Automatická převodovka
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« bouračka
To ace: k tomu ježdění: v úterý 18.2.2003, v 7:10, řidič Mazdy 323 USA dával přednost chodcům přecházejícím na zelenou na křižovatce Evropská - Libocká. Řidič jedoucí za ním ve Škoda Fabia nedodržel bezpečnou vzdálenost a narazil na Mazdu. Způsobil škodu (dle odhadu, který jsem sháněl celý den) 53 000 Kč. Tolik Dopravní policie Prahy 6. Když von než začne brzdit, tak musí sešlápnou spojku, aby mu to nechcíplo (blbá reakce manualistů). Smůla. 2000 na místě pro řidiče Fabie. Ale ten policajt se na tu mou ameriku díval s takovým obdivem. Možná je to jen má doměnka...:-)))) -
« Re: sekvence
Nejkrásnější bylo dneska na evropský po 16:00 v zacpe do kopce jsem si dal ruce v týl a občas jenom polechtal plyn. Holčina ve škodném favouchu za mnou pořád vstekle řadila a marně se snažila dojít na to, jak to dělám. přede mnou jel krásnej meďour v automatu, protože dělal to samé a jeho si nikdo předjet z vedlejšího pruhu nedovolil. Miluji automat a nechci nic jiného. -
« Re: sekvence
rabukake: Taky si dáváš majzla když odjíždíš z křižovatky a někdo je před tebou, vždy když ten dotyčnej hledá dvojku tak jsem pomalu už v jeho kufru... :-) bože můj manuál... to je jako startovat auto klikou a pak se vymlouvat "prostě procítit si ten pocit jak auto ožívá" -
« sekvence
sekquent = postupný... myšleno u normálního třeba mého A4T odzadu dopředu 1 2 D (with O/D off) D (with O/D on), takže s normálním krásným starým automatem (15 let) udělám každé auto o deset let mladší se stejným objemem a parametry motoru (výkon, moment, palivo). A to jen proto, že nemusím pouštět plyn, stisknout spojku, najít rychlost (zamíchat benzín), pustit spojku, sešlápnout plyn (opatrně, aby se mi nepotkal rozvoďák s kapotou). A basta! -;) -
« Re: Re:
prof: Všecko není černobílý. I ten motor s krouťákem jako u T-72 se dá pomocí šestikvaltu využít efektivněji. Nehledě na to, že s tříkvaltem to třikrát kopne a pak v běžných cestovních rychlostech točíš zbytečný otáčky a auto žere, navíc když potřebuješ, už na dálnici nic nepodřadíš, protože dvojka by v tu chvíli točila 9000/min, pak můžeš jenom dát plyn na podlahu a doufat, že ten poslední kvalt, kterej tam právě je, s tím trochu hne. Nehledě na to, když si chci udělat malinko rychlejší výlet, potom pojedu na plný otáčky a budou mě předjíždět King_Of_Killersové ve svých otřískaných 318kách a ten sedmilitr pod kapotou mi bude * platnej.
Jo, včera jsem byl ve městě a toho Dodge jsem jako na potvoru nepotkal. Přitom normálně už mě trochu sere, protože ho vidím pořád :o))) -
« Re: Re:
RB: ...na druhou stranu je hezkej pocit vypálit z vedlejší na jedničku pětadvacet metrů dlouhým powerslidem, kterej skončí až tehdy, když ty budeš chtít a auto jde furt dopředu jako ďasík:o))) bez zbytečných prodlev způsobených ubíráním plynu, šlapáním na spojku a šmrdláním s šaltrklackem takovým způsobem, že kdyby ta špajska mohla, dala by ti s ním po hlavě a synchrony by jí za to blahořečily. :o))) Teda RB, nechápu, jak někdo může bažit po 6kvaltu. Kdybys mluvil o polovičním počtu, dalo by se to akceptovat, jelikož to je legendární počet rychlostí, kterej dává zřetelně tušit, co že je před tou špajskou za dělníka. A že má svý "muscles" zatraceně "powerfull", na to můžeš vzít jed! Když totiž na volnoběh omylem pustíš spojku, tak to vzadu jen kňukne, tobě z toho záklonu lítaj andělíčci před očima a ty jim děkuješ, že sis nezlomil vaz. No a když tě z toho to hluboký 400 - 500 rpm bublání probere, tak zjistíš, že jsi o půl míle jinde, popřípadě že už před sebou tlačíš vláček s docela slušným počtem vagónků. No, ale dost těch keců, přeci jen nám starouškům víc imponuje, když se ta kupka železa hejbá stejně mrštně bez toho, abysme museli moc namáhat svoje chatrný schránky (navíc za zvuku, kterej nenapodobíš ničím jiným, než 8mi válcovýma varhanama). Věř, synu, že stáří je v něčem přeci jen krásný :-)))), i když to IQ už není, co bejvávalo :-)))))))) -
« to ace2
Opravdu si stojíš za pojmem "sekvenční"? Nebuď naivní. ;o) Tento styl rádoby ručního řazení je neskutečně pomalý. Sekvenční je o něčem jiném, ale to bys nesměl jen sveřepě glorifikovat ameriky. Občas nezaškodí pohled i do jiných automobilových líhní :o) (SMG II v M3, to je panečku sekvenčka). Ale nic ve zlém. Každý má právo na kousek fanatizmu. Jen je to podle mně projevem nižšího IQ... -
« Re:
V podstatě máte pravdu, já taky děsně rád jezdím s automatem, připadám si s ním úplně srostlej a přesně vím, co udělá, když posunu nohu do té a té polohy, takže mi řadička vůbec nechybí. Jenže na druhou stranu je hezkej pocit vypálit z vedlejší na jedničku pětadvacet metrů dlouhým powerslidem a jakmile se zadní kola chytnou, bleskově tam lousknout dvojku, znovu plnej, zadek se znovu jemně roztančí, trojku plnej a auto jde furt dopředu jako ďasík :o)))
Tohle by mi fakt chybělo, ale třeba to s prvními známkami stárnutí vyšumí a já si koupím automat. Ideál je mít pro každý účel jedno auto k tomu určené. Na řádění Dodge Charger 440 z roku 68 s šestikvaltem, na cestování Seville STS a na bahenní víkendy Hummera. Jenže už jsme zase u toho - nejsou šrouby, vrať se na zem... :o/ -
« Bez nadpisu
golf gti teda neni auto po kterym bych nejakym zpusobem touzil, bezne jsem si s nima s cosworthem v automatu vytiral *.
Jedinej golf kterej ma v manualu opodstatneni je Golf II Rallye s G60kou a 4x4, pak manual do Lancera EVA (a ze tohle auto fakt znam z blizka, tam by se automat nehodil) a do imprezy, tim muj vycet konci.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!