SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Bez nadpisu
1) Impreza WRX-STI = 206 kW, 2) I kdyby ten 6válec turbo v Japonsku jezdil, tak u nás ho rozhodně nekoupíš (ale na podzim bude 3-litr 6válec v Outbacku), 3) Impreza 97- má vzadu bubny (kromě GT) i s ABS - ale to je tak špatný, že doporučuji odpojit, 4) Kotouče se dají dodělat - 02/90050195. (mimochodem i vyhř. zrcátka - ne z orig. dílů SUBARU, ale vejdeš se tak do 4000,-) -
« Re: legacy turbo
6 valec bylo SVX tak je to mozny....
Impreza s ABS ma kotouce vsude ( jestli se nepletu)
To Corrola: Ptal ses na otacky....Muj nazor je ten, ze po ujeti nekolika set km (1000) je mozno auto vyuzivat na 100% a obzvlaste pak toyotu.Na 100% = nebyt nicim omezen.Jezdi jak chces....:-)
Dnes sem byl ve vidni u freye pro dily na toyotu, chtel jsem pruzinu, vyskutl se problem, musel bych cekat 14 dni az ji privezou z japonska, ale pak nasli celou sadu =4 ks na toyota paseo, u nas se neprodavalo proto sem jel tam.Koupil jem vsechny 4 a za 1000 silinku. Pisu to jen tak, at si "nekteri euro driveri" uvedomi , ze na dily od japoncu neni nutno cekat a ze ceny jsou lidove :-)
-
« legacy turbo
Chlapi, dlhsi cas som bol mimo diania, tak ospravedlnte moju stupiditu. Ked prisiel minuly rok posledny model Legacy na trh, cital som v jednom platku nieco o sestvalcovom biturbe s vykonom 280 kW (mozno koni, neviem) pre japonsky trh. Nikde inde som uz nic o tomto motore nenasiel, ani na nete ani v tlacenom vydani. Vsetky "sportove" Legacy maju preplnany stvorvalcovy dvojliter s vykonom do 206 kW. Existuje ten sestvalec vobec, alebo si zase pani novinari popisali, co ich napadlo?
V tom automobil revue, co tu Ales spominal, je zmienka o tom, ze sa ten 206 kilowatovy dvojliter montuje aj do Imprezy - to je ta verzia STI, co je o nej rec?
2Subarista: takze do dvojlitrovej nepreplnanej Imprezy ani Legacy uzavierku aspon zadneho difu nezozeniem? Myslim pri kupe noveho auta... Mimochodom, slo by dat na nepreplnanu Imprezu dozadu kotuce? Co vsetko by bolo treba vymenit a kolko by to zhruba vyslo?
2AlesK: odveci otazka - ma GTcko vyhrievane vonkajsie zrkadielka? Ked sme kupovali Imprezu, dost ma nasralo, ze to nemaju ani ako priplatkovu vybavu a cele to museli objednavat u vyrobcu z modelov pre japonsky trh... -
« Bez nadpisu
Zdá se mi, pánové, že tady autům docela rozumíte, tak bych se chtěl na něco zeptat. Mám Corollu, mimochodem od Freyů (píšu radši sem, protože v Toyotě je to o ničem) a zajímalo by mě, jestli má nějaký negativní vliv na motor, pokud se točí jen v nízkých otáčkách (tak do 3000). Někde jsem totiž slyšel, že auto potom "zleniví", ale podle mě je to nesmysl.
Dík za odpověď. -
« Re: Re:
To AlesK:
To sem rict nechtel, chtel jsem aby jste si mysleli, ze jsem uplne blbej :-)(Nechte si ty reci, ze `sem)....No, ale uz sem dobeh` do trafiky a mam to precteny.To, ze koncern fuji vyrabi raketovou techniku jsem uz vedel, jezdim prece se SUBARU.Vetsinu obrzku jsem uz sice videl na netu, ale ne v takove kvalite.Ty kombiky jsou dost dobry, ale ta turbina mi stale neda spat pockam na novej model nebo OUTBACK a zacatkem pristiho roku...... -
« Bez nadpisu
Pro Wawrik: Modely, jezdící u nás (zadní dif. přední civilní modely nemají): 1800 Turbo (85-90) na přání - ale byla to taková zvláštní konstrukce, Legacy Turbo 91-93, Imp GT 93-, Legacy Outback 94-98, (99- už nemá), A nejsem si jistý, jak je to s Foresterem - ale polepším se a dám vědět. -
« výkon
Tak jsem byl na Jarově. Max. výkon 156,5 kW (212,8K) při 6.110 ot., toč. moment 282NM při 3.730 ot. Najeto 5400KM, NATURAL 98. Teplota vzduchu 29 C. Tak bych řek, že je to asi v pohodě. Trošku nižší hodnoty než papírový přisuzuju teplému vzduchu a špatnému chlazení turba na kapotě. Docela síla jsou ztráty u čtyřkolky přes 60kW. Asi budu zase šetřit, abych to trošku vytunil pod heslem "Výkonu není nikdy dost!" -
« Bez nadpisu
1) Imp WRX-STI se dovézt dá např. přes Thorn. Teď jednu přivezl Jiří Voves na závody do vrchu (nevím od koho a jak, ale můžu to zjistit). 2) Ty ceny, co uváděl Magic doporučuji hned vynásobit 59,- a choutky vás přejdou. 3) Ještě je fajn dát sportovní lamelu (tu nabízeli dříve i u Freye), aby shořela až o pár rozjezdů později. -
"-- skrytý --" 03.04.00 16:38
« Jeste k WasteGate
Nekdo se tu ptal na WasteGate v souvislosti s tuningem Imprezy. Takze: Ventil stoji kolem Ł140, jeho ovladac cca Ł98, EPROM od Superchips kolem Ł300. Vacky uz stoji kolem Ł1500 a ozubena kola na vackace asi Ł100. Takze neni to levna zalezitost. Bez vymeny vyfuku za nerezovy to ale nema smysl delat, protoze ten original vlivem vyssich teplot a tlaku prdne. Vyfuk od OMP pro A8 stoji kolem Ł1300. No a o tom, ze takto upravene auto nemuze vyhovet emisnim limitum snad ani neni potreba hovorit. Hodne zdaru! -
« Re: TO: Subarista
Já sem se na to rozjíždění ptal, protože mám podobnej "problém". (Kdybych se tak mohl celej život zabývat takovejhlema problémama :-). Když se "učím" rozjíždět, dám plyn nadoraz, chvíli počkám až se turbína roztočí odhadem tak ve 4000 pustím spojku, auto malinkato hrábne vepředu i vzadu, vzadu to občas cvakne a auto vyrazí. Hned řadím dvojku, protože když zaváhám jsem v omezovači. Pocitově tak opravdu ty 2 vteřiny a mám 70km/h.
Když ale o něco jde tak tu spojku pustím dřív a auto se "pomalu" rozjede. Né a né se naučit být o trošku trpělivější.
Jo a když se to povede, tak se spolujezdcům gumovej kobereček přehne zpátku a musím ho narovnávat.