SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« legacy s pneumatikou
Chlapi, co mate 2,5-litrove Legacy, co je tam za pruzenie? Hydraulika, hydro-pneumatika, alebo? Nemate k tomu mudre obrazky? A hlavne, ako je to poruchove a aku udrzbu si to vyzaduje? Take Citroeny s tym maju problemov dost, furt tam nieco netesni, prepusta a praska, navyse vyrobca kazdych 7 rokov odporuca komplet vymenu hadic a trubiek, naplne kazde 3 roky. Je nieco podobne aj u Subaru? -
« Re: Pěkný počasí
těch 260 koňů v Legacy, to už by bylo žihadlo. Asi by to ale taky chtělo přitvrdit podvozek (tlumiče a tak), protože se mi tak nějak zdá, že legacy je stavěný spíš na klidnou než na sportovní jízdu... třeba se koukni na subaru.net - v USA možná už něco takovýho je v nabídce... A ještě k tomu článku: skutečně se jednalo o závodní speciál s životností motoru několik málo km a pak musí znova do fabriky na absolutní seřízení atd... A na takovým autě je absolutně spec. skoro úplně všechno. Akorát že subaru používá z e závodních strojů v sériovejch autech víc než jenom základní tvar karosérie jako jiný značky - ta WRC Octavia prej taky stojí někde k 15 mil. Kč za kousek... -
« Re: Pěkný počasí
Nevim ,jetli to chces hanit nebo chvalit??:-))
Ale s normalni Turbem to nebude tak hrozny, aby se nesmelo jet dokud neni teply, je pravda, ze zadnej motor by se nemel "rvat" hned studenej. Ale pokus jsi myslel zavodni motor, tak to je neco jineho. Ohledne te ceny zavodniho auta, pamatujete na ten Jack Pot sportky?Rikal jsem si, ze pokud ho dostanu tak bych jel jednu sezonu ve WRC GT....Auto na jednu sezonu stoji 1M, dobry ne?Ale $-USD, nebo alespon stalo, a jak to dopadlo? Jsem tady a netrenuju :-((( -
« Re: Pěkný počasí
V tom clanku ale taky byla zminena cena(uz nevim presne kolik,ale este tejden se mi z toho motala hlava)a taky to,ze nez se motor zahreje se nesmi ujet ai metr atd.....Nevim jestli bych chtel mit tohle v normalnim aute:-))))))
P.S.:Turbomotor z Imprezy GT by do Legacy sel myslim v pohode a neni problem ho dostat z tech 218 na 260 PS a to by myslim stacilo(kdyz uvazim ,ze cely GTcko stoji pod 1mil.tak mi i ta cena pride realna) -
« Re: Pěkný počasí
a co takhle si tam nechat namontovat to, co jezdí ve WRC ??? - třeba i trochu ojeté (tak 500 km najeto není ještě tak moc).... :-)) :-))) Kdysi byl článek o dojmech ze svezení touhle Imperezou ukončen novinářovým povzdechem: Chtěl bych mít jednou auto, který bude mít na jedničku takovou akceleraci jako tohle auto (=Impreza) na čtyřku. To by tě snad mohlo uspokojit .... :-))) -
« Re: Pěkný počasí
Říkám si Volvista, protože MILUJI Volva. Měl jsem už 3, ale v poslední době mě zloběj s jejich předním náhonem (u S80). V70R AWD či V70 XC má jakousi čtyřkolku licencovanou od Subaru, ale není tak dobrá, prostě na zimu není nad Subaru. Off-roady jsou příliš těžký na to, aby jely bezpečně do zatáčky (a zvládly ji), Volvo je příliš nedokonalý (ve čtyřkolce), Audi je horší jak Subaru (měl jsem A8 4.2Q). Nicméně Subaru v létě to není ono, kromě Imprezy GT dělá Suby mizerné motory, prostě nic na 9 měsíců dobrého počasí v roce. Chtělo by to konečně Legacy s alespoň 250hp, pak bych se Subaru nejezdil jen 3-4 měsíce v roce !!! Pokud někdo ví, jak do Legacy GX dostat (tak do 1M Kč) motor s 300hp, ať se mi ozve na Volvista@email.cz, homologaci jsem schopný zajistit. V Japonsku se prý dělá Legacy s 2.0 bi-turbo motorem a cca 280hp, o tom bych docela snil :-) -
« Re: SUBARU
Je to katastrofa.......Nevim jak je to mozne, prestoze jsem jiz zazil problemy se starterem u meho Legacy....Ale kdyz bylo -25 C Tak to chytlo na tuknuti....No jo dal sem ruce na volant a malem mi primrzly to kdyz jsem ho chtel ulomit abych zatocil....Take trosku primrzl. Nevim proc to ten Ostrovni moula neroztlacil???Mozna v tom nemel benzin....Turbina pekne zere.....Nechcete jit nekdo jezdit do zaveji, weekendu v Okoli Brna (do 100 km)Mam Legacy Hubertus....
