SUBARU

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.00  16:42

    « Re: SUBARU IMPREZA GT

    Byl jsem pro něho v pondělí 14.2. Mám taky modrou perleť (ani snad jinou neprodávaj). Klima tam mám ruční, taky jinou nedělaj. Jak s tím teďka v záběhu jezdíš? Já jsem do 500km tak do 4000 ot./min teď tak 4500. Už bych to chtěl osolit aspoň do 6000. Ten odkaz znám, je tam dost zajímavých informací. Na jaký benzín jezdíš? Já na V-POWER, ale netuším, jestli je fakt dobrej nebo jen reklamní trik. Co takhle 98? Prej je dobrý si nechat po natankování 98 resetovat řídicí jednotku. Uvažuješ o nějakým tuningu? Já měl oktávku TDI s tuningem (vzduch. filtr, chip, chladič oleje, podložky, tlumiče, pružiny a rozpěru, bylo to fakt dobrý, ale dost nízký). U imprezy GT mám však pocit jako by už to auto bylo profesionálně vytuningovné a další úpravy tam nějak nepatřej. No, ještě nevím. Jo abych nezapomněl, mám takový zvláštní pocit při pomalé jízdě (asi 50) na celkem slušných asfaltkách jako by mi přední kola sami chtěli jet někdy doleva a někdy doprava. Prostě musím pevně držet volant abych jel rovně. U oktávky jsem se s tím vůbec nesetkal. Možná to dělá křivá cesta a jen to dokazuje výborný kontakt volantu s vozovkou. Dělá ti to taky?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.00  16:12

    « Re: SUBARU IMPREZA GT

    Jinak když jsem zkoušel maximálku, tam si vzala těsně pše 17 litrů Naturalu 98. Snad si to časem sedne. Jinak to zatím bylo okolo 13,5. Pro zajímavost na čtyčku ve 220 vypne omezovač. V tom odkazu co jsem uvedl níže píše autor, že ví o několika Imprezách, kterejm vypíná omezovač na pětku. To by to pak jelo asi 270. No nevim nevim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.00  16:08

    « Re: SUBARU IMPREZA GT

    Kdy sis pro něj byl? Já minulý pátek (11.2.) u Freyů. Těch devětset kiláků jsem měl už v neděli (taky tu minulou), to ještě bylo dobrý počásko. S pneumatikama mám podobný zkušenosti, ale zimáky se mi nechce půl roku skladovat v garáži jenom kvůli několika (snad) mínusovejm dním této zimy. Já i můj společník máme modrou perleť. Nechal sis tam montovat klimu? Jestli chceš rady, který v návodu nenajdeš zkus to třeba tady: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.00  14:30

    « Re: SUBARU IMPREZA GT

    To auto ti asi zavidim, v jake ho mas barve?A co prazska dlazba, nejsi s ni troskz vyklepany, predpokladam ze GT ma dost tvrdy podvozek.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.02.00  14:21

    « SUBARU IMPREZA GT

    Zdravim vsechny SUBARAKY. Pred tejdnem jsem koupil novou IMPREZU 2.0 GT. Jeste ted se mi klepou kolena. Musim to jeste setrit (ted mam najeto 900Km), ale i tak to jede neuvěřitelně. Momentalne mi tam montuji muziku, takze jsem ted bez auta. Uz se tesim na krasnej zvuk turba (zapíná něco přes 3000 ot./min). Když si do toho auta sednu, nastartuju a rozjedu se, hned je mi jasný, za co jsem dal 1.100.000 Kč. Všechno v tomhle autě je uděláno tak, aby to perfektně jezdilo, brzdilo a všechno fungovalo co nejdéle. S tím, jak to vypadá (plasty, tlačítka, kryty v kufru atd.) si skutečně příliš hlavu nelámaly. Spotřebu je asi ještě brzo hodnotit, ale příliš ekologický vůz to asi nebude (zatím 14l po Praze). Vřele nedoporučuji jezdit z originálníma pneumatikama BRIDGESTONE na sněhu. Vyjedete všechno, ale nesjedete nic !!! (klouže to líp jak můj snowboard). Zajímalo by mně, jak je to s výměnou turba po 100.000 km. Je to pravda? Kolik stojí?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.02.00  10:26

    « Re: Pěkny´ počasí ´+ SUBARU

    obr.noveho Foresteru mi prisel, je to jen drobny facelift, jina zadni svetla a predni maska, pri bocnim pohledu nic noveho, ale vypada to efektne, doufam ze zmenili i palubku, ta drivejsi byla trochu historicka predevsim co se tyka ovladacu topeni
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.02.00  01:30

    « Re: Pěkny´ počasí ´+ SUBARU

    Pravděpodobně proto, že spalování bohatý směsi na místě je nedokonalý a kat zatěžuje vyšší teplota.
    A co subaru. Chystá něco novýho ? Jediný co jsem četl v novinách o novinkách roku 2000 bylo, že forester se představí v poněkud živější podobě. Takže jsem se toho hodně dozvěděl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.02.00  18:05

