SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Impreza 1.8
Mě se ta 1.8 taky zamlouva z hlediska ručení a spotřeby,i když si myslím že ve spotřebě 1.8 a 2l nebude velkej rozdíl.Ale ta 1.8 se děla jenom do 95 roku, takže nelze u takového auta očekávat nějakou lepší vybavu, ABS by to snad mit melo.Navic se mi moc nelibi u tech starsich imprez rezeni predniho chladice,u te posledni imprezy ta mrizka na chladici vypada dost drave,ale u te starsi nic moc.S 1.6 zkusenosti nemas? -
« Re: Impreza 1.8
Mam znamyho kterej ve Svycarsku nakou dobu bydlel(nez se rozved:-))),a tak tam ma naky znamy-abych pravdu rek,poprvy sem svoji Imprezu videl az tady v CR ,protoze on si ji puvodne privez pro sebe.Jinak-dojmy:Dvoulitr jede hodne dobre,myslim ze je to nejlepsi varianta,kdyz na GT nemas.Zere to ale docela dost(8,5-super usporne; 9,5-muj styl; 12 v zime ve meste)Mam to auto trictvrte roku a krome vymeny oleje a filtru a urvanyho vyfuku sem na to skoro nesah.Akorat nedavno to do me nasil nakej sikula se skodovkou, a tak mam novy dvere.
P.S.:Dyz tak koukam na udaje ty 1.8 co jsi mi poslal(diky) a vezmu v uvahu povinny ruceni tak si rikam ze by nemusela bejt tak spatna. -
« Re: redukce
1) technické údaje (vč. redukcí) viz www.subaru.cz
2) na Legacy (kombi) mi píšou, že redukci lze řadit i za jízdy do rychlosti 120 km/h. Asi mají pravdu. Zatím jsem nezkoušel. Řadil jsem ji pro jistotu jen za "ztížených adhezních podmínek" - rozjezd svahu na zablácené mokré trávě, na rozježděném sněhu na náledí a tak...
-
« Převzato ze www.mujweb.cz/www/subarufans ...(tj. fanclub Sub
je to sice delší, ale říká to, co je vlastně Subaru za auto:
Vyprávěl mi očitý nadšený svědek, kamarád, kterého občas přesvědčuji, že nad Subaru není, co teď 30. prosince viděl, když si s rodinou vyjeli na lyže (název našeho pohoří u severních hranic není rozhodující, jeho vyprávění obsahově neupraveno, jen jsem převedl do svých slov):
Hory. Čerstvý sníh. Trochu fouká. Chalupy v kopci víceméně podél cesty. Odpoledne se sjiždějí ti poslední. Na cestě rozježděná, spíš 'suchá' sněhová kaše a na ní nový lehký sníh. Cesta do svahu je spíš úzká - jak už tak na horách bývá. Pár nově přijíždějících - parkují pod kopcem. Začíná se šeřit. Ubytovaní se pomalu scházejí ke svým chalupám. Auto, větší off-road (snad Nissan Terrano) se bez většího zájmu okolí hrabe do kopce, jeho elektronika a mechanika zapínání různých pohonů cvičí, auto škube a cuká, postupně a po částech se prohrabává čerstvým sněhem, v půli svahu jeho snaha končí a zůstává tam, kde tuší okraj cesty.
