Automatická převodovka
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« prof :)
ja sem rikal mozna :)))) tohle presne mi totiz delala C3S fordacka a byly to pasy v * na ty nejvnejsi planete. Ale taky mne jeste napada po konzultaci se servisnim manualem ze by to mohli bejt zasrany ty "pisty", od spinavy kapaliny. Zacal bych vymenou kapaliny a filtru a u nejakeho specialisty vycistenim ty hydrauliky. dle meho skromneho nazoru to na 80% problem odstrani. -
« Re: dotaz
Rob2: Ten Keyszer je ale třída, když podle toho, co jsi napsal, vypálil okamžitě brzdicí pásy. Klobouk dolů! Tak to já bych to tam zas okamžitě nalil, jelikož jestli budeš rozhazovat špajsku a dělat pásy, tak už tě nějakejch 7 kilo nevytrhne. Je logický, že - tentokrát můj problém - vymlácený futro unašeče kardanu (kterej hrká 0,5cm nahoru a dolů) a s tím spojenou netěsnost simeringu, mě taková vodička těžko spraví. Ale až to futro vyměním a budu si jistej, že mě olej nikudy jinudy nemůže vytejkat, tak si u Boriginala objednám vodičku na odstranění mírnýho prokluzu při přeřazování ze 3 na 4 kvalt, což je skutečně brzdovej pás, a bude mě zajímat, jestli to alespoň trochu pomůže, nebo ne. Kdyby to pomohlo alespoň trochu, tak to považuju za super úspěch.A nezlob se na mě, ale obavy z naráz rozpuštěnýho karbonu mi v dnešní době připadají trochu úsměvný. Pokud si rozděláš kterejkoliv motor (nemyslím tím ty starý mrchy, kde taková hodnota aplikovaný vodičky několikanásobně převyšuje hodnotu motoru, kterej bys hodlal touto cestou zachraňovat), kterej jeho páníček ládoval (a pravidelně je měnil) různýma polosyntetikama a plnýma syntetikama od všelijakejch Aralů, Castrolů a já nevím ještě jakejch dalších supervýrobců, a navíc to zalejval zázračně aditivovanejma pohonnějma hmotama ´typu SuperDieselPower, V Power atd., pro který se běžně zastavuje u pumpy vítěznej vůz během závodu F1 a vždycky se vyplatí pro ně dojít i pěšky, tak i kdybyses na hlavy stavěl, tak mimo dna pístů, dříků ventilů a povrchu spalovcacích prostorů, výfukových a taky trochu sacích kanálů, nenajdeš po umytí nikde nic, co by se dalo ještě nějakou vodičkou rozpustit. Skazek o ucpanejch mazacích kanálech má každej "mechanik" plnou hubu, na místo jejich ústního šíření mezi prostej lid bych mu však doporučil šetrnější zacházení se silikonovým tmelem, kterej používá místo těsnění, který si buď z neschopnosti a lenosti nedokáže vyrobit, a nebo ho z chamtivosti zásadně neobjednává, aby byl alespoň nějakej vejvar. Jestli ti pan ing. specialista na motory vypráví to, co ho na fakultě naučili, nebo se někde dočetl, tak by možná neškodilo malinko ho protáhnout nějakou praxí, aby zjistil, jak to vlastně ve skutečnosti s tím karbonem je. Ono se často stává, že školství jen stěží drží krok s vývojem, který je naštěstí (a nebo bohužel?) nezadržitelnej, a o některejch věcech nemá nikdo z kantorů ani páru. Sorry, nikoho jsem nechtěl ani napadnout, ani urazit, jenom jsem tu prezentoval svůj názor, se kterým mě klidně může kdokoliv poslat do háje, nicméně já vím, proč ho mám. -
« Re: dotaz
