Automatická převodovka

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • 00 Reagovat !

    foto

    30.08.01  14:20

    « Oboji dohromady

    A vubec nejlepsi je mit auto i s automatickou prevodovkou i s manualem, "5-Speed Sequential SportShift Automatic Transmission" , coz mam v mym novym aute ACURA 3.2 TL (Top Line).Kdyz chci jet pohodlne jedu na automat, kdyz chci sportovnejsi jizdu prehodim si to na stick shift...:-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.08.01  13:42

    « Je to v hlavě

    No je to určitě vo myšlení,ale když se někdo rozhodne,jako Já,že prostě už nechce umět řadit,tak se to velmi snadno vodnaučí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.08.01  12:14

    « manual vs. automat

    Taky mi nečiní problém přesednout z manuálu do automatu a zpět. Auto mám s automatem a služební s manuálem. Prostě v těch autech se jinak sedí. Když se rozvalím v aute, který má automat tak prostě sedím uplně jinak než u manualu, a mozek to prostě pochopí a přepne režim, tak že se mi nikdy nestalo abych šlápnul na spojku v automatu.

    No i když si takhle stojím s Octavkou na parkovišti a říkám si že tam dám zpátečku, no dal jsem ji tam, sice to šlo přes zuby, ale spadla tam :o) samozřejmě to chcíplo...
    Prostě mě nějak nenapadlo, že musím šlápnout na něco abych tam mohl dát zpátečku :))))))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.08.01  10:13

    « Re: KAPS Kojetín

    Podběrák: No, neříkám, že nemůžu manuály ani vidět. V tu chvíli by se ze mě stal přesně takovej člověk, jako ti, co nemůžou ani vidět automat. S výjimkou toho, že na rozdíl od nich jsem manuál řídil.

    Jinak pro zajímavost ty tři dny co jsem byl bez svého automatického miláčka jsem strávil po půl roce s manuální převodovkou v našem druhém autě a pohoda. Hned první rozjezd na jedničku. Nejde mi do hlavy, jak je možné, že někdo sedne do automatu a furt šlape na spojku s tím, že si nemůže zvyknout, a pak zas sedne do manuálu a neumí řadit a rozjíždět se. Ale to je námět na delší diskuzi, někdo se mnou nemusí souhlasit...

  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.08.01  09:23

    « Re: KAPS Kojetín

    konečně se taky najde někdo,kdo nemůže manuál ani vidět...Já už jsem neřídil manuál 4 roky(mimochodem mi to vůbec nešlo a sralo mě to řazení) a věřím,že jsem se to už vodnaučil,což považuju za úspěch.Vono opravdu lomcovat tam furt tou pákou je o nervy.Takže : AŤ ŽIJÍ AUTOMATY.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.08.01  11:42

    « Re: Prosím, poraďte

    Rob2: Co se týká tvé převodovky a podřazování na dvojku: Může to být skutečně jen přidřený solenoid (pístek), ale taky to může být rozsáhlá závada uvnitř převodovky. Já doufal, že moje problémová zpátečka je stejný problém a že se to výměnou solenoidu spraví, jenže mám smůlu. Držím ti palce a doufám, že ve tvém případě to bude opravdu jen jednoduchá závada.

    Až budeš opravovat, nebo po opravě, dej vědět. Taky bych si rád s p.Zrzánkem promluvil o svém problému.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.08.01  11:34

    « Re: KAPS Kojetín

    mno, tak v pátek jsem si auto přivezl domů, zaplatil jsem 5.300,- a nic. Vyměnili náplň, filtr, solenoid, který ale podle nich pracoval správně, prohlédli co se dalo bez demontáže převodovky a na nic nepřišli. Pořád problémy se zpátečkou.

    Demontáž a rozložení převodovky by stálo sice jen dalších 2.500,- ale tvrdí, že se to už nedá dát zpátky dohromady bez výměny některých součástek, takže by to vyšlo na min. 10.000,- Plus bůhvíco by tam ještě našli.

    Tak nevím. Budu se ptát i jinde a podle toho se rozhodnu jestli to budu ještě zkoušet, nebo jestli se na to vykašlu.

    Takže rada pro každého, kdo kupuje automat: Jestli se vám na něm něco nezdá (prodlevy v řazení, kopání a jiné), dejte si velký pozor! Jestli automat neznáte, vezměte s sebou na zkušební jízdu někoho, kdo s ním má zkušenosti! I opravy titěrností jdou do tisíců ne-li ve většině případů do desetitisíců!

    Ale přesto chci zůstat automatu věrný, protože ať si manuálisti vychvalují tu svou kvedlačku jak chcou, automat je automat. Všechny výhrady proti němu (ne většinu, ale opravdu všechny) jsem slyšel od lidí, kteří v životě automat neřídili.

