Automatická převodovka

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.03  17:26

    « Re: Automat Mitsubishi Lancer

    Dusan:


    1. Chcípe motor, ne převodovka

    2. Fakt tam máš dost kapaliny? Měří se s plně zahřátým - ne přehřátým - motorem, nejlíp po tom, co odněkud přijedeš volným tempem, a za běhu motoru. To, že vyletí otáčky a pak tam mrskne dvojku, nasvědčuje špatnejm tlakům, první věc je množství kapaliny do automatu, druhá nevhodná kapalina.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.03  13:40

    « Re: Automat Mitsubishi Lancer

    hmm v lepším případě to bude olejem, v horším pak pumpou a v nejhorším zadřeným pístkem někde v mozku :(



    Pokud je to rok 91, tak tak bude nejspíše Dextron II, pokud jsi tam dal Dextron III tak to může, ale taky nemusí fungovat. někde III funguje v pohodě, někde začne za nějaký čas kravit a to je III teoreticky s II zpětně kompatibilní. Asi nejhlavnější problém s III je to, že III je modernější a má na starší auta ne moc dobré účinky co se týče leptání těsnění a jiných ne kovových součástí, které jsou navrženy na II, ale jak říkám někde to funguje 100% a někde to blbne. Nalej tam II a uvidíš (nezapomeň vyměnit filtr v převodovce !!! pokud ho tedy Mitsu používá) když to nepřestane... bohužel teorie končí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.06.03  13:19

    « Automat Mitsubishi Lancer

    Ahoj lidi, mam problem s automatem u Mitsubishi Lancer 1,5 91. Kdyz je auto studeny, tak pri brzdeni se mu nechce podradit. Priklad, bydlim ve meste, nastartuju u baraku, odjedu bez problemu a za rohem je dej prednost. Kdyz na ni zastavim, tak se me v zime stava ze auto uplne chcipne, pokud je uz ted teplejc, tak se chvilku nic nedeje a najednou tam skoci jednicka. Kdyz zastavim jenom na chvilku, tak pri seslapnuti plynu se nic cca 1 sekundu nedeje a pak tam skoci rychlost (takze kdyz tam skoci pri trochu vytocenym motoru, tak je docela hrabani). Ale tenhle problem je jenom chvilku, cca 1 minutu az se auto trochu zahreje a pak vsechno chodi jak hodinky. Myslim si ze je to spatnym typem oleje, ze jak auto stoji a chladne, tak olej stuhne a pak ma prevodovka problem tam dostat jinou rychlost. Ten problem s razenim se nekdy stava i pri razeni z 2 na 3. Menil jsem olej v prevodovce, ale uz nevim co to bylo za typ a mam o tam dost. Co s tim poradte .. Diky Dusan :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.05.03  20:02

    « Problémek...

    Mam Omegu MV6 s 4st AUT... Dělá mi to, když jedu např 40 km, tak jak si AUT podřadí, je to docela necitlivé, prostě uslyším, jak si to zařadí, takovou menší ránu... když se rozjíždím, je to ok... teď mi dělali simerink + daly mi tam starší snímač řazení, dělalo to i před tím, trochu se to zlepšilo ale stále to není ono...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.05.03  08:27

    « Re: Stárnutí

    4prof: Díky za tip
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.03  21:58

    « Re: Stárnutí

    Rabukate: Jsem sice mimo, ale jsem rád, že máme stejnej názor. Zkus Cartime, pana Piačina, on tyhle věci občas dokáže zjistit. Když se splete, tak ti to vymění.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.05.03  21:08

    « Re: Stárnutí

    Sorry, že sem se dlouho neozval... Byl sem v simixu, a tam mi bořík řekl, že tam dou dat dva typy filtrů lišící se jenom výškou. jeden má inch a druhý o čvrt víc... Tak nevím, jaký mám objednat...
    Prof: máš pravdu, dorůstáme do sebe...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.05.03  16:09

    « Re: HELP PLEASE!!!!

    hlavně, že se to vyřešilo. Automatům zdar !!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.05.03  07:42

    « Re: HELP PLEASE!!!!

