Automatická převodovka
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Re:
Keyser: Já jsem teď dával u obou Chevroletů nový pouzdra výstupních hřídelů, na který se šroubuje už kloub kardanu. Jednak tam již unikal olej a taky se to projevovalo takovou mírnou vibrací. Není tam u Fordu náhodou hardyspojka? Dělá to i za jízdy se zařazeným neutrálem? -
« Re: Převodovka v Sierra DOHC - výsledek
Tak to gratuluju, protože aspoň víš, v čem máš problém. Já to pořád nevím. Zatím se to ale nezhoršuje a jinak to zatím šlape jak hodinky. Kolik tě ta druhá převodovka stála?Mimochodem, mám už dlouho novej nick, ale jsem to já, TominoBMW. -
« Re: Re:
ad cislo, fakt ne, to numero na ktery jsem dycky volal (0603275200) je u pegasu mimo provoz.
nejak mi to cely vibruje jen na Drive (nebo 1-2-3) a jen kdyz je auto pod plynem. Nerek bych ze to je prevodovkou ale nekde mezi prevodovkou a kardanem, na neutral je auto klidny jak maly dite stejne tak pri couvani.
ja s nim byl stejne dohodlej na novej filtr ale nez sem se rozhoupal tak telefon je mimo provoz, sakra prace. -
« mb w126/280SEL
Ahoj. Chci pozadat o patrne jednoduchou radu. Mam Mercedes W126/280SEL a nezda se mi kvalita oleje v aut.prevodovce. Mam koupit olej a vymenit?? Popripade jaky? Slysel jsem, ze si prevodovka na urcity olej 'zvykne' a po vymene muze delat problemy. Dik za radu. -
« Bez nadpisu
nebo jestli nekdo neznate jeste nakyho jinyho schopnyho prevodovkare v praze pokud mozno se specializaci na fordy, muj dojem sice je ze neni problem s prevodovkou jako takovou ale nekde mezi prevodovkou a kardanem. ale furt si myslim ze takovejhle clovek je na tuhle praci nejlepsi. -
« Převodovka v Sierra DOHC - výsledek
TominoBMW: Převodovku jsme vyměnili za jinou (zatím, a snad ještě dlouho funkční), takže jezdím. Zjištěnou závadou na vymontované převodovce byl skutečně zadřený pístek. Možná to není jediná závada, faktem ale zůstává, že pístek nešel ani dostat ven, jak byl fest. Zezadu není možnost jej vytlačit, protože není kudy. Zatím jsem tedy převodovku "zazimoval" a snad časem, pokud mě k tomu něco, nebo někdo donutí, se pokusím sehnat jiný rozvaděč (neznám tech. termín) a převodovku zkusím zprovoznit. Jak to vypadá, diagnostika p. Zrzánka byla správná. -
« Re: Rozjezd studený převodovky
Kde je krokovaci moturek nevim :-( ani u sveho auta. S tim pridanim plynu to souhlasi, taky mi to dělá. Do autorizovaneho servisu bych nejezdil neb je to to nejhorsi co se da delat. Tam veci neoravujou ale jen vymenujou... :-( Nicmene mam kontakty jen na US auta nikoliv na "Rejži" my je totiž nemáme moc rádi.... :)))))))))))))))) Jestli ti to děla jen když je to studený, tak je to jen nejaká maličkost, kterou vyřeší schopnější technik. Pokud to dělá pořád i když je motor zahřátý tak to může být Lamda, nebo 1000 a 1 věc, kterou ted nezjistíme. Bych přijel do servisu, řekl jim že je to krokovací moturek a oni ho jen vyměnění, když jim neporadíš tak řeknou, že je to počítačem..... (klasika když si nevědí rady) -
« Re: Rozjezd studený převodovky
Jo, abych to uprsnil .. je to sice lepsi po tom sundani remenu od klimacky, ale stejne je to zly .. ne rad bych s tim zkejsnul nekde na cestach ... nebo nedejboze pri predjizdeni... to by bylo neprijemny, chci to co nejdrive a co nejlepe vyresit.
Diky :)) -
« Re: Rozjezd studený převodovky
To asi bude ono. Nedávno mi v servisu na zimu sundali řemen od klimačky a zdá se mi to od tý doby lepší, předtim to chcípalo i na neutral ... nastartpoval jsem, otaky zustaly nekde na 1500, pak pomalinku klesaly (cca 30 vterin) a pak to zaclo bublat na 300 otackach ... pridani plynu udelalo jenom to ze to jeste jakoby pokleslo ..(zvlastni, co ?) a bud to chciplo a nebo to po vterine najelo na 3000 otacek, podle tize me prave nohy .. to vse na neutral na parkovisti hned po nastartovani.
Ten krokovaci motorek je soucast ceho a k cemu slouzi ? Je blbe serizenej, nebo je u nej blbe udelana elektrika, nebo je uplne v * ? Jak je financne narocna oprava, co vse se musi rozebrat ? Mam s tim zajet do Hyundaie nebo mi t nekde nekdo jinej udela levnejs a lip (vetsinou mi tam reknou, ze je to v * a umi jenom menit dily za dily ... skoro nic vic autorizovany servis neumi :((.
Poradte.
Diky. -
« Re: Rozjezd studený převodovky
Ten samej problém mám s Cadillace, prý je to krokovací motorek. Protože to dělá jen když je studený když zatížím motor servem nebo klimatizaci tak chcipne. Nechcipe pri zmene programu. Ale ta lamda nebo krokovaci motorek je nejpravděpodobnější důvod problému. -
« Rozjezd studený převodovky
Zdravim,
mam problemek. Mam Sonatu '94 V6, 3.0l v automatu a mam problemek pri rozjizdeni se studenym motorem (nebo prevodovkou, ale podle chovani to vypada na prevodovku). Po nastartovani na P jede vsechno dobre az do chvile, kdy tam hodim D nebo R a chci se rozjet. Volnobeh je cca na 700-900 ot (podle otmeru) a pri zarazeni D nebo R tak cca po vterine (nez zaradi) motor zabrumla a otacky se dostanou hodne nizko az na hranici, kdy to jeste bezi. Ale uz se taky parkrat stalo to, ze to chciplo (hlavne pri zarazeni R). Radim tak, ze slapnu na brzdu (jinak to z P ani nedostanu) a zaradim ... bez plynu. Kdyz tohle udelam s teplym autem (po par km jizdy) tak se to nedeje. Podle diskuze jsem zkontroloval olej (kapalinu) v prevodovce, ale to vypada normalne. Jinak neni problem, dela kick-down, a po par kilometrech jede uplne normalne.
Odchazi prevodovka nebo cim to muze byt ? Mam taky podezreni na neco schnileho ve vstrkovani - je mozny ze je ten motor kvuli tomu oslabenej. A na emisich sem prosel jen tak tak ... rikal mi tehdy neco o lambda sonde, ale to s tim mozna nebude mit souvislost .. i kdyz clovek nikdy nevi, vsechno to jde do kompjutru ... a treba je chyba tam.
Poradite mi, prosim ?
Diky. -
« Re: Problémy s automatem ve Fordu Sierra - 2 doplnění
Takhle se automat chová při ztrátě tlaku, řekl bych, že tam bude přicpaný nějaký kanálek. Mně se stávalo u Chevrolet totéž a když ten autmat rozbrali, našli tam hrst písku. Kde se tam vzala nikdo neví. Po trojitém průplach skříň zase řadila jak víno.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!