Bio NAFTA nebo motorová NAFTA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: to Residents
Tu spotřebu tolik nepočítej, vždyť to tě nevytrhne, jestli jedeš za tolik nebo tolik. Je to plus minus. Dobře víš, že spotřeba je jenom jedna z části nákladů na auto... Jinak ta 250D jezdí kolem těch sedmi litrů, dokáže za 6, ale i za 9. Jenom pro orientaci, když budeš hledat v inzerci, tak označení 250TD neznamená turbo, ale že to je touringdiesel = kombi, musí bejt psáno vysloveně turbo, když budeš hledat s turbem. Ale to ti nedoporučuju, tyhle motory pak už zase nepatřej mezi vyhlášené držáky... Opravdu dobré motory jsou i ty 200D, sice to nejsou trhači asfaltu, ale je to nadmíru spolehlivé, úsporné a pořídíš ho nejlevněji... A hlavně na to nejlépe seženeš veškeré díly, což se o 300D říci nedá... Jestli ti stačí jezdit 150km/h a nechceš do auta zbytečně sypat prachy, jdi do dvoukila, bohatě se odvděčí!!! -
« Re: to Residents
Willi hold uz asi par Sier pod rukama mel, tak asi o nich neco vi. Tohle je opravdu velka specialitka, to nemuze beznej mechanik i kdyz je treba jinak dobrej vedet. Zrovna v tomhle pripade bych se vymenare asi trosicku zastal...
A proto radim, kup medveda, tam muze bejt vsechno vycvachtany a vevnitr si jedes v komfortu. Dokavad tam neco vylozene neupadne, je to vsechno tak nejak uplne vpohode a o nicem ani nevis...:-))))))) -
« Re: to oddie
Pokud jsi na sirce někdy měnil silentbloky u stabilizátoru, tak víš. Výměňáři vymění a to, že to má vůli a nejde stáhnout a lítá to mezi podložkama jim nevadí. Prostě neví. Willi mi poradil tam dát silentbloky z 4x4 a je to v pohodě. Ty gumy jsou totiž úplně jiné, větší a mnohem víc vydrží. Není problém něco vyměnit, ale spravit nebo improvizovat, to často servisy neumí. Kolikrát třeba dají nové kotouče a jsou přímo z fabriky křivé a je potřeba je stočit. Taky se mi to stalo a říkali mi, že to časem sedne, ale na úkor destiček. -
« Re: to oddie
HUF: Asi podobná analogie je s tátovo sedmou. Táta jí koupil tzv. na půl roku, ale nakonec ji má jako šestnáctiletej křáp docela rád a dal ji kompletně do kupy. Začal jezdit do značkovýho servisu a nakonec to skončilo tak, že maník, kterej se sedmama nalítal asi milión km a má už asi pátou, dělá na autě od šroubku přes věci v palubce až po motor a brzdy. To auto má prolezlý od A do Z, práce supr a ceny dobrý, je schopnej poradit, jak nezaplatit majlant a přitom udělat účinnou opravu. Takže dlouhodobý uživatel stejného auta s dobře vybavenou dílnou je asi to, kam se obrátit, jestliže pod to auto nechce pravidelně uléhat sám a jezdit na jednání s rukama od šmíru. -
« To Huf
Zdar, covece, myslis, ze kdyz jsem stastnym majitelem skopku staryho 17 let řádově za kilo, myslíš, že mám na to, abych si nechal udělat za dvacítku brzdy? A tak je to se vším....
Jinak já nejsem příliš ani pro ty dílničky. Prostě co je v mých silách, řeším osobně a myslím, že jsem se ještě sebou mockrát nezklamal, téměř žádné reklamace...:-)) -
« to oddie
Skoro s Tebou souhlasím. Jenže... V současné době musím svůj značkový servis Škoda ZLINCar velmi pochválit. Jsou tam jak mladí (cca 20let), tak starší (25let) a svou práci dělají výborně. I zapeklité závady odhalují bravurně a přístup mají rovněž skvělý. Navíc mají aktuální školení a super vybavení, což v neznačkovém servise nehrozí.
Ale jak říkáš, se staršími auty je to nesmysl. Ani oni je tam rádi nevidí. -
"-- skrytý --" 29.08.03 12:28
« Re: To Zadek
Zadek: není nad to, když jsou ND skoro zadarmo doma, což? :))))
Huf: se staršími auty je blbost jezdit do autorizovaných servisů, nezávisle na značce. Copak pěkného mi nabídne, autorizovaný servis? Kluky těsně po vyučení, jejichž hlavní praxí jsou výměny oleje při garančkách??? A eště k tomu nataženou cenu? Heh... to mám radši menší solidní neznačkový servis, kde se s nimi znám, kde vím přesně co umí, kde jednají fér a nemají potřebu mě natahovat, a kde jim můžu stopro věřit, že si neudělají kopii klíčů, aby se nějak zahojili, páč jim zaměstnavatel málo platí...
Hm, ale bio asi fakt zruší ... No, uvidíme.