SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: impreza
Když jsme u těch cen za opravy,myslíš že turbo u GT něco vydrží,já jsem slyšel že je ho třeba po ujetí asi 100 tis měnit a asi to nebude levná záležitost,já bych asi neměl odvahu jít do koupě ojetého GT,které má více jak 100tis km,u takového auta bývá hodně využíván jeho výkonový potenciál,takže jsou díly v něm hodně namáhány a člověk může jenom čekat co mu tam "klekne".A ty ceny... -
« Re: impreza
to všechno budiž, ale každé WRC má k sériovému kusu dost daleko - viz už cena: u oktávkyWRC je to prý asi 12 mil. Kč (??); a taky s tím jezdí absolutní špička. A jsou dlohodobě vzájemně laděný - to jako úpravy auta s požadavky, uměním a schopnostma pilota, kterej se taky pořád učí - je to jeho denní "chleba". A slovo pilot je skutečně na místě - tomu se fakt nedá říkat řidič. Pro srovnání jízdních vlastností imprezy a ještě ne WRC ale té domácí soutěžní - se mi vybavuje, co asi tak před 2 měsícema nějakej novinář napsal o zážitku ze svezení na sesli spolujezdce: "přál bych si mít někdy auto, který má na jedničku takovou akceleraci jako tahle impreza na čtyřku" !!! Takže s ďábelskejma kouskama se sériovým kusem - fakt bych se zeptal spíš u zdroje než si cosi na utě zlikvidovat - typuju si za cenu opravy tak mezi 60 a 200 tisícema... -
« Re: impreza
zatáčky s ruční brzdou - - na čtyřkolce?, budiž - ale řekl bych že rozhodně ne na tom systému 4kolky, co používá subaru... s různejma občas připojovanejma náhonama a podobně budiž, ale na subaru bych řekl že ne, na to mám to auto příliš rád. A když už - tak bych se zeptal přímo u zdroje na subaru.cz. Osobně se mi to dost hodně nezdá - dyť tyhle auta by se neměly ani tahat na laně a už vůbec ne zavěšený za předek (zadek) - a s tou ruční brzdou mi to přijde podobný. Celý se mi to (s ruční brzdou) zdá jako efektní řešení nedostatků dvojkolek. Pokud chceš jezdit se subaru efektníma smykama, tak to bych si typoval na rychlosti tak o polovinu větší než u dvojkolek a "trochu" jiný grify... -
« impreza
Jak je na tom impreza s ozvucením,kolik sériově repro a kde je má umístěné,já si na hudbu v autě hodně potrpím.Zkoušeli jste projíždět zatáčky s ruční brzdou,to je super zážitek,ale u čtyřkolky nevím nevím,to by impreza musela mít asi hydroulickou ruční brzdu ,ta síla motoru tu brzdu asi hravě překoná. -
« Re: Hlucnost a zvuk
Subaru ma boxery motory a ty se vyznacuji i specifickou zvukovou kulisou,pokud je motor v otackach a krasne zvoni tak to je nadhera.Ja jsem mel Daihatsu Feroza 1.6,nadherny zvuk ve vyssich otackach,nejlepsi bylo s touto ctyrkolkou řádění na zasněžené louce,to co se tam člověk naučí za 20 minut,to se v normalním provozu hned tak nenaučí.To je škoda,že u na té akci v Praze jste jezdili v normálním provozu.Na šotolině,nebo letišti to by bylo jine kafé.To vám to auto asi nedali do rukou,že?Nevíte od kdy se dává do imprezy přístrojovka z Forestera? -
« Hlucnost a zvuk
Jeste k tem motorum: novy dvoulitry maji jeste asi o 9 koni vice (tedy 124) a lepsi prubeh tociveho momentu, nez ma ten nas motor. Tedy svezeni to bude jeste "o fous" lepsi. Hlucnost: No, nemam moc zkusenosti se srovnatelnymi vozy. Rekl bych ale, ze to bude tak standard. Tak do 3500/min si to tak jako selesti, nad 4000 to prijemne a zdrave vrni (a prijemnost roste s otackami). Urcite bys nasel tissi vozy, ale SUBARU ma proste krasnej zvuk!!! Znalci jiste potvrdi :-) -
« Re: impreza
to german: u Freye to bylo fajn: gulášek, klobáska...; dalo se svézt (=nechat povozit) tím zamaskovaným autem - nicméně v plné obsazenosti a hlavně na silnicích v okolí Freye to asi nebylo to pravý, co bych chtěl na předváděčce zažít - tak jsem se tam ani necpal... Na to bude lepší takováhle akce v menším městě, kde by se dalo ve 2 - 3 lidech v autě včetně řidiče vyjet i na nějakou 3. třídu, když už ne na šotolinu - a předtím si samozřejmě slabší povahy musí koupit větší číslo pampersek! :-))) -aspoň podle toho, co impreza s 218 koňma umí, že... -
« Re: Spotreba u 2,0
Nevíš jak se pohybuje spotřeba u 1.6,a jak jezdí?Tech 90 koní není žadný zázrak,naproti tomu 2.0 ma 115 koní a četl jsem její test v automobilu,co se týka dynamiky,tak je na tom stejně jako 130 koňské dvoulitry,to je celkem dobrá vizitka.Jenom ta maximálka u dvoulitru je necelých 200,což je dnes bežný standart pro 1.8.Já mám rad auta,v kterých nevíš že máš před sebou motor,prostě ticho,jak je na tom impreza? -