Lidé vystupují a postupně odnášejí svá zavazadla do asi 300 m vzdálené chalupy. Zhruba po necelé hodině přijíždí rolba. Je be zradlice. Má v úmyslu sníh trochu udusat a tím zpevnit, aby cesta byla alespoň pro off-roady průjezdná. Rolba se po dalších asi 200 m nad 'parkujícím' off-roadem zadrhává a sklouzává ke straně, zůstává trochu nakloněná na bok, do příkopu. Její řidič vystupuje s tím, že počká do večera, až podklad větším mrazem o něco ztuhne, odchází na chvíli do tepla, po pár krocích se zastaví před chalupou u hloučku asi šesti lidí. Zazní pár nevzrušených komentářů k situaci. Jakoby všichni odkládali jakýkoli hluk na druhý den, na Silvestra. Už je téměř tma. Pod kopcem se objevuje naložené auto. Hlouček je v tichu zaregistruje. Auto trochu zpomalí, ale pokračuje v jízdě. Projíždí kolem off-roada, zůstává stát asi 20 m pod ztichlou rolbou, u lidí. Řidič Imprezy vystoupí. K jeho cíli cesty, chalupě mu zbývá asi 200 m do kopce, který je navíc zpestřen úsekem ještě o něco prudším, než je ten, který je již aspoň nějak projetý. Obhlíží situaci, prohodí pár slov s těmi, co stojí kolem včetně řidiče rolby. Po chvíli mlčení přece jenom řekne, že to ještě kousek zkusí. Diváci si myslí své. Řidič se s Imprezou rozjíždí. Objíždí rolbu. Nárazníkem hrne sníh. Má ho až po světla. Projede. Zaparkuje u chalupy. Dveře auta se otvírají, tři lidé vystupují a začínají vykládat zavazadla. Diváci jsou chvíli beze slov. Pak pochopí, že dál se již nic nestane. S rukama v kapsách trochu vrtí hlavami, pohledem zjišťují výraz tváře ostatních. Padají slova údivu. Jen krátce. Už je zima a tma. Postupně se rozcházejí. Mají si o čem povídat. Subaru Impreza. PS: Kamarád mi slíbil, že po pololetí vymění svou Astru za Subaru, třeba i trochu ojeté; zbývá jen dát dohoromady ještě něco peněz a rozhodnout se pro typ.
Tož tak...málem neskutečné... nebo ne? -
« Pomoc
Nevie niekto niekto poradiď ? Mam SUBARU FORESTER 2.0 a podarilo sa mi stratit druhý ( posledný kľúč )do auta ( od spínacej skrinky ). Z Rakúska mi zo SUBARU dodali náhradný kľúč ( podľa výrobného čísla auta) , no keďže auto má imobilizér priamo v kľúči, situáciu mi to nevyriešilo. Buď odveziem auto do Rakúska k naprogramovaniu odťahovkou, alebo sa mi musí podariť deaktivovať imobilizér, a ísť po vlastných. Vie niekto poradiť ako sa to dá deaktivovať, alebo má pre mňa niekto iný nápad. Ďakujem. -
« Forester S-turbo a Legacy - dokonalá trakce
Tak asi před týdnem ke mě přijel v obrovské sněhová vánici (tedy chtěl přijet) tatík na návštěvu se svojím Toledem (FWD, 110kW) s novými Michelliny Pilot Sport Alpine a skončil v polovině kopečka, ostatní domorodci nevyjeli s jejich samohybama ani tam (Felicie, 120, atd.). Tak jsem vyrazil z garáže s Foresterem mojí ženy, sjel kopec do poloviny, otočil se tam, zapřáhl tatíka za lano a bez jakýchkoliv prokluzů ho odtáhl k sobě do garáže na vrcholek kopce. Sousedé kolem dost zírali a já pyšně poklepával to zvíře po zadečku.... Večer mi IKEA přivezla jakousi sedačku, s AVIÍ. Samozřejmě se ke mě nedostali, nicméně AVII jsem si už tahat netroufl... Dva dny poté jsem na D1 Praha-Brno narazil na tak 10km kolonu (jak se ukázalo poté co jsem ji předjel), která "jela" tak 10km/h po dvou prohrnutých pruzích. Kamióny se do kopce zastavovaly a hrabaly a hrabaly, FWD auta se ploužila a smýkala kolem. No nic, se svým Legacy jsem zajel do neprohrnutého pravého odstavného pruhu (zapadaného zcela sněhem) a bez jediného prokluzu jsem jel 60-70km/h a během chvíle předjel celou kolonu vraků, ostatní majitelé aut a autíček sice asi nadávali, ale co, reklama pro Subaru a hromada uspořenýho času to byla, ne? -
« Re: justyho spojka
píšes u Justy "po připojení 4x4"?? - možná se spíš jedná o to, co ještě dnes má Legacy: současně zařadíš lehkou redukci a zablokuješ diferenciály (a nelze jinak - je to posun 1 páky do 2. z možných poloh) - pak mi přijde logický, že to hůř zatáčí, zejm. nemá-li posilovač -
« justyho spojka
zravim,
nevite nekdo, jestli je normalni, aby Subaru Justy melo tuhou spojku (dost tuhou); tusim, ze tam ma byt viskozni spojka, ale slabsi natury se te spojky vyslovene boji..:-((.
Taky by me zajimalo, jestli je tam nejaka automaticka uzaverka dif., protoze po pripojeni 4x4 se velmi spatne zataci,..
dik
./S
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!