Automatická převodovka
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Automat Sierra - divné
Já když jsem tu sierru šílenou měl - na což už jsem ale stejně skoro zapomněl - tak mi to ďálo něco podobnýho,ale při řazení z trojky na čtyřku.Zdálo se mi,jakoby to řadilo čtyřku dvakrát,nejdřív takovej "předskok" - to zhruba při 65km/h a až tak při 73km/h tam skutečně byla čtyřka.Ale už mě to ani nezajímá,co to bylo. -
« Problémy s automatem ve Fordu Sierra - 2
Pánové, potřeboval bych poradit s následujícím problémem: ve Fordu Sierra 2.0i DOHC r. v. 1992 mám automat čtyřkvalt, je to asi vcelku stejné auto a stejná převodovka jako má Rob2. Vždycky při rozjezdech vzniká tahle prasečina - zařadí se jednička, v pohodě, auto se krásně čistě rozjede, ale jak dojde k řazení na dvojku, tak jakoby se ten kvalt zařadil dvakrát, nebo to bez pauzy hned skočilo z dvojky na trojku. Otáčky spadnou, tak jak by to mělo být, ale hned vyskočí a spadnou znovu, to všechno v rozpětí zhruba jedné vteřiny. Trojka a čtyřka pak řadí bez problémů. Tenhle jev, který jsem popisoval se neobjeví, nebo jenom málo výrazně, když vyjíždím se studeným autem, ale stačí ujet pár kilometrů a je to tam, takže asi jakmile se v převodovce zahřeje olej. Čím by to mohlo být? Nějaká netěsnost, špatně fungující čerpadlo, rozvaděč v pr..li? Olej je nový, stejně tak filtr i těsnění pod vanou. Zkuste mi někdo poradit. -
« Re: Automat ve Fordu Sierra
Dík za radu. Ale asi jsi mě nepochopil. Auto se na jedničku nerozjede vůbec - jsou zablokovaný kola jako na P. A při poloze D se auto nejspíš nerozjíždí na 1.přev. stupeň, ale asi ani na 2. kvalt a je cítit ten smrad. A to, že to řadí pouze 3 a 4, tak se asi rozjíždí na 3. kvalt. Pitomej automat. Já nevím, co s ním. Čau -
« Re: Automat ve Fordu Sierra
JuraD:Měl jsem Sierru 2,0 aut.1988,hrozný auto...Žralo zhruba 15l/100km,místa málo...Teď k tý převodovce:Pokud tam máš zařazen stupeň 1,tak to přeci řadí jen 1 rychlost,tedy neřadí vůbec!Jestli jsem dobře pochopil Tvoji stížnost,že to neřadí...
No hele,ta "jednička" se stejně téměř nepoužívá,já bych to neřešil. -
« Automat ve Fordu Sierra
Mám problém s automtem ve svém Fordu Sierra 2.0 DOHC r.v. 89. Auto se rozjede na D,3,2 ale na 1. ne - myslim rečně zařazeno. Mám pocit, že se rozjíždí na 3.kvalt a řadí jen 3.-4. a víc nic. Taky je při rozjezdu jakoby cítit lamely, které se pálí. Oleje je v ní dost. Na R se rozjede v pohodě a nic není cítit. Auta sice zpravuju, ale s automatickou převodovkou nemám žádný zkušenosti.
Poradíte mi někdo?? -
« Sekvenčka = manuál
Sekvenčka má prostě mnohem blíž k manuálu než k automatu.Ten kdo vyznává ryzí automaty,si ji podle mě nemůže nikdy koupit,spíš si ji koupěj manuálisti,kteří chtějí jezdit ještě zběsileji.P.S. "manuál" se to přeci jmenuje proto,že se tam něco dělá "ručně",sekvenčka je potom spíš typ manuálu bez spojky. -
« Re: Sekvenčku JO!
co zcela určitě. Třeba kdybych měl Ferrari :-) což teda nemám :-) tedy ještě nemám :-) Tak bych tam chtěl určitě manual. Argononie řízení je potom taková vyrovnanější a síly řízení také. No ono se to špatně vysvětluje ale když řídím automat a chci trochu sportovat tak se mi zda auto takové nevyvážené. Sedím a řídím jen na jedné straně, kdežto když řídím manuál tak díky tomu že mám ruku na řadící páce je řízení takové vyrovnanější.. těžko se to popisuje :)
-
« Sekvenčku JO!
Jak tady bylo jiz receno, sekvencka ma tu vyhodu, ze lze volit mezi klasickym automatem a vlastnim razenim stupnu(i kdyz bez spojky).Zalezi na stylu jizdu.Nekdo to chce mit pod kontrolou komplet a tak se spojky nevzda, jiny se o to nechce starat, necha to na pocitaci.Pro sportovne zalozeneho ridice je automat nanic.Sekvencka ujde.Ale manual je(alespon dle meho nazoru) pro sportovni zazitek to nejlepsi. -
« Re: manual vs. automat
to ace2: asi to tak nějak bude. Brzdu jsem "zašlápnul" pouze když jsem do automatu sednul poprvé. Dnes už bych jako soukr. auto chtěl zase jenom automat, ale manuál rozhodně nezavrhuju. Zejména pokud je řazení přesné, jako u mého bývalého BMW. Kdo někdy řídil Škodu 1203, tak ví, o čem píšu.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!