Automatická převodovka
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re:
Ja mam jen ten problem,ze kdyz tam nemam zarazeno P,tak proste nevytahnu klicek ze zapalovani.Nevim,co je to zac,ale proste to nejde.Stejne tak nemuzu nic jinyho zaradit z P,pokud nemam nastartovano.Ty rady o rucce mi teda jsou k nicemu.U my kary to P neni jen parkovani.Bohuzel,nebo bohudik?Ma to zase svoje vyhody.Kdyz vodejdu z auta,a mam tam zarazeny to P,tak mi stim jentak nikdo neodjede.Teda takovej manik,co se bude chtit jen svizt. -
« Bez nadpisu
dyt jo, :-) nakej ten patek s automatama jezdim, ale u fordu ten zamek Pcka je takovej horsi, takze ji pouzivam docela casto, je to zvyk jeste z granady, kdy sem parkoval z hodne prudkyho kopce a kdyz se tam dalo pcko tak se ten zamek kousnul jak se to auto jeste trochu hnulo a pak to chtelo silu na to zase zmenit zpet. Rucka to vyresila. No a ackoli u scorpia tohle uz nehrozi tak se toho nedokazu zbavit ;) -
« Re:
trona: a jaký máš vlastně auto? Sorry, jestli jsi to tady už někde psal.Keyser: Je to tak. Jakmile si zvykneš, že na P to nejede, tak je ruční brzda tak trochu navíc. Rozjezdy s automatem do kopce jsou dětskou hrou, oproti mechanický skříni, což ocení především dámy, takže důvod k jejímu použití jaksi chybí. Když se ji někdy rozhodnu použít, tak mám vždycky hrůzu, aby mi nezůstaly viset lana :-) -
« Re:
No ja sem to rozdelal a chyba byla asi v tahlu razeni.Kdyz sem ho poradne promazal,tak to ted jde zaradit s prstem v nose.Mel sem strach,aby to nebylo ve skrini.Minule sem sice promazal celej mechanizmus pod tunelem,ale asi to nebylo ono a jak sem s tim hejbal,tak se to nejak rozchodilo.Ted uz vim,ze je to v tom tahlu.Nevite nahodou nekdo,jak je uchyceny ve skrini ? Pokud bych chtel to tahlo vyndat a promazat ho poradne,je to velka fuska ho dostat ven ze skrine? -
« Re:
trona: vlez pod to a zas to pořádně promaž, když jsi říkal, že ti to minule pomohlo. Jinak bys musel odpojit řadicí táhlo a zkusit, jak ztuha to jde přímo na skříni. Pokud by to tam šlo taky ztuha, jak říkáš pouze na P, lze ještě vysát olej a podívat se pod víko, jestli se tam něco neděje. To nikdy není na škodu, alespoň ho vyčistíš od těch usazenin. Pokud tam nezjistíš nic, co by bylo příčinou tý vady, musíš to dát někomu, kdo už pak vlaze dovnitř. Potom je taky varianta P vůbec neřadit a rozhejbat tak alespoň parkovací brzdu. -
« Potize,Potize,Potize,Potize,Potize,Potiz…
???Nevite nahodou nekdo,co to je ? Mam problem se zarazenim P u automatu.Pokud radim z P na cokoliv nebo z cehokoliv na P,tak to jde hrozne ztuha.Mam dojem,ze to bude mechanicka zalezitost pod tunelem,ale nejsem si jistej.Poradite nekdo,co to muze delat?Podotykam,ze ostatni rychlosti jdou zaradit uplne normalne,jen to P jde tak hrozne ztuha. -
« Re: dotaz č.2
Rob2: Bohužel, doposud jsem nikoho, kdo má dostatek zkušeností, je ochoten dát i záruku (které nebudu muset využít) a kdo je rychlý (má dostatek dílů skladem, nebo alespoň možnost rychlého obstarání), směrem na Moravu neobjevil, takže každýmu doporučuju Skalického z Prahy. To, že jsem nikoho neobjevil, neznamená, že tam není. V České skalici je (nebo alespoň byl) pan Weidman, který to včechno sice měl, ale jeho ceny byly někde jinde (byl, nebo je, to Švýcar). Jestli to ještě dělá, nebo někdo po něm a v jaké kvalitě, nevím. -
« Re: dotaz
Laguma: Klid, hlavně klid...BORIGINAL: Tak já zase asi tuším, proč je takovej motor zakarbonovanej. Jenom by mě zajímalo, co to bylo za auto, jak bylo starý, kolik mělo majitelů, do kolika jezdilo servisů, kolik mělo najeto, kdo s ním jezdil a v jakých režimech. To, že ve značkovým servisu kroutěj hlavama a říkají, že si něco nedokážou vysvětlit, není totiž nic neobvyklýho. -
« Re: dotaz
Jezis maria, vyjmete nekdo toho boriginala. Nesnasim chvastaly - prezentuje nam to tu vsechno, jako bych poslouchal Herbalife. Kdyby jeho presentace byla trochu serioznejsi-ale vyrazy, jenz pouziva,jsou jak vystrizene z americkych reklamnich kampani.Ja se krome toho vzdy drzel a drzim zasady - lit do motoru kvalitni olej, pravidelne jej menit,vykaslat se ne nejake pseudopripravky (byt chemicky podlozene)-stejne nemaji v motoru co delat a hlavne motor setrit - to same u prevodovky, a jezdite do haleluja... -
« Re: dotaz
Vždy si vážím názoru každého, navíc když se jedná o vlastní zkušenosti. Díky tomu, že převážnou většinu"zázračných" vodiček mám otestovanou z hlediska chemie a motorových zkušeben moho zodpovědně odpovědět, aniž bych někomu cokoli vnucoval. Televizní zázraky nefungují, kvůli látkám které obsahují. Pokud nemohu účinky doložit výsledky motorových zkušeben nic nenabízím. Oficiální výsledky, které mám v rukou dokazují něco zcela jiného. Budete-li mít zájem, zašlete mi svůj e-mail, pošlu Vám je.
Ke karbonu. Zároveň tím odpovím i prof. Před chvíli jsem se vrátil z Ford servisu, kde měli rozdělaný zadřený motor s pravidelnými výměnami
oleje, doporučeným a aplikovaným značkovým servisem Ford. Tolik karbonu jsem dosud v motoru neviděl. Vrstva dosahovala místy až 3 mm, včetně ucpaných kanálů. Nikdo není schopen odpovědět, jak k takovému zakarbonování mohlo dojít. Takže pozor. Hovořit o zcela čistém motoru je dost odvážné. Prováděli jsme čištění více jak stovky motorů, účinky jsou velice dobré a nehrozí žádné poškození.
Nemluvíme určitě o motorech, které pohromadě drží množstvím naneseného a zapečeného karbonu.
Když Vám někdo bude vykládat o generálce motoru za chodu, tak se jedná o blbý reklamní tah a není nikdy pravdivý.Firmy, které měly tento slogan ve svém logu už tady nejsou na základě zničených motorů. Nikdy jsem nepoužil tohoto výrazu a tvrdím, že se je dá vylepšit, ale nikdy zgenerálkovat. -
« dotaz č.2
to prof + Keyser_Soze: Rád si nechám poradit. Nejsem odborník přes automobilovou techniku, pouze se zajímám, proč a jak ta která věc funguje. A ve věci přípravků do mot. oleje jsem skutečně pozitivní zkušenost neudělal. Co se týká té mojí převodovky: nemáte kontakt na slušný a ne předražený servis? Nejsem z Prahy, tak raději více směrem k Moravě. Dík za tip.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!