Automatická převodovka
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Olej v automatu
Tak mám nový odborný poznatek o oleji v automatech:
I když vlastníte nejmodernější auto, respektivě automatickou převodovku, kde je tzv. "Doživotní náplň" tak ta "doživotní náplň" je na 100.000 km. Takže jestli někdo z vás koupil nějaké starší, ale stále moderní auto s automatem a nájezdem více jak 100.000 km doporučoval bych vyměnit olej i filtr ať vám každý říká co chce. -
« Re: Re:
Taky bych tam rozhodne nechal AT... Duvod je prosty + turbo s nize polozenym kroutakem nebude potreba radit z 6 na 4 pri potrebe napr. predjizdeni, pokud nebude stacit pouzijes OD nebo na to slapnes - pak nastane kick down, coz uz jiste znas a ten zase bude stacit... -
« Bez nadpisu
díky za info, mám BMW 750 a je to samozřejmě automat, přes zimu se budou dávat 2 turba a tak mě zajímalo jestli si ještě namám sehnat manuál převodovku. Automat se mě libí ale bohužel to je jen 4 kvalt ten manuál by byl 6kvalt. Až to bude hotový zkusím pojezdit s automatem a pak se rozhodnu jestli jít do toho manuálu. -
matuS 10.09.04 09:13
« Re:
male turbomotory su podla mna najvhodnejsie k automatom, pretoze automaty spravidla radia velmi skoro (v nizkych otackach) a potom je lenivy dojem z auta a spotreba je vysoka. Turbo s tym nema problem lebo vacsinou uz od 2000ot je dostatocna porcia kr.momentu aby auto rozhybala.
troska nastava problem pri predbiehani z nizsich rychlosti, ked clovek slapne na plyn, do sekundy trva nez sa prevodovka zobudi a podradi, a potom dalsiu cca sekundu trva nez sa turbo roztoci a zacne fukat, takze treba byt na to pripraveny a najlepsie je podradit si pred predbiehanim rucne.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!