hardcore@hardcore.cz -
« SUBARU
Cau Lidi,
Nevite nekdo o nejake pekne trati kde by bylo mozne projet nase vozy? Ja mam Legacy Hubertus a dokud tam mam zimni pneu tak to trosky projet v terenu, za celou zimy jsem nikde nezapad` a to je napsano dole o to rolbe muze byt pravda, nebot muj "Hubert" jeste nikde neskoncil a to jsem s nim jezdil i na zasnezenych motokrosovych tratich s 20 cm snehu a stoupani 80-90 procent= az 40 stupnu neni problem, snad uzavera zad diferenc, nebe zvysena svornost by bodla....Oproti terenakum jsou Subarky lehcia proto projedou vic nez terenaky se srovnatelnymi pneu.
Vite-li nekdo o nejake pekne trati, jsem pro kazdou prilezitost, kdy je mozne trosku pocuhat spodek....Hubertus lse prizvednout o 4 cm na 19.5 cm...znate nejaky terenak se svetlou vyskou nad 21 cm??Krome tech co jezdi monster drako cross-viz The Simpsons -)) Je bezna svetla vyska u ter. aut cca 20 cm. Tak se ozvete. zn JM a JC, Ja mam legacy a Bracha Taky tak muzeme bejt minimalne 3, jo a lano a lopatku vozime porad :-)
Doufam, ze sledujete Monte Carlo.....Sedel jste nekdo v zavodnim GT? Ja jo mam 90 kg a do tech Recarro sedacek jsem se nevesel -((
hardcore@hardcore.cz -
« Bez nadpisu
U Subaru jsou hodně efektní bezrámová okna dveří, přidává to vozu na jeho sportovním vzhledu.Měl jsem zkušenost s něčím podobným u hondy,možná to bylo stářím vozu, ale při vyšších rychlostech to příliš netěsnilo a aerodynamický hluk vlivem těchto oken byl vysoký.Prodejce mi tvrdil,že u subaru můžu stříkat "wapkou" z bezprostřední blízkosti na rám oken a do vozu se nedostane ani kapka.U nového vozu bych tomu věřil, ale u staršího moc ne.
Nevíte někdo náhodou, zda nebude v blízké době představena nová impreza,současná se vyrábí asi 7 let,tak si myslím že dojde brzy k modernizaci a tím by došlo i snižení cen současných modelů. -
« Servis Subaru
Kvalita servisu musí být daná už tím, kolik aut dané značky jezdí a jak často ten servis potřebujou... Takže na složitější prohlídku, seřízení, závadu to bude skutečně chtít někoho, kdo se umí! "pošťourat" právě v Subaru. Řeším to tak, že se objednám ke Freyovi. Jednou za rok dva mě to neobtěžuje. Nepojízdnej jsem ještě nebyl, takže je to v 'pohodě'. A na jednodušší návštěvy servisu (olej, seřízení motoru...) stačí místní značkový servis. Jsou tam rozumný lidi a zatím z mé strany totální spokojenost. -
« Re: Impreza 1.8
Jaké máte zkušenosti se servisemu subaru?Všeobecně jsou náhradní díly na japonce dražší než na evropany.Asi nejvýhodnější budou nádradní díly přivezené ze zahraničí např. z rakouska, zabývá se tím několik firem a ty ceny jsou opravdu nižší než u našich dealerů,ale to je má zkušenost s ostatními značkovými servisy a jak je to u subaru se uvidí.S prací mechaniku jsem nebyl příliš spokojen, měl jsem suzuki samurai tak jsem s ním jel ke značkovému dealerovi do servisu mělo závadu podle mého názoru v elektrice,vadný kabel od rozdělovače,tak jsem to mechanikovi zdělil co by to mohlo být,on že ne ,že to bude katalyzátor.Tak ho celej rozřezal...tak pokračoval asi tři hodiny,poté jsem mu znovu zopakovalže to asi bude ten kabel,tak to zkusil a během 15 minut bylo po závadě,konečný účet byl vystaven na 3.5 odpracované hodiny po asi 400Kc.Kdyby to zkusil hned tak by na tom dělal max 20minut.O takové dealery už zájem nemám.A proč to sem píšu?Ve stejném malém městečku vyrostl muj nejbližší dealer subaru!Oba tyto salony vlastní stejní lidé a to mě dost odrazuje.Ale věřím že jinde je to lepší.Pohon 4x4 potřebuje skutečné odborníky, ne ty co se učili na traktorech a V3S! -
« Re: Impreza 1.8