    Tak, pásy jsou seřízené, tentokrát správně, převodovka teď řadí nádherně přesně. Bohužel, rachot a vibrace nezmizely, ale aspoň to zabírá. Za ten zbytek už patrně není zodpovědná převodovka, ale nově objevený problém - vymačkané středové uložení kardanu. Ale to už do tohoto tématu nepatří, tak to sem tahat nebudu :-) Každopádně ještě jednou díky za radu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.05.03  08:04

    « Re: HELP PLEASE!!!!

    Rob2,ace2: Díky za radu, doufám že to bude jen tohle. Dnes za tím mechanikem jedu, tak uvidím jak se k tomu postaví.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.05.03  18:23

    « Re: HELP PLEASE!!!!

    kratas: Mě se chovala převodovka podobně - při zpomalování (a pouze za tepla!) podřadila bez problémů až na dvojku, a potom při dalším zpomalování nechtěla dvojku "pustit", což se projevovalo vibrací motoru. Po demontáži jsme zjistili totálně přidřený pístek v rozvaděči (erudovaní nechť mě opraví v názvosloví). Přesněji: Jednalo se o dva pístky na sebe navazující za sebou. Po výměně převodovky mi také začala téci okolo gufera kapalina. Gufero mám, zatím není čas na opravu. Ale zpět: U Tebe bude problém spíš v těch "seřízených" brzdných pásech. Gufero s tím nemá dozajista nic společného. Takže, jak psal ace2: Zpět do servisu a "mechanik" ať nastaví původní hodnoty! Dáme řeč na srazu!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.05.03  14:28

    « Re: HELP PLEASE!!!!

    no já bych to hádal na to že brzdné pásy špatně brzdí a nedobrzdí za včas, tedy se musí dlouho čekat, než se to dobrzdí na adekvátní rychlost při které je možné sepnout další požadovené lamely... Tedy jenom teoreticky... co jiného by to taky mohlo být. Bych mu to hodil na hlavu... jenom doufám, že máš v servisním listě napsaný, že šteloval pásy, nebo je to tvůj známej. Jinak by tě taky mohl vyfakovat :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.05.03  12:39

    « HELP PLEASE!!!!

    Pánové, poraďte. Začínám už být z těch problémů s převodovkou zoufalý. Nevím, jestli jenom já mám takovou smůlu nebo jestli má prostě evropský Ford automaty tak mizerné. Asi před půl rokem jsem po mnoha problémech měnil ve svém autě skříň (Ford Sierra 2.0i DOHC, převodovka A4LD čtyřkvalt). Všechno bylo fajn, jen mi před nedávnem začalo protékat gufero na měniči (to je prý u téhle skříně dost častá závada). Gufero jsem nechal vyměnit, servisman při té příležitosti prý i poladil brzdné pásy. Prakticky hned po odjezdu se mi ale projevil další problém. Prvně jsem si ho všiml, když jsem jel nějakých pohodových 70 - 80 km/h (na čtyřku), dojížděl jsem k ostřejší zatáčce, takže jsem zpomalil na nějakých 40, zatáčkou projel (s puštěným plynem a otáčkama někde u 1000) a znova přišlápl plyn. Místo podřazení se asi vteřinu nebo dvě ozýval jakýsi rachot, celé auto se třáslo, otáčky se plácaly pořád někde u tisíce a nejevily ochotu stoupat, teprve pak zase začalo všechno fungovat jak mělo. Jak jsem následně vysledoval, tenhle jev se projevuje jen tehdy, když se po jízdě rychlostí minimálně cca šedesát s lehkou nohou (takže vyřazeno co nejvýš) zbrzdí (před zatáčkou, přechodem, semaforem…), ale nedobrzdí do úplného zastavení. V momentě kdy se chci znovu rozjet a přidám plyn, provede auto předtím než podřadí výše popsanou prasečinu. Pokud ale zastavím úplně a pak teprve se rozjíždím znovu, všechno funguje bez problémů. Jen při dobržďování k úplnému zastavení je při rychlosti cca 10 – 20 km/h cítit krátkou ale dost výraznou vibraci, doprovázenou už zmíněným rachotem. Při plynulé jízdě, kdy se auto drží pod plynem a nedochází k situacím, při kterých by bylo třeba důrazněji zpomalovat (tzn. nechat klesnout otáčky až někam k té tisícovce), všechno funguje bez problémů. Kde by mohl být zakopaný pes? Nejprve mě napadlo, jestli není málo oleje, ale tím to není. Mohl mi něco domršit ten mechanik při výměně gufera? A co? Každopádně je trochu podezřelé, že se tenhle problém poprvé objevil až po té jeho opravě. Jestli vás něco napadá, napište mi, rád bych měl aspoň nějaký tip o co může jít, než to zas někde nechám někoho prohlížet a spravovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.04.03  10:11

