Automatická převodovka
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« výměna oleje
Poraďte mi prosím kde mi vymění kapalinu a asi i filtr v převodovce (Nissan Maxima)...normálně jezdím na pravidelnej servis do značkovýho servisu, ale tam mi řekli, že náplň se mění až při eventuelní opravě, tak je do toho přece nebudu "nutit", že jo. Akorát by mi to naúčtovali a neudělali by to. V manuálu píšou, že se má měnit při ztížených provozních podmínkách (prašný prostředí, krátký jízdy po městě) po 60tkm a já už mám 120, tak si myslím, že je dobrej nápad to nechat vyměnit:-)) -
« Re: Čerpadlo do automatické převodovky na Ford Sierra 2.0i D
PS: Nevytahoval jsem pístky a perka. Zadřený píst jsme našli skoro hned, a vytáhnout jej se nám nepodařilo (byl fakt fest, a žádný přístup k němu). Fotil jsem to skutečně jenom kvůli volným částem. Vysypat je, tak je to v h...u, protože míst, kam se mohou dát, je tam požehnaně. A všude pasují :-))) -
« Re: Čerpadlo do automatické převodovky na Ford Sierra 2.0i D
No, já to velmi opatrně rozebral, a detailně vyfotil. Takže v případě vysypání těch volných elementů na zem (pokud je najdu) jsem teoreticky schopen dát vše na původní místo. Jsem to všechno fotil snad 3x, aby to vyšlo. A vyšlo. Ale jak jsem již psal: Doufám, že se už k převodovce nebudu vracet. -
« Re: Čerpadlo do automatické převodovky na Ford Sierra 2.0i D
kratas: Problém máš už vyřešený (viz. rubrika Ford Sierra), a stejně bych Ti nepomohl. Když jsem kupoval náhr. převodovku, tak mi ji ten .... prodal bez měniče, který (ač dohoda zněla jinak) nechal na motoru, který prodával také, a bohužel až někam do Karlových Varů, a ještě nevěděl komu. Jak jsem byl šťastný, a dotyčnému děkoval, si jistě umíš představit. Původní převodovku mám schovanou, protože podle všeho je chyba v rozvaděči (či jak se to "mraveniště" nazývá), zbytek by měl být OK. Snad už se ale nebudu k tomuto kusu auta vracet .... -
« Čerpadlo do automatické převodovky na Ford Sierra 2.0i DOHC
Zdravím všechny zúčastněné. Auto mě zradilo, tak doufám, že mi někdo pomůžete. Mám Ford Sierra 2.0i DOHC, 88 kW, r. v. 92 s automatem (4-kvalt). Bohužel, zrovna převodovka mě zradila, přestala zabírat zpátečka. Jak na potvoru jsem o problémech mimo jiné i se zpátečkou tady psal před pár dny. Asi jsem to přivolal. V servisu poměřili tlaky a na základě jejich zjitění je prý v pr...i čerpadlo. Tak se ptám, jestli se čirou náhodou někomu neválí doma, případně jestli někdo nevíte o někom, kdo by ho měl, případně o vrakovišti kde by se dalo sehnat. Jestli o něčem víte, napište sem, případně na mail kratochv@jme.cz nebo pošlete SMS na číslo 608 437 957. Předem díky. Pokud se nepletu, před časem tady psal Rob2 něco o svých problémech s převodovkou. Nezůstalo Ti náhodou doma čerpadlo? Měl jsem dojem, že jsi snad měl nějakou jetou skříň, ze které jsi bral díly.
-
« Re: Zaseknutí voliče
Je to Ford Sierra 2,0i DOHC (bohužel žádná amerika). Olej jsem měřil tak jak radí Ford - při zahřátém, běžícím motoru (v manuálu píšou, že teplota oleje v převodovce by měla být provozní - tj. 65 stupňů, to snad bezprostředně po 70-tikilometrové jízdě byla), před měřením jsem třikrát dal páku do všech poloh, zařadil P a nechal minutku odpočinout. Oleje bylo po MAX, takže tím to asi nebude. Jeden známý mi říkal, že ten problém s opožděnou reakcí zpátečky zažil u víc Fordů (respektive Scorpio a Sierra, obojí s převodovkou A4LD). -
« Re: Zaseknutí voliče
Jestli ti nejde dám fyzicky volič do polohy, tak je jen seklé táhlo. Což znaména pod auto a koukat hejbat, sundat sem tam nějakej kryt... IMHO to bude hovadina.
Ad zpátečka. No to bude horší. Je možné, že automat nemá dostatečný tlak. Na zpátečku jsou co vím potřeba vyšší tlaky, taky proto občas zpátečka u některých aut jemně kopne. Tohle může být zapříčiněno tím, že tam není olej. Olej se měří při nastartovaným autě. Nebo bude špatné čerpadlo ve skříni. Nejsem mechanik ani převodovky nedělám. Takže uvádím jen nejpravděpodobnější příčiny -
« Zaseknutí voliče
Potřeboval bych poradit. Objevil se mi u automatu nepěkný problém - zasekl se mi volič, respektive nejde zařadit P, 2 a 1. Problém se objevil dnes ráno po příjezdu do práce, bez jakéhokoli předchozího varování. Zaparkoval jsem auto, chtěl dát P a ono nic, volič se sekne. Rvát to tam násilím mi nepřišlo jako nejlepší nápad. Zkoušel jsem ostatní pozice a zjistil, že najednou nejdou ani 1 a 2 (ještě včera šly - kontroloval jsem olej a všechny pozice šly zařadit bez problémů). Zkusil jsem páku trochu prošplíchnout, ale nic. Netušíte někdo co to může být? Abych nezapomněl, na převodovce se mi trochu později chytá zpátečka - po zařazení je chvilku prodleva než zabere. Může to mít něco společnýho? Ta zpožděná reakce zpátečky už ale trvá delší dobu. Převodovka je Fordův čtyřkvalt A4LD. -
« Re: Sharan 1.9TDI/110 Automat 99
Sorry, s problémem ti neporadím...ale chci se zeptat, jak to jezdí s automatem? Manželka má Tdi 66kw manuál a je to strašně líný, maximálka asi 160 ale od 110 to zrychluje bídně, předjíždění na okreskách skoro nemožný. Tak mě zajímá jak funguje tenhle silnější motor s automatem. Udělal jsem totiž tu chybu, že jsem ženu nachal svézt v mym autě a od tý doby remcá, že chce automat.... -
« Sharan 1.9TDI/110 Automat 99
Ahoj, chtěl jsem se zeptat zda nemá někdo zkušenosti popř. radu v mém malém problému. Měl jsem automobil v servisu a vyndané agregáty. Je možné, že i na řídící jednotce převodovky se musí udělat zákl. nastavení popř diagnostika? Převodovka řadí normálně, ale při ubrání plynu nepřeřadí na vyšší stupně ale ponechává zařazený stupeň a motor je tak neustále přes 3000 1/min což způsobuje oproti předchozímu chodu poměrně větší hlučnost. Můžete mi někdo poradit, nebo to mám odvézt na diagnostiku do VW ? díky...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!