Automatická převodovka

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.01  18:31

    « Re: AT

    prof: Dobrý, o nic nejde. Na klouzavém povrchu jsem se ale fakt cítil jistější s manuálem. A nepostav občas auto se zadním pohonem v zatáčce bokem, když to jde tak snadno! A máš pravdu, že potom řídíš víc plynem, než volantem, což je u manuálu snazší, protože si sám nezařadí. Proto jsem zde kdysi psal, že by se mi moc líbil automat s možností sekvenčního řazení.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.01  11:48

    « Re: Re:

    mne ten roadrunner ochromuje tim ze je v kategorii 10 fastest muscle cars na 3tim a 7mym miste :-) (70 a 69 rok), co se tyce penez, tak za 8-10tisic se da sehnat ve stavu jako novej, par babek za dovoz a dostat to na veteransky znacky by bylo uplne nejlepsi. To si zjistim, prej to neni problem (znamej ma nekoho kdo takhle v pohode dostal na znacky W104 medveda)

    a pak bych s tim jezdil na dragrace ktery doposud vyhraval kamarad s lancerem evo VI abych ho sesadil z ty bedny s 30let starym autem ktery to zvladne v pohode :)

    a pro mne je roadrunner icon car uz leta. beep beep klakson a chtel bych ty volny puklice, tam bych si dal ten obrazek toho disneovksyho roadrunenra
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.01  06:48

    « Re: AT

    OK, Rob. Nechtěl jsem se tě nijak dotknout. Vím, že když tady mluvíme o vyblbnutí, tak je to něco jinýho, než za co to považuje klučina v tátově Octavii.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.03.01  19:45

    « Re: AT

    to prof: Aby nevznikl mylný dojem, že se považuji za pilota F1, nebo že jsem pirát silnic, který to mastí bez ohledu na ostatní řidiče: pokud autu šlápnu, tak musí být malý provoz, stále se snažím myslet na to, že za horizontem může stát odstavený kamion, a musím jet sám. Co se týká nočních jízd, tak taková srna, která si Tě "stopne" v kilu, je docela sranda. Proto žádné divočení za tmy. Před současným Fordem jsem měl BMW (manuál), a jak jistě víš, jsou to auta se sportovním duchem, a občas to neprohnat je prostě hřích. PS: Za dobu, co jsem se živil volantem, jsem pár nehod viděl (bohužel i smrtelné), tak se snažím tak nedopadnout. I když nikdo není neomylný a i materiál může říct dost v nejméně vhodnou dobu. Rob.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.03.01  18:52

    « Re:

    Jasně, všechno jde, když je vhodný nádobí a umí se to. Měl jsem na mysli zatáčky, projížděný trvale smykem, kde si směr řídíš vlastně jen plynem. To je na automat malinko nevhodný, zvlášť na suchým asfaltu. Ale uznávám, že pokud je dost koní, tak to určitě taky jde. Samozřejmě ne, když jedeš do práce, nebo vezeš děti do školy.

    to Keyser: Mě tohle auto naprosto ohromilo. Objevil jsem ho teprve nedávno, cca před půl rokem. Pořád jsem si říkal, Roadrunner, kouknu se, jak to vypadá... bum, obrázek z prava ze zadu, žlutej, takovej obouchanej, typický auto šílenců, kteří vyrazí na noční zběsilý jízdy. Cena: cca 500 babek. Dodge Charger, což je vlastně jeho bratříček, lze vidět častěji, ale tohle jsem ve skutečnosti ještě neviděl. V tvým případě bych jen tak nenásilně začal koukat po dokladech Chrysler Saratoga, LeBaron, nebo podobný 2 dveřový modely, který se daj koupit opravdu za symbolickou cenu. Na sraz na americkejch a svatej pokoj.

  • 00 Reagovat !

    foto

    21.03.01  12:53

    « Bez nadpisu

    ja jezdim napohodu a ve meste, ovsem v noci na dalnici to klidne k tem 230ti pustim kdyz tam sem sam, stejne na okreskach kde to znam velmi dobre to trosku ocoudim, jinak klidek :)

    i kdyz a to zaujme spis profa nez ostatni, rad bych dostal do cr a zlegalizoval roadrunnera :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.03.01  12:52

    « Re: AT

    ja znam jen jednoho cloveka co jezdi na hrane a na hrane auta, a mysli to vazne, anzto ma zavodni licenci aktivne soutezi a vlastni auta se kterejma se na hrane da jet. (lancery Evo, atd)

    pak znam lidi co na hrane jedou jak rikate, jeden z nich skoncil se sierou v kilu pod liazkou a ted jde znovu na zlomeni nohou a dalsi operaci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.03.01  10:25

