SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Bez nadpisu
Včera jsem měl možnost jet se Subaru Forester 2.5 a je to fakt super. Akorát hodně drncá a vnitřní prostor je menší jak v Mondeu. Ale jinak sedí super a přejede všechno. Na to jak je to auto lehké, tak sedí dobře. Ptal jsem se na ten pohon a všechny auta s ručním řazením mají continous AWD. Jen automaty mají tu verzi s elektronikou.
Základní výhoda 4x4 u Subaru je v tom, že normálně je přenos 50:50 ale když nějaká náprava začne klouzat, tak se výkon přerozdělí víc na tu co neklouže. Údajně pojede Subaru i jen s jedním kolem na zemi. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Impreza 2.0R
honza : Na naší Impreze 2,0R jsem spotřebu neměřil, ale to co tu bylo řečeno zhruba bude odpovídat realitě.
Obecně Subaru žere cca o 1-1,5l více, než srovnatelná předokolka/zadokolka, stejně jako u čtyřkolek jiných značek.
Chipování atmosférického 2,0R je jako vtip dobré. Jednak chipování atmosférického motoru obecně je nesmysl/vyhozené prachy a pak chipovat Subaru umí opravdu málokdo (ecutek). (kdo uvěří nesmyslům uvedeným na stránkách firem typu ABC tuning/Bitpower, toho upřímně lituju) -
"-- skrytý --" 16.01.07 14:55
« Bez nadpisu
Ano bezpecnot je nutna. Napisal som Tommymu, ked uz ma na sajte, ze robi zavodne veci. Uvidime :))))
Kotyka poznam, ale kedze som z Bratislavy, poznam len z webu.
Zistil som, ze newage tam nenarveme podla Subaru, ma to iny priebeh a uhol vytocenia kolies.
Stare Nkove kity neviem nikde vyhrabat, len tie N11..12 na nove. -
« Re: Re: Impreza 2.0R
Alessio: diky za odpověd, podle testu, ktery jsem tu čet jsem myslel, že se nedostanu pod 12l a to by už dost lezlo do peněz. Spotřeba mě zajímá hlavně na akcích typu- jízda na dovolenou 1500km tam 1500km zpět, převážně dálnice cca 150km/h v plně naloženým autě. Jízda po městě a sem tam nějaké to rychlejší svezení po večerech přeci jenom nedá tolik kilometrů. A ještě bych se chtěl zeptat, zda máte nějakou zkušenost s čipováním tohoto motoru? -
Alessio1 15.01.07 22:47
« Re: Impreza 2.0R
honzo: s 2.0R zatím žádné problémy neprosakují na povrch, bu´d to lidé od subaru tutlají úspěšně nebo...je to dobré auto :-)
Spotřeba je odvislá podle způsobu ježdění...řeknu to takhle: s legacy lezdím dlouhodobě za devět, s 2.0R by to bylo zhruba za osm
555: sakra, co je to RA? :*) nějaká japonská verze imprezy? Já být tebou...odkud jsi? Jsi z prahy? jestli jo, pošli mi SZ. -
"-- skrytý --" 15.01.07 17:24
« Bez nadpisu
Podme trosku konkretnejsie riesit problemy, teda aspon moj :)
Na GT mam rajd 3,5 otacky volantom. Na RA je to 2,5 ale bohuzial na zlej strane a jazdit s tym bude dost nepohodlne.
Cize do takeho mesiaca by som chcel najst alternativu, ake riedenie sa tam vojde od inej znacky, pripadne, ci je riadenie v novej kasni identicke so starym a mozem zobrat to zo Spec C pre rally ucely nasho trhu?
Dik za pomoc. -
"-- skrytý --" 14.01.07 14:24
« Re:
So slovenskym zastupenim Subaru nemam ziadne skusenosti. Pokial by sme predpokladali, ze slovenske modely sa nelisia od ceskych (cesky importer typ pohonu uvadza), tak:
Forester 2.0 MT - Continuous AWD
Forester 2.0 AT - Active AWD
Forester 2.5 MT - Continouos AWD
Forester 2.5 AT - VTD -
« Bez nadpisu
dakujem, precital som si to
problem ale je, ze ked pozriem na www.subaru.sk, preklikam sa na specifikacie (napr.forestra), tak sa tam akurad dozviem, ze typ pohonu je "staly pohon vsetkych kolies" pripadne, ze to je "symmetrical AWD", ale o tom, ci to je Continuous AWD, Active AWD alebo VTD ani chyru, ani slychu.
Priznam sa, nie som velmi technicky typ, takze je mozne ze miesam jablka s hruskami (typ ver. druh pohonu)...
Ako to vlastne je?