SUBARU

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • 00 Reagovat !

    foto

    03.04.00  11:08

    « TO: Subarista

    A co to jednoduchý zvýšení výkonu?
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.04.00  11:05

    « TO: MAGIC

    Tak teda fakt nevím. Buď jsem * nebo neumím řídit. Musím skočit na ten Jarov, jestli třeba není nějakej problém. Koupil jsem ĎMPREZU jenom proto, asbych mu ujel a ono hov.. (to byl vtip)
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.04.00  11:00

    « Bez nadpisu

    Přiznávám, že spojku při rozjezdu jsem pouštěl v nižších otáčkách, ale stejně posuzuji zrychlení hlavně na dvojku a trojku. Vzhledem k podobnýmu zpřevodování si myslím že řadil dost podobně. A na dvojku ani trojku jsem neměl šanci ho předjet. Jinak k tomu Jarovu. Měl jsem oktávku TDI 81KW. Nechal jsem ji vytunit (chip, filter). Na Jarově mi změřili 98KW, 280NM. Jsou to hodnoty zcela odpovídající očekávanému výsledku. Ale je fakt, že jsem slyšel, že u výkonějších motorů to nestíhá ten větrák chladit (zvlášť u IMPREZY s chladičem vzduchu na kapotě). Ale myslím, že rozdíl nebude velký. Proto si myslím, že to, co změřili AlesK bude dost odpovídat. Asi tam zajdu taky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.04.00  10:58

    « Re: Passat vs Impreza

    A jeste "drobny postreh". Toho Passata uzene i Lancia Dedra Turbo se 169 konma a papirovou maximalkou 215 km/h! To je zase moje zkusenost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.04.00  10:56

    « Re: Passat vs Impreza

    Uprime receno, je to dost divny vysledek zavodu. Impreza GT ma zrachlani 0-100 km/h za 5,67s, 1 km za 25,13(!) a maximalku 233,7 km/h. Naproti tomu VW Passat VR6 Syncro dela kilo za 7,82s, 1 km za 28,1s a maximalka je 237,8 km/h. Zdroj: Automobilismo, Italie. Tyto hodnoty zcela odporuji tem, ktere uvadis. Co se Jarova tyka, byvaly tam problemy s merenim ctyrkolek, ale udajne ma byt uz vse v poradku od podzimu minuleho roku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.04.00  19:58

    « Bez nadpisu

    - ještě doplním, že Imp GT by při optimálním rozjezdu měla do 2s jet asi 50 km/h - chtěl bych toho Passata vidět.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.04.00  19:55

    « Bez nadpisu

    1) Subaru se živím rukama. 2) Legacy turbo 94- k nám dovézt asi nelze. Nejdále jsme se dostali na jeden kontakt do Japonska, podle kterého by bylo možné objednat přímo v továrně auto, aby ho přestavěli na levostr. řízení a za asi 1,6 mil. Kč (bez cla a DPH) - což je mimochodem pořád o dost méně než M5, a co je lepší, o tom já nepochybuji! 3) S tím resetováním jednotky to asi bude blbost (u Subaru se takhle zresetuje paměť chybových hlášení, ale ne údaje z aktivních senzorů) 4) Je naprostý nesmysl, aby se Impreza rozjela hůře než jakýkoliv Volkswagen - doporučuji se nebát a spojku pouštět při otáčkách minimálně 4000/min. - a udržet je - a řadit při 7000 - proto začíná červené pole až tam!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.00  18:44

    « Re: To: Subarista

    K těm jednoduchejm způsobům zvýšení výkonu se přidávám!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.00  18:42

    « Re: zbys

    Vo tom nulování ECU odpojením na půl hodiny jsem četl, ale jestli si dobře pamatuju, psali tam naopak auto naložit nejlíp pěti lidma a pořádně auto protáhnout. Zkusim ten článeko znova najít. Jinak jsem taky četl, že nulování odpojením baterky má nejednoznačné výsledky. Doufám, že se opravdu nehoníme za nesmyslem ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.00  18:37

    « Re: zbys

    A jak jakým způsobem ses při tom závodu s V6 rozjížděl? Z nulovejch otáček nebo pod plynem? Pokud je ten Pasát pomalejší o 1,5 sec, měl by jsi (jestli dobře počítám) ho udělat asi o 20 metrů. To už si nejde nevšimnout :-). Můj "Hondařskej" kamarád tvrdí, že se mu všechny auta rozjely okolo 20.000 km, což už jsem tady u někoho četl. Zkus za půl roku toho Pasata ještě jednou a já zkusím ten Jarov. Snad s tím fukarem do tý doby něco udělaj. Ahoj Aleš
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.04.00  17:13

