Automatická převodovka
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Potíže s automatem
Díky svým dlouholetým zkušenostem s různými "sráči" ,jak jste to nazval, umím docela dobře rozeznat o co se jedná. O výrobku se tímto způsobem vyjadřuji až po odborném ověření. Nemusíte mít obavy. Řada lidí se stejným názorem jako Vy se už přesvědčila, že produkt, který je na trhu více jak 25 let je velice dobrý. -
« Re: Potíže s automatem
Vážený pane, dostal jsem se teprve teď k tomu, abych Vám poradil i ve věci automatických převodovek. Na základě vynikajících zkušeností s přísadou do automatických převodovek Vám mohu nabídnout recepturu 127 Bishop´s Original. Po aplikaci přísady po ujetí max. 800 km dojde k odstranění Vámi popisovaných problémů.Investice 713.- Kč vč. DPH. -
« Re: dotaz
Něco bych Vám nabídl pro ošetření převodovky, aniž budete do ní muset mechanicky zasahovat.Dovážíme speciální receptury Bishop´s Original pro ošetření automatických převodovek. Podařilo se nám vyřešit řadu problémů s minimálními náklady. Jedná se o mikrodifuzní přísadu receptury 127 ( více se dovíte na našich webových stránkách www.mybox.cz/b.original).
Pokud budete chtít vědět více milerád Vám odpovím.
Investice 713.- Kč vč. DPH. -
« dotaz
to Keyser_Soze: Ford Sierra DOHC - převodovka chodí za studena dobře, po zahřátí neochotně podřazuje z trojky na dvojku. Kick-down pracuje normálně, řazení ostatních převodů také. Nevíš, kde může být problém? Zatím na převodovku nebylo sáhnuto (aspoň si to myslím), stav se dlouhodobě nehorší, ale ani nelepší. Není to katastrofální, nicméně mi to trošičku vadí. Pokud ví někdo jiný, napište, prosím, také. A moc mě nevyděste, nebo hned napište, kde seženu náhradní :-) -
« Bez nadpisu
prevodnik momentu je vec mezi automatickou prevodovkou a motorem, ktera ma na svedomi neco co dela v manualnim aute spojka
a sice treba abys moh s nastartovanym autem a zarazenou rychlosti stat na miste, v manualu to ma na svedomi spojka, v automatu zmineny prevodnik momentu. -
« Re: Re:
v podstate ani ne. kdyz kladivem nebudes zkoumat ty valce co tam delaj tlak :))
jinak jestli chces vedet jak to funguje tak je dobry treba tyhle stranky
[odkaz]
tam je popsano celkem dost veci pro blby :-) ale jestli chces zkoumat tu prevodovku tak se nejdriv mrkni na prevodnik momentu. bude ti to davat vetsi smysl.
-
« Re:
zalezi jestli chces aby pak jeste fungovala :)))), obecne se rozebira odzadu, ale vevnitr stejne neni moc co k videni, dve v serii planetovy prevodovky, naky pasy co maj na starosti ruzny brzdeni a tak, nejhezci na pohled je to cemu rikam "bludiste" ale to je videt kdyz se sunda dekl, a ma to smysl aby tam nebylo pulmilionu hadic, pak uz tam je jen par pistu a to je vlastne skoro vsechno. V prevodniku momentu najdes jen v podstate turbinu, stator a pumpu,ale na pohled to vypada docela hezky :)
prof>nebij mne snazil jsem se bejt jen strucnej :)))
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!