« Spotreba u 2,0
Vysledky z vlastni zkusenosti s Imprezou 2,0: celkovy prumer kolem 9,4 l/100km (mesto, prvni trida, dalnce cca 140 - to vse s lehkou nohou). Superusporna mimo mesto a mimo dalnice = 8,2 l/100. Kratsi jizdy po meste = 11-12 l/100. S tazenym karavanem a koly na strese 12-12,5 l/100. Jinak s Imprezou i "obycejnym" dvoulitrem se jezdi skvele. Doporucuju. Mimochodem u novejch motoru by ta spotreba mela byt nizsi, my mame jeste ten starsi z roku 96. Zdarek ;-) -
« Re: impreza
K te spotřebě u imprezy,za kolik jezdi atmosferické motory 1.6,1.8 nebo 2.0,ja osobně si myslim že spotřeba těchto motorů se moc neliší,výkon asi ano.Uvažuji o koupi imprezy,jedine co mě odrazuje je spotřeba ,do teď jsem jezdil s TDI,vyborny vykon a jeste lepsi spotřeba,tak nevim co mi impreza nabidne vic,asi chtělo by to zkušební jizdu... -
« Spotreba
Zdarek! Ponekud me zarazilo, jak VOLVISTA hodnotil u Forestera S-Turbo spotrebu 12 litru /100 km pri "usporne jizde". No nevim, mozna se pletu, ale podle me musi s lehkou nohou ten motor zrat tak okolo 9 litru. Uvazuju takhle: Nase Impreza (2,0 atmosfericky) zere tak kolem tech deviti litru. Pokud bych jel stejnou trasu s Foresterem Turbo zhruba stejne rychle - s nemalou davkou sebeovladani ;-) - tak bych vyuzival jen cast vykonoveho potencialu motoru a tento by se mohl jevit zhruba stejne ziznivy (i kdyz je to Turbo) - teda zhruba 9l/100 km. Tomu by nasvedcovaly i vysledky testu Forestera S-Turbo v casopise Off-Road, kde meli behem testu spotrebu 8,8 l/100 km. Dle ustniho sdeleni jezdi jeden zakaznik "od Freye" za 8,5 litru. Napiste sve komentare. 12 litru mi s lehkou nohou pripada moc. -
« Re: impreza
2German: Na impreze so "slabym" motorom mam najazdenych okolo 20k - o tretinu viac, ako na GT, a mozem zodpovedne povedat, ze to auto je za tu cenu ovela viac, ako si jeden zasluzi :-
) Je pravdou, ze ma iba 85kW (model 2000 92 kW), ale utiahne aj dom. Je to pracant pre kazdeho, kto potrebuje stvorkolku, pritom to nie je nijako pomale - stovka okolo 10 s (papierovo 9,5), akurat je pravdou, ze so zatazenim straca z dynamiky trochu viac, ako som zvyknuty, na druhej strane, som dost rozmaznany z inych aut. Ak by som si mal kupit jedine auto, ktore by malo vediet rozumne "z kazdeho rozku trosku", bola by to nepreplnana dvojlitrova Impreza kombi.
2Volvista: na to, aby sa Forester dal povazovat za offroad, by ho bolo treba vybavit aspon nejakou uzavierkou, nie? A ak jazdim 95% po ceste a zvysok v terene, staci mi cokolvek, co aspon vzdialene pripomina 4x4. Nazyvat Forester offroadom je ozaj trochu pritiahnute za vlasy. V rozmocenom lese, na pusti alebo vobec v terene, do ktoreho offroady patria, by si sa s nim daleko nedostal. Co samozrejme neznizuje jeho uzitne hodnoty v nasich podmienkach - ako pises. -
« impreza
Impreza GT se mi hrozne libi,ale verze se slabymi motory jsou pro pohled sportovniho fandy nic moc.Gt je super,ma dravy vzhled,bez tech spojleru je to ale obycejny sedan.Napiste sem nekdo nejake zazitky s timto vozem,je to opravdu takove žihadlo!!??A co turbo jakou ma životnost? -
« Re: Re:Forester
Forester je SUV, tedy "skoro-off-road". Off-roadem se neda jezdit, kupuji si ho pouze blbci na jezdeni po meste, pokud jsi jel treba S ML-kem ci Landcuiserem ci Landroverem asi chapes, ze trakce a svetla vyska neni vse, pri jizde v techto vozitkach je priserne jejich naklapeni se na silnici v 60km/h, extermni hluk, mizerny V8 s vykonem 200hp ktery zare 25l/100km, atd., coz NENI znakem dobreho off-roadu. S Foresterem a jeho 19cm svetle vysky se uz da docela dobre projet terenem, jeho ctyrkolka je spickova, motor vcelku taky (tak 180hp z pouze 2.0l objemu na rozdil od 5 l "konkurence"), nizko polozene teziste boxer-motoru umoznuje projizdet zatacky na dalnici ve 200km/h (s "off-roadem" tak 80km/h). A navic super crash-testy (4**** oproti 1* u GrandCherokeeho). Uz chapes, proc JE Forester nejlepsi off-road na ceske pomery?? Do skutecne dzungle bych si vybral neco jineho (asi MB G), ale na jezdeni z 95% po silnici a na obcasnou zabavu v terenu JE to nejlepsi vozidlo!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!