Automatická převodovka
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: AT
ja znam jen jednoho cloveka co jezdi na hrane a na hrane auta, a mysli to vazne, anzto ma zavodni licenci aktivne soutezi a vlastni auta se kterejma se na hrane da jet. (lancery Evo, atd)
pak znam lidi co na hrane jedou jak rikate, jeden z nich skoncil se sierou v kilu pod liazkou a ted jde znovu na zlomeni nohou a dalsi operaci. -
« Re: AT
Zdravím,myslím manuál nebo automat,to je jedno,stejně záleží akorát na tom jak se kdo s čím naučí jezdit.Pokud dotyčná osoba jezdit umí,není problém jezdit zatáčky s automatem jako s manuálem smykem.Pokud je sitace opravdu kritická může to projet bokem na plynu,nebo s neutrálem....,nebo + - mě osobně nijak manuál nechybí ani v zatáčkách a pomalu určitě nejezdím. -
« Re: AT
Pro jízdu na hraně je skutečně vhodnější manuál. Je však nutno si uvědomit, že jízda na hraně je něco jiného, než nám předvádí různí pseudozávodníci na běžných silnicích. Věřím, že někteří se domnívají, že jejich jízda je již na hraně. Ano, mají pravdu. Na hraně jejich řidičských schopností, nikoliv však schopností auta, které řídí. -
« Re: AT
O vyblbnutí jsem psal já. Mám první automat, doposud jinak zatím pouze manuály. Přiznám se, že na povrchu, který klouže (sněhu u nás bývá víc než hodně a dlouho), se cítím bezpečněji s manuálem. Pokud jedu na sněhu více ostřeji, musím si u automatu víc kontrolovat pravou nohu, abych si nechtěně nepodřadil a tím pádem nešel do "hodin" - mám zadní pohon. To ale nic nemění na tom, že manuál bych už v soukr. vozidlu nechtěl. -
« Re: AT
Vmax3: Podle toho jaký zatáčky a jak rychle si to v nich chceš uhánět. Jinak není problém mastit si to ve městě pěkně do kopečka napříč silnicí, levá - pravá, všechno bokem a lidi se nestačej divit, jak sebou taková stodola mává. Nevšiml jsem si, že by to šlo s manuálem líp. -
« Re: AT
2 Wilhelm> neviem odkial beres, ze s automatom sa neda sportovo vyblbnut. Napr. taka amerika V6 3.5 so 4st. automatom radila dvojuku skoro pri 80km/h trojku pri 140km/h a stvorka tam zapadla pri 180km/h a potom az Vmax. A myslim si, ze vacsina manualov v tomto pripade sla dole. Podotykam, ze sa nejednalo o sportak ale normalny sedan s dobrym tocakom a americkym small blockom. Napr. Vmax3 by o tom nieco vedel povedat. Wakkee -
« Re: AT
to Wilhelm: Podepisuji! Automat mám proto, abych se co nejméně unavil při jízdě z bodu A do bodu B. Pokud se budu chtít "vyblbnout", tak samozřejmě manuální převodovka je to pravé (eventuelně automat s možností sekvenčního řazení), ale podobné "potřeby" se u mne zase tak často nevyskytují. Ne že bych byl usedlý stařík, nicméně zvýšená spotřeba paliva, gum, opotřebení motoru,.... Rob. -
« Re: AT
Ten smyk jde, ale musis kvedlat pakou stejne jako u manualu, jen ta spojka tam neni. me to jede na dvojku az do 90 a to je teda odpich. tam otacky nemohou znicehonic klesnout. ale spis si s automatem vychutnavam klidnou jizdu a obdivuji po ceste hezke holky a krasy prirody. :-))))))
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
i kdyz a to zaujme spis profa nez ostatni, rad bych dostal do cr a zlegalizoval roadrunnera :)