SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Bez nadpisu
1) Jediný pořádný auto - je ten nejdebilnější slogan, který v Praze visí (ještě dej si Pepsi a vodjeď) - jakoby si Subaru kupovali uhrovatí puberťáci. Ale prý to vymyslel osobně ředitel importu a asi se mu to zdá moc vtipné. 2) Starší Subaru se zap. 4WD neměly mezinápr. diferenciál - takže se s tou čtyřkolou dá jet tak na sněhu nebo v blátě - a je to úplně na *. Jinak v r. 1988-1990 se dá sehnat v sedanech a kombi úplně ta nejlepší kombinace: stálé 4WD, redukce a zam. mezinápr. dif. -
« Re: U Subaru ...
nejsou podvodníci. A Lotus neví, o čem píše. Např.: před nedávnem byl prováděn výběr vhodného auta pro integrovaný záchranný systém ČR, jeden z úkolů byl vjet s autem (v němž se předpokládali býti zranění) do letadla po jeho sklopené zadní plošině, což, jak víme, je docela krpál, který navíc začíná slušným schodem. Přihlášená auta se chovala tak, že zadní nápravou nepřejela tento schod nebo prostě s požadovanou zátěží neměla požadovanou stoupavost. Byly nadupaný elektronikou... Niva sice jakžtakž uspěla, ale požadavky na typ auta byly vyšší, než co mohla nabídnout Niva. Jedno z dalších aut (uzávám, že z přihlášených a nepomlouvám jiné značky) se povedlo vystrkat!!! až nahoru, ale tam vyrazilo vpřed tak, že poněkud pochroumalo vnitřek letadla. Pouze Forester neměl problém a vjel do letadla zcela plynule. A jsou i jiné příklady (např. když s Imprezou kamarád tahá offroady v zimě do kopce, aby se tam vůbec dostaly...)... -
« U Subaru jsou podvodníci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
Mám tím na mysli klamavou reklamu, kde je na billboardech Forester a pod ním nápis "Jediné pořádné auto." Netvrdím, že to pořádné auto není, ale rozhodně tvrdím, že není jediné!!!! Bejt konkurencí, tak bych Subaru zažaloval!!!! Takovýhle druh reklamy považuji za ubohý a trapný!!! Holt jaonci, co dodat!!!!!! -
« Re:
To Subarista:Je to z Bazaru, ale ten clovek s tim chvilku jezdil a furt me tahal do terenu, ze mi jako predvede co to dovede (jako bych to nevedel) :-) Jelo opravdu dobre, pouze byl problem s vyrazenim redukce vyskocila az po nekolika m jizdy na 4wd, na fwd to jede dobre na redukci taky, ale je to takovy tvrdy, jakoby sla kola natvrdo...Nevis jak je to s diferencialama?Jsem zvyklej na stalej 4wd a to je neco jineho, celkovej dojem= chudsi pribuznej meho legacy, ale stale subaru...,pokud vis o necem dobrem nevahej a napis. -
« Bez nadpisu
všem: 1) napiš, od koho to L-ko chceš koupit a jestli se o něj staral někdo, kdo zná tyhle Subaru, tak je to normální cena. 2) Tlumiče z Forestera a z L-ka se liší asi jako z Forestera a z Favorita. 3) Na Foresteru se určitě dá vyladit výkon, ale u nás to ještě bude v plenkách. Já sám mám na všech Subaru v turbu změřené plnící tlaky a možnost jejich zvýšení bez dalšíh úprav, ale na Foresteru zatím ne. 4) Musíte to nechät dobře zahřát a pečlivě chladit. Dál je dobré měnit olej v motoru podle doporučení výrobce. Jinak první závadu očekávejte zadní stavitelné tlumiče a zadní ložiska, ale jinak bych se netrápil. -
« Re: ?
To volvista:Pokud si nikdy na motorce "nejzdil"-dostatecne dlouho...Tak je i 150 dost, ale zalezi jak a kde.Ja jsem jel(letel) na motorce nejvic 220 a to jsem jeste prejel kopec a zvedlo se to na zadek :-)(Mozna i skocilo),ale pri rychlosti cca 60 m/s se toho neda moc nepostrehnout, jiz predem (aby `ste nerikali, ze sem maniak a zabijak chodcu)tak si troufam tvrdit, ze moto brzdi lepe nez, auto i zrychluje moje FZR 600 za 4-5.A nekupj si chopera nejsi prece babovka, na motorce hodne fouka, chtelo by to neco s ochranym stitem, a rychlosti a vykonu se neboj i 125 ccm je na zabiti a chopery maj spatne jizdni vlastnosti.. A pokud uz si nedas rict (vim, ze si rozhodnes podle sebe)tak si kup neco alespon nad 900 ccm.
To all: Sorry, ze kecam o necem jinem...co rikate te subarce co chci kupovat?...viz. dole -
« Re: ?
