Automatická převodovka
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Prosím, poraďte
Kdysi jsem zde psal o svých problémech s aut. převodovkou ve Ford Sierra (špatně podřazuje na dvojku). Zadařilo se mi sehnat jinou. Zatím je v autě, tak jsem měl možnost si ji i vyzkoušet. Na rozdíl od mojí stávající řadí měkce a plynule, ale zdá se mi, že má větší skluz. U mojí stávající jde již trojka "natvrdo" (možná problém s podřazováním na dvojku), u této druhé je "natvrdo" až čtyřka. Ptám se možná hloupě, ale je skluz na 1-3 normální? A o kolik se jedná přibližně otáček? Podle otáčkoměru je rozdíl mezi bržďením a tahem motoru asi 400 - 500 otáček. Díky za pomoc. -
« Caprice
Cau, hodne moc se mi tohle auto zamlouva, jednou si ho poridim. Spis kombika, to je muj sen. Libi se mi te model co mas, ty novejsi, kulatejsi jsou taky pekny, ale tohle je klasicka amerika. A vzhledem k tomu, ze ho pouzivala pulka americky policie a taxikaru, verim, ze to je drzak. Muzes mi napsat nejaky parametry, jizdni vlastnosti, spotreba, moznost predelani V8 5.0 na plyn atd? Kdyztak tappaja@centrum.cz Diky! -
« Re: Porucha řazení
typujes spravne, odesel senzor na prevodovce. novej stoji kolem 2500 ted uz nevim presne ale je to cca rok co se to na scorpiu stalo mne, doma to vyhrabu z papiru na presnou castku. ale vim ze to bylo spraveny u charouzu vicemene na pockani za nakej docela pakatel. -
« Porucha řazení
Čau lidi, stala se mi taková věc, z ničehož nic mi umřel rychloměr, po chvíli sem zjistil, že mi převodovka nechce řadit 4. Nevite přibližně, v čem by moch bejt zakopanej pes? Dik
Mam Scorpio... typoval bych na senzor rychlosti v převodovce...nebo něco , co ho v ty převodovce znicilo -
« Re: Re:
Sorry.Mel sem dovcu a nebyl sem u netu.Kdepak tridverak,je to petidvirko z roku 92,proste obrovskej kocar jaksepatri.Jezdi mi to super.Sem spokojenej,auto bez zavad.Jenom sem menil tenhle rok lozisko v prednim kole.Nevim,jestli sem to sem psal,ale promazal sem to tahlo.Musel sem v tom konci pod tunelem(je to asi 10 cm dlouha jakoby trubicka,ktera je oprena o vzperu) udelat vrtackou dirku,protoze je v tyhle koncovce nejakej gumovej O krouzek,asi kvuli bordelu,aby tam nesel a nebylo mozny do toho striknout nejaky mazivo.Kdyz sem mel dirku vyvrtanou,tak sem tam strikackou napral olejicek.Parkrat sem s tim zasmrdlal a ted mi to razeni de uplne v pohode. -
« Re: P u automatu
Ta rana je docela logicky opodstatnena, budu se muset az to pujde do naky stary skrine kouknout jak ty zuby po letech vypadaj.
a jinak ano, budes automatar na furt :-) pokud se teda nerozhodnes kupovat neco jako Mitsubichi lancer evo VI a podobne :)
jinak sportrezim, hmm ja ho taky nemam, v ecku kupe (124ka) jsem ho mel, ale stejne to bylo k nicemu. Nijak sem zadny zlepseni nepozoroval. Radilo to vejs, ale to pri vic seslaplym plynu dela taky -
« P u automatu
Keyser_Soze, prof: tak jsem si myslel, že jenom já mám obavy o převodovku, když stojím na svahu se zařazeným "P", a jak vidím, tak je nás víc. Když jsem poprvé "P" z takto našponované skříně vytáhnul, a ozvala se rána jak kladivem, tak jsem si pomyslel něco o ukončení její životní pouti. Od té doby také používám ručku. PS: Jsem v automatech začátečník - zatím dva roky, a už asi napořád. Na pohodlí se lehce zvyká :-) A to je ta moje převodovka úplný blb - nemá ani sportovní režim :-( -
« Re: Re:
trona: Tak už konečně vyklop, co máš za káru. Vypadá to na ameriku, nebo model pro Ameriku, jelikož ti tam mají tenhle systém. Nemyslím si, že bys nemohl nikam zařadit, pokud nenastartuješ. U některejch aut se to dá seřizovat. Běžně u tohoto systému stačí pootočit klíček do polohy, kdy ještě nesvítí kontrolky a můžeš řadit kam chceš. Klíček nejde vyndat docela podstatnejch důvodů, proto jakmile otevřeš dveře a máš klíček ve spínačce, tak to na tebe řve, aby sis ho tam nezapoměl a protože amík moc neuvažuje, tak mu ho to zase nedovolí vyndat, dokud tam nedá to P, což je zas dobrý na to, že pokud se vzdaluje od auta, tak by mělo být něčím zajištěný proti pohybu a takhle to musí udělat, ať chce, nebo ne. Auto se teda nemůže rozjet, i když vůbec jeho majitel ani netuší, že se k takovýmu zajištění dá použít i parkovací brzda.Keyser: Tohle je taky nejčastější situace, kdy tu parkovací brzdu používám, protože ta pecka, co se ozve, když takovou, dvoutunovým autem našponovanou skříň odjistíš, mi nezní zrovna moc šetrně. To si vžducky říkám, že je to zázrak, že tam něco neruplo.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!