Automatická převodovka
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 28.07.04 09:32
« Bez nadpisu
Rabukate: ta Croma asi nebude 1,9D, to se do toho nedávalo. Croma měla 2,5D, pak 2,5TD v asi třech modifikacích, a pak, od r.89, 1,9TDi.d. - ten "slavnej" mechanickej přímovstřik. Kterej z nich se dával s automatem nevím, ale doma mi zbyla knížka "Jak na to" na Cromu, taxe můžu mrknout, estli si vzpomenu... -
« zas tak opich to neni
vymena "kapaliny" (nenazival bych to olejem) do AT zas neni takovy opich, kdyz to zvlada moje manzelka...
...myslel jsem ze se automaty u dieselu davali v Evrope jenom do BMW/MB - coz je v podstate hodne orientovane na ameriku, Japonci (Honda - urcite), Ford nepocitam za ciste evropske znacky. Ale FIAT Croma 1,9D v automatu??? Fakt me to prekvapilo a jede to sqele!!! U jakekoliv znacky alespon nekdy ve vyzsim objemu prodavane v USA me to neprekvapi.
Vivat automat! -
« Re: Re: Re: Re:
krakatit: Tak asi takhle: Pokud původní náplň není místo červené zcela do hněda, nesmrdí spáleninou a nebo dokonce neobsahuje úlomky z materiálu lamel v převodovce, doporučuju okamžitě vyměnit za čerstvou kapalinu do automatu, nejlépe u někoho, kdo to už stokrát dělal a vůbec nejlépe u někoho, kdo už to stokrát dělal u Audi A8. -
« Re: Re:
krakatit: A8 nemá nikde vedenou servisku a servisní historii? To bych se divil. Zavolal bych tam, kde to servisovali a zeptal se na poslední výměnu, ať je to v Německu nebo tady. Jinak mají pravdu, my to vyměnili (někdo před náma dlouho ne) a po pár tisících jsme dělali kompletní repasi. -
« Bez nadpisu
výměna oleje u AUDI A8 ? Jako u každého jiného automatu. Pěkně s tím na jámu, povolit vanu převodovky (asi 15 šroubů) nechat protýct a vykapat všechen olej, pak vanu kompletně sundat. Vyčistit hadrem všem co je vidět a kam se dá dosáhnout. Vyměnit filtr, dát nové těsnění na víko vany, zašroubovat a nalít hydraultickou tekutinu standardu ATF Dextron III, zjistit si v manuálu jaký je obsah oleje v převodovce a nalít ho tam o 2 litry méně, pak nastartovat a s nastartovaným motorem zjisit hladinu oleje, a pak pomalu dolévat až do rysky. Znovu opakuji, motor musí běžet, s vypnutým motorem nic nezjistíš.
Jinak výměna oleje v převodovce je docela opich, není to tak user friendly jako výměna motorového oleje. -
"-- skrytý --" 27.07.04 11:18
« Re: bomba - fiat v automatu
Co je na to neuvěřitelného? V dieselu a automatu bylo víc aut víc značek, např. znám Peugeot 405TD s automatem, nebo dokonce i Ford Transit 2,5TD v automatu... Akorát u těch staších evropských automatů je problém, že se o ně nikdo extra nestaral, a pokud se vysypou, nikdo ti je rozumně neopraví. Když starší automat, tak amerika, MB či BMW, možná ještě některé Fordy bych si troufl, ale Fiat nebo Peugeot teda ne... Z těch novějších ještě japonce. -
« bomba - fiat v automatu
Neuveritelne! Fiat daval automaty do dieselu!!! Dneska jsem se s nim svezl, super!!! To jsem fakt netusil, myslel jsem ze jenom BMW/MB. Pak jsem jel po evropske za nim ve svem aute a spolehlive kazdemu ujizdel. Diesel a automat - dabelska kombinace! -
« Re: Re: Re: Re: kuriozna dopravna nehoda
Jo jo, automat je dobry. Mal som volakedy vyhrady voci nemu, ale akonahle som mal prilezitost si pojazdit s nim - ojojoj... :)
A najma rozne MB - brr - nexcel by som uz auto bez automatu. Ale zase nemam skusenosti s automatom v slabych motoroch, typu 1,6 a spol. - takze tam to moze byt o dost ine...
A zase auto typu fabia, octavia, golf, etc.. mi s automatom pride smiesne :(
Asi ako smetiar v obleku. -
"-- skrytý --" 23.06.04 13:57
« Re: sekvencny automat
v BMW X5 ... v rezimu sport pri dobrzdovani prevodovka radi rychle dolu ... tak vlastne sekvencni razeni moc nepouzivam
Myslim, ze se opotrebeni nemusis obavat ... kazdopadne je lepsi vlitnout do zatacky z podrazenim nez radit v nebo za zatackou -
"-- skrytý --" 23.06.04 13:43
« sekvencny automat
Mam otazku: ake mate skusenosti na brzdenie motorom so sekvencnou prevodovkou. Napr. pred zakrutou podradit a potom dobrzdit.
Neopotrebovava sa pritom prevodovka nadmerne?
Inak pri zaradeni D po zabrzdeni a nasledno pridani plynu za zakrutou musi aj tak prevodovka preradit, nie? -
« Re: kuriozna dopravna nehoda
Tak to ja zase v ramci propagace automatu rad hodim klice po kazdem...
...tudle jsem hodil klice po majiteli BMW Z3, protoze jsem mu zavazel pred vjezdem (Po americe ani kousek mista nezbyl). Rikal ze je to parada, ze s AT jeste nejel...
...na mou otazku zda to vymenime mi odpovedel zaporne... skoda...