníci, prý k nim dává opravovat i FORD, ale ve srovnání s panem Baborským, kterého mi doporučil ace2 vůbec netušili, v čem by mohl být problém, plácali něco o 10.000,-, když jen sada lamel přijde na 27.000,- a vůbec netušili, že tahle převodovka je sama o sobě problémová, protože má nějakou konstrukční vadu už z vývoje.
Doufám, že se nakonec najde dobrý odborník i u nás na Moravě, protože vůbec netuším, jak bych řešil několikadenní opravu někde v Čechách. Asi někoho, kdo mě bude vozit tam a zpátky. -
« Re: Automat to ace2
to ace2: Není, Dan Vácha je opravdu kouzelník, dal to všechno za dva víkendy dohromady. Zeptáš se na jednu poloosu v LEVELu a řeknou Ti dvanáct. Dan se podrbal na hlavě, řekl, že nechá udělat klouby a hřídelům, že samozřejmě nic není. Bratru za 2400,- a auto už při rozjezdu neklepe a jezdí jako víno. Stěrače u LEVELu už opravit "prostě nejdou, musela by se objednat velmi drahá jednotka, blablabla". Už jsou tam s plně funkčním otočným potenciometrem v páčce blinkru, bratru za 900,- Kč. Tak jsme prostě zjistili, že všechno jde, jen když se chce. Je jenom dobrý najít "svýho Váchu" :o)
V LEVELu jsme zažili ještě jeden paradox nikde jinde snad nemožný. Objednáš náhradní díly, úplně nové s tím, že jsi ochoten je zaplatit. Výborně, najde se číslo, považuješ to za vyřízenou věc. Přijedeš za tři neděle a zeptáš se na to. Odpověď je: "Jaký díly? Joooo, no, to jsme eště neobjednali.". Za čtrnáct dní? Stejná odpověď. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle je prostě totální ignorantství a tupost. A to platil táta vždycky na místě a hotově. Sám bych o takového zákazníka, který jezdí 60 - 100tkm ročně, auto má rád v pořádku, platí včas a v plné výši, jako mechanik jen velmi nerad přišel. Nechápu...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!