SUBARU

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.00  15:12

    « Re: and the winner is........

    Mimochodem, co rikate na ucast Tomase Hrdinky s Imprezou WRC v MR? Uz na Sumave se mozna predvede, ale proti Dolakovi a Trinerovi na Corollach WRC to nebude mit lehky. Hlavne, aby vsichni prijeli. P.S. Burns bude stejne letos misterm.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.00  15:08

    « Re:

    Existuje nekolik firem, ktere delaji tzv: otevirani turbin, jibnak ozn. jako bang-bang. Nevim, jestli to umi nekdo u nas, ale je to mechanicky system, ktery hlida tlak v sani. Jakmile prekroci urcitou hodnotu, prepusti vetsinou novym prepoustecim kanalem vzduch do vyfuku, aby se nezastavila lopatka dmychadla. Vetsinou se to kombinuje s ECU, ktere pracuje s prebytkem paliva a pak to dava bozske rany do vyfuku. Ten ale musi byt treba od OMP nebo Supersprintu - hlavne nerez, jinak se roztrhne. Takhle upravene auto je vyrazne rychlejsi, nebot se turbo stale toci a okamzite tlakuje. Ja mam na aute jeste navic udelanou mechanickou klapku na uzavreni toho prepousteciho kanalu pri akceleraci {v zavislosti na poloze plynoveho pedalu}. Tim je k dispozici kratkodobe vyssi plnici tlak. Ale to turbo je uplne jiny, nez serie, a hlavne - mam to na jinym aute, nez je Subaru. Ale u tech to jde uplne stejne, jenom nevim, kdo to dela. Mozna by to vedel Pech junior.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.02.00  15:36

    « Re: and the winner is........

    Tak sorry,ja sem tak rozjasanej,ze sem uplne zapomnel na tuhle konferenci :))))Doufam,ze to subarkum pude takhle i dal.Vivat SUBARU!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.02.00  14:12

    « and the winner is........

    Nikde tady nevidim jasot nad WRC v africe....1. a 2. misto a skoda ochcavia :-) hodinu po prvnim...Musim rict, ze takhle bych to dojel taky, ale jen s IMPREZOU.
    1. BURNS/REID GB/GB Subaru Impreza WRC 8:33:13.0
    2. KANKKUNEN/REPO FIN/FIN Subaru Impreza WRC + 4:37.0
    3. AURIOL/GIRAUDET F/F Seat Cordoba WRC + 22:44.0
    4. SAINZ/MOYA ESP/ESP Ford Focus WRC + 28:18.0
    5. SOLBERG/MILLS S/GB Ford Focus WRC + 31:27.0
    6. ARAI/FREEMAN JP/GB Subaru Impreza WRC + 44:53.0
    7. SCHWARZ/HIEMER D/D Škoda Octavia WRC + 58:58.0
    8. CLIMENT/ROMANI ESP/ESP Škoda Octavia WRC + 1:18:00.0
    9. MENZI/GALINDO RA/RA Mitsubishi Lancer + 2:05:54.0 1.N
    10. SANCHEZ/DEL BUONO RA/RA Subaru Impreza + 2:23:52.0 2.N
    11. STOHL/MULLER A/A Mitsubishi Lancer + 2:29:40.0 3.N
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.02.00  14:00

    « Bez nadpisu

    U Freye mi řekli, že nic resetovat nebudou, že to je blbost. Prej ten motor pozná, když tam je 98 a jede líp, ale není třeba nic resetovat. Tak nevím. Jinak s tím zpožďováním vypnutí motoru to funguje dobře, dělá to firma MARIO od CLIFFORD jako součást alarmu a celé to stálo 15.000kč. Ještě přesně nevím, jak to je ošetřené, aby s tím nikdo neujel. Jdu tam asi ve středu tak se na to zeptám.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.02.00  12:32

    « Re: zadní ložiska

    Jak si dopadl u Freyů s tím Resetnutím? Napiš mi něco o tom zpožďování vypnutí motoru. Jak je to spolehlivý aby mi s autem nikdo neujel, kolik to stojí, kdo to montuje? Dík
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.02.00  09:14

    « Re: zadní ložiska

    o poloosách jsem také slyšel, že se častěji mění a kus stojí cca 10 000,. čau LN
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.02.00  18:16

    « zadní ložiska

    Zajímalo by mně, jak to je ze zadníma ložiskama na IMPREZU. Kamarád má IMPREZU 1.6 r.v. 96, najeto 80.000 km a už proběhly dvě výměny zadních ložisek včetně poloos. U Freye mu řekli, že by měli vydržet 100.000 km. Prej jsou ty zadní ložiska hodně náchylný na bordel, co se do nich dostane a potom se to rychle vydře. Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? A co IMPREZA TURBO GT? U Freye mi řekli, že u turbíny je to udělaný jinak. Nevíte něco?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.02.00  16:00

    « Re: Re:

    Rozumím tomu úplně stejně. V pondělí to zkusím u Freye a uvidíme. Jinak pro zajímavost, kamarád má FORD PUMA 1.7 a dneska tam narval V-POWER a fakt to jede o trošku líp. Tak nevím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.02.00  12:23

    « Re: Re:

    Jestli tomu dobře rozumím tak by mělo jít o toto. V ECU se zaznamenává údaj o kvalitě spalovaného benzínu. (jak se to zjišťuje nevím) Pokud je zjištěna nižší kvalita benzínu, počítač sníží výkon turba a nadále již vychází z této hodnoty. Počáteční hodnotou je Natural 95 dle evropských norem. Pokud dám tedy do nádrže N98 moc si tím nepomůžu. Pokud se ale potom resetuje ECU, nastaví se na novou počáteční hodnotu (teď už tedy Natural 98) a povolí zvýšení výkonu turba a tím samozřejmně i zvýšení výkonu. ECU se může resetovat buď diagnostikou nebo "long time" odpojit baterii (vzhledem k tomu, že long time může být i velmi dlouho :-) považuji to za nepraktické). Při používání Naturalu 91 může výkon turba poklesnout až na 0,5 bar z původních 1,0-1,2 bar.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.02.00  11:27

    « Re: Re:

    2AlesK: Co si slubujete od toho resetnutia kompu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.02.00  11:20

    « Re:

    Těch 10 sekund mu vždycky obětuju. Ta maximálka byla na čtyřku 220 v omezovači na pětku to ještě zrychlovalo, ale dálnice byla furt plná a já se bojím jet vedle jinech aut přes 180. Co kdyby si mě někdo nestačil všimnout. Viděl jsem tam 230 na rovině, ještě to zrychlovalo ale už pomalu. Do těch 220 se ručička rychloměru hejbe docela svižně. Jinak ty rychlosti by se mohly docela blížit realitě. Pneumatiky jsou nový a nemaj tedy ještě sníženej průměr a pokud 1000 otáček na čtyřku odpovídá 30,3 km/h pak při přibližně 7100 omezovači odpovídá 215-216 km/h. Odhaduju že k (opravdovejm) 240 se to rozhejbe, 250 asi jenom z kopce. Uvídíme jestli resetnou ten počítač :-).
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.00  20:02

    « Bez nadpisu

    Ta prodleva po zmáčknutí plynu je určitě tím turbem. Vždycky potřebuje nějaký čas, aby se roztočilo do těch vysokých otáček. Myslím, že žádnou prodlevu nemá snad jen FERRARI nebo podobné velkoobjemové sportovní nebo závodní motory. Ale je to zvyk a myslím, že to vůbec nevadí. Ten zvuk je geniální !!! Na anglickejch stránkách SUBARU je něco o IMPREZE P1. Je to vlastně vytuningovaný GT od PRODRIVE s 280k a bude se prodávat v SUBARU prodejnách (asi jen v anglii). To musí bejt nářez!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.00  19:45

    « TO: AlesK

    A co ta maximálka? Kolik to bylo? Hele, a taky ti řekli, že když nastartuješ, je dobrý 10 sekund počkat do zmáčknutí plynu než oběhne olej celým motorem? Prej se tím hodně šetří motor.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.00  19:41

    « Bez nadpisu

    S tím zrychlením mám úplně stejný pocit. Prostě mačkáš plyn, on to zrychluje a zrychluje a zrychluje ... Ani to není pořádně cejtit, vlastně se kromě ručičky tacháče nic moc neděje. Je zajímavý, že upravená oktávka TDi, co jsem měl, měla nesrovnatelně citelnější zátah turba a vůbec pocit zrychlení, přitom kdyby jela vedle imprezy, vyhořela by jak papír.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.00  19:33

    « výkon imprezy

    Zaujalo mně těch změřenejch 240 koní místo 218. Taky jsem slyšel a četl, že papírové údaje u imprezy jsou dost podhodnocené. Prej při každém testu 0 na 100km/hod to bylo vždycky pod 6 sekund místo 6.3 v papírech. U většiny aut to je obráceně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.02.00  14:13

    « Re: Re:

    Ja si myslim že ta prodleva konkretne u imprezy je zapricinena turbem.Jinak clovek kdyz seda do silneho vozu typu impreza, tak je pripraven na ledacos a hodne ocekava, neco jineho je kdyz ten vuz moc neznas a nevis co mas od nej cekat, pak jses celej prekvapenej z dynamiky.Kdyz jsem ridil polo 1.6 tak jsem byl dost prekvypeny a pripadala mi lepsi nez celica do ktere jsem po ni presedl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.02.00  13:04

    « Re: Re:

    Co mě ale trochu zklamalo už dřív, když jsem poprvé řídit silnější auto (myslím, že to byla Prelude), je zpoždění reakce po sešlápnutí plynu. Felicie raagovala hneh. Ne tak razantně, ale hned. Těmhle novcejm autům to chvilku trvá. I když jsem ještě Fabii neřídil, asi by mi ten elektonickej plyn vadil, myslím, že tam je prodleva ještě větší. Ujedeš pár kiláků a zvykneš si.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.02.00  13:01

    « Re: Re:

    Naprosto vážně! Skok z Favorita 50kW do Felicie 1.6 55kW byl větší než z Felicie do Imprezy! Je to jenom všechno posunutý do větší rychlosti. S tou felicií sem se fakt srovnával dýl. 1000 km a seš s tím srovnanej. Větší pocit akcelerace má spolujezdec, když si pak sedneš na místo řidiče seš trošku zklamanej. To auto máš tak fantasticky pod kontolou, že se ti zdá že ani moc nejede. Jenom se tomu nesmíš oddat, protože když je problém, tak KAŽDÝ auto brzdí špatně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.02.00  12:52

    « Re: Re:

    Taky celkem slusny skok ze 75 koniku na 218 koniku, je ten nepatrny rozdil ve vykonu aspon trochu poznat?!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…