    « Re: AT

    Zdravím,myslím manuál nebo automat,to je jedno,stejně záleží akorát na tom jak se kdo s čím naučí jezdit.Pokud dotyčná osoba jezdit umí,není problém jezdit zatáčky s automatem jako s manuálem smykem.Pokud je sitace opravdu kritická může to projet bokem na plynu,nebo s neutrálem....,nebo + - mě osobně nijak manuál nechybí ani v zatáčkách a pomalu určitě nejezdím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.03.01  06:44

    « Re: AT

    Pro jízdu na hraně je skutečně vhodnější manuál. Je však nutno si uvědomit, že jízda na hraně je něco jiného, než nám předvádí různí pseudozávodníci na běžných silnicích. Věřím, že někteří se domnívají, že jejich jízda je již na hraně. Ano, mají pravdu. Na hraně jejich řidičských schopností, nikoliv však schopností auta, které řídí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.03.01  20:03

    « Re: AT

    Omlouvám se, ale ještě ke svému předešlému příspěvku: ostřejší jízdou mám na mysli jízdu fakt "na hraně", což u mne není zas až tak časté. Právě z důvodu pohody (a taky kvůli manželce) jsem šel do automatu. A nelituji.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.03.01  19:49

    « Re: AT

    O vyblbnutí jsem psal já. Mám první automat, doposud jinak zatím pouze manuály. Přiznám se, že na povrchu, který klouže (sněhu u nás bývá víc než hodně a dlouho), se cítím bezpečněji s manuálem. Pokud jedu na sněhu více ostřeji, musím si u automatu víc kontrolovat pravou nohu, abych si nechtěně nepodřadil a tím pádem nešel do "hodin" - mám zadní pohon. To ale nic nemění na tom, že manuál bych už v soukr. vozidlu nechtěl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.03.01  08:57

    « Re: AT

    svata pravda. normalni clovek stejne ani nevi kolik tech koniku v mororu ma. :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.03.01  18:39

    « Re: AT

    Mám stejnej pocit, jako Wilhelm. Ono přes 300 k s automatem je zase něco úplně jinýho, než i třeba 400 k s kvedlačkou. Mám pocit, že ten manuál tě ruší v relaxaci, kterou v takovým voze prožíváš. (Kvůli ničemu jinýmu do něj normální člověk neleze)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.03.01  22:36

    « Re: AT

    Ja jsem nepsal, ze se s tim neda sportovne vyblbnout, prave naopak. Kdyz chci jezdit svizne, radeji jedu automatem. Na kickdown to reaguje skoro rychleji, nez pri manualnim razeni. Uz se mi ani nechce prelejzat do aut z manualem. Vubec mi ta spojka nechybi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.03.01  08:33

    « Re: AT

    Vmax3: Podle toho jaký zatáčky a jak rychle si to v nich chceš uhánět. Jinak není problém mastit si to ve městě pěkně do kopečka napříč silnicí, levá - pravá, všechno bokem a lidi se nestačej divit, jak sebou taková stodola mává. Nevšiml jsem si, že by to šlo s manuálem líp.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.03.01  12:58

    « Re: AT

    2 Wilhelm> neviem odkial beres, ze s automatom sa neda sportovo vyblbnut. Napr. taka amerika V6 3.5 so 4st. automatom radila dvojuku skoro pri 80km/h trojku pri 140km/h a stvorka tam zapadla pri 180km/h a potom az Vmax. A myslim si, ze vacsina manualov v tomto pripade sla dole. Podotykam, ze sa nejednalo o sportak ale normalny sedan s dobrym tocakom a americkym small blockom. Napr. Vmax3 by o tom nieco vedel povedat. Wakkee
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.03.01  21:27

    « Re: AT

    to Wilhelm: Podepisuji! Automat mám proto, abych se co nejméně unavil při jízdě z bodu A do bodu B. Pokud se budu chtít "vyblbnout", tak samozřejmě manuální převodovka je to pravé (eventuelně automat s možností sekvenčního řazení), ale podobné "potřeby" se u mne zase tak často nevyskytují. Ne že bych byl usedlý stařík, nicméně zvýšená spotřeba paliva, gum, opotřebení motoru,.... Rob.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.03.01  18:09

    « Re: AT

    Ten smyk jde, ale musis kvedlat pakou stejne jako u manualu, jen ta spojka tam neni. me to jede na dvojku az do 90 a to je teda odpich. tam otacky nemohou znicehonic klesnout. ale spis si s automatem vychutnavam klidnou jizdu a obdivuji po ceste hezke holky a krasy prirody. :-))))))
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.03.01  17:49

    « AT

    Do mesta je automAT super.Akorát sa sním nedáju brat zatáčky ani trošku šmykom.Zašibe mu a auto skončí v neovládanom šmyku.l
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.03.01  09:25

    « Re: Ach jo!

    To Rob2: taky jsem v ty hruze vyrost.To se neda ani popisovat. Od chvile co jezdim s automaty stejne nevim k cemu je leva noha v aute. Jeste ze tam na ni mam tu sikovnou operku.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…