Bio NAFTA nebo motorová NAFTA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: To Zadek:
Dostupnost dilu z druhovyroby je vysoka a ceny jsou velice prijatelne. Dily motoru nebo cely motory taky nejsou problem. Sere se uplne vsechno, ale pomerne ne prilis casto...:-)))
Odchazej cepy, rizeni, praskaj pera, odchazej vyvevy brzd, serou se spinacky, taky celkem casto napinaky plocheho remene, viskospojky chlazeni, hucej diferaky... -
« Re: To Zadek:
To Rezidents: Ta cena je strašně různá, hrozně záleží na stavu, na výbavě, na štěstí... Ale obecně ti řeknu, že nejlíp se sháněj dvoukila, potom tříkila a nejhůř pěkný 250D, jsou hodně vyhledávaný kvůli pov. ručení. Jinak počítej s cenou za 250D v tomhle ročníku tak 100-170. To je strašně různý...
Takže tě zajímá spíš řada 124 než 126...
Je fakt, že o 126 většina kluků co se takhle na netu motaj tvrděj, že to není na denní ježdění, jsem světlou výjimkou a toto tvrzení jsem jednoznačně vyvrátil....:-)) -
"-- skrytý --" 28.08.03 13:10
« Re: Znovu vytahuju bio z hrobu
Ho dej někomu na vyzkoušení, taky to tak dělám... I když je fakt, že tu mám taky jedno stoletý čerpadlo - ještě z toho polomotoru od Petra, z kdysi dávna. Taky už není na prodej, ale spíš na díly - už jsem z něj ozobal chcípák a další pitominky... -
« Re: Znovu vytahuju bio z hrobu
Oddie: Nojo, to jeste nic nebylo...:-))
Čerpadlo asi nandavat nebudu, ani si zrejme netroufnu ho nikomu prodat. Je mi to ale lito, ze jsem takovej blbec a nedal jsem mu napit cistokrevny. To cerpadlo bylo naprosto suprovy, z auta v jakejchkoliv otackach totiz nevysel ani oblacek! Je mi toho lito a budiz mu vysoka pec milosrdna...:-)
-
« Re: Znovu vytahuju bio z hrobu
Ceny uvádím především pro model W201 = MB190 a pro MB124. Do W201 se dávaly 2.0D, 250D a 250Turbo D, do 124 se dávali k tomuto výčtu navíc motory 300D, 300 Turbo D, a 250D 20V a 300D 24V.
Do modelu W126 (do číny) se tyhle motory originál vůbec nedávali, tam se dávali motory 300 Turbo D z piána, pak 3,5TD jako do mamuta a ještě já ani nevím co, je toho jako šafránu. Po Čechách z dieselovej čín jezděj nejčastěji s nabastlenejma atmosferickejma petivalcema z piana nebo sestivalcema z W124. -
« Re: protimluv
jak to - ze neni, ja ti preci verim, ze ti to gumu rozezralo v tom shoda, ja jen nechapu jaky
je rozdil pri odstavenym nebo provozovanym, logicky to musi rozezrat gumicku i pri provozu, protoze tam prichazi do styku zrovna tak jako kdyz se nejezdi. Vysvetli mi v cem je rozdil....??? -
"-- skrytý --" 28.08.03 10:02
« Re: protimluv
Ad dlouhá odstávka s bio: měsíc jsem nechal auto s bio stát bez nastartování, nestalo se vůbec nic. Pak jsem tu měl vyndaný motor z bouračky, ležel asi dva měsíce, taky v něm byla bio - a taky byl v pohodě (při prodeji jsem jej předváděl nastartovaný, a ani pak si dotyčný nestěžoval). Ale pokud vím, že z nějakého auta budu vyndavat motor či čerpadlo, dám mu nejdřív napít normální nafty...
1. Aftermarket závodní/sportovní/exkluzivní
2. originál příslušenství
3. Aftermarket levný
BTW, já vždycky myslel, že majitelé Mercedesů ND vůbec neřeší a jezdí do autorizovaných servisů ;o)