Zatím moto nemám, pouze můj společník si koupil nejrychlejší moto na světě - Suzuki Hayabusa a je s tím dost spokojenej. Poprvé když na to sedl jel cca na 20% plynu a přijel celý nadšený. Teď si snad troufá tak na 30-40% plynu a něž s tím na okruhu pojede 300km/h to asi uplyne času... (já si troufl na 150km/h :-(, ta motorka má **naprosto šílenou** sílu. Sám se chystám na něco pohodovějšího, snad Harley, ale dost záleží na ceně, možná to bude nějaká "japonská kopie" (Yamaha XVS650 Drag Star Clasic). -
« ?
To all:
Tak jsem se byl projet se subaru 1800 `89 manual raditelna 4x4 +redukce+ najeto 140 000 motor bez selestu (temer lepsi zvuk nez moje leg 2.0 `95)
Unik oleje nikde spodek dobrej, drobnosti jako el.okna a el.st.ok.a lita kola nbudu v terenu potrebovat TK do 07 2001 snad nebourane a "jede bobre":-) cena 57 000 reknete zda je to dobra cena ci blbost, mam to na off road zavodeni...:-)
To subarista:Presne jak si psal 10 a vice let stare, ale todle vypada dobre ( je udajne po vymene hlav ci co..., ale unik oleje fakt nikde a zdne klepani, motor se zda byt OK, jezdili jsme 10 km v terenu, chlazeni, servo, brzdy, spodek , kastle OK.
To Volvista:Az koupit ty sportovnejsi tlumice tak mi doufam "napruzis" ty stary budu potrebovat zvednou tudle karu ...:-)-Predem dik...
to all: chci na to dat nalepky jak jsou na WRC- velky znak, nevite nekdo o te nalepce ci o predloce na plotter?
jeste tu volvista:mas nejakou motorku? cetl jsem o kolegove, doporucuji nejezdit naporve pres 220!!!:-)...Doufam ,ze neco koupis a muzem jezdit..Ja moto mam... -
« Re: Subaru Forester Turbo
Jo tak to jsem si zapsal. Musim rict, ze je to super auto se vsim vsudy. Kdy se da ocekavat prvni problem? (Meli jsme Astru a ta byla 3 roky bez problemu, ale zato 4 rok se tam zacalo vsechno pekne podelavat a jen jsme do toho cpali prachy) Verim, ze u Sübaru by mohl byt tak tech 6 let pokoj. -
« Re: Subaru Forester Turbo
Moje žena s ním jezdí cca 7-8 měsíců a stále na ně pěje ódy. V zimě s ním tahám sousedy na mé mimořádně strmé silnici, pokud s tím jedu do terénu dají se s tím dělat zázraky. Absolutně žádné problémy, ve 200km/h mimořádně tiché. Pouze doporučuji vyměnit mizerné tovární Yokomahy za nějaké lepší gumy, ještě se poté zlepší (a výrazně) trakce. Od cca 10-15.000km se auto zajede a tah motoru je ještě podstatně větší. MIJA dělá zezspodu oplechování motoru hliníkem (a zadního náhonu), docela doporučuji, je to lepší než zničit podvozek ve špatném terénu. BTW: nevíte někdo, zda se upravuje výkon turbo Forestera (tak 20-30hp navíc by se hodilo, podvozek na to rozhodně má). Uvažuji taky, že na tom nechám vyměnit tlumiče a pružiny za nižší a sportovnější, zase by se měly zlepšit jízdní vlastnosti, na průchodnost mírným terénem by 15cm výšky mělo stačit. -
« Subaru Forester Turbo
Cau chlapi, zajimalo by me jak by jste ohodnotili toto auto. Pribylo nam do rodiny a tak verim, ze bude bezproblemovy a jeste se s nim vsude dostaneme. Zatim jsem s nim maximalne spokojen - celkem zihadlo (z 0 -100za 8,4s.) A i v terenu si poradi. Mate s timto autem nejake zkusenosti?? Diky. -
« Bez nadpisu
Pro Radek G: Radím neblbnout. Starší modely Subaru na tom nejsou se spolehlivostí (hlavně motorů) zdaleka tak dobře jak ty nové, protože už jsou prostě 10 a víc let staré. Až si nějaké koupíš za pár šupů, tak ho buď zadřeš nebo uvaříš nebo oboje dohromady. Já ti pak ten motor dám rád dohromady (dělám to 2x do měsíce), ale to stojí spoustu korun. -
« Bez nadpisu
Na starém L-ku je sání v pravém předním rohu nejvýš, jak to jde - což je zhruba ve výšce turba. Když někdo chcete řádit po dráze a pak vletět do vody, tak dmychadlu určitě neuděláte velkou radost. Je sice chlazené vodou, ale trochu jinak. To samé platí i pro katalyzátory, do vody doporučuji spíše BVP nebo T-72
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Zn.Levne a nejradeji original Suby...:-)