    PS: Jestli máte někdo kontakt na dobré opraváře automat.převodovek, dejte ho sem, je jich málo a těžko se hledají. A dobré reference jsou k nezaplacení.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.08.01  01:10

    « Re: automat W124-200D

    proboha 200D v automatu?To musi byt extremni lenoch
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.08.01  20:43

    « Re: KAPS Kojetín

    Tomino: Já jsem zatím neslyšel nic. Vůbec nic, ani + ani - . Možná, že to je dobře. Dej vědět, hlavně co bylo vadný a co stála oprava.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.08.01  08:55

    « KAPS Kojetín

    Tak už je ten můj miláček na opravě u KAPSu. Třesu se strachy co tam všechno najdou a o kolik mě pumpnou. Do konce týdne bych měl vědět, potom sem dám reference na tuhle firmu. Zatím vypadají seriózně.

    Jestli máte někdo s touhle firmou jiné zkušenosti, napište je sem.

  • 00 Reagovat !

    foto

    20.08.01  11:07

    « automat vo Forde Focus 1,6 ghia - SKUSENOSTI ? NAZORY ?

  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.01  07:21

    « Re: automat W124-200D

    king: [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.08.01  23:12

    « automat W124-200D

    Mám Mercedes W 124-200D, r.v.1989 s automatem. Někdy se stává, hlavně v úvodu jízdy, že převodovka řadí sice dobře a včas, ale s poměrně velkými rázy a někdy i dost hlučně a to i v létě (tím narážím na teplotu oleje v převodovce). Po nějaké chvilce ale vše zmizí. Potom převodovka řadí bez problémů, nahoru i dolů včetně kick-downu. Po výměně oleje a filtru jsem najel cca 20 000 km, hladina oleje je v pořádku. Auto má najeto cca 300 000, olej nikde neuniká. Mám obavy, aby to nebyly příznaky konce. Na můj dotaz v jedné opravně automatických převodovek, jaká je životnost, respektivě poruchovost automatů u Mercedesů mi bylo řečeno, že automat u Mercedesu na rozdíl od jiných značek, nesignalizuje žádnou blížící se poruchu nebo únavu materiálu. Prostě, že najednou klekne a je vymalováno. Jiný názor, který jsem měl možnost slyšet byl, že při průměrné údržbě (olej, filtr - lhůty), by měl automat vydržet s autem do generálky, což u déčka může být hodnota blížící se k jednomu milionu km. Zajímal by mě názor odborníků. Dík.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.07.01  19:18

    « Re: Prosím, poraďte

    TominoBMW: KAPS by měla být (snad) seriozní firma - opravy převodovek u ní zadávají i servisy Ford. Jinak, termín opravy u p. Zrzánka budu domlouvat, až mu skončí dovolená. Počítám, že k opravě nedojde dříve, než za měsíc. Jak to bude, tak výsledek sdělím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.07.01  13:33

    « Re: Prosím, poraďte

    Rob2: Na KAPS jsem už narazil, ale nemám na ně žádné reference. Trochu se bojím svěřit svou převodovku někomu o kom nevím, jestli je odborník se zkušenostmi, nebo jen dělá podle schémat a návodů. Dej vědět, jak jsi dopadl, budu vděčný za referenci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.07.01  21:24

    « Re: Prosím, poraďte

    TominoBMW: Automatické převodovky dělá KAPS v Kojetíně. Já osobně jsem se ptal u p. Zrzánka ze Žďáru nad Sázavou. Byl mi doporučen a z jednání mám pozitivní pocit. Zajímavý byl zejména rozdíl v ceně opravy. Každopádně dám vědět, jak jsem dopadnul.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.07.01  23:14

    « Re: Prosím, poraďte

    Rob: Můžeš poradit člověka, který dělá do automatických převodovek a není zrovna z Prahy, ale odněkud blíž Moravě? Oceňuji kontakt na pana Skalického do Prahy, který se tady objevuje od Profa, jistě je to odborník a za slušnou cenu, ale pro nás moraváky je přece jen trošku daleko...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.07.01  20:00

    « Re: Prosím, poraďte

    prof: Díky, je to pro mne potěšující zjištění. Navíc k té mojí staré - omezeně funkční: špatné podřazování na dvojku prý způsobuje přidřený (jakýsi) pístek. Člověk, který do aut. převodovek dělá, mi tuto závadu slíbil odstranit. A nemusí se prý ani převodovka dávat ven. O výsledku budu informovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.07.01  19:29

    « Re: Prosím, poraďte

    Rob: Těžko říct, když se v tom člověk nemůže projet. Poradil bych se se Skalickým. Podle mně je to v pořádku, jelikož čtyřka je vlastně rychloběh s tím, že je blokován i měnič, což je vlastně propojení motoru s převodovkou natvrdo, jako u manuálu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.07.01  21:15

    « Co se děje?

    To jste všichni přešli na manuální řazení?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…