Bio NAFTA nebo motorová NAFTA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: (:o))
Ale nech teho, vzdyt to je snad normalni, ze se ujede od tematu. Nebo co bys na bionafte chtel porad probirat. Vsechno se tady reklo uz nejmin desetkrat. To si to budem povidat porad dokolecka...?
A coz takhle dotaz do plena: Myslite, ze mohu nalit bio do sveho xxx???vozidla, mam auto nejak pripravit, nesezere mi to hadicky...???:-))))
Takovej dotaz tady byl uz 50x, ne? -
« Re: to Residents
Tu spotřebu tolik nepočítej, vždyť to tě nevytrhne, jestli jedeš za tolik nebo tolik. Je to plus minus. Dobře víš, že spotřeba je jenom jedna z části nákladů na auto... Jinak ta 250D jezdí kolem těch sedmi litrů, dokáže za 6, ale i za 9. Jenom pro orientaci, když budeš hledat v inzerci, tak označení 250TD neznamená turbo, ale že to je touringdiesel = kombi, musí bejt psáno vysloveně turbo, když budeš hledat s turbem. Ale to ti nedoporučuju, tyhle motory pak už zase nepatřej mezi vyhlášené držáky... Opravdu dobré motory jsou i ty 200D, sice to nejsou trhači asfaltu, ale je to nadmíru spolehlivé, úsporné a pořídíš ho nejlevněji... A hlavně na to nejlépe seženeš veškeré díly, což se o 300D říci nedá... Jestli ti stačí jezdit 150km/h a nechceš do auta zbytečně sypat prachy, jdi do dvoukila, bohatě se odvděčí!!! -
« Re: to Residents
Willi hold uz asi par Sier pod rukama mel, tak asi o nich neco vi. Tohle je opravdu velka specialitka, to nemuze beznej mechanik i kdyz je treba jinak dobrej vedet. Zrovna v tomhle pripade bych se vymenare asi trosicku zastal...
A proto radim, kup medveda, tam muze bejt vsechno vycvachtany a vevnitr si jedes v komfortu. Dokavad tam neco vylozene neupadne, je to vsechno tak nejak uplne vpohode a o nicem ani nevis...:-))))))) -
« Re: to oddie
Pokud jsi na sirce někdy měnil silentbloky u stabilizátoru, tak víš. Výměňáři vymění a to, že to má vůli a nejde stáhnout a lítá to mezi podložkama jim nevadí. Prostě neví. Willi mi poradil tam dát silentbloky z 4x4 a je to v pohodě. Ty gumy jsou totiž úplně jiné, větší a mnohem víc vydrží. Není problém něco vyměnit, ale spravit nebo improvizovat, to často servisy neumí. Kolikrát třeba dají nové kotouče a jsou přímo z fabriky křivé a je potřeba je stočit. Taky se mi to stalo a říkali mi, že to časem sedne, ale na úkor destiček. -
« Re: to oddie
HUF: Asi podobná analogie je s tátovo sedmou. Táta jí koupil tzv. na půl roku, ale nakonec ji má jako šestnáctiletej křáp docela rád a dal ji kompletně do kupy. Začal jezdit do značkovýho servisu a nakonec to skončilo tak, že maník, kterej se sedmama nalítal asi milión km a má už asi pátou, dělá na autě od šroubku přes věci v palubce až po motor a brzdy. To auto má prolezlý od A do Z, práce supr a ceny dobrý, je schopnej poradit, jak nezaplatit majlant a přitom udělat účinnou opravu. Takže dlouhodobý uživatel stejného auta s dobře vybavenou dílnou je asi to, kam se obrátit, jestliže pod to auto nechce pravidelně uléhat sám a jezdit na jednání s rukama od šmíru. -
« To Huf
Zdar, covece, myslis, ze kdyz jsem stastnym majitelem skopku staryho 17 let řádově za kilo, myslíš, že mám na to, abych si nechal udělat za dvacítku brzdy? A tak je to se vším....
Jinak já nejsem příliš ani pro ty dílničky. Prostě co je v mých silách, řeším osobně a myslím, že jsem se ještě sebou mockrát nezklamal, téměř žádné reklamace...:-)) -
« to oddie
Skoro s Tebou souhlasím. Jenže... V současné době musím svůj značkový servis Škoda ZLINCar velmi pochválit. Jsou tam jak mladí (cca 20let), tak starší (25let) a svou práci dělají výborně. I zapeklité závady odhalují bravurně a přístup mají rovněž skvělý. Navíc mají aktuální školení a super vybavení, což v neznačkovém servise nehrozí.
Ale jak říkáš, se staršími auty je to nesmysl. Ani oni je tam rádi nevidí. -
"-- skrytý --" 29.08.03 12:28
« Re: To Zadek
Zadek: není nad to, když jsou ND skoro zadarmo doma, což? :))))
Huf: se staršími auty je blbost jezdit do autorizovaných servisů, nezávisle na značce. Copak pěkného mi nabídne, autorizovaný servis? Kluky těsně po vyučení, jejichž hlavní praxí jsou výměny oleje při garančkách??? A eště k tomu nataženou cenu? Heh... to mám radši menší solidní neznačkový servis, kde se s nimi znám, kde vím přesně co umí, kde jednají fér a nemají potřebu mě natahovat, a kde jim můžu stopro věřit, že si neudělají kopii klíčů, aby se nějak zahojili, páč jim zaměstnavatel málo platí... -
« Re: To Zadek:
Dostupnost dilu z druhovyroby je vysoka a ceny jsou velice prijatelne. Dily motoru nebo cely motory taky nejsou problem. Sere se uplne vsechno, ale pomerne ne prilis casto...:-)))
Odchazej cepy, rizeni, praskaj pera, odchazej vyvevy brzd, serou se spinacky, taky celkem casto napinaky plocheho remene, viskospojky chlazeni, hucej diferaky... -
« Re: To Zadek:
To Rezidents: Ta cena je strašně různá, hrozně záleží na stavu, na výbavě, na štěstí... Ale obecně ti řeknu, že nejlíp se sháněj dvoukila, potom tříkila a nejhůř pěkný 250D, jsou hodně vyhledávaný kvůli pov. ručení. Jinak počítej s cenou za 250D v tomhle ročníku tak 100-170. To je strašně různý...
Takže tě zajímá spíš řada 124 než 126...
Je fakt, že o 126 většina kluků co se takhle na netu motaj tvrděj, že to není na denní ježdění, jsem světlou výjimkou a toto tvrzení jsem jednoznačně vyvrátil....:-)) -
"-- skrytý --" 28.08.03 13:10
« Re: Znovu vytahuju bio z hrobu
Ho dej někomu na vyzkoušení, taky to tak dělám... I když je fakt, že tu mám taky jedno stoletý čerpadlo - ještě z toho polomotoru od Petra, z kdysi dávna. Taky už není na prodej, ale spíš na díly - už jsem z něj ozobal chcípák a další pitominky... -
« Re: Znovu vytahuju bio z hrobu
Oddie: Nojo, to jeste nic nebylo...:-))
Čerpadlo asi nandavat nebudu, ani si zrejme netroufnu ho nikomu prodat. Je mi to ale lito, ze jsem takovej blbec a nedal jsem mu napit cistokrevny. To cerpadlo bylo naprosto suprovy, z auta v jakejchkoliv otackach totiz nevysel ani oblacek! Je mi toho lito a budiz mu vysoka pec milosrdna...:-)