    « ECU

    Já jsem někde našel, jak resetnout ECU bez servisu. Odpojil jsem baterku na 30 min, pak ji připojil, nastartoval a nechal běžet asi 10 min a pak vypnul motor. Celou dobu bez dotknutí se plynu. pak jsem znovu nastaroval a jel. Kromě totálně dezorientovaného alarmu jsem nic nepoznal.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.04.00  17:09

    « výkon

    Závodil jsem s kamarádem co má VW PASSAT V6 syncro. Oba jsme měli NATURAL 98, oba sami v autě. Na rozjezd (tak do 120 až 140) jsme jeli v podstatě úplně stejně vedle sebe, pak jsme museli brzdit. Na dálnici jsem mu mírně ujel (hlavně na maximálku). Docela mně to překvapilo, podle papírů má Passat 7.7, impreza 6.3 na stovku. Passat má natočeno asi 65.000, moje impreza 5000. Navíc je Passat o dost těžší a má menší výkon (142kw). Tak kde je chyba? Oba jsme jeli i řadili "na krev". Zkoušeli jsme to dvakrát, stejný výsledek. Jo a bylo sucho, já letní gumy, on ještě zimní (taky 205). Točil jsem tak asi do 6000 ot., pak vždycky přeřadil.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.00  16:56

    « To: Subarista

    Zajímaly by mně ty jiné jednoduché způsoby, jak zvýšit výkon u IMPREZY GT 99
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.04.00  12:37

    « legacy turbo

    2Subarista: je nejaka sanca doviezt do CZ/SK preplnane Legacy? Samozrejme myslim nove a cez oficialneho dealera, tazke aj s kompletnymi zarukami a servisom.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.00  11:39

    « Natural 95/98

    No já jsem právě našel několik odkazů, kde tvrděj, že ECU si zjištěné hodnoty (možná právě tím čidlem klepání) ukládá do paměti a pracuje s plnícím tlakem pouze směrem dolů. Zkus si to přečíst třeba tady: [odkaz] , když ti to nebude stačit prohrabu archív a najdu další odkazy, které tvrdí to samý. Chápu, že nic takovýho nebude uvedeno na oficiálních stránkách nebo dokonce v servisní knížce. Každý zvýšení výkonu jistě zvýší i náklady výrobce na ne zrovna krátkou záruku. Jak se vlastně Subaru živíš? (abych měl představu o tvý objektivitě)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.04.00  14:19

    « Re: Pro: RadekG

    Jo mam take "predohrab" hlavne pro pripomenuti, ze nejlepsi je 4x4 :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.04.00  00:00

    « Pro: RadekG

    Ty se tváříš, jako nejzapálenější fanda Subaru, ale nemáš jen tak náhodou ještě něco? Co třeba Toyotu, a ještě k tomu předohrab?!
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.03.00  23:39

    « Bez nadpisu

    Pro: různé:1) Subaru na měchách je měkké, když jsou v tahu.
    2) Samozřejmě, že to není jen otázka času, ale u aut, která mají málo najeto může měch prozměnu bouchnout, což jsem už viděl nejednou
    3) Bohužel Tě musím zklamat, brzda na jarově je optimistická - Leg. Turbo s prasklým dmychadlem mělo 155 kW a Sousedova sériová Filcka 1,3 dokonce 56 (proti 50), ale na druhou stranu je pravda, že ten větrák je na prd.4) Rozdíl mezi 95 a 98 pozná čidlo klepání, ale zatím jsem od žádné chytré hlavy neslyšel o resetování jednotky - okt. číslo souvisí s kompresí (u turba navíc s plnícím tlakem) a čidlo klepání je aktivní senzor, který řídí režim motoru hned a ne do paměti. Ale jsou i jiné jednoduché způsoby zvýšení výkonu turbomotorů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.00  22:41

    « Re: Impreza

    to AlesK
    Zkus to znovu ve 20 000 km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.00  22:09

    « Impreza

    Neodolal jsem a nechal jsem si na Jarově změřit výkon. Trochu mě zklamali, protože větrák, kterej pouštěj proti chladiči maj moc nízko a foukal opravdu víc na chladič naž na intercooler.


    Auto mělo najeto 4680km, teplota vzduchu v sání byla 25st.Celsia.

    Maxima výkonu a točáku odpovídaj výrobci, ale jsou někde úplě jinde. Výkon 159kW/6060 a točák 292Nm/3440! Jinak točák mezi 3000-5400 neklesá pod 275Nm a mezi 2400-6450(konec měření) pod 225Nm.

    Jinak 215 Nm má už ve 2300 otáčkách. To je maximum Accorda Type R. (Chtěl jsem do napsat do Honda-Clubu, ale třeba si to tady King najde :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…