Bio NAFTA nebo motorová NAFTA

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

• « 00 Reagovat !

foto

14.09.00  08:45

« Re: ceny v Brne to Verstappen

Tak po 14ti dnech uz je vsechno jinak, nafta 26.20, SETAdiesel 21.20 - opet v Brne... Ale NATURDiesel stale 20.00. Naposledy jsem tankoval 21.8. a pokud to vydrzi v dnesnich relacich jeste tyden, natankuju u Slovnaftu...
  • « 00 Reagovat !

foto

14.09.00  06:57

« Re: ceny v Brne to Verstappen

Tak jsem slyšeli slovo odborníka na SetaDiesel (jako účastník konkurzu na pumpu OMV tomu přece musí rozumět).
  • « 00 Reagovat !

foto

13.09.00  16:19

« Re: Dotaz do fóra

Pokud by cena byla stejná, tak klasiku. Pokud jen o korunu nižší, tak zůstanu u bio. Tak mám aspoň jistotu, že míň smradím a hlavně, že v zimě nezamrnu.
  • « 00 Reagovat !

foto

13.09.00  16:19

« Re: ceny v Brne

kamarade, mas pravdu. Vlastnit benzinku OMV je fakt vejvar, kdyz se za to davaj ohromny uplatky. Ja mel znamost a snazil jsem se v konkurzu o pumpu OMV. Musim rict ze ten konkurs byla strasna fraska bylo to pruhledny a dost me to znechutilo - je v tom strasna mafie. Smrt OMV. A seta diesel tankovat nebudu i kdyby byl o deset korun levnejsi, protoze si nechci * motor.
  • 00 Reagovat !

foto

13.09.00  08:16

« Dotaz do fóra

Pokud by stála bionafta stejně jako nafta, co byste tankovali a proč?
  • 00 Reagovat !

foto

01.09.00  08:30

« ceny v Brne

zacatkem srpna stala SETA o OMV 19.50, normalni nafta 23.20. Vcera (31.8.) stala SETA 19.80, ale normalni nafta 25.90 !!! Velkoobchodni cena sla pritom nahoru o 1.30 To musi bejt vejvar, vlastnit benzinku OMV....
  • « 00 Reagovat !

foto

25.08.00  08:47

« Re: bio

Já kupuji hlavně u Petry (bionafta) a u čerpačky DPMO v Olomouci, kteří si dělají vlastní rozbory, protože na to sami jezdí.
  • « 00 Reagovat !

foto

25.08.00  02:24

mas pravdu. Ja ale NATURDiesel (pokud uz) kupuju u Slovnaftu, stejne jako SETAdiesel u OMV (ktera to taky "jen" prodava :-))