    « Re: profe mi rekni co muze bejt tohle

    ne, ta almara prestala poradne tlakovat, nakej tlak vykonava ale malej na to aby se to hnulo
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.04.03  22:52

    « Re: profe mi rekni co muze bejt tohle

    Keyser_Soze: Hernajz, to je protivnost. Ale když to popisuješ, připadá mi to jako posun režimů, hledal bych to v tý konzoli kolem voliče. Mimochodem, jak couváš?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.04.03  11:08

    « Re: profe mi rekni co muze bejt tohle

    no sem zvedav, ale mam pocit ze servisak se s tim nebude chtit babrat a radsi mi tam vydne "novou" almaru. Tezko rict, ja osobne ted nemam bohuzel jednak cas a druhak zazemi na takovou praci. imho to je naka hovadina protoze do posledniho momentu to radilo jak vino, kapalina po 40t vypadala jak nova, a po projeti drobnym hupem to vylitlo
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  22:31

    « Re: profe mi rekni co muze bejt tohle

    keyser: Bohužel, nemám. Radil bych ti asi tak to, co bych udělal já. Musel bych se, bohužel, vyvrátit a zase se s tím půl dne bavit. Oddělal bych vanu a přeci jen bych se tam mrknul. Sice bych asi na nic nepřišel, ale měl bych alespoň čistý svědomí. Udělal bych to jen proto, že se to podělalo naráz a hned úplně. To by taky mohla bejt třeba jenom nějaká hovadina, vypadlý táhlo, vzpříčená vložka filtru nebo tak něco. Jestliže se ale ukroutil nějakej kolík, oholily nějaký drážky, prdla hřídel nebo vyvalila gumička, je to v háji. Jak říkám, maximálně půl dne bych tomu asi pro klid duše ještě věnoval (kdybych teda, jak říkáš, neměl nic jinýho, do čeho bych skočil a jezdil dál).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  15:29

    « Re: profe mi rekni co muze bejt tohle

    nikde nic netece almara ma kapaliny dost, no at se k tomu vyjadri servis, to je uz na mne moc, resp nejsem na to vybavenej a nemam cas se v tom rejpat. Sere mne zakon schvalnosti, kdyz mam dve tri auta, tak vsechny jezdi, kdyz mam jen jedno tak dycky pride takova naka libovost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  15:24

    « Re: profe mi rekni co muze bejt tohle

    Jo takhle aha, no to je nepříjemné. Předpokládám, že to asi nikde neteče. Též se může stát, že skřípne hadička podtlaku atd... Nejdřív bych to očichal kolem dokola.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  14:52

    « Re: profe mi rekni co muze bejt tohle

    to nevidim jako zadny reseni, evidentne to malo tlakuje, proste po prujezdu tou dirou odeslo neco na pumpe
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…