    « Re: Pěkny´ počasí

    protoze jsem to nekde cet a co je psane to je svate!Myslim ze tato rubrika je jineho zamereni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.02.00  14:46

    « Re: Pěkny´ počasí

    A proc to neni dobry pro katalyzator?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.02.00  01:49

    « Re: Pěkny´ počasí

    Souhlasím s germanem, že to není dobrý pro katalyzátor a nejlepší je okamžitá jízda s nevytáčením motoru. Ty plyny otravujou i tak a jestli je foukneš na jedno místo nebo ne je už celkem jedno.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.02.00  14:52

    « Re: SUBARU a LPG

    Taky jsem o dost premyslel, ale nevim o nikom kdo by to mel, urcite by se to muselo schvalovat jako individualni prestavba a to da asi hodne vyrizovani a neni jiste ze to schvali...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.02.00  14:22

    « Re: Pěkny´ počasí

    To, co jsi cetl, napsal asi nejaky trouba. Zahrivat auto na miste se nedoporucuje vzhledem k vyfukovym plynum, ktere se hromadi za autem stojicim na miste. Kdyz auto jede, tak se lepe rozptyly do ovzdusi a neotravuji tak okoli.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.02.00  20:03

    « AWD

    Jste mi tady někdo schopnej popsat jak funguje přesně čtyřkolka u Subaru pro automat?? Z empirického pozorování vím, že při nízké rychlosti (škrábání se do kopce) je nutné počkat na prokluz přední nápravy, poté se s mírným cuknutím dostaví většina síly na nápravu zadní, při větší rychlosti je tomu trochu jinak. POkud jedu 200km/h do zatáčky pod plynem, auto je nedotáčivé (=náhon pod plynem je směřován elektronikou primárně na zadek, aniž by se předek přitom musel prokluzovat), při ubrání plynu je auto spíše přetáčivé (=náhon spíše na předek), při "plynu akorát" je auto "akorát" -- náhon typuji tak 50-50. Toto je pouze pozorování, máte někdo podrobný popis *JAK* to funguje u automatu a jaký je rozdíl oproti manuálu (ten by měl být ještě lepší, implicitní rozložení tam není 90-10, ale 50-50).
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.02.00  15:56

    « SUBARU a LPG

    Nemáte někdo zkušenosti s předěláním SUBARU na LPG? Dík, Pavel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.02.00  00:00

    « Re: Pěkny´ počasí

    Nekde jsem cetl, ze zahrivat motor po s tartu tim ze s autem stojim na miste neni moc setrne vzhledem ke katalyzatoru a ostatnim vecem, asi nejlepsi je po chvilce v zime vyjet a motor moc netocit
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.02.00  20:23

    « Re: Pěkny´ počasí

    Nejlepsi pro zivotnost jakehokoliv motoru je prave rezim - dokud olej nema 80C tak ani metr. U seriovych aut neni nutny to dodrzovat, ale pokud ma ten motor dlouho vydrzet a dobre jet, tak je dobry nechat ho zahrat, dokud se aspon nepohne rucicka vodniho teplomeru. Potom mu nedavat zahul na akceleraci a drzet ho tak do 3000/min, az se hne olej. Uplne plnej kotel je lepsi dat, az kdyz ma olej prave kolem 80C. Neni to zadna poucka ale jen rada, jak ti dlouho motor vydrzi a bude mit porad dobrej tah.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.02.00  15:50

    « Forester

    přijel - odjel - zvítězil. Přijel na mezinárodní mistrovství Francie závodů na ledě (Trophee Andros) - odjel si tento závod ve třídě Promotion - a dokonce překvapivě zvítězil! Měl motor z Imprezy WRC. Aspoň takhle nějak to píše únorový číslo automobilrevue. Přijde mi to docela odpovídající tomu, co je to Subaru...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.02.00  17:14

    « Re: Nova Impreza

    věřil bych tomu, že se skutečně jedná o novou imprezu, ale připadá mi to jako starý model s přední kapotou z nového legacy, ale vypadá to dost dobře, doufám že vyšperkujou v nové impreze i nepřeplňované motory,2.5l se 156PS není zrovna nejvíce v dnešní době, tento motor by určitě slušel i impreze
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.01.00  13:55

    « Nova Impreza

    Tady je adresa kde sou naky obrazky jak by mohla vypadat nova Impreza
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.01.00  13:38

    « Re: Pěkný počasí

    To: RadekG Jasne ze sem s tim zahrivanim myslel zavodni motor.
    BTW.:kouknete na
    [odkaz]
    Tohle Legacy pritahnout do cech,to by bylo neco.
    206kW neni zrovna malo co rikate ;-))))
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…