Automatická převodovka
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Dotaz
Dobry den, nedokazal byste mi nekdo zodpovedet jestli s povolenim automaticke prevodovky v F1 letos v dubnu(?) se pri razeni uz obecne pouziva automat a jezdec do toho nezasahuje nebo se porad vyuziva razeni tlacitky na volantu, pripadne kdy je co vyhodnejsi. kdybyste nekdo vedel odkaz na odborny clanky, byl bych mu moc vdecny. Dik Petr
-
« Re: Re:
keyser: Jestli máš chutě, tak si to dopřej. Nějaký prasátko ti přece nebude určovat, co máš a co nemáš :-). To byl fór, mě tohle prasátko právě určuje, kterejch aut se mám zbavit, i když bych si je nejraděj nechal všechny. Za chvíli bude klukovi 18 a tohle je auto jak stvořený k tomu, aby se v něm bez následků oťukal. -
« Re: Re:
Keyser: Kdysi jsem koupil kvůli papírům rozstřelený kombi 2.0 s automatem. To auto chytlo, dojelo po třech kolech a bez chladiče k valníku, kde jsem ho natahl a odvláčel. Pak zhruba 5 let stálo na venku a sloužilo jako zásobárna dílů. Žádná konzervace, žádná péče, nikdo nepočítal s tím, že by to mělo ještě někdy jet. Pak jeden milej kamarád rozstřelil naše služební auto, samozřejmě G - kombi tak, že rozštípnul i blok. Tak jsem koupil jiný kombi s automatem, který bylo pěkný, ale mělo z motoru přesejpací hodiny. Celej agrgát i se špajskou jsem vytrhnul a dali jsme tam ten, co se válel venku. Zbytek z toho šel už do pece, protože tam fakt už nic nezbylo. Nikdo nevěřil, že to pojede. Už zhruba 3 roky všichni kroutí hlavou a nechápou, že to jezdí. Motor klasika, malinká ťukačka na vačce, skříň řadí jedna báseň a nezdá se, že by něco z toho mělo v dohledný době končit :-). Nemám sebemenší obavy s tím občas jezdit 300 - 600 km štreky, vůbec se s tím netrápím, prostě když chci předjet, neuberu, dokud není ručka v červeným (jinak bych ani s 2.0 V6 nepředjel, že jo). -
« Re: Re:
je fakt, na my posledni grany krom schnilejch blatniku bylo - vykurvenej automat od predchozich dvou majitelu kterejm aut prev, nic nerikala, problemy se vstrikama ktery znamenaly ocistit privod elektriky na to mech vstrik zarizeni. blbej prutokomer na palivu (neresil jsem ) holt pocitac obcas kecal, ale ve finale to bylo jen blbe uzemneny (fordovska klasika, vse co se tyka benzinu je dementne uzemneny) a lehce vymlety pouzdro v diferaku. Nic vic. :) -
« Bez nadpisu
hm takze z forda poslali blbej silentblok coz by se sice dalo vyresit ale po dukladne prohlidce bylo zjisteno ze hardyspojka je taktez ponekud kasovita, takze auto pujde k charouzum, ja rozbiju kasicku, pac to je celej komplet s kardanem. Se z toho voprcam a koupim si nejakou granadu at se mi spravi nalada :) -
« Bez nadpisu
takze Chroustovo ochotni lide nasli jednak lehce chcijici prevodovku na simeringu (coz u A4LDcka neni nic nenormalnihoa nic o cem bych nevedel) coz pochcalo silentblok a to je to co se deje, je mozny ze je v * jeste teda hardyspojka to se jeste uvidi, kazdopadne sem tam byl dneska poprvy a jen na chvili, zvednout auto testnout a objednavat dily pac ten silentblok skladem nemaj, bohuzel ackoliv sem tam cekal asi 20min, panum se nepodarilo ve fordu nebo kam to volali zajistit zminene (ne jejich chybou) nicmene ochota super, nabidli kafe, a slibili ze mi zavolaj coz teda neudelali ale to mne nebere, zavolam si zejtra sam nebo se stavim. jo a vzhledem ke koncentraci amerik na parkovisti pred servisem sem si pripadal znacne nesvepravnej :)) takze jsem jim pri odjezdu trosku nacouval do plechovejch vrat pac sem cumel na cadilaca misto dozrcatka :) -
« Re: Sraz
Rob: Nic se nestalo, rád se podělím se svými zkušenostmi, jako každej, kdo automat jezdí, hlavně právě kvůli tomu, aby se automat podařilo trochu víc prosadit. Dřív jsem chodil po handlech a kouk jsem vždycky dovnitř a jak jsem uviděl volič automatu, šel jsem od toho. Dnes to udělám, když je tam šaltrpáka. A čím složitější schema řazení, tím větší odpor k tomu autu získávám. Teď zrovna sháním Wranglera v automatu a jako naschvál všechno, na co jsem narazil, je s manuálem. -
« Re: Sraz
prof: Dík za radu, příště (doufám, že už žádné nebude) budu takto postupovat. On je totiž problém v tom, že aut. převodovky nejsou až tolik rozšířené. Málokdo o problematice s nimi spojené něco více ví. A pokud ví, tak většinou nepoví, případně Ti řekne, že Ti to opraví sám. Pokud tedy nechceš platit nekřesťanské peníze mnohdy za nic (nebo téměř nic), nezbývá Ti nic jiného, než spoléhat na sebe. Jistě, jsou věci, které zvládne pouze odborník, a do těch bych se rozhodně nepouštěl. U BMW jsem si spoj. lamelu měnil naprosto sám a bez jakývkoliv problémů (mechanici se jistě nad takovou banalitou pousmějí), na GO motoru bych si však netroufnul ani u Š 120, jelikož nemám vybavení, ani potřebné praktické zkušenosti. Bohužel jsem (jak je z tvého poučení vidno) mylně předpokládal, že převodovka se normálně vytáhne, jak je to manuálů běžné. Polepším se :-)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!