No - na co si dat pozor? Z vlastni zkusenosti muzu radit, aby sis dal bacha, jestli v tom nejezdilo nejaky prase. Kontrolovat stav gumoveho tesneni okolo oken, udrzovanost interieru... My mame Imprezu kupovanou taky jako ojetou a (jak jsme zjistili pozdeji) jezdil v ni nejakej nemeckej prasopes (cili "Schweinhund"). Krom toho, ze ji naboural (coz jsme vedeli) ji asi taky daval dost zahul v zabehu, nebot na jednom valci vodmrvil pistni krouzky. Takze to zacalo zrat volej. Rozebrat motor, novy krouzky a tesneni. Tou ranou pri bouracce se taky zhroutil katalyzator a ucpal svou druhou cast, takze motor pracoval do pretlaku (snizeny vykon). Tak jsme nejaky cas jezdili bez katalyzatoru (coz prineslo pochopitelne naopak ponekud vyssi vykon a krom toho take efektni zvuk :-))))) ), ale nakonec jsme tam dali katalyzator novej (ticho je ticho). Podtrzeno secteno: Ted nam Imprezka beha jako fik (tukam na drevo), ale vedet predem nutne dalsi investice, asi bychom si nejakej ten patek pockali na jinou. Tehdy ovsem bylo podstatne mene sanci ojetou Imprezu sehnat, nez je tomu dnes (napr. v Bazaru na "www.subaru.cz" jich bejva dost). Jinak myslim, ze lidi, co si kupujou Subaru, maj rozum (mimo toho naseho pitomce) a taky si to auto udrzujou. Zvlaste ve Svycarsku jsou prej na auta poradny. Tak stastnou ruku pri vyberu :-) -
« Re: redukce
Jeste k ty redukci: Podle me neni treba resit, do jaky rychlosti muzes jet na redukci (asi do dost vysoky, rekl bych). Redukce ma smysl v pripade, kdy nechces motor "dusit" treba na dvojku v nizkych otackach, kdyz napr. tahnes karavan a jedes do kopce za traktorem s hnojem, kterej v dany situaci proste nemuzes predjet (leda bys ho preskocil - a to neumi ani SUBARU ;-) ). Pri beznym jezdeni "solo" ji zas tak moc nevyuzijes. Tim nechci rict, ze by byla zbytecna. Me se, jak jiz bylo receno, hodi casto - tech traktoru v lete potkas hodne :-( . Rozhodne ale redukci nepotrebujes v rychlostech rekneme nad 50 km/h. -
« Re: Impreza 1.8
Tak poporadku.
S 1.6 zadny skusenosti nemam.
1.8 ma fakt skoro stejnou spotrebu jako 2.0.
A co maska chladice? Pokud vim tak se do dneska delaly 3 typy.Uplne prvni byla skoro bez vetrani(jenom malej pristup vzduchu pod firemnim znackem),druha je ta co mam ja(klasicka cerna horizontalni mrizka)a ta posledni je ta soucasna.A jestli ti ta starsi mrizka nepripada dost drava, tak si pred ni namontuj pridavny reflektory a razem z toho mas skorozavodak:-)
Navic predni naraznik by mel mit uplne shodny uchyceni s tim GT-ckovym takze dyz si sezenes nakej z bouracky...A ted problemy s Imprezama.Celkem nic hroznyho(jak sem psal menil sem akorat vyfuk a dvere a ani jedno nebyla chyba auta.Na druhou stranu ho mam teprv asi 9mesicu.)
jedina vec co me trosku vadi je prevodovka-je takova tupejsi nebo jak bych to vyjadril.Nekdy tam jde hur trojka a neni to chyba jen myho auta(viz muj znamej).Dyz si ale zvyknes, tak je to v pohode.(V Auto Moto a Sport psali pri testu novy Imprezy, ze ma presnejsi razeni nez drive testovanymodel tak na tom asi neco bude-ja v novejsim modelu nejel).Dyztak se vozvete,skusenejsi majitele starsich Imprez,jestli mate podobny postrehy.
BTW.Nemate nekdo nakej test ty starsi Imprezy,zajimalo by me co tam pisou. -
« Re: Impreza 1.8
... ta prostě nemůže bejt špatná (i když i negativní zázraky se dějí). A že by se nedala sehnat? - zkus značkový servisy (na www.subaru.cz je jejich seznam a je tam i značkovej bazar), - ty lidi jsou většinou fandové a vědí, kdo ze současnejch majitelů by byl ochoten třeba prodat - to jsou ty, co nikdy v bazarech nebyly a nejsou. V běžnejch bazarech je to s Imprezama ale fakt bída... prostě nejsou - viz třeba www.cars2000.cz - teď je tam jenom 1: skoro nová za 400 i na leasing; řekl bych: bezva kšeft tohle koupit, pokud na to máš. Měla by být podle cars2000 tady: AutoPoint - auto palace group , /02/ Na Chodovci 2457/1, Praha 4; další jsou na www.subaru.cz.../bazar. Přeju dobré svezení!!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!