SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: SUBARU IMPREZA GT
Byl jsem pro něho v pondělí 14.2. Mám taky modrou perleť (ani snad jinou neprodávaj). Klima tam mám ruční, taky jinou nedělaj. Jak s tím teďka v záběhu jezdíš? Já jsem do 500km tak do 4000 ot./min teď tak 4500. Už bych to chtěl osolit aspoň do 6000. Ten odkaz znám, je tam dost zajímavých informací. Na jaký benzín jezdíš? Já na V-POWER, ale netuším, jestli je fakt dobrej nebo jen reklamní trik. Co takhle 98? Prej je dobrý si nechat po natankování 98 resetovat řídicí jednotku. Uvažuješ o nějakým tuningu? Já měl oktávku TDI s tuningem (vzduch. filtr, chip, chladič oleje, podložky, tlumiče, pružiny a rozpěru, bylo to fakt dobrý, ale dost nízký). U imprezy GT mám však pocit jako by už to auto bylo profesionálně vytuningovné a další úpravy tam nějak nepatřej. No, ještě nevím. Jo abych nezapomněl, mám takový zvláštní pocit při pomalé jízdě (asi 50) na celkem slušných asfaltkách jako by mi přední kola sami chtěli jet někdy doleva a někdy doprava. Prostě musím pevně držet volant abych jel rovně. U oktávky jsem se s tím vůbec nesetkal. Možná to dělá křivá cesta a jen to dokazuje výborný kontakt volantu s vozovkou. Dělá ti to taky? -
« Re: SUBARU IMPREZA GT
Jinak když jsem zkoušel maximálku, tam si vzala těsně pše 17 litrů Naturalu 98. Snad si to časem sedne. Jinak to zatím bylo okolo 13,5. Pro zajímavost na čtyčku ve 220 vypne omezovač. V tom odkazu co jsem uvedl níže píše autor, že ví o několika Imprezách, kterejm vypíná omezovač na pětku. To by to pak jelo asi 270. No nevim nevim. -
« Re: SUBARU IMPREZA GT
Kdy sis pro něj byl? Já minulý pátek (11.2.) u Freyů. Těch devětset kiláků jsem měl už v neděli (taky tu minulou), to ještě bylo dobrý počásko. S pneumatikama mám podobný zkušenosti, ale zimáky se mi nechce půl roku skladovat v garáži jenom kvůli několika (snad) mínusovejm dním této zimy. Já i můj společník máme modrou perleť. Nechal sis tam montovat klimu? Jestli chceš rady, který v návodu nenajdeš zkus to třeba tady: [odkaz]
-
« SUBARU IMPREZA GT
Zdravim vsechny SUBARAKY. Pred tejdnem jsem koupil novou IMPREZU 2.0 GT. Jeste ted se mi klepou kolena. Musim to jeste setrit (ted mam najeto 900Km), ale i tak to jede neuvěřitelně. Momentalne mi tam montuji muziku, takze jsem ted bez auta. Uz se tesim na krasnej zvuk turba (zapíná něco přes 3000 ot./min). Když si do toho auta sednu, nastartuju a rozjedu se, hned je mi jasný, za co jsem dal 1.100.000 Kč. Všechno v tomhle autě je uděláno tak, aby to perfektně jezdilo, brzdilo a všechno fungovalo co nejdéle. S tím, jak to vypadá (plasty, tlačítka, kryty v kufru atd.) si skutečně příliš hlavu nelámaly. Spotřebu je asi ještě brzo hodnotit, ale příliš ekologický vůz to asi nebude (zatím 14l po Praze). Vřele nedoporučuji jezdit z originálníma pneumatikama BRIDGESTONE na sněhu. Vyjedete všechno, ale nesjedete nic !!! (klouže to líp jak můj snowboard). Zajímalo by mně, jak je to s výměnou turba po 100.000 km. Je to pravda? Kolik stojí? -
« Re: Pěkny´ počasí ´+ SUBARU
obr.noveho Foresteru mi prisel, je to jen drobny facelift, jina zadni svetla a predni maska, pri bocnim pohledu nic noveho, ale vypada to efektne, doufam ze zmenili i palubku, ta drivejsi byla trochu historicka predevsim co se tyka ovladacu topeni -
« Re: Pěkny´ počasí ´+ SUBARU
Pravděpodobně proto, že spalování bohatý směsi na místě je nedokonalý a kat zatěžuje vyšší teplota.
A co subaru. Chystá něco novýho ? Jediný co jsem četl v novinách o novinkách roku 2000 bylo, že forester se představí v poněkud živější podobě. Takže jsem se toho hodně dozvěděl. -
« AWD
Jste mi tady někdo schopnej popsat jak funguje přesně čtyřkolka u Subaru pro automat?? Z empirického pozorování vím, že při nízké rychlosti (škrábání se do kopce) je nutné počkat na prokluz přední nápravy, poté se s mírným cuknutím dostaví většina síly na nápravu zadní, při větší rychlosti je tomu trochu jinak. POkud jedu 200km/h do zatáčky pod plynem, auto je nedotáčivé (=náhon pod plynem je směřován elektronikou primárně na zadek, aniž by se předek přitom musel prokluzovat), při ubrání plynu je auto spíše přetáčivé (=náhon spíše na předek), při "plynu akorát" je auto "akorát" -- náhon typuji tak 50-50. Toto je pouze pozorování, máte někdo podrobný popis *JAK* to funguje u automatu a jaký je rozdíl oproti manuálu (ten by měl být ještě lepší, implicitní rozložení tam není 90-10, ale 50-50). -
"-- skrytý --" 10.02.00 20:23
« Re: Pěkny´ počasí
Nejlepsi pro zivotnost jakehokoliv motoru je prave rezim - dokud olej nema 80C tak ani metr. U seriovych aut neni nutny to dodrzovat, ale pokud ma ten motor dlouho vydrzet a dobre jet, tak je dobry nechat ho zahrat, dokud se aspon nepohne rucicka vodniho teplomeru. Potom mu nedavat zahul na akceleraci a drzet ho tak do 3000/min, az se hne olej. Uplne plnej kotel je lepsi dat, az kdyz ma olej prave kolem 80C. Neni to zadna poucka ale jen rada, jak ti dlouho motor vydrzi a bude mit porad dobrej tah. -
« Forester
přijel - odjel - zvítězil. Přijel na mezinárodní mistrovství Francie závodů na ledě (Trophee Andros) - odjel si tento závod ve třídě Promotion - a dokonce překvapivě zvítězil! Měl motor z Imprezy WRC. Aspoň takhle nějak to píše únorový číslo automobilrevue. Přijde mi to docela odpovídající tomu, co je to Subaru... -
« Re: Nova Impreza
věřil bych tomu, že se skutečně jedná o novou imprezu, ale připadá mi to jako starý model s přední kapotou z nového legacy, ale vypadá to dost dobře, doufám že vyšperkujou v nové impreze i nepřeplňované motory,2.5l se 156PS není zrovna nejvíce v dnešní době, tento motor by určitě slušel i impreze