to BORIGINAL: děkuji za nabídku, ale v mém případě se jedná patrně o tech. závadu, kterou bude nutno odstranit klasicky, tzn. opravou. Upřímně řečeno (prosím, neberte osobně) na zázračné přípravky, které po pár kilometrech udělají ze starého motoru nov, apod., příliš nevěřím. Nepopírám zcela jejich vliv, nicméně jsem spíše pesimista. Osobně mám zkušenost se dvěma propagovanými výrobky na ošetření motoru, a výsledek se jaksi nedostavil. Vliv na vnitřní opotřebení motoru nemohu posoudit, ale o nějaké úspoře paliva nebo zvýšení výkonu motoru nemůže být ani řeč. Drze si troufám tvrdit, že bych změnu poznal, pokud se ovšem nejedná o pár promile. Asi jsem neměl ty správné chemikálie :-) A přiznám se, že bych se přímo děsil nalít do motoru přípravek na rozpouštění karbonu, zejména pokud je ho v motoru více. Předpokládám, že mi budete oponovat účinnou filtrací dnešních moderních motorů, nicméně on prý ten karbon místy vymezuje vzniklé vůle a jeho rapidní a úplné odstranění může mít na motor mnohdy neblahý vliv. Tak mi to aspoň bylo vysvětlováno ing. se specializací na spal. motory. Možná se ale mýlil... P.S.: Vymezením vůle nejsou myšleny zapečené pístní kroužky, apod. -
« Potize,Potize,Potize,Potize,Potize,Potiz…
Nevite nahodou nekdo,co to je ? Mam problem se zarazenim P u automatu.Pokud radim z P na cokoliv nebo z cehokoliv na P,tak to jde hrozne ztuha.Mam dojem,ze to bude mechanicka zalezitost pod tunelem,ale nejsem si jistej.Poradite nekdo,co to muze delat?Podotykam,ze ostatni rychlosti jdou zaradit uplne normalne,jen to P jde tak hrozne ztuha.Uz sem to pod tunelem jednou promazaval a na nejakou dobu se to zlepsilo,ale ted po zime je to stejny.Diky.Diky.Diky.Diky.Diky.Diky.Dik… -
« Re: Potíže s automatem
Díky svým dlouholetým zkušenostem s různými "sráči" ,jak jste to nazval, umím docela dobře rozeznat o co se jedná. O výrobku se tímto způsobem vyjadřuji až po odborném ověření. Nemusíte mít obavy. Řada lidí se stejným názorem jako Vy se už přesvědčila, že produkt, který je na trhu více jak 25 let je velice dobrý. -
« Re: Potíže s automatem
Vážený pane, dostal jsem se teprve teď k tomu, abych Vám poradil i ve věci automatických převodovek. Na základě vynikajících zkušeností s přísadou do automatických převodovek Vám mohu nabídnout recepturu 127 Bishop´s Original. Po aplikaci přísady po ujetí max. 800 km dojde k odstranění Vámi popisovaných problémů.Investice 713.- Kč vč. DPH. -
« Re: dotaz
Něco bych Vám nabídl pro ošetření převodovky, aniž budete do ní muset mechanicky zasahovat.Dovážíme speciální receptury Bishop´s Original pro ošetření automatických převodovek. Podařilo se nám vyřešit řadu problémů s minimálními náklady. Jedná se o mikrodifuzní přísadu receptury 127 ( více se dovíte na našich webových stránkách www.mybox.cz/b.original).
Pokud budete chtít vědět více milerád Vám odpovím.
Investice 713.- Kč vč. DPH. -
« dotaz
to Keyser_Soze: Ford Sierra DOHC - převodovka chodí za studena dobře, po zahřátí neochotně podřazuje z trojky na dvojku. Kick-down pracuje normálně, řazení ostatních převodů také. Nevíš, kde může být problém? Zatím na převodovku nebylo sáhnuto (aspoň si to myslím), stav se dlouhodobě nehorší, ale ani nelepší. Není to katastrofální, nicméně mi to trošičku vadí. Pokud ví někdo jiný, napište, prosím, také. A moc mě nevyděste, nebo hned napište, kde seženu náhradní :-) -
« Bez nadpisu
prevodnik momentu je vec mezi automatickou prevodovkou a motorem, ktera ma na svedomi neco co dela v manualnim aute spojka
a sice treba abys moh s nastartovanym autem a zarazenou rychlosti stat na miste, v manualu to ma na svedomi spojka, v automatu zmineny prevodnik momentu.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!